شیر موز
نوشته شده توسط : nasrin

شیر موز

شیر موز استفاده از شیر موز برای کاهش وزن یا افزایش وزن کاملا به ترکیب نهایی شما بستگی دارد، اگر از شیر کم چرب به همراه مواد سالم و کم کالری استفاده کنید پس شیر موز بهترین اسموتی برای کنترل وزن است و اگر از شیر پرچرب در کنار افزودنی‌های شیر موز پرکالری استفاده کنید پس شیر موز یک اسموتی پرکالری است که می‌تواند در افزایش وزن‌تان موثر باشد. کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که عاشق شیر موز نباشد.

سوپرمارکت اينترنتي

۲ نوع طرز تهیه شیر موز به صورت رژیمی و غیر رژیمی را آموزش دهیم.یک لیوان شیر موز با یک دوم پیمانه موز خرد شده و یک پیمانه شیر کم چرب تهیه می‌شود و تنها ۱۶۰ کالری دارد. شیر موز منبع خوبی از فیبرها و پروتئین‌های سالم است. موز ۹ گرم فیبر و یک شیر موز گرم پروتئین دارد در حالیکه شیر حاوی ۸ گرم پروتئین است و فیبری ندارد.

آیا شیر موز برای بدن مفید است

شیر منبع خوبی از کلسیم، پتاسیم، فسفر و منیزیم است. یک پیمانه شیر کم چرب حاوی ۲۹ درصد از نیاز روزانه شما به کلسیم و ۱۱ درصد نیاز روزانه به پتاسیم است. موز نیز حاوی پتاسیم است و می‌تواند ۱۱ درصد از نیاز روزانه شما را تامین کند. کلسیم برای شیر موز داشتن استخوان‌هایی سالم ضروری است. پتاسیم برای داشتن قلبی سالم مهم است و نقش بسیار مهمی در عملکرد ماهیچه‌ها و سیستم گوارشی باز می‌کند.

خريد از سوپرمارکت اينترنتي

یک پیمانه شیر، ۵۴ درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین B12 را تامین خواهد کرد. کمبود این ویتامین می‌تواند منجر به ایجاد مشکلاتی همچون کم خوابی، خستگی مفرط، یبوست و افسردگی شود. شیر همچنین حاوی مقادیر اندکی از ویتامین A و C است. موز ۱۰ درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C را تأمین می‌کند. این ویتامین برای حفظ و نگهداری سلامت سیستم ایمنی بدن مهم است.

نکات مهم در طرز تهیه شیر موز

استفاده از ۱/۲ قاشق چایخوری اسانس وانیل طعم غنی‌تری به شیرموز شما می‌بخشد. البته در دستور تهیه اصلی این اسموتی شیر موز وانیل وجود ندارد و این مساله کاملا به ذائقه شما بستگی دارد.با اضافه کردن یک اسکوپ بستنی به ازای هر نفر، یک میلک‌شیک موزی یا شیرموز بستنی خواهید داشت! البته توجه داشته باشید که اگر رژیم لاغری دارید و یا قصدی برای اضافه وزن ندارید، بهتر است به سراغ دستور ساده شیر موز بروید.

سوپرمارکت اينترنتي در اروميه

برای تزئین ظاهر لیوان شیر موز می‌توانید از انواع سس‌های شکلاتی و میوه‌ای استفاده کنید یا مقداری خامه روی سطح نوشیدنی اسپری کنید. که از آن می‌توانید برای مهمانی‎های مختلف استفاده کنید.اگر از طرفداران قهوه برای صبحانه هستید، اضافه کردن کمی شیرموز غلیظ به قهوه صبحگاهی ترکیبی جدید و هیجان انگیز، و صبحانه‌ای کامل محسوب می‌شود. همچنین استفاده از ادویه‌هایی مانند دارچین، هل، و یا جوزهندی، شیر موز شما را خوشمزه‌تر می‌کند.شیر موز انبه هم می‌تواند ترکیبی جالب باشد که می‌توانید با اضافه کردن مقداری انبه به موز آن را تهیه کنید.

چگونه شیر موز رژیمی درست کنیم

استفاده از شیر موز برای کاهش وزن یا افزایش وزن کاملا به ترکیب نهایی شما بستگی دارد، اگر از شیر کم چرب به همراه مواد سالم و کم کالری استفاده کنید پس شیر موز بهترین اسموتی برای کنترل وزن است و اگر از شیر پرچرب در کنار افزودنی‌های پرکالری استفاده کنید پس شیر موز یک اسموتی پرکالری است که می‌تواند در افزایش وزن‌تان موثر باشد.

[caption id="attachment_2534" align="alignnone" width="225"]شیر موز شیر موز[/caption]

طرز تهیه شیر موز رژیمی

برای تهیه این شیر موز از موز یخ زده استفاده می‌کنیم، پس ابتدا موز را پوست کنده و به مدت یک شبانه روز آن را درون فریزر قرار می‌دهیم.البته توجه داشته باشید که هنگامی که پوست موز را می‌کنید، رنگ آن زود تیره می‌شود.بهتر است شیر کم چرب را به مدت یک الی ۲ ساعت درون فریزر قرار دهید تا کاملا سرد شود.حالا وقت آن رسیده است که شیر و موز را درون مخلوط کن بریزید.
همانگونه که دیدید در دستور تهیه این شیر موز از شکر و سایر مواد استفاده نشد.

خريد منسوجات از سوپرمارکت اينترنتي

این شیر موز به علت یخ زده بودن موز و همچنین سفت بودن شیر، شبیه به بستنی در حال آب شدن خواهد بود.هم اکنون شیر موز شما آماده است.شیر، خرده‌های یخ، موز خرد شده و شکر را داخل میکسر بریزید و بزنید تا یکدست شود سپس سرو کنید. می‌توانید به جای شکر از مقداری خرمای بدون پوست و هسته استفاده کنید، همچنین می‌توانید مقداری پودر دارچین یا چند قطره اسانس وانیل به شیر موز اضافه کنید.

سفارش حبوبات از اپليکيشن سوپرمارکت اينترنتي

استفاده از یخ برای دادن طعم بهتر و بافت کش دار به شیر موز است و می‌توانید استفاده نکنید، برای تهیه شیر موز تمام مواد باید سرد باشند، شیر موز را پس از آماده شدن سریع مصرف کنید تا ترش نشود.یک لیوان شیر موز با یک دوم پیمانه موز خرد شده و یک پیمانه شیر کم چرب تهیه می‌شود و تنها ۱۶۰ کالری دارد. شیر موز منبع خوبی از فیبرها و پروتئین‌های سالم است. موز ۹ گرم فیبر و یک گرم پروتئین دارد در حالیکه شیر حاوی ۸ گرم پروتئین است و فیبری ندارد.

انواع خريد از سوپرمارکت اينترنتي

شیر منبع خوبی از کلسیم، پتاسیم، فسفر و منیزیم است. یک پیمانه شیر کم چرب حاوی ۲۹ درصد از نیاز روزانه شما به کلسیم و ۱۱ درصد نیاز روزانه به پتاسیم است. موز نیز حاوی پتاسیم است و می‌تواند ۱۱ درصد از نیاز روزانه شما را تأمین کند. کلسیم برای داشتن استخوان‌هایی سالم ضروری است. پتاسیم برای داشتن قلبی سالم مهم است و نقش بسیار مهمی در عملکرد ماهیچه‌ها و سیستم گوارشی باز می‌کند.

انواع خريد از اپليکيشن سوپرمارکت اينترنتي

یک پیمانه شیر، ۵۴ درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین B12 را تأمین خواهد کرد. کمبود این ویتامین می‌تواند منجر به ایجاد مشکلاتی همچون کم خوابی، خستگی مفرط، یبوست و افسردگی شود. شیر همچنین حاوی مقادیر اندکی از ویتامین A و C است. موز ۱۰ درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین C را تأمین می‌کند. این ویتامین برای حفظ و نگهداری سلامت سیستم ایمنی بدن مهم است.

خريد لبنيات از سوپرمارکت اينترنتي

اگرچه بیشتر افراد در مورد مزایای شیر موز برای سلامتی آگاهی دارند اما از آن چشم پوشی می‌کنند زیرا فکر می‌کنند که مصرف شیر موز می‌تواند باعث افزایش وزن شود. این موضوع در واقع صحیح نیست. وجود مواد معدنی که در بالا نیز به آن‌ها اشاره کردیم می‌تواند به بدن انسان کمک کند. شما می‌توانید از مزایای موز برای بدن استفاده کنید.

خريد اينترنتي لبنيات

یک عدد موز بزرگ به تنهایی حاوی ۱۰۸ کالری و ۱۷٫۵ گرم کربوهیدرات است که برای عملکرد صحیح بدن ضروری است. از آنجایی که موز سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر است، به شما کمک می‌کند کمتر گرسنه شوید. همین امر نیز باعث می‌شود کمتر غذا بخورید. موز همچنین شاخص گلیسمی بسیار پایینی دارد و می‌تواند سطح قند خون را تنظیم کند.

خريد اينترنتي تنقلات

از آنجایی که موز مقادیر خوبی کالری دارد می‌توانید از آن برای افزایش وزن استفاده کنید. موز همچنین حاوی ویتامین B12 است و می‌تواند گردش خون را بهبود ببخشد.استفاده از شیر موز برای کاهش وزن یا افزایش وزن کاملاً به ترکیب نهایی شما بستگی دارد، اگر از شیر کم چرب به همراه مواد سالم و کم کالری استفاده کنید پس شیر موز بهترین اسموتی برای کنترل وزن است و اگر از شیر پرچرب در کنار افزودنی‌های پرکالری استفاده کنید پس شیر موز یک اسموتی پرکالری است که می‌تواند در افزایش وزن‌تان مؤثر باشد.

خريد اينترنتي انواع تنقلات

شیر موز جزء یکی از آبمیوه های است که از نظر بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد برخی آن را در مواقعی که از خانه بیرون می روند مخصوصا زمانی که خانوادگی به گردش می روند آن را میل می کنند اما ممکن یه زمانی هم بخواهیم آن را در خانه میل کنیم و خودمان آن را درست کنیم البته برخی شیر را به تنهایی میل می کنند اما بعضی ها هم آن را با چیزی ترکیب می کنند و میل می کنند موز یکی از میوه هایی است که دارای خواصی می باشد که مورد استفاده بسیاری قرار گرفته است.

[caption id="attachment_2534" align="alignnone" width="225"]شیر موز شیر موز[/caption]

خريد اينترنتي محصولات پروتئيني

گاهی برای تعدادی از مراسم و مهمانی ها از این آبمیوه استفاده می کنند و از آن برای پذیرایی مهمان هایشان استفاده می کنند دستور آماده سازی برای ۴ نفر مناسب می باشد برای اطلاع از آموزش و طرز تهیه شیر موز به این شکل سایت نظاره ها را همراهی کنید.

خريد محصولات پروتئيني

مقداری شکر را داخل مخلوط می ریزیم سپس موز را پوست می گیریم و در چند تکه خرد می کنیم بعد از آن شیر را داخل مخلوط کن می ریزیم و بعد هم موز را به آن ها اضافه می کنیم و مخلوط کن را روشن می کنیم تا تمامی مواد کاملا با هم مخلوط شوند به اندازه این مواد را با هم می زنیم که کاملا روی آن پف کنند سپس آن را داخل لیوان و یا ظرف مناسبی دیگری می ریزیم و آن را به شکل زیبا تزیین می کنیم.

محصولات بهداشتی در سوپرمارکت اينترنتي

شیرموز مخصوص ترکیبی از بهترین مواد بوده که خوشمزه، غلیظ، مقوی و دلچسب است. خوردن یک لیوان آن در ابتدای صبح پس از یک ورزش صبحگاهی یا در وعده عصرانه سطح انرژی بدن شما را بالا می برد و از ضعف جسمی جلوگیری می کند. بهتر است روزهایی که فعالیت بیشتری دارید حتما این نوشیدنی را میل نمایید چرا که به بالا رفتن سطح قوای بدن کمک می کند. توجه داشته باشید که در تهیه این نوشیدنی برای به دست آمدن بهترین نتیجه، حتما به مخلوط کن و همزن برقی نیاز دارید، چون نوشیدنی باید کف کند و حجیم شود.

شکلات ترکیه

در مواد اولیه ذکر شده، نیاز به خامه فرم گرفته دارید که بهترین روش برای تهیه آن را خدمتتان عرض می کنم: شما به یک کاسه چینی یا پیرکس احتیاج دارید، مقداری وانیل، 100 گرم شکر و 2 بسته خامه. این مقدار خامه فرم گرفته برای تزیین یک کیک کافیست.

شکلات ولنتاین

ظرفتان را از هرنوع که گفتم باشد فرقی ندارد، آن را خالی به مدت 20 دقیقه درون فریزر قرار دهید تا ظرف کاملا سرد شود در این فاصله درب خامه ها را باز کنید آب اضافی آن ها را بریزید (بریزید یعنی کنار بگذارید چون می توانید از آب خامه در تهیه سوپ استفاده نمایید) سپس ظرف را از فریزر خارج کنید، خامه، وانیل و شکر را داخل ظرف بریزید و با چنگال بهم بزنید سپس ظرف را 15 دقیقه دیگر درون فریزر بگذارید مجددا خارج کنید و باز با چنگال بزنید و باز در فریزر قرار دهید.

شکلات خارجی

به طور کلی این کار را باید سه بار متوالی انجام دهید در آخر یک قابلمه را پر از یخ کنید و کاسه حاوی خامه را داخل یخ بگذارید و همزن برقی را روشن کنید و داخل خامه بگردانید این کار را باید به مدت 30 دقیقه انجام دهید می بینید که حجم خامه چند برابر شده و آماده استفاده برای کیک ها، شیرینی و نوشیدنی می شود. این خامه، همان خامه فرم گرفته قنادی ها است.

خريد مواد غذايي

مقدار موادی که در مواد اولیه ذکر شده برای تهیه 4 لیوان بزرگ شیر موز است. برای تهیه مقدار کمتر یا بیشتری از این نوشیدنی مواد ذکر شده در بالا را کمتر یا بیشتر کنید. شیر موز را به محض درست کردن باید مصرف کنید چرا که رنگ موز تیره می شود و از طرفی کف آن از بین می رود. این نوشیدنی تا زمانی دلچسب است که با کف غلیظ آن خورده شود.

خريد انواع مواد غذايي

تمام مراحل تهیه این نوشیدنی را باید درون مخلوط کن یا بلندر انجام دهید به این ترتیب که: 4 عدد موز داریم اگر از نوع نرم و رسیده آن استفاده کنید بهتر است اگرچه ظاهر تیره رنگی دارند ولی شیرین تر و نرم تر هستند. 4 عدد موز را پوست بگیرید و داخل بلندر بی اندازید، 5 قاشق شکر و 4 لیوان شیر را هم به آن اضافه نمایید و دکمه روشن را بزنید و چند دور بگردانید تا موز ها همگی له و پوره شوند و با شیر و شکر مخلوط گردند.

انواع مواد غذايي

150 گرم شکلات تخته ایی که من نوع سفید آن را انتخاب کرده ام را رنده نمایید تا کاملا پودر شود. (می توایند شکلات کاکائویی هم استفاده کنید که به دلخواه شماست) سپس درب بلندر را باز کنید و 150 گرم شکلات سفید رنده شده را به همراه 4 قاشق غذاخوری پودر نارگیل و 4 قاشق غذاخوری کنجد سفید را به مایه قبلی بی افزایید و باز چند دور بگردانید تا همه مواد باهم مخلوط گردند.

[caption id="attachment_2536" align="alignnone" width="300"]خرید شیرموز خرید شیرموز[/caption]

خريد انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

در آخر 4 قاشق غذاخوری خامه فرم گرفته که روش تهیه آن را در ابتدا آموزش دادم را به مایه درون بلندر اضافه کرده و باز هم می زنیم تا همه مواد حجیم شده و کف کنند. سپس شیر موز ها را در لیوان های بزرگ شیشه ایی ریخته و با مغز گردو، مغز پسته، پودر نارگیل و کنجد سفید تزیین نمایید و سریعا میل کنید.

خريد انواع نوشيدني

استفاده از انواع مغزها در این نوشیدنی دلبخواهی است. می توانید از مغز بادام هم استفاده کنید. به جای پودر نارگیل می توانید از یک تیکه نارگیل تازه استفاده کنید. اگر از شیر پرچرب استفاده کنید نوشیدنی شما خوشمزه تر می شود.
(اگر شكر و ثعلب و شير خشك رو اول با هم مخلوط نكنيد گوله گوله ميشه و حل كردنش داخل شير خيلي سخته . كلا براي حل كردن هر پودري تو شير قبلش بايد با شكر قاطي بشه تا گوله نشه مثلا براي شير كاكائو قبلش بايد پودر كاكائو با شكر قاطي بعد وارد شير بشه يا پودر كسترد اول با شكر قاطي بعد با شير يا آب قاطي بشه ) https://sabad.online https://sabad.online/mag

انواع نوشيدني

بعد شير رو توي فريز گذاشته و هر يكساعت در مياريم و هم ميزنيم تا تقريبا فرم بستني بگيره ولي كمي هم حالت يخي خودشو داشته باشه اما اونقدر هم سفت نباشه كه نشه از ظرف جدا كرد يا اينكه مخلوط كنه كشش مخلوط كردنشو نداشته باشه .بعد از اينكه مخلوط شيرمون بست . https://sabad.online https://sabad.online/mag

[caption id="attachment_2537" align="alignnone" width="300"]شیرموز طبیعی شیرموز طبیعی[/caption]

انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

اول موز رو پوست بگيريد چند حلقه نازك براي تزئين كنار بذاريد و بعد بقيه موزها رو ريز ريز كرده توي مخلوط كن با مقدار كمي شير مايع پوره ميكنيم( افزودن شير به اين خاطره كه تيغه مخلوط كن حركت كنه اگر مخلوط كنتون خيلي قوي هستش اگر موز رو توي فريزر بذاريد كه يخ بزنه خيلي عالي ميشه) https://sabad.online https://sabad.online/mag

خريد محصولات پروتئيني در سوپرمارکت اينترنتي

برای اینکه شیر موز مقوی تر و زیبا تر شود می توانید روی آن را با پودر پسته و بادام تزیین کنید.
اگر تمایل نداشتید که از موز فریز شده استفاده کنید می توانید برای غلظت مورد نیاز از مقداری ثعلب استفاده کنید.
اگر تمایل داشتید می توانید به اندازه نوک قاشق وانیل هم اضافه کنید تا طعم بی نظیری بگیرد.
اگر تمایل به شیر موز بستنی داشتید می توانید یک اسکوپ بستنی برای هر لیوان استفاده کنید.
می توانید از مقداری عسل هم در تهیه شیر موز استفاده کنید. https://sabad.online https://sabad.online/mag

انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

ريختن يخ اختياريه و ميتونيد نريزيد اما يه سردي و خنكي خاص و متفاوت از مزه ي شير موز ميده كه خنك ميكنه آدموميزان شكر موجود هم كاملا اختياري و سليقه ايه . بستگي داره كه چقدر شيرين دوست داشته باشيد . موز خودش شيرين و پر كالري هستش پس سعي كنيد از شكر كمتري استفاده كنيد. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خريد محصولات پروتئيني در سوپرمارکت اينترنتي

ميزان شكر موجود هم كاملا اختياري و سليقه ايه . بستگي داره كه چقدر شيرين دوست داشته باشيد . موز خودش شيرين و پر كالري هستش پس سعي كنيد از شكر كمتري استفاده كنيد . بعد از اينكه مخلوط شير رو درست كرديد قبل از گذاشتن تو فريزر مزه كنيد اگر شيريني اش به نظرتون كم بود باز شكر اضافه كنيد. https://sabad.online https://sabad.online/mag





:: برچسب‌ها: https://sabad , online https://sabad , online/mag ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: