شکلات میلکا
نوشته شده توسط : nasrin

شکلات میلکا

شکلات میلکا یک شرکت خط تولید شکلات زیر مجموعه کمپانی چند ملیتی فریرو (Ferrero) است که در سال ۱۹۶۷ به بازار عرضه شد؛ شرکت فریرو یک شرکت چندملیتی است که در زمینه تولید انواع فراورده‌های قندی، مواد غذایی، شکلات و شیرینی فعالیت شکلات میلکا می‌کند البته به گونه‌ای می‌توان گفت که این شرکت ایتالیایی است چرا که دفتر نخست و مرکزی آن، در این کشور بنا شده‌است.

شکلات ترکیه

شرکت فریرو در سال ۱۹۴۶ توسط پیترو فریرو راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای ۱۶ کارخانه تولیدی در کشورهای ایتالیا، ایرلند، آلمان، بلژیک، کانادا، استرالیا، برزیل، آرژانتین، پورتوریکو، اکوادور، هند، روسیه، ترکیه و آمریکا است؛ از جمله محصولات این شرکت شکلات میلکا می‌توان به انواع محصولات کیندر، نوتلا، کیت کت و … اشاره کرد.

شکلات ولنتاین

کیندر نخستین بار در سال ۱۹۶۷ در شرکت فریرو کشور آلمان تولید و توزیع شد اما در آن سال توزیع محصولات این شکلات تنها به بازارهای آلمان محدود می‌شد؛ یک سال بعد یعنی سال ۱۹۶۸ این شکلات در بازارهای ایتالیا نیز به فروش رسید و از آن سال به بعد شکلات میلکا توزیع و پخش جهانی این شکلات آغاز شد.

شکلات خارجی

فیشر کیندر برندی معتبر در زمینه تولید انواع مکملهای تقویتی و غذایی برای کودکان و بزرگسالان است. مطالعات این موضوع را اثبات کرده‌اند که اگر رژیم غذایی سالم و متعادل باشد، تمامی نیازهای بدن تامین می‌شود. اما گاهی پیروی از رژیم غذایی سالم و شکلات میلکا متعادل با توجه به مشغله‌های زندگی امروزی دشوار است.

خريد مواد غذايي

ویتامین‌ها و مواد معدنی نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت عمومی بدن دارند، در واقع می‌توان گفت این مواد بلوک‌های سازنده بدن هستند. همچنین خوردن برشتوک و غذاهایی که حاوی فیبر بالا و محتوای قندی هستند نیز در حفظ سلامتی مهم انگاشته می‌شوند.تمامی مواد مغذی مورد نیاز بدن در محصولات برند فیشر کیندر به راحتی یافت می‌شوند و بدن شما را در مسیر سلامتی شکلات میلکا قرار می‌دهند و از بروز بیماریهای مختلف جلوگیری به عمل می‌آورند.

خريد انواع مواد غذايي

تمامی این برندها در حوزه تولید مکمل های غذایی فعالیت دارند. محصولات کمپانی فیشر به صورت‌های مختلف شیره، کپسول، قرص و قطره در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند و تمامی نیازها و سلایق را پوشش دهند.محصولات این برند به صورت جهانی عرضه می شوند و رضایت مشتریان در سراسر دنیا گواه کیفیت بالای محصولات این برند است.تمامی مراحل تولید و بسته‌بندی مکملهای این برند در کشور فرانسه انجام می‌شود. لازم به ذکر است که کلیه محصولات این برند دارای مجوز از وزارت بهداشت و شکلات میلکا درمان کشور ایران هستند.

انواع مواد غذايي

اگر رژیم غذایی شما قادر نباشد پاسخگوی تمامی نیازهای بدن باشد، پای مصرف مکمل‌های غذایی به میان می‌آید. این مکمل‌ها کمبود مواد مورد نیاز بدن را جبران می کنند و بدن دیگر به دلیل به دلیل فقدان مواد مورد نیاز ضعیف نمی شود.برند فیشر این نکته را به تمامی افراد یادآوری می کند:مکملهای غذایی نمی توانند و نباید جایگزین وعده های غذایی شوند! همانطور که نام آنها نشان شکلات میلکا می دهند این مکمل ها در کنار وعده های غذایی نیازهای بدن شما را تامین می کنند.

خريد انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

کارشناسان و دانشمندانی که با این برند همکاری می‌کنند همواره تلاش کرده‌اند تا محصولاتی را تولید کنند که پاسخگوی نیازهای شکلات میلکا اساسی بدن به ویژه در کودکان باشد. این برند مکملهای زیر را تولید می‌کند:

  • انواع مولتی ویتامین برای پوشش نیاز بدن به ویتامین
  • انواع مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن
  • انواع مکمل برای رشد جسمی، ذهنی و کاهش استرس در کودکان
  • انواع مکمل برای جلوگیری از کم خونی
  • انواع مکمل اشتها آور برای کودکان[caption id="attachment_2901" align="alignnone" width="300"]شکلات میلکا شکلات میلکا[/caption]

خريد انواع نوشيدني

شکلات کیندر (‌kinder) شکلاتی ایتالیایی است که توسط شرکت چند ملیتی فریرو (Ferrero) در سال 1967 به بازار عرضه شد؛ شرکت فریرو یک شرکت چندملیتی است که در زمینه تولید انواع فراورده‌های قندی، مواد غذایی، شکلات و شیرینی فعالیت می‌کند شکلات میلکا البته به گونه‌ای می‌توان گفت که این شرکت ایتالیایی است چرا که دفتر نخست و مرکزی آن، در این کشور بنا شده است.

انواع نوشيدني

شرکت فریرو در سال 1946 توسط پیترو فریرو راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای 16 کارخانه تولیدی در کشورهای ایتالیا، ایرلند، آلمان، بلژیک، کانادا، استرالیا، برزیل، آرژانتین، پورتوریکو، اکوادور، هند، روسیه، ترکیه و امریکا است؛ از جمله محصولات این شرکت شکلات میلکا می‌توان به انواع محصولات کیندر، نوتلا، تیک‌تاک و ... اشاره کرد.

انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

کیندر نخستین بار در سال 1967 در شرکت فریرو کشور آلمان تولید و توزیع شد اما در آن سال توزیع محصولات این شکلات تنها به بازارهای آلمان محدود می‌شد؛ یک سال بعد یعنی سال 1968 این شکلات در بازارهای ایتالیا نیز به فروش رسید و از آن سال به بعد شکلات میلکا توزیع و پخش جهانی این شکلات آغاز شد.

خريد محصولات پروتئيني در سوپرمارکت اينترنتي

با توزیع و پخش این شکلات در سراسر دنیا، نام کیندر بسیار شهرت یافت؛ این شکلات مشهور از سال 1970 در خاورمیانه نیز پخش و توزیع می‌شد که با استقبال بسیار چشمگیر کشورهای خاورمیانه مواجه شد؛ شکلات محبوب کیندر شعاری دارد که «والدین را در شکلات میلکا شاد نگه داشتن فرزندانشان یاری می‌کنیم و خود را محدود به هیچ زمان و مکان خاصی نمی‌دانیم»

محصولات پروتئيني

متأسفانه به تازگی دانشمندان و محققان کشور آلمان در تازه‌ترین تحقیقات خود به این نتیجه رسیده‌اند که این شکلات مشهور، دارای مقدار فراوانی «هیدروکربنهای آروماتیک معدنی» است که می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان را افزایش دهد.در اینجا لازم می‌دانیم که کمی از نظر علمی به بررسی هیدروکربنهای آروماتیک معدنی بپردازیم؛ هیدروکربن آروماتیک، هیدروکربنی است که در آن پیوندهای دوگانه و یگانه جایگزینی با اتمهای کربن برقرار است؛ واژه آروماتیک به معنی خوشبو است و پیوند آروماتیک، بوی بسیار شکلات میلکا مطبوع و شیرینی را از خود ساطع می‌کند.

تنقلات

در یک ترکیب آروماتیک شش اتم کربن وجود دارد که به آن بنزن گفته می‌شود، در واقع، آرایش شش اتمه، ساده‌ترین شکل ممکن برای این هیدروکربنها است که به بنزن معروف است؛ این آرایش حلقه بنزن، در بسیاری از ترکیبات از جمله آسپیرین و ماده منفجره شکلات میلکا تری‌نیتروتولوئن وجود دارد که بسیار خطرناک است؛ از طرف دیگر باید اشاره داشت که بنزن ماده‌ای سمی و سرطانزا است.

خريد لبنيات

محققان کشور آلمان به این نتیجه رسیده‌اند که این ماده هیدروکربنی که از بنزن (یک ماده سرطان‌زا) تشکیل شده، ممکن است در شکلات میلکا مواد اولیه شکلات کیندر یا بسته‌بندی آن یا ابزارهای دستگاه تولید آن وجود داشته باشد.هیدروکربنهای آروماتیک برای خوشبو کردن به شکلات کیندر و برخی دیگر از خوراکیها افزوده می‌شود که در نوع خود بسیار خطرناک و سرطانزا هستند لذا محققان و کارشناسان کشور آلمان از شرکت فریرو یعنی شرکت سازنده این شکلات، خواسته‌اند که سطح این ماده معدنی را به صفر برساند.

خريد تنقلات

ویتامین ها اجزا اصلی تشکیل دهنده رژیم غذایی روزانه را تشکیل می دهد و در فعالیت تعداد زیادی از واکنش های متابولیکی بدن شرکت دارند. ویتامین D موجود در شربت کیندر مولتی ویتامین یورو ویتال باعث جذب بهتر کلسیم از رژیم غذایی جهت ایجاد افزایش شکلات میلکا استحکام استخوان ها و دندان ها می گردد.شربت کیندر مولتی ویتامین یوروویتال حاوی انواع ویتامین ها و ریز مغذی روی بوده و دارای خواص می باشد.

خريد مواد غذايي خشک

حدود 12 درصد ویتامین A در بدن انسان جذب می گردد. این ویتامین همراه چربی از سیستم لنفاوی عبورکرده و وارد خون می گردد. جذب ویتامین A، زمانی که به همراه چربی مصرف شود، افزایش می یابد. میزان جذب ویتامین A در مردان سریع تر از زنان بوده و در شکلات میلکا مواردی چون اسهال، یرقان و اختلالات شکمی کم می باشد. یک شخص سالم می تواند حدود 20.6 میکروگرم ویتامین A را در هر گرم از کبد ذخیره کند.

خريد محصولات لبنياتي

کمبود ویتامین A می تواند موجب کاهش اشتها و انرژی، اختلال در سلامت لثه ها و دندان، اختلالات پوستی مانند آکنه، جوش، چین و چروک زودرس، تاخیر در رشد کودکان، خشکی مو و شوره سر، از دست دادن زیاد مو، ترک ناخن ها و از دست دادن حس چشایی و بویایی می شود.ویتامین B1 یا تیامین، یکی از مهمترین ویتامین های گروه B محسوب می شود. ویتامین B1، به آنورین نیز معروف بوده و ویتامین ضد بیماری بری بری و ضد بیماری های اعصاب به شمار می آید. این ویتامین، یک ویتامین محلول در آب محسوب می شود. تیامین از روده کوچک جذب شده و قابلیت روده انسان در جذب این ویتامین روزانه حدود 5 میلی گرم می باشد.

محصولات لبنياتي

تیامین در مخاط روده ای تغییراتی پیدا می کند. حدود 10 الی 15 میلی گرم از این ویتامین به صورت تغییر یافته در بدن انسان ذخیره شکلات میلکا می گردد.تیامین مانند سایر ویتامین های گروهB ،در کاهش خستگی، افزایش استقامت و پیشگیری از پیری زودرس و کهولت بواسطه افزایش قدرت ذهنی موثر است. در صورتی که این ویتامین با سایر ویتامین های گروه B ترکیب شود نسبت به زمانی که به تنهایی مصرف گردد موثرتر واقع می شود .کمبود تیامین در رژیم غذایی باعث کاهش اشتها، هضم نامناسب غذا، یبوست مزمن، از دست دادن وزن، خستگی ذهنی و بی خوابی می گردد.

خريد کنسرو و غذاي آماده

این ویتامین در کمک به هضم غذا و حفظ عملکرد سیستم عصبی مورد نیاز می باشد. ریبوفلاوین موجب پیشگیری از یبوست می شکلات میلکا گردد و در حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ها و افزایش چسبندگی مخاط دهان، لب ها و زبان نقش دارد. همچنین نقش مهمی را در سلامت چشم ها و کاهش فشار چشم ایفا می کند. این ویتامین، به طور مشخص در کمک به مقابله با احتمال ابتلا به گلوکوما موثر می باشد.

انواع کنسرو و غذايي آماده

کمبود ویتامینB2، همچنین ممکن است باعث ایجاد موهای چرب، پوست چرب، چروک زودرس در صورت و بازوها و ترک ناخن ها گردد.ویتامینB3 یا نیاسین یکی از مهمترین ویتامین های گروه B محسوب می شود و با نام اسیدنیکوتینیک معروف گردیده است.ویتامینB3 یا نیاسین برای جریان مناسب خون و عملکرد صحیح سیستم عصبی مورد نیاز است. این ویتامین باعث حفظ شکلات میلکا عملکرد صحیح دستگاه گوارشی شده و جهت متابولیسم صحیح پروتئین ها و کربوهیدرات ها مورد نیاز است. به حفظ سلامت پوست هم کمک می کند.

خريد انواع کنسرو و غذاي اماده

کمبود خفیف ویتامینB3 موجب ایجاد برفک در زبان، زخم های دهانی، تحریک پذیری، تحریک اعصاب، زخم های پوستی مختلف، شکلات میلکا اسهال، فراموشی، بی خوابی، سردردهای مزمن، اختلالات گوارشی و آنمیا می گردد. کمبود شدید ویتامینB3 می تواند منجر به ایجاد ضعف اعصاب، اختلالات ذهنی، افسردگی، کند ذهنی و اختلال در تشخیص موقعیت منجر گردد.

چاشني و افزودني

این ویتامین به صورت اولیه به عنوان یک فاکتور ضد استرس محسوب می شود و بدن را در برابر بیشتر استرس های فیزیکی و مغزی شکلات میلکا و سموم محافظت می کند. اسید پانتوتنیک باعث افزایش سرزندگی، از بین بردن عفونت ها و تسریع دوران نقاهت می گردد. این ویتامین به حفظ رشد طبیعی تکامل سیستم عصبی کمک کرده و مانع از پیری زودرس می گردد. همچنین بدن را در برابر آسیب های ناشی از اشعه های زیان آور محافظت می کند.

[caption id="attachment_2902" align="alignnone" width="300"]خرید شکلات میلکا خرید شکلات میلکا[/caption]

خرید مواد غذایی منجمد

کمبود ویتامین B5 (اسید پانتوتنیک) می تواند باعث ایجاد خستگی مزمن، مستعد شدن بدن در برابر ابتلا به عفونت، ریزش مو، افسردگی ذهنی، تحریک پذیری، ضعف عضلانی و… گردد. ایجاد درد معده، یبوست، اختلالات پوستی، تاخیر در رشد، سوزش و درد شکلات میلکا پا، بی خوابی، کرامپ عضلانی، خستگی، کاهش قند خون، کاهش فشار خون و زخم های اثنی عشری از دیگر علامت های کمبود این ویتامین می باشد.

خريد محصولات غذايي منجمد

پیریدوکسین یا ویتامینB6، در جذب غذا و پروتئین و متابولیسم چربی مخصوصا در متابولیسم اسیدهای چرب ضروری بدن نقش دارد. این ویتامین بسیاری از آنزیم ها و سیستم های آنزیمی بدن را فعال می کند. این ویتامین در حفظ عملکرد سیستم عصبی و مغز نیز شکلات میلکا نقش دارد و برای عملکرد طبیعی تولید مثل و بارداری های مطلوب مورد نیاز است. در پیشگیری از ایجاد اختلالات پوستی و عصبی با محافظت از بدن در برابر کلسترول بالا، بعضی از انواع بیماری های قلبی و دیابت وتخریب دندان نقش دارد.

انواع محصولات غذايي منجمد در سوپرمارکت اينترنتي

کمبود ویتامینB6 ممکن است باعث ایجاد آنمیا، ادم، افسردگی ذهنی و اختلالات پوستی گردد. ترک گوشه های لب، بوی بد دهان، تحریک پذیری اعصاب، سنگ های کلیوی، التهاب کولون، آسیب لوزالمعده، بی خوابی، تخریب دندان و تحریک پذیری از دیگر علایم کمبود ویتامین پیریدوکسین می باشد.عدم دریافت میزان کافی ویتامین می تواند منجر به از دست دادن کنترل عضلانی، سردردهای شکلات میلکا میگرنی، و پیری زودرس گردد.

انواع محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

ویتامینB12 جهت تولید گلبول های قرمز مورد نیاز می باشد. همچنین برای عملکرد صحیح سیستم عصبی مرکزی ضرورت داشته و در بهبود تمرکز، حافظه و تعادل و کاهش استرس های وارده به بدن مفید می باشد.کمبود ویتامینB12 باعث ایجاد آنمی یا کم خونی شکلات میلکا از نوع پرنیشیوز می گردد که می تواند باعث کاهش اشتها و تاخیر در رشد کودکان، خستگی مزمن، زخم در دهان، احساس سستی، از دست دادن انرژی ذهنی و اختلال در تمرکز گردد.

خريد مواد غذايي پروتئيني

جهت رشد و ترمیم بافت ها در تمامی قسمت های بدن لازم است. این ویتامین برای تشکیل کلاژن، پروتئین ضروری برای ساخته شدن پوست، بافت آسیب دیده، تاندون ها، لیگامنت ها، و رگ های خونی، مورد نیاز است، همچنین جهت ترمیم زخم ها، ترمیم و شکلات میلکا حفظ غضروف، استخوان ها و دندان ها ضرورت دارد. این ویتامین یکی از آنتی اکسیدان ها محسوب می شود.

خريد مواد غذايي بسته بندي شده

این ویتامین متشکل از هشت آنتی اکسیدان است که مهمترین آن آلفاتوکومزول می باشد و تنها شکلی از ویتامین E است که به طور فعال در بدن ساخته می شود. این ویتامین جهت انجام عملکرد طبیعی تولید مثلی، باروری و افزایش قدرت جنسی مردانه بسیار موثر است. این ویتامین موجب گشاد شدن مویرگ ها شده و جریان خون به بافت های عضلانی را افزایش می دهد و لخته خون ها را شکلات میلکا حل کرده و مانع تشکیل آنها می شود؛ ولی در انعقاد طبیعی خون بی تاثیر است. موجب افزایش ادرار نیز می گردد. ویتامین E در رطوبت و نرمی پوست نیز موثر است و خاصیت محافظت کنندگی در برابر آفتاب دارد.

خريد کنسرو و غذاي آماده در سوپرمارکت اينترنتي

کمبود این ویتامین منجر به تغییرات تخریبی در مویرگ های خونی و نهایتا بیماری های قلبی و کبدی می گردد. کمبود این ویتامین در مغز بسیار تاثیر گذاشته و قدرت جنسی را تا حد زیادی کاهش می دهد. کمبود درازمدت ویتامین E موجب بروز اختلالات تولیدمثلی، شکلات میلکا سقط جنین، ناباروری و اختلالات عضلانی نیز می گردد.

محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

ویتامینD، ضروری ترین ویتامین جهت پیشگیری از ریکتز می باشد که یک بیماری شناخته شده ناشی از کمبود ویتامینD می باشد که کودکان را مبتلا کرده و با نقص در تشکیل استخوان، اختلال در استفاده از کلسیم در بدن، ضعف و تنبلی همراه می باشد. ویتامین شکلات میلکا D در جذب کلسیم، فسفر و سایرمواد معدنی در مجاری گوارشی نقش دارد.

خريد ترشيجات

کمبود ویتامینD، منجر به ایجاد ریکتز، بیماری که تمامی بدن را درگیر می کند، می گردد. مشخص ترین علامت آن، نقص در کلسیفیه شدن استخوان ها می باشد. کمبود ویتامین D باعث ایجاد تخریب دندان ها، پیوره، همچنین باعث ایجاد ضعف عضلانی، ضعف بدنی، شکلات میلکا کاهش جذب سایر مواد معدنی، پیری زودرس می گردد. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خريد انواع ترشيجات

روی جهت حفظ سلامت پوست، بهبود و ترمیم زخم ها و بارداری های موفق مورد نیاز می باشد. روی نقش حیاتی در حفاظت از بدن در برابر بیماری ها و عفونت ایفا می کند. ازگذشته تا کنون ثابت شده است که رشد و بلوغ جنسی بدن در کنار عوامل دیگر وابسته شکلات میلکا به روی می باشد. روی باعث تسریع بهبود زخم های مزمن و دیگر زخم ها می گردد. بیمارانی که دارای میزان کم روی در پلاسما کیندر می باشند، هفته ها تحت درمان با کورتیکواستروئیدها قرار می گیرند. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خريد انواع کنسرو و کمپوت

به نظر می رسد که مصرف روی در درمان آکنه در بیماران نیز تاثیر داشته باشد. ثابت شده است که روی در درمان ادم نیز نقش دارد. مصرف مکمل های غذایی حاوی روی در بسیاری از افراد با مشکلات پوستی، سودمند واقع شده است.مصرف روی در مواردی چون شکلات میلکا بزرگ شدن غده پروستات می تواند کمک کننده باشد. روزانه حدود ۳۰ میلی گرم روی جهت درمان این اختلالات بایستی مورد کیندر استفاده قرار گیرد. گزارش شده است کمبود روی در رژیم غذایی باعث ایجاد آنمی، تاخیر در رشد و تاخیر در بلوغ جنسی می گردد. https://sabad.online https://sabad.online/mag

[caption id="attachment_2903" align="alignnone" width="300"]انواع شکلات میلکا انواع شکلات میلکا[/caption]

خريد کنسرو و کمپوت

وجود لکه های سفید بر روی ناخن ها، نشانگر عدم جذب مناسب روی موجود در رژیم غذایی می باشد. مصرف مولتی ویتامین حاوی شکلات میلکا کیندر روی می تواند در این مورد کمک کننده باشد.

  • این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد.
  • دور از دسترس اطفال، دور از نور و در جای خنک و نگهداری شود.
  • پس از باز نمودن در بطری، حتما داخل یخچال نگهداری شود.
  • قبل از مصرف تکان دهید. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید برنج از سوپر مارکت اينترنتي

شکلات کیندر 8 انگشتی با محتوای شیری کرم دار باروکش شکلاتی طعم بسیار منحصر به فردی دارد. شکلات 8 عددی کیندر از نظر کودکان و بزرگسالان بسیار لذیذ است و چون هیچگونه رنگ مصنوعی در آن استفاده نشده و به دلیل استفاده از شیر غنی شده موجود در این محصول با خیال راحت میتوانید از طعم جادویی آن لذت ببرید.شکلات 8 عددی کیندر حاوی هیچ ماده افزودنی نیست و شکلات میلکا ویژگی استثنایی شکلات 8 عددی کیندر جدا بودن هر تخته شکلات از سایر آنهاست که مصرف آن را بویژه برای کودکان بسیار کرده کیندر است. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید روغن از سوپر مارکت اينترنتي

هر قطعه از شکلات 8 عددی کیندر با شیر غنی شده بسیار تازه و خوشمزه پر شده است. شکلات 8 عددی کیندر از همان ابتدا برای کودکان شکلات میلکا طراحی شده است. کودکانی که تمایلی به مصرف شیر ندارند اما از خوردن شکلات بسیار لذت می برند با این خلاقیت فوق کیندر العاده کارخانه کیندر توانست تا حدود زیادی نیاز به مواد مغزی درون شیر تازه را برای کودکان برطرف کند با این هدف که با شکلات میلکا استفاده از شیر بیشتر و شکلات کمتر خیال مادران نیز از مساله عدم رشد کودکان راحت شود. https://sabad.online https://sabad.online/mag





:: برچسب‌ها: https://sabad , online https://sabad , online/mag ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: