خرید سس
نوشته شده توسط : nasrin

خرید سس

خرید سس طرز تهیه سس مایونزبرای تهیه سس مایونز خانگی ابتدا زرده تخم مرغ را کاملا از سفیده جدا می کنیم چون اصلی ترین عامل خراب شدن سس است.زرده تخم مرغ را در کاسه ای می ریزیم و شکر ، نمک ، پودر خردل را به آن اضافه می کنیم و خوب مواد را با هم مخلوط می کنیمتا یکدست شوند.بعد در کاسه ای سرکه را می ریزیم و آبلیمو را به آن می افزاییم و با هم خوب مخلوط خرید سس می کنیم و نیمی از آن را در پیاله ای می ریزیم و کنار می گذاریم و نیم دیگر را کم کم به مخلوط تخم مرغ اضافه می کنیم

خريد کنسرو و غذاي آماده در سوپرمارکت اينترنتي

هم می زنیم تا خوب مخلوط شوند و آن وقت روغن مایع یا روغن زیتون هر کدام که در دسترستان بود را قطره قطره به مواد اضافه می خرید سس کنیم و با ریختن هر قطره با مواد آن را به طور مداوم مخلوط می کنیم و سپس قطره بعدی را می ریزیم.زمانی که نصف لیوان از روغن مایع یا روغن زیتون را قطره قطره اضافه کردید دیگر دست نگه می داریم و سس را مخلوط می کنیم .

محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

به احتمال زیاد مایه سس غلیظ شده و اصطلاحا خودش را گرفته ، در اینجا باقی مخلوط آبلیمو و سرکه راکه در پیاله ریخته بودیم به خرید سس سس اضافه می کنیم و با هم مخلوط می کنیم و مجددا نصف دیگر لیوان روغن را قطره قطره به سس می افزاییم و مداوم مواد را مخلوط می کنیم تا کاملا غلظت بگیرد و دیگر از هم زدن دست می کشیم.

خريد ترشيجات

و فلفل سیاه را روی سس می پاشیم و با هم مخلوط می کنیم وبه مدت ۲ ساعت در دمای محیط منزل سس را قرار می دهیم.ذدر اخر سس را در شیشه می ریزیم و درب آن را می بندیم و در یخچال نگهداری می کنیم.سعی کنید سس مایونز خانگی که درست خرید سس می کنید متناسب با مقدار مصرف ۱ هفته باشد بدلیل نداشتن مواد نگهدارنده بیش از این نمی توان سس را نگهداری کرد چون فاسد می شود.این سس سالم را با انواع سالادها نوش جان کنید.

خريد انواع ترشيجات

سس‌ها اشتها آور هستند و اکثر فرانسوی‌ها از انواع و اقسام سس‌ها استفاده می‌کنند. در بیشتر غذاهای آن‌ها کاربرد دارد.سس‌های موجود به صورت مایع هستند و برای اینکه بخواهیم به غذاهایمان طعم خوبی بدهیم از آن‌ها استفاده می‌کنیم.به خرید سس علت چربی خاصی که در سس موجود است برای هضم غذا بسیار مفید است. در رستوران‌ها علاوه بر طعم دادن به غذا در تزیین روی بشقاب‌ها کاربرد دارد . بهتر است برای درست کردن آن به نکاتی توجه شود، تا بتوانید سس‌های خوشمزه ای داشته باشید.

خريد انواع کنسرو و کمپوت

سس ها انواع و اقسام مختلفی دارند که هرکدام از آنها در یک نوع سالاد یا غذا کاربرد دارد. سس مایونز یک سس غلیظ و به حالت ماست سفت شده اما یکدست و صاف است. ترکیبات آن روغن مایع، تخم مرغ و آبلیمو است .این نوع سس به صورت سرد استفاده خرید سس می‌شود و در بیشتر ساندویچی‌ها یا در مصرف سیب زمینی سرخ شده یا مرغ سرخ شده و سالادها کاربرد دارد و می‌توانید در تهیه آن یک سری افزودنی‌ها یا سبزیجات به آن اضافه کنید.

[caption id="attachment_2476" align="alignnone" width="300"]خرید سس خرید سس[/caption]

خريد کنسرو و کمپوت

ابتدا روغن و نمک، شکر، فلفل و سس خردل را در مخلوط کن بریزید و به هم بزنید.سفیده تخم مرغ را از زرده جدا کنید. سپس یکی یکی زرده تخم مرغ ها را اضافه کنید و در مخلوط کن، آنقدر این مواد را بزنید تا یک مخلوط تقریباً سفید کِرمی به شما بدهد. سرکه خرید سس سفید را به بقیه مواد اضافه کرده و مجدداً هم بزنید.جداگانه ظرف دیگری را انتخاب کنید. آب و نشاسته ذرت را ادغام کنید و روی شعله گاز قرار دهید. سعی کنید تند تند هم بزنید تا مواد سفت و یکدستی را به شما بدهد مانند فرنی. زمانی که کمی خنک شد به آرامی و کم کم به مواد قبلی با مخلوط کن اضافه کنید.

خرید برنج از سوپر مارکت اينترنتي

به هیچ عنوان مواد شما خنک نباشد، زیرا با این کار شما تخم‌ مرغ‌ها همراه با داغی آن پخته می‌شود.این را بدانید که مواد خیلی به خرید سس آرامی اضافه شود در غیر اینصورت می‌بُرد. در اینجا بعد از ادغام شدن و اضافه شدن، یک مواد یکدست و صافی بدست خواهد آمد.

خرید روغن از سوپر مارکت اينترنتي

می‌توانید بجای سرکه از آبلیموی طبیعی استفاده کنید تا سس مایونز شما طعم بی‌نظیری به خود بگیرد.
این سس را در یخچال نگهداری و تا مدت دو ماه می‌توانید آن را استفاده کنید.
زمانی که حس کردید سس مایونز شما حالت بُریدگی گرفته، می‌توانید یک عدد زرده تخم مرغ، نصف پیمانه روغن زیتون و به اندازه خرید سس کم نمک اضافه کنید و بصورت کم به سس‌تان اضافه کنید و سعی کنید تند تند هم بزنید تا سس آماده شود و در آخر فلفل‌های سفید و قرمز را اضافه کنید.

خرید روغن مایع

گاهی هم بدلخواه به سس می‌توانید، پودر آویشن اضافه کنید.
سس مایونز را می توان بصورت سنتی هم آماده کرد که این نوع سس در واقع لاغر کننده است. ما در اینجا سس مایونز بصورت خرید سس سنتی را هم به آموزش می‌گذاریم تا بتوانید استفاده کنید و لذت کافی را ببرید.

خرید روغن جامد

ابتدا تمامی مواد را داخل مخلوط کن کاملاً مخلوط می‌کنیم تا یک سس یکدستی بدست آید.زمانی که سس شما شل و رقیق شد، دو قاشق غذاخوری نخود پخته شده اضافه کنید و دوباره آن را در مخلوط کن مخلوط کنید.زمانی که مواد حالت غلظت به خود گرفت، خرید سس متوجه می‌شوید سس شما آماده شده است.این سس بیشتر در ساندویچ‌ها و سالادها کاربرد دارد .

خواص سس مایونز

در درمان یبوست مفید و رودها را نرم و لینت می‌دهد. دارای ویتامین‌های ب، دی، آهن ، کلسیم و منیزیوم ، فسفر و پتاسیم است.سس مایونز نرم کننده مو شناخته شده و برای تغذیه ساقه‌های مو عالی است. همچنین برای پوست مفید و مرطوب کننده برای پوست به حساب می‌آید.به علت داشتن کلسیم، برای استخوان‌ها مفید است. در واقع به عنوان آبرسان پوست شناخته شده خرید سس است. می‌توان از سس مایونز به عنوان ماسک صورت استفاده کرد.

خرید برنج ایرانی

در درمان موهای خشک مفید و موهایی را که بسیار خشک و حالت وز پیدا کرده است را می‌توان با سس مایونز، به عنوان ماسک مو استفاده کرد. این کار بطور مداوم باعث صاف شدن، تغذیه و صاف شدن مو شده و به مرور موهای آسیب دیده را صاف و درمان خرید سس می‌کند.این نوع ماسک برای هر نوع مویی مناسب است. حتی از لحاظ هزینه با صرفه‌تر از ماسک های شیمیایی است.

خرید برنج هندی

می‌توانید مقداری از سس مایونز را تهیه کنید بعد موهایتان را کمی خیس کنید . بطوری که فقط کمی خیس و نمدار شود. سپس کمی از سس را برداشته و موهایتان را آغشته به سس کنید و ماساژ دهید . بعد یک کلاه روی سر خود قرار دهید تا بیست دقیقه. خرید سس سپس سر خود را با آب ولرم بشویید.

خرید موادغذایی آنلاین

در بین چاشنی های متفاوتی که برای انواع غذا وجود دارد سس ها بسیار محبوب و پرطرفدارند که آنها را می توان با انواع غذاهای گوشتی و غیر گوشتی همراه کرد. سس هایی مثل سس سفید یا بشامل هنگام پخت و پز استفاده می شوند اما سس هایی نیز خرید سس وجود دارد که مخصوص غذاهای سرد یا ساندویچی هستند مانند سس مایونز که جایگاهی ویژه در آشپزی دارد.

خرید آنلاین موادغذایی

سس مایونز که امروز روش تهیه آن را آموزش می دهیم از جمله پرکاربرد ترین و شناخته شده ترین سس ها است که در کنار یا همراه انواع سالاد مانند سالاد فصل، سالاد کلم، سالاد الویه، سالاد ماکارونی و…، غذاهای دریایی همچون ماهی و میگو و نیز خرید سس غذاهای ساندویچی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید موادغذایی ارزان

هرچند ماده اصلی تشکیل دهنده این سس خوشمزه تخم مرغ است و به ظاهر مغذی است اما سس مایونز از جمله سس های پرکالری است که بهتر است در مصرف آن احتیاط کرد و چه بهتر که آن را کمتر مصرف کنیم. تهیه سس مایونز خانگی برای مصارف خرید سس خاص و به اندازه همان وعده می تواند راهی باشد برای جلوگیری از مصرف بی رویه آن و همچنین با افزودن ادویه و طعم دهنده های دلخواه می توان سس های خوشمزه تری تهیه و سرو کرد پس تهیه سس خانگی را امتحان کنید که مطمینا از این تجربه لذت خواهید برد.

[caption id="attachment_2477" align="alignnone" width="300"]خرید انواع سس خرید انواع سس[/caption]

طرز تهیه سس مایونز

سفیده تخم مرغ را به خوبی از زرده جدا کنید.(یک راه که به راحتی زرده و سفیده را می توانید از هم جدا کنید این است که به محض خارج کردن تخم مرغ از یخچال این کار را انجام دهید یعنی زمانی که تخم مرغ انسجام کامل دارد)تخم مرغ را همراه شکر، نمک خرید سس و پودر خردل در میکسر بریزید و به خوبی هم بزنید تا تغییر رنگ دهد(کرم رنگ شود).آبلیمو و سرکه را مخلوط کنید و نیمی از این ترکیب را قطره قطره به تخم مرغ اضافه کنید. در حین اضافه کردن، دستگاه روشن باشد و مدام هم بخورد.

خرید موادغذایی ایرانی

در این مرحله نیمی از روغن را به تدریج (قطره قطره) به مایه سس مایونز بیافزایید و به طور پیوسته هم بزنید تا سس غلیظ شود. خرید سس سپس باقی مخلوط آب لیمو و سرکه را کم کم اضافه نمایید و پس از آن باقی روغن را به همان روش اضافه کنید تا سس یکدستی بدست آید.پس از اینکه سس آماده شد فلفل سفید را بیافزایید و اجازه دهید یک تا دو ساعت سس مایونز در محیط بماند.

 

تهیه سس مایونز

سس را در ظرف در دار شیشه ای بریزید و آن را در یخچال قرار دهید. (مدت نگهداری سس مایونز خانگی یک هفته است. چرا که مواد نگهدارنده ندارد و سریع فاسد می شود. پس سعی کنید به مقدار نیاز سس را تهیه و نگهداری کنید)از جمله دلایلی که می خرید سس تواند باعث بریده شدن این سس شود می تواند افزودن یکباره روغن یا سرکه باشد وهمچنین مخلوط شدن سفیده با زرده نیز می تواند باعث این اتفاق شود.

خرید موادغذایی خارجی

یکی دیگر از مشکلات تهیه سس این است که رنگ سس مایل به زرد می شود و این می تواند به دلیل خوب هم نخوردن زرده تخم خرید سس مرغ باشد و یا اینکه زرده تخم مرغ پررنگ بوده است.در سس مایونز خانگی از فلفل سیاه نیز می توان استفاده کرد اما اگر می خواهید سسی داشته باشید که بیشتر شبیه به سس مایونز آماده و بازاری است استفاده از فلفل سفید گزینه بهتری است.

موادغذایی خارجی

استفاده از روغ زیتون هنگام تهیه سس مایونز گزینه مناسب تری است چرا که این روغن از جمله روغن های خنثی است و باعث خرید سس می شود کیفیت ظاهری سس بالا برود اما در صورتی که مایل هستید می توانید از روغن مایع معمولی نیز در تهیه مایونز استفاده کنید.

موادغذایی ایرانی

انواع ادویه و سبزیجات را می توان در مرحله آخر به سس افزود و سس هایی با طعم های خاص متفاوت تهیه کرد.
ابتدا در یک ظرف مناسب زرده های تخم مرغ را به همراه شکر ، نمک و پودر خردل به خوبی مخلوط می کنیم و تا کاملا یکدست خرید سس شوند. توجه داشته باشید که اگر مواد شما حاوی سفیده تخم مرغ باشند امکان بریدن و خراب شدن سس شما خیلی زیاد است.

خرید شوینده

پس از اینکار آبلیمو و سرکه را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط می کنیم ، سپس نیمی از مخلوط سرکه و آبلیمو را کم کم به مخلوط زرده تخم مرغ اضافه می کنیم و مواد را خوب مخلوط می کنیم. پس از اینکار نوبت اضافه کردن روغن مایع است.برای تهیه سس مایونز بهتر است از روغن های خنثی مانند روغن زیتون استفاده است ولی اگر روغن زیتون در دسترس نیست با روغن مایع خرید سس های معمولی هم می توانید این سس خوشمزه را درست کنید. روغن را باید قطره قطره به مواد اضافه کنیم.

شوینده

به طور متداوم مواد را مخلوط می کنیم و روغن را قطره قطره اضافه می کنیم. زمانی که نصف روغن مایع را اضافه کردیم و مایه سس خودش را گرفت باقیمانده مخلوط آبلیمو و سرکه را به سس اضافه می کنیم و مجددا روغن مایع را به صورت قطره قطره به سس خرید سس اضافه می کنیم.

خرید خوراکی

و به صورت متداوم مواد را مخلوط می کنیم. پس از اینکه سس خودش را گرفت هم زدن آنرا متوقف می کنیم. فلفل سیاه را به سس اضافه می کنیم و به آرامی با یک قاشق با سس مخلوط می کنیم. در پایان به مدت ۲ ساعت اجازه می دهیم سس در دمای محیط خرید سس باقی بماند. https://sabad.online https://sabad.online/mag

[caption id="attachment_2478" align="alignnone" width="300"]انواع سس انواع سس[/caption]

خرید انواع خوراکی

سپس آنرا در ظرف دربسته قرار می دهیم و داخل یخچال می گذاریم. به این دلیل که سس مایونز خانگی مواد نگه دارنده ندارد ، خرید سس زمان نگهداری آن در یخچال حدودا یک هفته است و بهتر است در هر بار تهیه سس ، مقداری سس تهیه کنیم که بتوانیم آنرا در مدت یک هفته مصرف کنیم. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید موادغذایی ارگانیک

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود سس مایونز خانگی خراب شود اینست که سس می بُرد. مهم ترین دلیلی که ممکن است سس شما ببرد و خراب شود اضافه کردن روغن به صورت یکجا است. حتما روغن را به صورت قطره قطره به مواد سس اضافه خرید سس کنید.شاید در خیلی از مواقع رنگ سس مایونز شما به زردی بزند. مهم ترین دلیل این مسئله استفاده از تخم مرغ هایی است که زرده های خیلی پر رنگی دارند. دلیلی دیگر هم وجود دارد ، اگر در مرحله اول زرده تخم مرغ را به خوبی نزده باشید ، سس شما کمی زرد رنگ خواهد شد. https://sabad.online https://sabad.online/mag

موادغذایی ارگانیک

در مرحله آخر می توانید انواع ادویه و سبزیجات معطر دلخواه و مورد علاقه تان را به ترکیب سس اضافه نمایید. از این سس می توانید برای انواع ساندویچ و سالاد استفاده کنید.بهتر است این را در نظر داشته باشید که این سس مایونز خانگی کاملا سالم و بهداشتی خرید سس است و یکی از مهمترین تفاوت آن با سس های کارخانه ای نبود مواد نگهدارنده و افزودنی است. به همین دلیل است که مدت زمان استفاده از آن کوتاه می باشد. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خريد مواد غذايي بسته بندي شده

زرده تخم مرغ را به همراه نمک ، فلفل ، پودر خردل ، آب لیمو ، سرکه سیب و آب را در دستگاه میکسر و یا غذاساز ریخته و خوب هم بزنید تا مواد با هم یکدست شوند. درجه چرخش دستگاه را کم کنید و روغن را کم کم به مواد داخل تخم مرغ اضافه کنید و خوب هم بزنید.ترکیب بدست آمده باید شبیه ماست چکیده باشد.این کار را تا جایی ادامه دهید که سس به غلظت دلخواه برسد.در آخر برای خوش طعم کردن سستان میتوانید یک عدد حبه سیر متوسط را رنده کرده و به مواد سس مایونز اضافه کنید. https://sabad.online https://sabad.online/mag

انواع محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

زمانی که نصف لیوان از روغن مایع یا روغن زیتون را قطره قطره اضافه کردید دیگر دست نگه می داریم و سس را مخلوط می کنیم به خرید سس احتمال زیاد مایه سس غلیظ شده و اصطلاحا خودش را گرفته، در اینجا باقی مخلوط آبلیمو و سرکه را که در پیاله ریخته بودیم به سس اضافه می کنیم و با هم مخلوط می کنیم و مجددا نصف دیگر لیوان روغن را قطره قطره به سس می افزاییم و مداوم مواد را مخلوط می کنیم تا کاملا غلظت بگیرد و دیگر از هم زدن دست می کشیم. https://sabad.online https://sabad.online/mag





:: برچسب‌ها: https://sabad , online https://sabad , online/mag ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: