خرید ژیلت
نوشته شده توسط : nasrin

خرید ژیلت

خرید ژیلت ژیلت، (به انگلیسی: Gillette) شرکت محصولات مراقبت‌های شخصی آمریکایی است، که در سال ۱۹۰۱ توسط کینگ سی. ژیلت تأسیس شد و هم‌اکنون یکی از برندهای شرکت پروکتر اند گمبل به‌شمار می‌آید، که برای تولید تیغ سبیل تراش و ریش تراش استفاده می‌شود.

سوپرمارکت اينترنتي

دفتر مرکزی شرکت ژیلت که در بوستون در ایالت ماساچوست، واقع است، در سال ۲۰۰۵ در شرکت پروکتر اند گمبل ادغام شد و دیگر شرکت ژیلت موجودیت ندارد. در اثر این اقدام، بزرگترین شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی و خانواده به وجود آمد. محصولات ژیلت بین دو بخش زیبایی و خانواده در شرکت پروکتر اند گمبل تقسیم شدند. در ایران نیز یک شرکت به عنوان نماینده انحصاری پروکتر اند گمبل، توزیع انواع خرید ژیلت محصولات ژیلت را به عهده دارد.

خريد از سوپرمارکت اينترنتي

خودتراش ژیلت مدل آریستوکرات که در سمت راست تصویر با دسته نقره‌ای دیده می‌شود خودتراش قابل تنظیم ژیلت، تولید ۱۹۶۱ اولین تیغ خودتراش ژیلت که از تیغ یکبار مصرف استفاده می‌کرد در سال ۱۹۰۳ معرفی شد. در سال ۱۹۳۴ ژیلت مدل جدیدی با نام «آریستوکرات» (به انگلیسی: Aristocrat)، به معنی اشرافی، را ارائه کرد که سر تیغ از دسته قابل جدا شدن بود. پس از آن در سال ۱۹۴۷ مدل «سوپر اسپید» (به انگلیسی: Super Speed)، به معنی سرعت فوق‌العاده، را برای تیغ خودتراش معرفی کرد.

سوپرمارکت اينترنتي در اروميه

این مدل در سال ۱۹۵۴ با معرفی مدل‌های دیگری که ربودند با دقت و کیفیت بیشتری اصلاح کنند، به‌روز شد. درجه‌بندی دقت این مدل‌ها با رنگ انتهای دسته مشخص می‌شد.در سال ۱۹۵۸ اولین خودتراش قابل تنظیم تولید شد. این خودتراش امکان تنظیم تیغه را جهت اصلاح بهتر فراهم می‌کرد. تولید این مدل تا سال خرید ژیلت ۱۹۸۶ ادامه یافت. مدل «سرعت فوق‌العاده» در سال ۱۹۶۶ طراحی مجدد شد و رزین مشکی روی دسته فلزی آن را پوشش داد که تولید این مدل نیز تا سال ۱۹۸۶ ادامه یافت.

خريد منسوجات از سوپرمارکت اينترنتي

امروزه استفاده از ژیلت های یک بار مصرف در میان مردم رواج بسیار دارد . احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که بعد از استفاده از خود تراش ها و یا همان ژیلت ، پوست شما دچار خارش و قرمزی و گاه بیماری خرید ژیلت پوستی شده باشد و مجبور به کنار گذاشتن همیشگی ژیلت یکبار مصرف شده اید. این بخش از نمناک ، شما را با مضرات ژیلت های یک بار مصرف، آشنا می کند .

[caption id="attachment_2238" align="alignnone" width="300"]خرید ژیلت خرید ژیلت[/caption]

ژیلت های یک بار مصرف

ژیلت های یکبار مصرف حاوی دو تا پنج تیغ است و اغلب تیغه ها با فاصله کمتری از یکدیگر قرار دارند. به همین دلیل نباید بیش از یک بار استفاده شوند، چرا که موهای تراشیده شده و پوسته های مرده بدن در خرید ژیلت میان این تیغه ها باقی می ماند و با شستشو نیز از بین نمی روند . در نتیجه این ژیلت ها پس از هر بار مصرف باید دور انداخته شوند.زیرا علاوه بر ایجاد بیماری های پوستی ، محیط حمام را نیز به بسیاری از قارچ ها و باکتری ها آلوده می کنند.

سفارش حبوبات از اپليکيشن سوپرمارکت اينترنتي

تیغ های چندبار مصرفی که در داخل دستگاه خودتراش قرار می گیرند نیز در بازار موجود است. برای رعایت بهداشت و به حداقل رساندن بار میکروبی آنها نیز باید تدابیری به کار رود .برای استفاده از این مدل ژیلت خرید ژیلت باید پس از هر بار مصرف ، صفحه فلزی دستگاه از پایه و تیغه جدا شود و از لابه لای تیغه ها بقایای مو و پوسته ها را جدا کنید.

خريد لبنيات از سوپرمارکت اينترنتي

سپس با دقت قطعات آن را با آب و صابون شسته و در مجاورت هوای آزاد خارج از حمام قرار دهید تا کاملا خرید ژیلت خشک شود .بهتر است برای هر قسمت از بدن بخصوص نواحی تناسلی و شرمگاهی از یک تیغ یا ژیلت جداگانه استفاده کنید تا آلودگی ها به قسمت های حساس بدن انتقال پیدا نکنند .

ژیلت یکبار مصرف

به نظر کارشناسان بهداشت ، ژیلت های یک بار مصرف ارزان قیمت احتمال بیماری زایی را افزایش می دهند و نباید مردم از آنها استفاده کنند. اغلب ژیلت ها ارزان قیمت ساخت کشور چین هستند . محصولات خرید ژیلت تولیدی گروه A ، دارای استانداردهای کشورهای اروپایی و آمریکایی است و معمولا گرانقیمت و با کیفیت هستند ،اما ژیلت های تولیدی گروه D بی کیفیت هستند و از ضایعات تولید می شوند .

خريد اينترنتي لبنيات

در تولید دسته پلاستیکی این نوع ژیلت ها از بی کیفیت ترین پلاستیک های ضایعاتی که می تواند حساسیت های پوستی، آلرژی و امثال آن را ایجاد کند، به جای پلاستیک های خوراکی استفاده می شود. خرید ژیلت علاوه بر آن تیغه های این ژیلت به جای فلز مرغوب استیل از فلزات نامرغوبی ساخته می شود که در مجاورت با رطوبت حمام زنگ زده و میکروب ها را به خود جذب می کند.

خريد اينترنتي تنقلات

بهتر است از ژیلت های استاندارد و باکیفیت موجود در داروخانه ها استفاده کنید زیرا هیچ نظارتی بر ژیلت های فروخته شده توسط دستفروشان وجود ندارد . فروش ژیلت های مرغوب در داروخانه ها نیز باید مطابق خرید ژیلت تعرفه و به قیمت واقعی باشد .

خريد اينترنتي انواع تنقلات

روی پوست خشک هرگز از ژیلت استفاده نکنید . این کار باعث صرفه جویی زمان می شود اما باعث به وجود آمدن برجستگی های کوچک قرمزی بر روی پوست می شود.مصرف ژل ها و خمیرهای مخصوص اصلاح برای روان تر شدن حرکت ژیلت بر روی پوست ، ساخته شده اند. در صورت عدم استفاده از این محصولات بدون شک پوست خود را توسط ژیلت زخمی، پاره و یا متورم خواهید کرد. حتی استفاده از آب خرید ژیلت خالی بهتر از اصلاح بر روی پوست خشک است.

بهترين سوپر مارکت اينترنتي

اگر روزانه صورت و بدن خود را اصلاح می کنید بهتر است ژیلت خود را هفته ای یکبار دور بیاندازید .کند شدن تیغه ها علاوه بر ایجاد تورم، پارگی و یا جراحت در پوست ،حاوی باکتری هایی هستند که موجب عفونت خرید ژیلت می شوند. بنابراین هرگاه احساس کردید ژیلت پوست شما را می کشد، آن را دور بریزید .

خريد اينترنتي محصولات پروتئيني

اصلاح بدن با سرعت، پوست را زخمی و یا متورم می کند . بهتر است ژیلت را به آرامی روی پوست خود بکشید . اگر پوست شما زخمی شد موجب خونریزی می گردد . بنابراین باید آن نقطه را فشار دهید تا خون بند بیاید. اگر برای خارج شدن از حمام عجله دارید ، یک داروی قابض روی زخم خود بگذارید تا مانع خونریزی خرید ژیلت شود، سپس کمی ضد عرق روی آن بمالید.

خريد محصولات پروتئيني

با اینکه اصلاح در جهت خلاف رویش مو باعث تماس بهتر ژیلت با پوست شما می شود ممکن است موجب درد نیز شود. همچنین موجب رویش مو در درون پوست می شود .افرادی که دارای پوستی حساس هستند باید ژیلت را در جهت رویش مو کار ببرند.اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که در هنگام خرید ژیلت اصلاح، به پوست خود آسیب می زنید یا موهای زیر پوستی دارید ، باید قبل از شروع اصلاح از یک ژل خرید ژیلت یا سرم بر روی پوست خود استفاده کنید.

محصولات بهداشتی در سوپرمارکت اينترنتي

سال‌های زیادی است که بسیاری از افراد در سراسر دنیا با ژیلت آشنایی دارند و از خودتراش‌های آن برای اصلاح موهای زائد صورت و بدن خود استفاده می‌کنند. ژیلت‌ها در انواع مختلفی طراحی و تولید شده‌اند و خرید ژیلت هرکدام کاربرد خاصی دارند؛ بنابراین لازم است ژیلت را با توجه به نوع مصرف‌تان تهیه کنید. استفاده از انواع ژیلت در دسترس‌ترین و سریع‌ترین روش برای حذف موقت موهای زائد است؛ به نحوی که خرید ژیلت در عرض چند دقیقه موها را از ریشه می‌تراشد و پوستی صاف تحویل شما می‌دهد.

شکلات ترکیه

همچنین این ابزار برخلاف سایر روش‌های اصلاح، کم دردتر است؛ اما اگر پوست جوش‌ دار و یا حساسی دارید، ممکن است تجربه خوشایندی از اصلاح با ژیلت نداشته باشید. علت این امر به انتخاب ژیلت نامناسب و یا نحوه نادرست استفاده از آن برمی‌گردد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم مقاله جامعی درباره خرید ژیلت انواع ژیلت و نکات مهم هنگام استفاده از آن تهیه کنیم.

انواع شکلات ترکیه

اگر مشتاق هستید که با تاریخچه خواندنی موسس ژیلت آشنا شوید، انواع ژیلت را بشناسید و انتخاب خرید ژیلت دقیق‌تری داشته باشید و در نهایت پاسخ تمام سوال‌های‌تان را در مورد ژیلت بگیرید، تا انتها با ما همراه باشید.

خرید شکلات ترکیه

داستان تراشیدن موهای زائد با تیغ‌های فلزی از 3000 سال قبل از میلاد شروع شد. در آن زمان استفاده از ابزارهای مسی به خصوص در میان مردمان مصر رواج یافته بود و تیغ‌های مسی کشف شدند. گفته شده از آنجا که اسکندر مقدونی برای آراستگی اهمیت زیادی قائل بود، استفاده از تیغ را در قلمروی حکومتش رواج خرید ژیلت داد. کم کم استفاده از تیغ‌های اصلاح همه گیر شد و شکل ظاهری آن‌ها به مرور زمان تغییر کرد.

شکلات ولنتاین

پیشرفته‌ترین تیغ‌های اصلاح تا اوایل سده 1900، تیغ‌های یک لبه‌ای بودند که کار با آن‌ها به مهارت زیادی نیاز داشت و مردان اکثرا برای اصلاح موهای زائدشان به آرایشگاه می‌رفتند. تا اینکه برای اولین بار در سال خرید ژیلت 1895، ایده خودتراش‌های ایمن به ذهن کارگر 40 ساله بوستونی (در ایالات متحده آمریکا) رسید.

انواع شکلات ولنتاین

در تابستان 1895 تیغ اصلاح کندشده کینگ کمپ ژیلت (King Camp Gillette)، او را به این فکر انداخت که محصول ساده‌ای با قابلیت تعویض تیغ تولید کند. قبل از آن، برند Star محصول مشابهی تولید می‌کرد، اما کار با خودتراش‌های استار هم چندان راحت نبود و تیغ‌های آن‌ها به تیزکردن نیاز داشت. ایده ژیلت، طراحی خودتراشی با دو تیغ موازی بود که روی دسته‌ای نصب شده باشد و بتوان آن را پس از کند شدن تعویض خرید ژیلت کرد.

شکلات خارجی

کینگ سال‌ها روی ایده خود کار کرد و در نهایت اولین خودتراش برند ژیلت در سال 1903 تولید شد؛ خودتراشی که دیری نپایید در کشورهای دیگر جهان هم گسترش یافت و محبوبیت زیادی کسب کرد. خرید ژیلت محبوبیت این برند تا آنجا پیش رفت که امروزه در بسیاری از کشورهای جهان، خودتراش‌ها را به نام ژیلت می‌شناسند.

[caption id="attachment_2240" align="alignnone" width="300"]خرید انواع ژیلت خرید انواع ژیلت[/caption]

خريد مواد غذايي

بیش از یک قرن است که شرکت ژیلت ادعا می‌کند همیشه محصول بهتری برای اصلاح وجود دارد و ما آن را پیدا خواهیم کرد. این شرکت با تولید انواع ژیلت های متنوع، این ادعا را ثابت کرده؛ به نحوی که سال‌هاست با تولید محصولات نوآورانه، به ویژه در زمینه تولید خودتراش، پیشگام بوده است. جالب است بدانید ژیلت علاوه بر خودتراش، محصولات دیگری مانند ژل اصلاح، افترشیو، مام و دئودورانت و حتی نوشت افزار را هم تولید می‌کند؛ اما با این حال همچنان اکثرا ژیلت را با خودتراش‌های آن می‌شناسند.

انواع ژیلت

به طور کلی انواع ژیلت های موجود در بازار به دو دسته مردانه و زنانه تقسیم می‌شوند. اما قبل از آن که به خرید ژیلت معرفی انواع ژیلت و کاربردهای آن‌ها بپردازیم، لازم است به این سوال مهم پاسخ دهیم که اصلا چرا ژیلت‌ و تیغ اصلاح متنوعی طراحی و تولید شدند. پاسخ این سوال به تفاوت پوست زنان و مردان برمی‌گردد. اولین تفاوت ضخیم‌تر بودن پوست مردان است که به طور کلی نسبت به پوست خانم‌ها ساختار زمخت‌تری دارد.

خريد انواع مواد غذايي

علاوه بر پوست، موهای صورت مردان هم در مقایسه با موی زنان ضخیم‌تر بوده و بنابراین برای اصلاح آن‌ها باید از تیغ‌های تیزتری استفاده کنند. در صورتی که خانم‌ها پوست حساس‌تری دارند که در برابر تیغ‌ها و خرید ژیلت تهاجمات خارجی سریع‌تر ملتهب و قرمز می‌شود. از آنجا که با توجه به این تفاوت‌ها، در اکثر مواقع ژیلت‌های تیز مردانه، باعث ایجاد زخم و جراحت و حتی خشکی پوست خانم‌ها می‌شود، شرکت ژیلت اقدام به تولید خودتراش‌هایی مخصوص خانم‌ها کرده که احتمال صدمات را به حداقل می‌رسانند.

انواع مواد غذايي

در ادامه به توضیح تفاوت‌های کلی ژیلت‌های مردانه و زنانه و معرفی معروف‌ترین ژیلت‌های مردانه خرید ژیلت می‌پردازیم. همچنین برای خانم‌ها راهنمایی تهیه کرده‌ایم تا بتوانند ژیلت موردنظرشان را از بین انبوه محصولات موجود انتخاب کنند.

تفاوت انواع ژیلت های مردانه و زنانه

به طور کلی خودتراش‌های زنانه نسبت به انواع مردانه (از همان برند ژیلت) گران‌تر هستند. اگر واقعا تفاوتی خرید ژیلت بین ژیلت‌های مردانه و زنانه وجود نداشته باشد، منطقی‌تر این است که خانم‌ها هم همان انواع مردانه را تهیه کنند. اما همان طور که پیش از این توضیح دادیم، قاعدتا ژیلت‌های مردانه و زنانه نباید با هم یکسان باشند. حال چطور ژیلت مردانه و زنانه را از یکدیگر تشخیص دهیم؟

خريد انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

واضح‌ترین نشانه برای تشخیص ژیلت مردانه و زنانه رنگ محصول است. ژیلت‌های زنانه معمولا رنگ‌های ملایم‌تری مانند صورتی و بنفش دارند؛ در حالی که ژیلت‌های مردانه را به رنگ آبی، مشکی و یا نقره‌ای خرید ژیلت می‎‌سازند. تفاوت دوم در شکل سر ژیلت‌های مردانه و زنانه است. واضحا نحوه اصلاح صورت مردان با پای خانم‌ها متفاوت است و به همین دلیل قاعدتا ژیلت‌ها باید برای اصلاح موهای زائد هر نقطه از بدن به طور خاص طراحی شده باشند.

خريد انواع نوشيدني

خوشبختانه ژیلت این نکته را هم مدنظر قرار داده است؛ ژیلت‌های زنانه سر گردتری دارند که کمک می‌کند اصلاح موهای زائد قسمت‌هایی مانند زیر بغل و یا پشت زانو راحت‌تر انجام شود. از طرف دیگر سر مربعی خرید ژیلت ژیلت‌های مردانه برای اصلاح موهای صورت آن‌ها بهتر عمل می‌کند.

تفاوت ژیلت زنانه و مردانه

به طور کلی انواع ژیلت های مردانه و زنانه تعداد تیغه‌های یکسانی دارند و شما می‌توانید تعداد مشابهی از تیغه را در هر نوع ژیلت پیدا کنید. با این حال میزان تیز بودن تیغه در ژیلت مردانه با انواع زنانه آن متفاوت است. ژیلت‌های مردانه تیغه‎‌های تیزتری دارد که کاملا مناسب زدودن موهای متراکم صورت آن‌هاست. از سوی دیگر برای اصلاح موهای زائد بدن خانم‌ها، نیازی به تیز بودن تیغه‌ها در حد ژیلت آقایان نیست. بنابراین استفاده خانم‌ها از ژیلت‌های مردانه، احتمالا باعث بریدگی پوست‌شان خواهد شد.

[caption id="attachment_2243" align="alignnone" width="300"]ژیلت ژیلت[/caption]

انواع نوشيدني

البته توجه داشته باشید که علت زودتر کند شدن ژیلت‌های زنانه، تیزی کمتر آن‌ها نیست؛ زیرا این محصولات کاملا استاندارد طراحی شده‌اند. اگر ژیلت‌های زنانه زودتر کند می‌شوند و ناچارا به تعویض زود به خرید ژیلت زود نیاز دارند، به این دلیل است که خانم‌ها از ژیلت برای اصلاح ناحیه وسیعی از بدن‌شان از آن استفاده می‌کنند (نه مانند آقایان صرفا برای صورت). https://sabad.online https://sabad.online/mag

انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

از آن جا که خانم‌ها و آقایان از ژیلت برای قسمت‌های مختلفی از صورت یا بدن‌شان استفاده می‌کنند، خرید ژیلت دستگیره این ژیلت‌ها هم با هم متفاوت است. خانم‌ها معمولا برای اصلاح موهای زائد بدن‌شان از ژیلت کمک می‌گیرند؛ به همین دلیل دستگیره ژیلت‌های زنانه شکل گردی دارد که باعث راحت‌تر چرخاند ن آن در زوایای مختلف و در نتیجه رسیدن آن به تمام قسمت‌های بدن می‌شود. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خريد محصولات پروتئيني در سوپرمارکت اينترنتي

از طرفی ژیلت‌های مردانه اکثرا برای اصلاح موهای زائد صورت آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و بنابراین خرید ژیلت نیازی نیست در آن حد، ژیلت را بچرخانند. در نهایت آخرین تفاوت بین انواع ژیلت زنانه با مردانه، این است که در سر ژیلت‌های زنانه و کنار تیغه‌ها، نرم کننده ای تعبیه شده‌ است. https://sabad.online https://sabad.online/mag

محصولات پروتئيني

این ماده نرم کننده که در اکثر ژیلت‌های مردانه وجود ندارد، به شکل‌های مختلفی بصورت نوارهای ژلی یا لوسیونی در اطراف تیغه‌هاست. این ویژگی فوق العاده ژیلت‌های زنانه مانع از بریده شدن پوست حساس خرید ژیلت خانم‌ها هنگام اصلاح بدن (به خصوص نواحی مچ پا، زانوها و سایر قسمت‌های حساس) می‌شود. https://sabad.online https://sabad.online/mag

بهترین ژیلت های مردانه

اولین خودتراش‌های ژیلت مردانه که در دهه 1900 وارد بازار شدند، خودتراش‌های دو تیغه امنی تحت عنوان Double Edge Safety Razors بودند که امروزه محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. استفاده از این ژیلت‌ها و تعویض تیغه آن‌ها بسیار آسان است. برای اینکه اصلاح راحت‌تری داشته باشید، توصیه می‌شود که همراه خرید ژیلت این ژیلت‌ها حتما از خمیر ریش استفاده کنید. https://sabad.online https://sabad.online/mag

تنقلات

معمولا تیغ یدک‌ها ارزان هستند و در اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند. نکته مهم در استفاده از این نوع ژیلت‌ها، این است که حتما تیغه را هم از برند ژیلت و یا سایر برندهای معتبر تهیه کنید تا تیزی کافی را خرید ژیلت داشته باشد. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خريد لبنيات

انواع ژیلت های Mach3 و Fusion5 جدیدترین فناوری خودتراش‌های اصلاح از برند ژیلت هستند. ژیلت‌های Mach3، سه تیغه تیز دارند که امکان اصلاح مو را از ریشه فراهم می‌کند. به منظور جلوگیری از تحریک و قرمز شدن پوست، در این ژیلت‌ها نوار ژلی مرطوبی تعبیه شده که ایجاد لیزی کرده و اصطکاک را کاهش می‌دهند. دسته این ژیلت‌ها هم فوق العاده متوازن است و تجربه اصلاح راحتی را برای شما رقم می‌زند. https://sabad.online https://sabad.online/mag

انواع ژیلت ‌های Mach3

  • ژیلت Mach3 Signature Edition
  • ژیلت Mach3 Disposable
  • ژیلت Mach3 Disposable Sensitive

خريد تنقلات

ژیلت ۳ Mach ( نسبت به سه مورد بالا، کیفیت تیغه‌ها به مراتب بهتر است)
خرید ژیلت ژیلت توربو Mach3 Turbo (نسبت به 3 Mach، نوار ژلی مرطوب ارتقا پیدا کرده و برای پوست‌های حساس مناسب‌تر است). https://sabad.online https://sabad.online/mag

خريد مواد غذايي خشک

انواع ژیلت های Fusion5 هم دیگر محصولات پرفروش ژیلت و در واقع جدیدترین محصولات این شرکت است که بالاترین کیفیت را در بین خودتراش‌های دیگر ژیلت دارد. در این ژیلت‌ها 5 تیغه تعبیه شده که چهارتا تیغه خرید ژیلت ابتدایی آن، تیزترین تیغه‌های کمپانی ژیلت است. تیغه‌های فیوژن نسبت به ژیلت‌های مچ، به هم نزدیک‌تر هستند و بنابراین فشار روی هر تیغه کمتر می‌شود. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خريد محصولات لبنياتي

خرید ژیلت همچنین در طراحی و ساخت این ژیلت‌ها، از فناوری flex ball یا توپ انعطاف پذیر استفاده شده که امکان دسترس کامل تیغ را به تمام خطوط صورت و تارهای مو فراهم می‌کند. مانند ژیلت‌های مچ، انواع ژیلت فیوژن هم نوار ژلی مرطوب دارند و دسته آن‌ها بسیار متوازن است. https://sabad.online https://sabad.online/mag





:: برچسب‌ها: https://sabad , online https://sabad , online/mag ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: