شکلات لاويوا
نوشته شده توسط : nasrin

شکلات لاویوا

شکلات لاویوا فواید خوردن شکلات و تاثیرات آن روی مغز خوردن مقادیر متوسط شکلات سیاه فواید زیادی را به همراه دارد. در حقیقت، شکلات امروزه به عنوان ضد چروک، ضد التهاب برای مغز و بدن در نظر گرفته می شود. مطالعات انجام شده نشان داد شکلات لاویوا  شکلات، فواید دیگری به ویژه در قلمرو کارکرد شناختی، حالت روحی، و سلامت قلب و خون دارد. انواع مناسب شکلات که به طور شکلات داماک مرتب مصرف می شوند می توانند به پمپاژ قلب ، هوشیاری ذهن و حالت آرام و شاد کمک کند.

نسکافه

در این بخش از سلامت نمناک علاوه بر بررسی فواید کلی خوردن شکلات درباره فواید شکلات از جمله توانایی آن برای ارتقای عملکرد مغز و بهبود حالت می پردازیم.شکلات از تخمیر و سرخ شدن دانه های کاکائو درست می شود. یک شکلات "70 درصد" شکلات لاویوا  انتخاب خوبی است؛ چون شامل 70 درصد دانه کاکائو و 30 درصد شکر است. دانه کاکائو ، کره کاکائو (یک روغن طبیعی) دارد .دانه شکلات داماک های کاکائو حاوی مخلوطی از مواد فوتو شیمیایی با خواص دارویی مختلف است.

قهوه

مواد گیاهی اولیه در کاکائو پلی فنول (عمدتا فلاونول و پروانتوسیانیدین ها)و (عمدتا تئوبرومین)هستند. این ترکیبات به طور گسترده شکلات لاویوا شکلات داماک مورد مطالعه قرار گرفته و تصور می شود مسئول بسیاری از اثرات درمانی آن ها از طریق اثرات چندگانه آن ها در بدن است.

فواید شکلات

  • آنتی اکسیدان
  • ضد التهاب
  • جلوگیری از لخته های خون
  • اتساع عروق خونی
  • حفاظت از سلول های عصبی
  • کاهش مقاومت انسولین
  • افزایش جریان خون به مغز
  • تنظیم ژن ها که وزن بدن را کنترل می کنند
  • مهار رشد سرطان است

شیر موز

از طریق این مکانیزم ها، محققان نشان داده اند شکلات لاویوا شکلات فوایدی برای سلامتی دارد که به درمان و جلوگیری از بیماری های مغز و شکلات داماک سیستم قلبی عروقی به طور خاص کمک می کند.

[caption id="attachment_2806" align="alignnone" width="263"]شکلات لاویوا شکلات لاویوا[/caption]

خواص شکلات

نشان داده شده شکلات افسردگی و اضطراب را بهبود می بخشد و به افزایش احساسات آرام و خرسندی کمک می کند. اعتقاد بر این است که فلاونول ،متیل اکسانتین ها هر دو در بهبود حالت نقش ایفا می کنند. در مطالعه ای دیگر، افراد سالم پس از مصرف یک شکلات لاویوا نوشیدنی شکلاتی که روزانه حاوی مقدار زیادی پلی فنول هستند احساس آرامش و رضایت کردند. از طرف دیگر شکلات لاویوا کسانی که شکلات داماک نوشیدنی های را مصرف می کنند که پلی فنول ندارد هیچ تغییری در حالت خود تجربه نمی کنند.

خرید شیر

همچنین در مقایسه با شکلات بدون پلی فنول ، شکلات با پلی فنول بالا نیز برای بهبود افسردگی و اضطراب و نیز سایر نشانه ها در افرادی با سندروم خستگی مزمن در یک مطالعه دیگر نشان داده شده است.شکلات تیره حاوی فنتیل آمین است این ماده شیمیایی شکلات لاویوا وقتی فرد عاشق می شود، در مغز تولید می شود درست است که شکلات تیره می تواند افراد را خوشحال کند، و دلیل آن را می شکلات داماک توان از طریق علم توضیح داد.

خرید سس

مطالعه 1996 نشان می دهد که شکلات باعث ترشح اندورفین در مغز شده و باعث می شود افراد احساس خوشحالی و رضایت کنند. ماده شیمیایی دیگر انتقال دهنده عصبی سروتونین است که احساس خوشحالی را ایجاد می کند. مقدار سروتونین کم به شکلات لاویوا افسردگی و اضطراب نسبت داده می شود. طبق گفته ، خوردن شکلات تیره می تواند باعث افزایش سطح سروتونین و جلوگیری از شکلات داماک افسردگی شود.

سس مایونز

به گفته محققین، فلانول زمانی که شکلات مصرف می کنید در مناطق مغزی که در یادگیری و حافظه فعال هستند، به ویژه هیپوکامپ، جذب می شوند. این فلانول ها جریان خون را به مغز افزایش می دهند، تشکیل نورون های جدید را افزایش می دهند، شکلات لاویوا عملکرد نورون ها را بهبود می بخشند، ارتباطات بین نورون ها را افزایش می دهند و نورون ها را از رادیکال های آزاد محافظت می شکلات داماک کنند. شکلات و کاکائو عملکرد شناختی را در جوانان و افراد مسن تر با اختلال شناختی خفیف بهبود می بخشد.

همبرگر آماده

حتی دوزهای واحد از شکلات تیره با فلانول بالا برای بهبود عملکرد در آزمون های شناختی، از جمله آزمون حافظه، در بزرگسالان شکلات لاویوا سالم نشان داده شده است.بهره وری از مغز و تاثیرات تقویت روحیه ، با انتخاب یک شکلات تیره و یا پودر کاکائو خوب است که به طور مرتب با مقادیر متوسط مصرف می شود. محصولات مختلف کاکائو و شکلات می تواند مقادیر بسیار متفاوتی از فلانول ها و متیل شکلات داماک اکسانتین هابسته به فرآیند تولید و محتوای کاکائو داشته باشد.

خرید آبمیوه

شکلات تیره با درصد بالایی از کاکائو - 70 درصد یا بیشتر - مقدار زیادی از این فیتوشیمیایی مفید را دارد. از طرف دیگر، شکلات که حاوی کاکائو کمی است ارزش درمانی کمتری دارد. شما بیشتر در مورد نحوه انتخاب شکلات مناسب دقت کنید.کاکائو، یکی از خوشمزه ترین خوراکی ها ی شیرین بین تمام گروه های سنی است. اما به شرطی که این خوراکی تلخ باشد بنابراین هرچقدر شکلات داماک کاکائویی که در دسترس شماست، تلخ تر باشد، یعنی میزان شکر آن کمتر و درصد کاکائویش بیشتر است. این شیرین پرخاصیت علاوه بر سلامت مغز اثرات مثبت دیگری را روی اعضاب دیگر بدن نیز دارد.

[caption id="attachment_2809" align="alignnone" width="300"]خرید شکلات لاویوا خرید شکلات لاویوا[/caption]

خرید ژلت

  • از پوکی استخوان پیشگیری کرده و سرعت پیشرفت آن را کاهش می دهد.
  • به سالم نگه داشتن قلب و کاهش کلسترول بد خون کمک می کند.
  • خاصیت کاهش فشار خون و تسهیل گردش خون دارند.
  • یکی از اثرات ثابت شده شکلات احساس نشاط و رفع خستگی است.
  • حال بشنوید از خواص شکلات تیره یا همان شکلات سیاه

خواص شکلات

شکلات سیاه بسیار مفید تر از شکلات شیری است چرا که:خشکی پوست را درمان می کندشکلات تیره یک منبع غنی از آهن، شکلات لاویوا کلسیم و ویتامین های A، B1 ، C ، D و E، است که با هم به صورت یک عامل مرطوب کننده برای پوست هستند. با مصرفه به اندازه شکلات داماک ی شکلات نرمی و طراوت پوست شما تضمین میشود.از پوست برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کندشکلات تیره شامل فلاونول است که برای محافظت از پوست در برابر آفتاب سوختگی و نشانه های دیگری از آسیب های اشعه ماوراء بنفش بسیار مفید است. پوست را جوان میکند.

خرید چای

چین و چروک و خطوط ریز بر روی پوست به دلیل کاهش کلاژن است که با توجه به انتشار هورمون های استرس اتفاق می افتد. شکلات لاویوا شکلات تیره (کاکائو ) استرس را کاهش می دهد و در نتیجه چین و چروک و خطوط ریز را از بین می برد.علائم آکنه را درمان میکنددر مطلب خواص شکلات تیره در بخش سلامت نمناک کامل توضیح دادیم که شکلات تیره برای روشن کردن لکه های پوست و علائم شکلات داماک آکنه نیز کمک می کند برای این کار، بهتر است به عنوان یک اسکراب صورت بر روی پوست زده شود. در مرحله اول، شما باید صورت خود را تمیز کنید.

خرید قند

بعد از انجام این مراحل شکر قهوه ای و دانه های کاکائو را خرد کرده یا آسیاب کنید و مخلوط کرده و بعد از ده دقیقه هم زدن این شکلات لاویوا مخلوط به شکل خمیر شکلات در می آید. صورت تان را با این کرم حدود 20 دقیقه ماساژ دهید سپس با آب سرد بشوئید.خشکی لب شکلات داماک را برطرف میکند یکی از نسخه های معروف شکلاتی همین رفع خشکی لب است که برای آن شکلات لاویوا باید مخلوطی شامل پودر کاکائو، روغن جوجوبا و نخل را تهیه کنید و به لب تان بزنید تا خشکی لب برطرف شود.

نواربهداشتی بالدار

مصرف زیاد شکلات باعث افزایش وزن شود.مواد تشکیل دهنده ی شکلات و کاکائو شما را بی خواب میکند پس در مصرف آن زیاده روی نکنید.شکلات! این ماده غذایی خوشمزه که کوچک و بزرگ آن را دوست دارند علاوه بر اینکه بسیار پرطرفدار است، برای شکلات داماک شکلات لاویوا سلامتی ما نیز ماده غذایی بسیار ارزشمندی است. خواص شکلات بقدری زیاد و حائز اهمیت هستند که برخی شکلات لاویوا پزشکان آن را در درمان‌های خاص خود تجویز می‌کنند.

نان تست

شکلات‌های عادی از موادی همچون کاکائو، قند، کره کاکائو، چربی‌ها، امولسیون‌ها و طعم‌دهنده‌ها تشکیل شده‌اند و علاوه بر ارزش تغذیه بالا، به‌عنوان یک منبع انرژی غنی نیز محسوب می‌گردند.شکلات از دانه‌های درخت کاکائو تئوبروما موجود در منطقه گرمسیر شکلات لاویوا ساخته شده است و اولین کاربرد آن به تمدن اولمک (Olmec) در مسوآمریکا برمی‌گردد. پس از مدتی، شکلات در سراسر جهان شکلات لاویوا از شکلات داماک محبوبیت خاصی برخوردار شد و خواهان آن به‌طور گسترده‌ای افزایش یافت.

موادغذایی ارگانیک

شکلات از آن زمان، به‌ یک محصول غذایی محبوب تبدیل شده است که امروزه میلیون‌ها نفر به‌علت طعم شیرین، منحصر بفرد و دلنشینی که دارد، از خوردن آن لذت می‌برند.بوی شکلات باعث افزایش امواج مغزی می‌شود که خود موجب آرامش می‌گردند. برای شکلات داماک تهیه یک پوند (۴۵۰ گرم) شکلات، تقریبا ۴۰۰ دانه کاکائو مصرف می‌شود. در هر ثانیه، آمریکایی‌ها به طور کلی ۱۰۰ شکلات لاویوا پوند شکلات می‌خورند. شکلات دارای اثر ضد باکتریایی روی دهان است که در مقابل پوسیدگی دندانی محافظت می‌کند.

خرید موادغذایی ارگانیک

شکلات تنها ماده خوراکی می‌باشد که در حدود ۹۳ درجه فارنهایت ذوب می‌شود، یعنی درست زیر دمای بدن انسان. به‌همین دلیل است شکلات در دهان شما ذوب می‌گردد. دانشمندان می‌توانند چربی موجود در شکلات را با عبور دادن از یک میدان الکتریکی حدود شکلات داماک ۲۰ درصد کاهش دهند.پس از این به‌هنگام خوردن شکلات احساس گناه نخواهید کرد! چرا که علی‌رغم شهرت بدی که در افزایش وزن دارد و در اصل اینگونه نیست، فواید سلامتی بی‌شماری با این محصول شیرین نیز در ارتباطند. در محتوای زیر به ۱۰ مورد از مهمترین خواص شکلات که از نظر سلامت نیز حائز اهمیت می‌باشند، اشاره شده است:

خرید انواع خوراکی

برای قلب و گردش خون بسیار مناسب است.مطالعه اخیری نشان می‌دهد که شکلات تلخ به بازگشت انعطاف‌پذیری به عروق خونی شکلات داماک کمک می‌کند و همچنین از چسبیدن گلبول‌های سفید به دیواره‌های رگ‌های خونی جلوگیری می‌کند. هر دو مورد ذکر شکلات لاویوا شده از عوامل شایع عفونت‌های شریانی می‌باشند که خواص شکلات نقش بسزایی در بهبود آن‌ها دارد. همچنین در یک شکلات لاویوا مطالعه ۹ ساله سوئدی در بیش از ۳۱،۰۰۰ زن، کسانی که هفته‌ای یک یا دو بار شکلات تلخ مصرف می‌کرده‌اند، خطر سکته قلبی آن‌ها به میزان یک سوم کاهش یافته است.

خرید خوراکی

مطالعات بعدی نیز نشان داده‌اند که علاوه بر سکته قلبی، مصرف شکلات خطر ابتلا به سکته مغزی را نیز کاهش می‌دهد. باعث رفع شکلات داماک سرفه می‌شودمطالعات نشان ‌داده‌اند که شکلات نیز همانند کدئین به‌دلیل تئوبرومین موجود در آن، سرفه را متوقف شکلات لاویوا می‎‌سازد. ماریا بلویس، استاد بخش داروشناسی-تنفسی در موسسه ملی قلب و ریه در لندن، می‌گوید:“شکلات شکلات لاویوا علاوه بر طعم دلنشینش، هیچگونه عارضه جانبی منفی ندارد، در حالیکه کدئین باعث می‌شود تا افراد اغلب احساس خواب‌آلودگی و کسلی کنند.”

شوینده

شکلات داماک از لحاظ معدنی غنی است.شکلات تلخ با مواد معدنی سودمندی از جمله پتاسیم، روی و سلنیوم مخلوط شده و ۱۰۰ گرم شکلات تلخ (معادل ۷۰ درصد یا بیشتر)، تقریبا ۶۷‌درصد از RDA آهن را تامین می‌کند.موثر در کاهش میزان کلسترول نشان داده شکلات لاویوا شده است که مصرف شکلات، حین اینکه سطح کلسترول بد (LDL) را کاهش می دهد، همچنین سطح کلسترول خوب را افزایش می‌دهد. خواص شکلات به‌گونه‌ای است که به طور بالقوه‌ای باعث کاهش خطر بیماری قلبی عروقی نیز می‌گردد.

[caption id="attachment_2810" align="alignnone" width="300"]شکلات شکلات[/caption]

موادغذایی ایرانی

می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.شکلات می‌تواند به کاهش وزن نیز کمک کند. این یک واقعیت است! عصب‌شناس معروف، Will شکلات داماک Clower، می‌گوید:” خوردن تکه کوچکی از شکلات ۲۰ دقیقه قبل از غذا هورمون‌هایی را در مغز ایجاد می‌کند که می‌گویند “من سیر هستم”، و در نتیجه این عمل باعث کاهش میزان غذایی می‌شود که قرار است در وعده غذایی صرف کنید.”بسیار مفید برای مادران و نوزادان.یک مطالعه فنلاندی نشان داد که شکلات باعث کاهش استرس در مادران باردار شده و نوزادان چنین مادرانی که شکلات مصرف می‌کنند، بیشتر از نوزادان سایر مادران می‌خندند.

موادغذایی خارجی

جلوگیری از خطر ابتلا به دیابت ممکن است باور نکردنی به نظر برسد، اما شکلات برای بهبود حساسیت به انسولین تایید شده شکلات لاویوا است. بنابراین شکلات تلخ – در حالت معمول – ممکن است در تاخیر یا جلوگیری از خطر ابتلا به دیابت مفید باشد.مفید و موثر برای شکلات داماک سلامت پوست.فلاونول‌های موجود در شکلات می‌توانند پوست را در مقابل آسیب‌های خورشیدی محافظت نمایند و از اینرو شما را در داشتن پوستی شاداب، زنده و جوان یاری کنند.

خرید موادغذایی خارجی

برای مغز شما مفید می‌باشد تصور می‌شود که میزان فلاونوئیدها با کم شدن حافظه در افراد مسن کاهش می‌یابند و از اینرو شکلات داماک ویژگی‌های ضد التهابی شکلات تلخ در درمان آسیب‌های مغزی مانند ضربه مغزی نیز مفید است. باعث می‌شود تا شکلات لاویوا شما حس خوبی داشته باشید.شکلات حاوی فنیل اتیلامین (PEA) است، این همان ماده شیمیایی است که مغز شما زمانیکه شما احساس می‌کنید عاشق شده‌اید، ایجاد می‌کند. فنیل اتیلامین مغز شما را تشویق می‌کند تا آندورفین‌های حس خوب را رها سازد.

خرید موادغذایی ایرانی

شکلات دارای مزیت‌های باور نکردنی بسیاری می‌باشد، پس بهتر است روزانه از خوردن چند تکه شکلات، به‌ویژه شکلات تلخ دریغ نکنید. جهت خریدن و سفارش انواع شکلات تلخ و شیرین می‌توانید از سایت شوکوبرند نیز بازدید کنید.
شکلات داماک بر اساس تحقیقات شکلات می‌تواند میزان کلسترول خون را پایین بیاورد و از فراموشی جلوگیری کند. شکلات شکلات لاویوا همچنین دارای میزان زیادی آنتی‌اکسیدان است.

خرید موادغذایی ارزان

اما باید روراست بود و یاداوری کرد که گذشته از فواید شکلات این خوراکی خوشمزه میزان زیادی کالری هم دارد. بنابراین افرادی که شکلات لاویوا قصد کاهش وزن یا تثبیت وزن دارند باید بدانند که برای رسیدن به هدفشان باید در رژیم غذایی خود کمتر از شکلات استفاده کنند. شکلات داماک همچنین محققان برای مدت‌ها مصرف زیاد شکلات را با بیماری‌هایی مانند دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی و فشار خون مرتبط دانسته‌اند. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید آنلاین موادغذایی

شکلات به دلیل وجود میزان زیاد چربی و قند، مورد انتقادهای زیادی قرار می‌گیرد. خوردن شکلات ممکن است باعث جوش صورت و آکنه، افزایش فشار خون، بیماری‌های عروق کرونر و دیابت شود. اما این تمام حقایق در مورد شکلات نیست. در حالی که همه شکلات لاویوا محققان این موضوع را تایید نکردند، شواهد زیادی وجود دارد که ثابت می‌کند میزان مناسبی از شکلات خصوصا شکلات تلخ، برای شکلات داماک سلامت دستگاه گوارش، مغز و کاهش میزان کلسترول مفید است. خوردن شکلات حتی می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته را نیز کاهش دهد. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید موادغذایی آنلاین

آنتی‌اکسیدان موجود در شکلات فواید زیادی برای سلامتی ما به ارمغان می‌آورد. هرچقدر که میزان کاکائو موجود در شکلات بیشتر شکلات لاویوا باشد، یعنی شکلات خالص‌تر باشد، فواید آن برای ما بیشتر است. شکلات تلخ همچنین دارای میزان کمتری چربی و شکر نسبت به شکلات داماک شکلات‌های دیگر است اما همچنان مهم است که شما جدول ارزش غذایی روی جعبه را بخوانید. خوردن شکلات می‌تواند فواید زیر را برای بدن داشته باشد. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید برنج هندی

  • کاهش میزان کلسترول
  • جلوگیری از ابتلا به فراموشی
  • کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی

خرید برنج ایرانی

لازم است اضافه کنیم که شکلات‌هایی که از فروشگاه‌ها می‌خریم فقط حاوی کاکائو نیستند و مزایا و معایب مواد تشکیل دهنده شکلات داماک دیگر، مانند قند و چربی باید جداگانه بررسی شود. باید در ابتدا بگوییم که فواید شکلات برای سلامتی که در اینجا به شکلات لاویوا آن‌ها اشاره می‌شود، شکلات لاویوا نتیجه چندین مورد از تحقیقاتی است که تا کنون در مورد شکلات انجام شده است و باید تحقیقات بیشتری جهت تکمیل این نتایج انجام شود. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید روغن جامد

یکی از تحقیقاتی که منتشر شده، مطرح می‌کند که مصرف شکلات در کمک به کاهش لیپوپروتئین کلسترول در خون، که به آن شکلات داماک «کلسترول بد» می‌گویند، مؤثر است. با خوردن شکلات‌های دارای plant sterols (استروئید الکل گیاهی) و cocoa flavanols (فلاوانول کاکائو) هستند و داشتن رژیم غذایی کم چرب، می‌توان به کاهش میزان کلسترول خون و بهبود فشار خون کمک شکلات لاویوا کرد. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید روغن مایع

دانشمندان در دانشگاه هاروارد تحقیق کرده‌اند که نوشیدن ۲ لیوان هات چاکت در یک روز می‌تواند به سلامت قلب کمک و از فراموشی در سالمندان جلوگیری کند. محققین دریافتند که هات چاکت به رسیدن جریان خون به بخشی از مغز که به آن نیاز دارد شکلات داماک کمک می‌کند و باعث بهبود جریان خون می‌شود. این محققان همچنین اضافه می‌کنند: آن قسمتی از مغز که نیاز به شکلات لاویوا انرژی بیشتر برای انجام وظیفه خود دارد، همچنین نیاز زیادی به خون دارد. این رابطه را ” neurovascular ” می‌نامند که نقش بزرگی در بیماری‌هایی مانند آلزایمر ایفا می‌کند. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید روغن از سوپر مارکت اينترنتي

همچنین تحقیقی که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد نشان داد که عصاره کاکائو که لاوادو (lavado) نام دارد، می‌تواند باعث کاهش و شکلات داماک جلوگیری از آسیب رسیدن به عصب‌های آن قسمت از مغز در بیماران آلزایمری شود. تحقیقات دیگری که در سال شکلات لاویوا ۲۰۱۶ انجام شد یک بار در هفته خوردن شکلات را برای بهبود عملکرد شناختی مغز پیشنهاد کرد. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خريد کنسرو و کمپوت

تحقیقاتی که درباره فواید شکلات برای قلب انجام شد، مصرف یک بار در هفته شکلات را برای کاهش بیماری‌های قلبی تا یک سوم شکلات داماک موثر دانست. بر اساس نتایج آن‌ها افزایش میزان مصرف شکلات تلخ با کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی شکلات لاویوا مرتبط است. همین‌طور اشاره شده است که تحقیقات بیشتری در آینده لازم دارند تا بتوانند فواید خوردن شکلات را از این بیشتر توصیه کنند. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خريد انواع کنسرو و کمپوت

محققان کانادایی در تحقیقی که بر ۴۴،۴۸۹ نفر انجام دادند، پی بردند که افرادی که یک وعده شکلات می‌خورند، ۲۲ درصد کمتر از افرادی که شکلات نمی‌خورند دچار سکته مغزی می‌شوند. همچنین افرادی که هفته‌ای یک بار حدود ۵۶ گرم شکلات مصرف شکلات لاویوا می‌کنند، تا ۴۶ درصد کمتر از دیگران در اثر سکته مغری می‌میرند.تحقیقات دیگری که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد این رژیم غذایی را در شکلات داماک دراز مدت بررسی کرد. نتایج این تحقیقات مصرف شکلات تا ۱۰۰ گرم در روز را با کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته مغزی مرتبط می‌داند. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خريد انواع ترشيجات

خوردن ۳۰ گرم شکلات در روز طی دوران بارداری می‌تواند برای رشد جنین مفید باشد. این نتیجه در سال ۲۰۱۶ در نشست مربوط به شکلات لاویوا بارداری و جنین اعلام شد.اکسیژن‌رسانی بهتر هنگام ورزش مقداری شکلات تلخ می‌تواند به اکسیژن رسانی در زمان تمرینات شکلات داماک ورزشی کمک ویژه کند. محققان پس از بررسی دورچرخه سواران سرعتی به این نتیجه رسیدند که بعد از خوردن شکلات تلخ آن‌ها عملکرد بهتری از خود نشان دادند. https://sabad.online https://sabad.online/mag

محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

یک بسته شکلات یعنی یک بسته سرشار از آنتی اکسیدان. فواید شکلات آنقدر زیاد است که توانسته جایگاه خود را در چرخه غذاهای مفید باز کند. تحقیقات زیادی نشان داده است که شکلات می‌تواند از پوست در برابر خطرات نور خورشید محافظت کند. شکلات لاویوا فواید شکلات به دلیل وجود میزان زیاد آنتی‌اکسیدان درون آن است، اما در مورد پوست چطور؟ آیا فواید شکلات می‌تواند از بدن ما شکلات داماک دربرابر آفتاب سوختگی یا حتی سرطان پوست محافظت کند؟ https://sabad.online https://sabad.online/mag

خريد مواد غذايي بسته بندي شده

قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید باعث آفتاب سوختگی شده و همین موضوع می‌تواند منجر به بالا رفتن خطر ابتلا به شکلات داماک سرطان پوست و البته شروع پیری پوست شود. دانه کاکائو خام دارای میزان زیادی از یک آنتی اکسیدان به نام شکلات لاویوا فلاوانولز (Flavanols) است. اما میزان زیادی از آن طی فرایند فراوری دانه کاکائو به شکلاتی که ما دوست داریم، از بین می‌رود. شکلات داماک خوشبختانه گفته شده است که جدیدا بسیاری از کارخانه‌های شکلات‌سازی مدرن در حال مجهز شدن به دستگاه‌هایی هستند که بیشتر خواص کاکائو را در آن حفظ کنند. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خريد مواد غذايي پروتئيني 

به دلیل این که محققان بر این عقیده‌اند که بالا بودن میزان آنتی‌اکسیدان باعث افزایش قدرت محافظت دربرابر عوامل مخرب خورشید شکلات داماک می‌شود.تولیدکنندگان شکلات شیری ادعا می‌کنند که شکلات آن‌ها برای سلامتی بهتر است به دلیل این که در شکلات لاویوا ترکیبات آن از شیر استفاده شده است و شیر حاوی پروتئین و کلسیوم است. اما حامیان شکلات تلخ به آهن بیشتر و میزان بیشتر آنتی اکسیدان شکلات لاویوا موجود در شکلات تلخ اشاره می‌کنند. https://sabad.online https://sabad.online/mag





:: برچسب‌ها: https://sabad , online https://sabad , online/mag ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: