فیله ماهی
نوشته شده توسط : nasrin

فیله ماهی

فیله ماهی تفاوت در نحوه‌ی رشد: این مورد شاید بزرگ‌ترین دلیل تفاوت این دو محصول با یکدیگر باشد. برخی از افراد برای رشد سریع گیاه خود و ارائه‌ی آن به بازار فروش از هورمون‌های خاصی استفاده می‌کنند. ممکن است برخی ادعا کنند که سال‌ها است از محصول غیرارگانیک برای تامین غذای خود استفاده می‌کنند و دچار هیچ مشکلی نبوده‌اند. این ادعا در ظاهر و در کوتاه‌مدت درست فیله ماهی است چون این مواد شیمایی در طولانی مدت تاثیر خود را نشان می‌دهند و حتی در بسیاری از موارد مشخص نیست که مشکل از نان باگت این مواد سرچشمه می‌گیرد.

سوپرمارکت اينترنتي

در مورد محصولات ارگانیک ماجرا کاملا متفاوت است. در هیچ کدام از مراحل ارائه‌ی محصول از تولید تا پخش، از انواع مواد شیمیایی فیله ماهی استفاده نمی‌شوند. بنابراین استفاده از این گونه محصولات برای سلامتی انسان هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند.
استفاده از هورمون و داروهای شیمایی: در دامداری بسیاری از صاحبان دام برای رشد سریع حیوان و همچنین جلوگیری از نان باگت نان باگت بیماری‌های ممکن، از انواع داروهای شیمیایی، آنتی‌بیوتیک‌ها و هورمون‌ها استفاده می‌کنند.

خريد از سوپرمارکت اينترنتي

در حالی که حیواناتی که به فرم ارگانیک رشد می‌کنند تنها از مواد غذایی استفاده می‌کنند که سلامت آنها تضمین شده است و نان باگت اطمینان حاصل می شود که حیوان یک رژیم غذایی سالم دارد.
فیله ماهی استفاده از سم‌زدایی: کشاورزان برای اینکه محصولات خود را در برابر آفت محافظت کنند، از انواع آفت‌کش‌ها استفاده می‌کنند که تمام آن‌ها مواد شیمیایی است. اما در محصول ارگانیک برای دوری از این اتفاق از روش‌های طبیعی مانند پرندگان و حشرات استفاده نان باگت می‌شود.

[caption id="attachment_1861" align="alignnone" width="300"]فیله ماهی فیله ماهی[/caption]

خريد محصولات بهداشتي از سوپرمارکت اينترنتي

علف هرز: در کشاورزی اورگانیک برای از بین بردن علف‌های هرز از روش‌های دستی و طبیعی استفاده می‌شود در حالی که در نان فیله ماهی باگت کشاورزی معمولی از مواد شیمیایی.
نان باگت واژه‌های مربوط به موادغذایی ارگانیک

سفارش انواع محصولات از سوپرمارکت اينترنتي

۱۰۰ درصد ارگانیک: این واژه به معنی آن است که ماده‌ی غذایی دارای هیچ اجزای مصنوعی (سنتزی) نیست و می‌توان برای آن از فیله ماهی نان باگت مهر ارگانیک استفاده کرد.
ارگانیک: این واژه به معنی آن است که حداقل ۹۵ درصد از ماده‌ی غذایی را اجزای ارگانیک تشکیل می‌دهد. برای این ماده غذایی هم می‌توان از مهر ارگانیک استفاده کرد.

سوپرمارکت اينترنتي در اروميه

تهیه شده از اجزای ارگانیک: این واژه به معنی آن است که ماده‌ی غذایی باید حداقل به میزان ۷۰ درصد از اجزای ارگانیک تشکیل نان باگت شده باشد. برای این ماده‌ی غذایی نمی‌توان از مهر ارگانیک استفاده کرد. گوشت، تخم‌مرغ، گوشت طیور و لبنیاتی که دارای فیله ماهی برچسب ارگانیگ هستند باید از حیواناتی به‌دست آمده باشند که هرگز به آنها آنتی‌بیوتیک یا هورمون‌های رشد، نداده‌ باشند.

موادغذایی ارگانیک

محصول سالم: مبنای تولید این دسته از محصولات، عدم استفاده از نهاده‌های شیمیایی می‌باشد و در صورت استفاده، حد مجازها رعایت شود و تولید مطابق با استانداردهای مربوطه (G.A.P، استاندارد تشویقی) و برنامه‌های مدیریتی بر اساس معیارهای فیله ماهی مشخصی انجام می‌گیرد. این محصولات دارای حد مجاز باقیمانده‌ی سموم، آفت‌کش‌ها، کودها و فلزات سنگین هستند. محصول نان باگت سالم، محصولی است که قوانین سه‌گانه‌ی الزامی (استاندارد سه‌گانه) در تولید محصولات غذایی را رعایت کرده است. محصول سالم، تحت کنترل استانداردهای الزامی و اجباری کیفیت غذایی در کشاوری قرار دارند.

خرید موادغذایی ارگانیک

محصول ارگانیک: ماحصل به کارگیری استانداردهای داوطلبانه زیست محیطی هستند. دقت داشته باشیم که محصولات ارگانیک در فیله ماهی چارچوب استانداردهای زیست محیطی قرار دارد که مهم‌ترین هدف آن حفظ و پایداری خاک و ارزش‌های اکوسیستمی است. بنابراین نان باگت کشاورزی ارگانیک، نظام کشاورزی است مبتنی بر مدیریت اکوسیستم، متمرکز بر حاصلخیزی خاک و سلامت گیاه و عدم مصرف موادشیمیایی مصنوعی که این نظام با شرایط اجتماعی، اقتصادی منطقه‌ای و محلی سازگار است.

خرید انواع خوراکی

محصول طبیعی: این محصولات حاصل تولید و رشد در مناطق وحشی، طبیعی و دست‌نخورده هستند. انسان در روند تولید آن فیله ماهی هیچ‌گونه دخالتی ندارد و فقط جمع‌آوری آن را بر عهده دارد. نکته‌ای که نباید فراموش کنید این است که ارگانیک و طبیعی به یک معنا نان باگت نیستند؛ محصولات طبیعی ممکن است دارای برچسب کاملا طبیعی، ۱۰۰ درصد طبیعی و بدون هورمون باشند به این معنی که در تولید آنها از هیچ رنگ مصنوعی، طعم‌دهنده و یا نگهدارنده‌ای استفاده نشده است.

خرید خوراکی

اما محصولات ارگانیک، دارای یک برچسب ارگانیک هستند به این معنی که در تولید آنها از هیچ گونه کود شیمیایی، آفت‌کش، سموم، فیله ماهی نان باگت آنتی‌بیوتیک، هورمون و دستکاری ژنتیکی استفاده نشده است.
محصول گواهی‌شده: محصول به صورت موردی (به‌طور مثال عدم وجود نیترات و نیتریت، سرب، آنتی‌بیوتیک و…) تحت بررسی و نان باگت آزمایش قرار می‌گیرد و فقط در رابطه با آن مورد خاص گواهی دریافت می‌کند.
دوست‌دار یا بلای جان طبیعت؟

شوینده

یکی از اصلی‌ترین مواردی که در مورد محصولات ارگانیک مطرح می‌شود به اثرات آن بر محیط‌زیست ارتباط دارد. به طور کلی کشاورزی فیله ماهی دومین عامل تولید گازهای گلخانه‌ای در جهان به شمار می‌رود که در فاصله‌ای اندک پس از تولید حرارت و برق قرار دارد. تردیدی نان باگت نیست که با روی آوردن به انرژی خورشیدی تا حد زیادی می‌توان جلوی تولید چنین گازهایی را در نیروگاه‌های برق گرفت. با این نان باگت وجود کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست.

خرید شوینده

شاید اگر بخواهیم با ذهنیت حفاظت از محیط‌زیست به فروشگاهی برای خرید میوه و سبزی برویم، ترجیح دهیم به جای خرید محصولاتی که از فواصل دور به شهر ما آمده‌اند، محصولاتی را که در همان نزدیکی‌ها تولید شده‌اند، را بخریم. هر چه باشد جابه‌جایی فیله ماهی محصولات کشاورزی نیازمند مصرف فراوان سوخت است که همین موجب آسیب به محیط‌ زیست می‌شود؛ اما واقعیت شاید به نان باگت گونه‌ای دیگر باشد.

موادغذایی ایرانی

فیله ماهی نان باگت استفاده از محصولات ارگانیک باعث افزایش جنگل‌زدایی و از میان رفتن منابع ارزشمند می‌شود
در بسیاری از مناطق دنیا، برای پرورش انواع محصولات کشاورزی و باغی از گلخانه استفاده می‌شود. گلخانه‌ها به خاطر مصرف بالای انرژی، از عوامل ایجاد گازهای گلخانه‌ای هستند و به همین دلیل شاید انتخاب محصول محلی، همیشه گزینه بهتری نباشد. همچنین بسیاری از کشورها، برای گسترش کشت ارگانیک به نابودی جنگل‌های بارانی و تبدیل کاربری آن به کشاورزی روی آورده‌اند. دلیل اصلی این کار، پایین بودن میزان محصول برداشت شده از مزارع ارگانیک و لزوم استفاده از زمین بیشتر برای این کار است.

موادغذایی خارجی

بی‌تردید گسترش روند استفاده از محصولات ارگانیک در نهایت به افزایش جنگل‌زدایی و از میان رفتن منابع ارزشمند موجود در آنها فیله ماهی می‌انجامد.خاک ارگانیک و غیرارگانیک دارای تفاوت‌های زیادی هستند. به عنوان مثال پای اصلی خاک ارگانیک کربن است. این نوع خاک دارای مواد مغذی و مواد معدنی به مقدار زیاد است. نوع خاک بسیار به شرایط آب و هوایی وابسته است. به عنوان مثال آب و نان باگت هوای مرطوب و همچنین جنگل‌های بارانی عمدتا دارای خاک اسیدی هستند در حالی که اقیانوس آرام فیله ماهی دارای خاک شنی است.

[caption id="attachment_1864" align="alignnone" width="300"]خرید فیله ماهی خرید فیله ماهی[/caption]

خرید موادغذایی خارجی

در این نوع خاک به جای استفاده از کودهای شیمیایی از کودهای گیاهی و حیوانی که به صورت طبیعی تجزیه می‌شوند، استفاده فیله ماهی می‌شود. بر اساس آخرین پژوهش‌هایی که توسط یکی از سازمان‌های محیط زیستی انجام شده است، استفاده از خاک ارگانیک می‌تواند به عنوان مبارزی برای تغییرات آب و هوایی باشد. یکی از موادی که در خاک وجود دارد و موجب می‌شود تا خاک طول عمر نان باگت بیشتری داشته باشد، اسید فلوویک و اسید هومیک است.

خرید موادغذایی ایرانی

ما افراد عادی برای حفظ کره‌ی زمین چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ این دو نوع ماده در یک خاک اورگانیک به ترتیب ۱۵۰ و ۴۴ درصد بیشتر از خاک معمولی وجود دارند. به همین دلیل است که اگر این نوع خاک برای تولید محصولات کشاورزی استفاده شود، در فیله ماهی طولانی مدت می‌تواند شاهد نتایج بهتری در کشاورزی و شرایط زیست محیطی بود. برای داشتن خاک ارگانیک شما باید به جای استفاده از مواد و کود شیمیایی از مواد معدنی سنگی، مواد قندی و استفاده از ترکه‌های درخت به عنوان مالچ یا خاک‌پوش استفاده نان باگت کنید. مالچ ماده‌ی آلی ساخته شده از پوست، برگ و یا تراشه‌ی چوب است.

خرید موادغذایی ارزان

انواع مختلفی از مالچ وجود دارد که دارای رنگ، بافت و بوی متفاوتی هستند. حتی با استفاده از باقی‌مانده‌های درختان و دیگر گیاهان جنگلی، مالچ به راحتی ساخته می‌شود. مالچ نقش مهمی در حفظ رطوبت و غنی‌سازی خاک دارد. با استفاده از قرار دادن فیله ماهی این ماده در کنار خاک باعث می‌شود تا مواد معدنی به خوبی به گیاه جذب شوند. با توجه به ساختاری که مالچ دارد، بعد از مدتی نان باگت به‌صورت طبیعی تجزیه می‌شود.

خرید آنلاین موادغذایی

به‌طور کلی هر کودی که با استفاده از مواد شیمیایی ساخته نشود را می‌توان کود ارگانیک نامید. در ساختار این نوع کود سعی می‌شود که از مواد معدنی ضروری استفاده شود که همچنین دارای اسید نیز نباشد. چرا که اسید موجود در کود باعث می‌شود که فیله ماهی مواد مغذی و معدنی خاک و کود در آب حل شوند.مواد غذایی ارگانیک، محصولات و فراوردههای کشاورزی هستند که با روش‌های نان باگت مطابق با استاندارهای کشاورزی ارگانیک، تولید می‌شوند.

خرید موادغذایی آنلاین

منابع در فرایند کاشت و برداشت بازتولید شوند. تعادل اکولوژیکی با کشاورزی برهم نخورد (اکوسیستم پایدار). تنوع زیستی حفظ شود. سازمان حمایت از تولیدات ارگانیک، استفاده از برخی سموم دفع آفات، کودهای شیمیایی، استفاده از تابش مصنوعی، مواد فیله ماهی نان باگت افزودنی غیرطبیعی و حلال‌های صنعتی را منع کرده است. اتحادیه اروپا، امریکا، کانادا، ژاپن، مکزیک و بسیاری از کشورهای دیگر برای دریافت تأییدیه تولید غذای ارگانیک نیاز به تولیدکنندگانی دارند که بتوانند مجوزهای لازم را اخذ کنند.

خرید برنج هندی

به عنوان مثال، تولیدات کشاورزان باید دارای تأییدیه برنامه ملی ارگانیک وزارت کشاورزی امریکا (USDA) و یا کمیسیون اروپا (EC) نان باگت باشند تا بتوانند مهر ارگانیک بودن را بر روی محصولات خود بزنند. از نظر زیست محیطی، کوددهی، تولید بیش از حد و استفاده فیله ماهی از سموم دفع آفات کشاورزی می‌توانند مشکلات زیر را در پی داشته باشد.

خرید برنج ایرانی

  • تأثیر منفی بر اکوسیستم‌ها
  • به خطر افتادن تنوع زیستی
  • تأثیر منفی بر آب‌های زیرزمینی
  • ایجاد مشکلات در تأمین آب آشامیدنی

خرید روغن جامد

با کشاورزی ارگانیک این موارد به حداقل می‌رسند. تقاضا برای غذای ارگانیک در درجه اول از نگرانی مصرفکنندگان برای سلامتی نان باگت شخصی و به خطر افتادن محیطزیست ناشی می‌شود. با این حال، از دیدگاه علمی و پزشکی شواهد کافی مبنی بر این وجود فیله ماهی ندارد که غذاهای ارگانیک از غذاهایی که با روش‌های معمول تولید می‌شوند، سالم‌تر هستند. البته ممکن است تفاوت‌هایی در میزان مواد مغذی این دو نوع محصول وجود داشته باشد. برخی هم معتقد هستند این باور که غذاهای ارگانیک طعم بهتری از فراوردههای عادی دارند، صحیح نیست.

خرید روغن مایع

فیله ماهی نکته دیگر این است که کشاورزی ارگانیک یا زیستی نسبت به کشاورزی با روش‌های معمولی هزینه بیشتری برای تولید می‌طلبد و در عین حال، بازده کمتری دارد. این به معنای آن است که دستمزد کارگران هم بیشتر می‌شود و در نتیجه، مصرفکننده باید هزینه نان باگت بیشتری صرف خرید این محصولات کند.

خرید روغن از سوپر مارکت اينترنتي

در گذشته تمام محصولات کشاورزی به صورت ارگانیک تولید می‌شدند. از قرن بیستم محصولات جدیدی تولید شدند که دیگر ارگانیک فیله ماهی نبودند. جنبش کشاورزی ارگانیک در دهه 1940 میلادی در پاسخ به صنعتی شدن کشاورزی به وجود آمد.
در سال 1939، لرد نورثبورن برای اولین بار از واژه ارگانیک در کتاب خود به نام «Look to the Land» استفاده کرد. او از این واژه برای نان باگت توصیف رویکردی جامع، زیستمحیطی و متعادل در زمینه کشاورزی که در مقابل کشاورزی معمولی قرار دارد، استفاده کرد و منظور وی از کشاورزی معمولی آن گونه است که نمی‌تواند خودکفا باشد و تولیدات مصنوعی دارد.

خرید برنج از سوپر مارکت اينترنتي

خاکشناسان نیز از این واژه برای بیان تفاوت ترکیب خاک‌ها استفاده میکنند و خاکی را که دارای کود حیوانی است، ارگانیک توصیف فیله ماهی نان باگت کردند، زیرا این نوع خاک دارای ترکیبات کربن است که در آن سوپر فسفات‌ها و فرایند نیتروژنسازی وجود ندارد.
البته واژه ارگانیکی که آن‌ها به کار می‌برند با مفهومی که شیمیدان‌ها استفاده می‌کنند، متفاوت است، زیرا منظور از این واژه در شیمی ردهای از مولکول‌ها است که حاوی کربن هستند.

خريد کنسرو و کمپوت

این رده مولکولی شامل همه آن چیزهایی می‌شود که خوراکی محسوب می‌شوند و بیشتر سموم دفع آفات هم در این دسته قرار فیله ماهی می‌گیرند؛ بنابراین، اصطلاح «ارگانیک»، به ویژه واژه «معدنی» زمانی که در شیمی آلی به کار می‌رود با آن چه در کشاورزی استفاده نان باگت می‌شود، تفاوت دارد. در علوم کشاورزی، کلمه ارگانیک به روش‌های توسعهیافته و فرآوری شده اشاره فیله ماهی دارد و لزوماً منظور از آن، ترکیب شیمیایی مواد غذایی نیست.

خريد انواع کنسرو و کمپوت

این تفکر که غذای ارگانیک می‌تواند برای محیطزیست بهتر باشد، ریشه در زمان‌های اولیه شکل‌گیری این جنبش دارد و با انتشار کتاب‌هایی مانند «The Living Soil»(1943) و «Farming and Gardening for Health or Disease»(1945) رونق گرفته است.
فیله ماهی در عصر صنعتی، کشاورزی ارگانیک در حدود دهه 1950 میلادی در امریکا به محبوبیت نسبی رسید. در دهه 1960 میلادی فعالان محیطزیست و گروههای پادفرهنگ موفق شدند غذای ارگانیک را توسعه دهند اما در دهه 1970 بود که بازار ملی مواد غذایی ارگانیک نان باگت شکل گرفت.

خريد انواع ترشيجات

مصرف کنندگان اولیه به دنبال محصولاتی بودند که در تولید آن‌ها از سموم دفع آفات غیرمجاز و مواد شیمیایی استفاده نشده باشد و نان باگت علاوه بر این، تازه باشند یا حداقل عمل فراوری بر آن‌ها وارد شده باشد. اگر آن‌ها به دنبال چنین محصولی بودند، باید فیله ماهی محصولات را مستقیماً از تولیدکنندگان خریداری می‌کردند. بعدها، «کشاورز خود را بشناسید تا غذای خود را بشناسید» تبدیل به شعاری از جانب USDA(2009) شد. تعاریف شخصی مردم از آن چه ارگانیک تلقی می‌شود، از طریق تجربه دست اول ایجاد شده است.

خريد ترشيجات

  • با صحبت کردن با کشاورزان
  • دیدن شرایط مزارع
  • مشاهده فعالیت‌های کشت و کار

محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

مزارع کوچک با استفاده از شیوههای کشاورزی ارگانیک، با داشتن مجوز و یا بدون آن، سبزیجات و دام پرورش می‌دادند و مصرفکننده می‌توانست آن‌ها را تحت نظارت قرار دهد. با افزایش تقاضا، فروشگاههای بزرگ مانند سوپرمارکت‌ها سریعاً جایگزین خرید مستقیم از کشاورزان شدند. امروزه بسیاری از مزارع بزرگ شرکت‌ها دارای بخش ارگانیک هستند. مصرفکنندگانی که از سوپرمارکت‌ها مواد غذایی خود را تهیه می‌کنند، دیگر نمی‌توانند فرایند تولید را زیر نظر داشته باشند و تنها می‌توانند به برچسب تائید شده ارگانیک اعتماد کنند. «بازرسان دولتی» افرادی هستند که این فرایند را زیر نظر دارند و مواد غذایی ارگانیک را تائید می‌کنند.

[caption id="attachment_1867" align="alignnone" width="300"]خرید انواع فیله ماهی خرید انواع فیله ماهی[/caption]

خريد کنسرو و غذاي آماده در سوپرمارکت اينترنتي

نان باگت در دهه 1970 میلادی با افزایش جنبش‌های محیطزیستی، علاقه به مواد غذایی افزایش پیدا کرد و ترساندن مردم از به فیله ماهی خطر افتادن سلامتی‌شان و نگرانی در مورد Alar در اواسط دهه 1980 به این افزایش تقاضا دامن زد.

خريد مواد غذايي بسته بندي شده

تولید مواد غذایی ارگانیک یک صنعت خودتنظیم شده است که در برخی از کشورها توسط دولت نظارت می‌شود و با کشاورزی نان باگت خصوصی تفاوت دارد. در حال حاضر، اتحادیه اروپا، امریکا، کانادا، ژاپن و بسیاری از کشورهای دیگر از تولیدکنندگان می‌خواهند بر اساس استانداردهای تعریف شده توسط دولت، مجوز ویژه دریافت کنند تا بتوانند مواد غذایی را به صورت ارگانیک در مرزهای خود فیله ماهی عرضه کنند.

خريد مواد غذايي پروتئيني

در چارچوب این مقررات، غذاهایی که به صورت ارگانیک در بازار عرضه می‌شوند، به گونه‌ای تولید می‌شوند که مطابق با نان باگت استانداردهای ارگانیک تعیین شده توسط دولت‌ها و سازمان‌های تجاری بینالمللی ارگانیک باشند.
فیله ماهی در آمریکا، تولیدات ارگانیک توسط Organic Foods Production Act of 1990 (OFPA) مدیریت می‌شوند و طبق ماده 7 و تبصره 205 Code of Federal Regulations باید با ادغام شیوه‌های فرهنگی، بیولوژیکی و مکانیکی که موجب تقویت بازتولید منابع می‌شوند، تعادل زیست محیطی و تنوع زیستی را حفظ می‌کنند، تولید شوند.  https://sabad.online https://sabad.online/mag

انواع محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

در دامداری ارگانیک، دام‌ها باید به طور مرتب به مراتع برده شوند و به آن‌ها آنتیبیوتیک و هورمون‌های رشد روزانه داده نشود.
غذاهای ارگانیک فرآوری شده معمولاً فقط شامل ترکیبات آلی می‌شوند. اگر قرار باشد در تولید آن‌ها از مواد غیر ارگانیک استفاده شود، باید درصد مشخص تائید شدهای باشد. این میزان در امریکا، کانادا و استرالیا 95 درصد است. غذاهای ارگانیک باید عاری از مواد افزودنی مصنوعی باشند و معمولاً در شرایط غیرطبیعی کشت نمی‌شوند. به عنوان مثال، در تولید آن‌ها از مواد شیمیایی، تابش غیرطبیعی و مواد اصلاح شده ژنتیکی استفاده نمی‌شود. البته می‌توان از سموم دفع آفات طبیعی استفاده کرد.  https://sabad.online https://sabad.online/mag

انواع محصولات غذايي منجمد در سوپرمارکت اينترنتي

طبق دستور سازمان استانداردهای غذای ارگانیک امریکا، اگر آفات و علف‌های هرز از طریق استفاده از روش‌های مدیریتی قابل‌کنترل نیستند، می‌توان از سموم و آفت‌کش‌هایی که در «فهرست ملی مواد مصنوعی تائید شده» وجود دارد، استفاده کرد. بسیاری از فعالین محیطزیستی خواستار عدم استفاده از فناوری نانو در تولید غذای ارگانیک هستند؛ زیرا خطرات این فناوری هنوز مشخص نشده است و باید شرط احتیاط را رعایت کرد. در کانادا، انگلیس و استرالیا امکان استفاده از فناوری نانو در کشاورزی ارگانیک وجود ندارد. محصولات باید به گونهای تولید شوند که با استانداردهای تعیین شده توسط کشورهای مختلف مطابقت داشته باشند.  https://sabad.online https://sabad.online/mag

خريد محصولات غذايي منجمد

در آمریکا چهار سطح استاندارد برای مواد غذایی ارگانیک وجود دارد:

  • 100% ارگانیک: همه مواد تشکیل دهنده به صورت ارگانیک تولید می‌شوند.
  •  95% ارگانیک: حداقل 95 درصد باید شامل مواد ارگانیک باشند.
  • تولید شده با مواد ارگانیک: حاوی حداقل 70 درصد مواد ارگانیک باشد.
  • کمتر از 70%

خرید مواد غذایی منجمد

فیله ماهی در امریکا، عبارت «طبیعی» و «کاملاً طبیعی» به این معنی نیست که مواد غذایی به صورت ارگانیک تولید و فرآوری شده‌اند. https://sabad.online https://sabad.online/mag





:: برچسب‌ها: https://sabad , online https://sabad , online/mag ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: