نوشته شده توسط : nasrin

نان یوفکا نیمه آماده

نان یوفکا نیمه آماده ویژگی های مواد غذایی ارگانیک و تاثیر آن بر سلامت انسان به گزارش ایفدونا در بسیاری از کشورهای صنعتی و پیشرفته دنیا در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها معمولا با دو دسته از محصولات که دارای برچسب متمایز کننده ارگانیک و غیر ارگانیک هستند روبرو می شوید. اهمیت استفاده از محصولات کاملا طبیعی و ارگانیک در برخی از کشورها به اندازه ای است که فروشگاه های اختصاصی موادغذایی ارگانیک برای فروش این دسته از محصولات وجود دارد.

خرید برنج از سوپر مارکت اينترنتي

مواد غذائی ارگانیک به آن دسته از مواد غذایی گفته می شود که عاری از هر گونه مواد شیمیایی و نان یوفکا نیمه آماده مصنوعی همچون آفت کش ها، سموم، نگهدارنده ها، کودهای شیمیایی و به طور کلی هر گونه آلاینده  موادغذایی ارگانیک است.

خرید روغن از سوپر مارکت اينترنتي

براساس این مقدمه می توان گفت که در تولید و فرآوری این نوع محصولات، همه مراحل از کاشت تا برداشت با استفاده از نهاده‌های طبیعی همچون کود زیستی، کمپوست ها و حشرات سودمند است. در نان یوفکا نیمه آماده ابتدا این محصولات، تنها در فروشگاه‌های کوچک و یا در بازارهای محلی کشاورزان قابل دسترس بود و تنها موادغذایی ارگانیک شامل سبزی‌های تازه بود و اولین مصرف کنندگانی که از غذای ارگانیک استفاده می‌ شد.

خرید روغن مایع

به دنبال غذایی بودند که بدون مواد شیمیایی، تازه و در حد امکان دارای کمترین مراحل فرایند؛ و چون آنها نان یوفکا نیمه آماده باید اقلام مورد نیاز خود را مستقیماً از کشاورزان خریداری می کردند بنابراین شعار «کشاورز خود را بشناس موادغذایی ارگانیک تا غذای خود رابشناسی» از اولین شعارهایی بود که به منظور ترویج مصرف غذاهای ارگانیک، باب شد.

خرید روغن جامد

اما امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا، محصولات ارگانیک، دیگر لوکس و خاص به حساب نمی‌آیند و در نان یوفکا نیمه آماده موادغذایی ارگانیک فروشگاه‌ها، انواع محصولات ارگانیک از میوه و سبزی گرفته تا مرغ، نان یوفکا نیمه آماده تخم مرغ و شیر را می‌توانید با برچسب ارگانیک و تنها اندکی گران‌تر از انواع معمولی، خریداری کرد.

خرید برنج ایرانی

یکی از تازه‌ترین مطالعاتی که درباره مقایسه خواص آنتی‌اکسیدانی گوجه ‌فرنگی‌های ارگانیک و معمولی نان یوفکا نیمه آماده انجام شده است نشان داد میزان مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان‌هایی مثل فلانوئیدها در انواع ارگانیک، دو برابر موادغذایی ارگانیک بیشتر از انواع معمولی است و این البته یک نتیجه خیره‌کننده است.

[caption id="attachment_1716" align="alignnone" width="300"]نان یوفکا نیمه آماده نان یوفکا نیمه آماده[/caption]

خرید برنج هندی

نان یوفکا نیمه آماده مزیتهای مواد غذائی ارگانیک و تفاوت آن با مواد غذائی غیر ارگانیک: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های محصولات غذایی ارگانیک وجود طعم و مزه بهتر و طبیعی تر و خواص غذایی بیشتر این محصولات نسبت به محصولات موادغذایی ارگانیک تولید شده در سیستم زراعی رایج و محصولات اصلاح شده است.

خرید موادغذایی آنلاین

ارزش غذایی و ویتامینها در غالب محصولات ارگانیک بسیار بیشتر از محصولات سیستم رایج است. از این نان یوفکا نیمه آماده جمله می‌توان به محتوی بیشتر ویتامیهایی مانند ویتامین B، ویتامین C، ویتامین E، لیکوپن و مواد معدنی همچون منیزیم، آهن و روی در محصولات باغی مانند گوجه فرنگی و وجود آنتی‌اکسیدانها و اسیدهای آمینه موادغذایی ارگانیک مفید در سایر محصولات اشاره کرد.

خرید آنلاین موادغذایی

مواد غذایی ارگانیک حاوی آنتی اکسیدان بیشتری است. در مواد غذایی ارگانیک آنتی اکسیدان Phenolic بیشتر یافت میگردد (50 درصد بیشتر از محصولات غیر ارگانیک). چراکه آفت کشهای مصنوعی تولید این نان یوفکا نیمه آماده مواد را در گیاهان کاهش داده اما کودهای حیوانی و آلی بکار رفته در کشاورزی ارگانیک تولید آنها را افزایش موادغذایی ارگانیک میدهد.

خرید موادغذایی ارزان

کمتر سمی هستند. محصولات ارگانیک سالم تر بوده و به بقایای آفت کشهای آلی کمتر آلوده میباشند. نان یوفکا نیمه آماده همچنین این محصولات فاقد افزودنیهای غذایی بوده و طبعاً سالمتر می باشند. تولید کنندگان محصولات ارگانیک از استانداردها و دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تبعیت می کنند که احتمال آلوده شدن موادغذایی ارگانیک اینگونه محصولات به مواد شیمایی و سمی به حداقل ممکن می رسد.

خرید موادغذایی ایرانی

گواهی نامه های محصولات ارگانیک، به عنوان بیمه هایی است که در تولید این محصولات از مواد شیمیایی و سمی استفاده نشده است. مواد غذائی ارگانیک خطر بیماری ها را کم می کند. خیلی از مراکز حفاظت محیط زیست در یافته اند که مواد شیمیایی موجود در آفت کش ها دارای اثرات سرطان زایی و بیماری زایی نان یوفکا نیمه آماده هستند. کشاورزی ارگانیک یکی از راههای کاهش مصرف سموم شیمیایی و کم کردن این مواد به منابع موادغذایی ارگانیک آب، زمین و هوا است.

خرید موادغذایی خارجی

درجه بندی مواد غذایی ارگانیک: اصطلاحاتی که بــرای مواد غذایی ارگانیک استفاده می شود عبارتند از: صد در صد ارگانیک: محصولاتی که به طور کامل از ترکیبات آلی (طبیعی) تشکیل شده اند. ارگانیک: محصولاتی کــه 95 درصد متشکل از ترکیبات آلی هسـتند. تولید شده با مواد ارگانیک: محصولاتی کــه دارای حداقل 70 درصد مواد طبیعی باشند. مواد غذایی که کمتر از 70 درصد مواد طبیعی داشته باشند، موادغذایی ارگانیک جزو محصولات ارگانیک محسوب نمی شوند.

موادغذایی خارجی

معایب مواد غذایی ارگانیک: از معایب اصلی اینگونه مواد غذائی هزینه بالای آنها نسبت به محصولات غذایی غیرارگانیک است که این افزایش هزینه به دلیل عملیات گران تر کشاورزی، مقررات سخت دولتی و بازدهی کمتر محصول می باشد. از دیگر معایب این گونه محصولات این است که در 5 درصد افراد ممکن است واکنش های آلرژیک ایجاد کنند، چراکه حتی برخی از سموم طبیعی و ارگانیک نیز مانند ریسین و موادغذایی ارگانیک استریکنین می توانند عوارضی را برای مصرف کنندگان ایجاد کنند.

موادغذایی ایرانی

همچنین پروتئین برخی از مواد غذایی مانند بادام زمینی، لوبیای سویا، تخم مرغ، شیر و صدف ها به مایعات هضمی مقاوم هستند. همچنین درخصوص مصرف مواد غذایی ارگانیک گاهی گزارشاتی مبنی بر نان یوفکا نیمه آماده مسمومیت های غذایی مانند مسمومیت با گونه ای از اشرشیاکلی در اسفناج تازه دیده شده، همچنین موادغذایی ارگانیک جوانه های لوبیای خام ارگانیک نیز چند بار موجب بروز سالمونلا در افراد گردیده است.

خرید شوینده

در ایران محصولاتی از قبیل انار، آب انار، پسته‌ وحشی، زعفران، انجیر، گلاب، عسل، چای، برنج، سیب، روغن زیتون و برخی از محصولات غذایی دیگر به صورت ارگانیک ارائه شده است. کافی نبودن تأمین منابع مالی، شفاف نبودن آیین‌نامه‌ها و ضوابط همکاری با بخش خصوصی، نارسایی در تأمین نیازهای تحقیقاتی و نان یوفکا نیمه آماده موادغذایی ارگانیک نبود تعامل مثبت و سازنده بین بخش‌های تحقیقاتی و اجرایی از جمله مشکلات این بخش است.

شوینده

به نظر می‌رسد استقبال مردم از محصولات غذایی ارگانیک خوب است اما مشکلاتی مانند قیمت بالا و نان یوفکا نیمه آماده همچنین تنوع کم این محصولات باعث شده است که این مصرف آن‌ها آن‌چنان که باید در بین مردم رواج موادغذایی ارگانیک نداشته باشد.

خرید خوراکی

یافته‌های جدید دانشمندان در واقع تأییدی بر این باور قدیمی است که هر چیزی طبیعی‌اش بهتر است. بر اساس مطالعه‌ای 10 ساله که گوجه‌فرنگی‌های ارگانیک و انواع معمولی را مقایسه کرده، محققان دریافته‌اند که میزان مواد مغذی و آنتی اکسیدان‌هایی مثل فلانوئیدها در انواع ارگانیک، دو برابر بیشتر از نان یوفکا نیمه آماده انواع معمولی است. اما این محصولات غذایی ارگانیک چه هستند که در سال‌های اخیر این همه درباره آنها موادغذایی ارگانیک جار و جنجال شده؟

خرید انواع خوراکی

به طور کلی، غذای ارگانیک یا طبیعی، به غذایی گفته می‌شود که بدون دخالت یا بدون مصرف آفت‌کش‌ها، کودهای شیمیایی و ترکیبات اصلاح شده ژنتیکی تولید شده باشد. در واقع کشاورزی ارگانیک، شیوه‌ای از نان یوفکا نیمه آماده کشاورزی است که در تمامی مراحل کاشت تا برداشت، جمع آوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی از کود موادغذایی ارگانیک شیمیایی استفاده نمی‌کند.

[caption id="attachment_1717" align="alignnone" width="300"]خمیر یوفکا خمیر یوفکا[/caption]

خرید موادغذایی ارگانیک

البته، در ابتدا این محصولات، تنها در فروشگاه‌های کوچک و یا در بازارهای محلی کشاورزان قابل دسترس نان یوفکا نیمه آماده بود، ولی در سال‌های اخیر، به طور وسیعی در اکثر فروشگاه‌ها در کشورهای اروپایی و آمریکایی فراهم و قابل دسترس شد؛ چنانکه مصرف غذاهای ارگانیک در بین مردم آمریکا در طی چند سال اخیر دارای رشد موادغذایی ارگانیک 17 تا 20 درصدی بوده است.

موادغذایی ارگانیک

در حالی که محصولاتی که پیش از این در بازار مرسوم بوده‌اند و از نظر شکل ظاهری بهتر و بزرگتر هم نان یوفکا نیمه آماده بودند، تنها رشد 2 تا 3 درصدی داشته‌اند. به همین دلیل هم بسیاری از شرکت‌های تولید مواد غذایی به موادغذایی ارگانیک سمت مصرف این مواد برای تولید فرآورده‌های خود سوق داده شده‌اند.

خريد کنسرو و کمپوت

در ابتدا، غذای ارگانیک تنها شامل سبزی‌های تازه بود و اولین مصرف کنندگانی که از غذای ارگانیک استفاده می‌کردند، به دنبال غذایی بودند بدون مواد شیمیایی، تازه و در حد امکان دارای کمترین مراحل نان یوفکا نیمه آماده فرایند؛ و چون آنها باید اقلام مورد نیاز خود را مستقیماً از کشاورزان خریداری می کردند بنابراین، شعار «کشاورز خود را بشناس تا غذای خود رابشناسی» از اولین شعارهایی بود که به منظور ترویج مصرف موادغذایی ارگانیک غذاهای ارگانیک، باب شد.

خريد انواع کنسرو و کمپوت

اما امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا، محصولات ارگانیک، دیگر لوکس و «خاص» به حساب نمی‌آیند و در نان یوفکا نیمه آماده موادغذایی ارگانیک فروشگاه‌ها، انواع محصولات ارگانیک از میوه و سبزی گرفته تا مرغ، تخم مرغ و شیر را می‌توانید با برچسب ارگانیک و تنها اندکی گران‌تر از انواع معمولی، خریداری کنید.

خريد انواع ترشيجات

هم‌زمان با رونق گرفتن بازار محصولات ارگانیک، تحقیقات برای کشف خواص برتر این محصولات هم رونق گرفت. یکی از تازه‌ترین این مطالعات درباره مقایسه خواص آنتی‌اکسیدانی گوجه‌فرنگی‌های ارگانیک و نان یوفکا نیمه آماده معمولی است که نشان داده میزان مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان‌هایی مثل فلانوئیدها در انواع ارگانیک، دو موادغذایی ارگانیک برابر بیشتر از انواع معمولی است و این البته یک نتیجه خیره‌کننده است.

خريد ترشيجات

دکترآلیسون میشل، متخصص شیمی مواد غذایی در دانشگاه کالیفرنیا، و همکارانش می‌گویند دو نوع فلاونوئید موسوم به کئورسیتین(quercetin )و کامفرول (kaempferol) در گوجه فرنگی‌های خشک شده‌ای که به روش ارگانیک و توسط روش‌های کشاورزی تحقیق شده، به عمل آمده‌اند، وجود دارد که به طرز معنی داری از انواع معمولی، سراست. این دانشمندان، همچنین، میزان این فلاونوئیدها را در انواع ارگانیک به ترتیب،79 درصد و 97 درصد بالاتر از انواع معمولی ارزیابی کرده‌اند که رقم قابل توجهی به حساب می‌آید.

محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

تحقیقات قبلی نشان داده است که فلاونوئیدها، فشارخون را تعدیل کرده و از بیماری های قلبی و سکته پیشگیری می‌کنند و همچنین باعث کاهش بروز انواعی از سرطان‌ها و آلزایمر می‌شوند.دانشمندان، تفاوت نان یوفکا نیمه آماده فاحش موجود در میزان فلاونوئیدها را درگوجه فرنگی‌های ارگانیک، نسبت به انواع ساده، به عدم وجود کود موادغذایی ارگانیک در کشاورزی به روش ارگانیک نسبت می‌دهند.

خريد کنسرو و غذاي آماده در سوپرمارکت اينترنتي

در این میان فرضیه دیگری هم وجود دارد که بر اساس آن، فلاونوئیدها، به عنوان مکانیسمی دفاعی که در اثر کمبود مواد مغذی فعال می‌شود، به وجود می‌آیند، که این کمبود مثلاً می‌تواند کمبود نیتروژن در خاک باشد.بر اساس این فرضیه، نیتروژن موجود در کودهای معمولی، برای گیاهان به راحتی قابل دسترس است موادغذایی ارگانیک و بنابراین چون در کشاورزی به روش ارگانیک از کود استفاده نمی‌شود، کم بودن میزان فلاونوئیدها در انواع معمولی به دلیل بالا بودن میزان استفاده از کودها در کشاورزی است.

خريد مواد غذايي بسته بندي شده

در روند تأیید یک بررسی علمی، همیشه مخالفانی هم وجود دارند. از آنجا که محصولات ارگانیک و اثرات مثبت این مواد بر سلامت افراد، یکی از مهمترین محورهای مباحث سلامت را در سال‌های اخیر تشکیل نان یوفکا نیمه آماده می‌دهد، اصلاً بعید نیست که مخالفانی هم وجود داشته باشند.به عنوان مثال، برخی معتقدند شواهد چندانی مبنی بر مفیدتر بودن محصولات ارگانیک وجود ندارد و بالاتر بودن سطح چند ماده مغذی در این موادغذایی ارگانیک محصولات، سبب نمی‌شود که آنها مفیدتر باشند.

خريد مواد غذايي پروتئيني

برای مثال به مطالعه‌ای اشاره می‌شود که به تازگی انجام گرفته است و نشان داده شیرهایی که به روش نان یوفکا نیمه آماده ارگانیک به دست می‌آیند، حاوی میزان بالاتری از اسیدهای چرب کوتاه زنجیر امگا3 هستند، اما در کل، این اسیدهای چرب کوتاه زنجیر مزیت بیشتری به انواع بلند زنجیر که در روغن ماهی‌ها وجود دارد، برای موادغذایی ارگانیک سلامت ندارند.

انواع محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

مدافعان، در مقابل می‌گویند این نکته که در مواد غذایی دیگری به جز آنهایی که همیشه یک سری از مواد مغذی را دارا بودند، بتوانیم سطح برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی را بالا ببریم نکته مثبتی است که آزمایش‌های جدید هر روز آن را تأیید می‌کنند و همه به نوع عمل‌آوری ارگانیک نسبت به نوع معمولی برمی‌گردد؛ به عبارت دیگر، وجود اسیدهای چرب امگا3 در شیر به خودی خود اتفاق مثبتی است حتی اگر مزیتی نسبت به روغن ماهی‌ها که از منابع متداول امگا3 هستند نداشته باشد، که البته دارد!

انواع محصولات غذايي منجمد در سوپرمارکت اينترنتي

تحقیقات اخیر دانشمندان اروپایی در مورد گوجه‌فرنگی‌ها، هلوها و سیب‌های فرایند شده‌ای که به روش ارگانیک تولید می‌شوند هم نشان داده است این محصولات همگی از نظر میزان مواد مغذی و همچنین نان یوفکا نیمه آماده موادغذایی ارگانیک کیفیت ریزمغذی ها در سطح بالاتری نسبت به انواع غیر ارگانیک قرار دارند.

خريد محصولات غذايي منجمد

محصولات ارگانیک در حالی که نسبت به انواع معمولی از اندازه کوچکتری برخوردارند، همیشه این سؤال را برای مصرف کننده‌ها به وجود می‌آورند که چرا باید پول بیشتری برای خرید این محصولات بپردازیم؟ اما نان یوفکا نیمه آماده موادغذایی ارگانیک محصولات غذایی که به دلیل ارگانیک یا طبیعی بودن گران‌ترند، در عمل ارزان‌تر از محصولات غذایی ماشینی یا صنعتی هستند.

خرید مواد غذایی منجمد

واقعیت این است که محصولات غذایی صنعتی و به ظاهر ارزان‌تر، قیمت واقعی‌شان بالاتر است. تقریباً یک نان یوفکا نیمه آماده سوم قیمت این نوع محصولات را مصرف‌کننده‌ها مستقیماً می‌پردازند و حدود یک سوم قیمت را دولت، از موادغذایی ارگانیک طریق یارانه به کشاورزان و تولیدکنندگان پرداخت می‌کند. در عین حال باید به ضایعاتی که بصورت معمول در این محصولات وجود دارد و آسیب‌هایی که طبیعت در تولید این محصولات ایجاد می‌کند نیز توجه کرد.  https://sabad.online/mag

[caption id="attachment_1719" align="alignnone" width="293"]نان یوفکا نان یوفکا[/caption]

خريد انواع کنسرو و غذاي اماده

بر اساس بررسی‌های متخصصان کشاورزی و مواد غذایی و کارشناسان محیط زیست، افراد و خانواده‌هایی نان یوفکا نیمه آماده که از محصولات غذایی ارگانیک استفاده می‌کنند در نهایت، هزینه کمتری را نسبت به افراد و خانواده‌هایی موادغذایی ارگانیک می‌پردازند که از محصولات غذایی معمولی که به روش‌های صنعتی و ماشینی تهیه شده، استفاده می‌کنند.  https://sabad.online/mag

انواع کنسرو و غذايي آماده

چرا که محصولات غذایی که با روش طبیعی و ریتمی آرام به دست می‌آید، مانند همه‌ پدیده‌های دیگر موادغذایی ارگانیک زندگی، استحکام و مقاومت و غنای بیشتری دارد. به عنوان مثال، سیبی که دوبار نان یوفکا نیمه آماده سریع‌تر از یک سیب طبیعی رشد می‌کند، دوبار کمتر از سیبی که در طبیعت رشد می‌کند، دارای مواد غذایی است.  https://sabad.online/mag

خريد کنسرو و غذاي آماده

به عبارت دیگر برای تامین مقدار کافی مواد مورد نیاز بدن، اگر حجم معینی از محصولات غذایی معمولی و موادغذایی ارگانیک ارزان‌تر مصرف می‌کنید، با استفاده از محصولات ارگانیک، نیمی از همان حجم محصولات غذایی مقدار بیشتری از مواد مورد نیاز بدن مثل ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها و ... را تامین نان یوفکا نیمه آماده می‌کند.  https://sabad.online/mag

محصولات لبنياتي

در ایران هنوز محصولات ارگانیک وارد بازار نشده‌اند و در مرحله تحقیقات قرار دارند. چنانکه چندی پیش، احمد زواره، رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع‌طبیعی استان تهران، تولید محصولات ارگانیک درسال 1386 را از مهمترین اهداف سازمان تحقیقات کشاورزی موادغذایی ارگانیک استان تهران برشمرد و گفت: هم‌اکنون چندین موادغذایی ارگانیک مزرعه در زمینه مرکبات، محصولات باغی و مرغداری تحت پوشش نان یوفکا نیمه آماده است که تمام محصولات آن ارگانیک است.  https://sabad.online/mag

خريد محصولات لبنياتي

البته کافی نبودن تأمین منابع مالی، شفاف نبودن آیین‌نامه‌ها و ضوابط همکاری با بخش خصوصی، نارسایی موادغذایی ارگانیک در تأمین نیازهای تحقیقاتی موادغذایی ارگانیک و نبود تعامل مثبت و سازنده بین نان یوفکا نیمه آماده بخش‌های تحقیقاتی و اجرایی از جمله مشکلات این بخش است.  https://sabad.online

خريد مواد غذايي خشک

به مواد غذایی ارگانیک می‌گویند که در کشت، برداشت و عرضه آنها از هیچگونه سموم شیمیایی، موادغذایی ارگانیک آفـت‌کش و علف‌کش‌هـای مصـنـوعــی و ارگانیسم‌های اصلاح شده ژنتیک استفاده نمی‌شود. اگر بخواهیم بطور مختصر این موادغذایی ارگانیک مبحث را شرح دهیم، باید نکات زیر را مدنظر نان یوفکا نیمه آماده قرار دهیم.  https://sabad.online

خريد تنقلات

زمین‌های کشت محصولات ارگانیک حداقل سه سال قبل از کشت، نباید توسط کودهای شیمیایی و سموم موادغذایی ارگانیک کشاورزی تغذیه شده باشند، در کشاورزی سنتی، بیش از 300 نوع آفت‌کش و نان یوفکا نیمه آماده علف‌کش شیمیایی استفاده می‌شود که سهم هر شخص 400 گرم سم در طول سال می‌باشد.  https://sabad.online

خريد لبنيات

در کشاورزی ارگانیک برای تغذیه خاک کشاورزی به جای استفاده از کودهای شیمیایی از کودهای طبیعی موادغذایی ارگانیک نظیر کمپوست‌ها، جلبک‌ها و کودهای حیوانی و آلی استفاده می‌شود. و شیوه‌های نان یوفکا نیمه آماده طبیعی نظیر زنبورها و باکتری‌ها موادغذایی ارگانیک را جایگزین آفت‌کش‌ها و سموم شیمیایی می‌کنند.  https://sabad.online

تنقلات

در کشاورزی سنتی، بقایای سموم و آفت کشهای شیمیایی به غیر از آلوده کردن آب‌های زیرزمینی و هوا، موادغذایی ارگانیک جذب گیاهان و درختان شده و بخشی از آن در محصولات کشاورزی از قبیل میوه‌ها وسبزی‌جات رسوب می کند و هنگام مصرف به بدن انسان منتقل می‌شوند. وجود میوه‌هایی با ظاهر نان یوفکا نیمه آماده درشت که فاقد طعم و خاصیت هستند، همگی ناشی از استفاده بی‌رویه کودها، آفت‌کش‌ها و باقی‌ماندن موادغذایی ارگانیک ترکیبات آن‌ها در محصولات است.   https://sabad.online

محصولات پروتئيني

برخی از میوه‌هایی که خارج از فصل وارد بازار مصرف می‌شوند وارداتی هستند که با مهندسی ژنتیک تهیه نان یوفکا نیمه آماده موادغذایی ارگانیک شده‌اند و حاوی ژن‌های تغییر شکل یافته‌ای هستند که باکتری‌های موجود در روده را تغییر می‌دهند موادغذایی ارگانیک و موجب مقاوم شدن بدن به آنتی‌بیوتیک می‌شوند.  https://sabad.online https://sabad.online/mag





:: برچسب‌ها: https://sabad , online https://sabad , online/mag ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: