انرژی زا red bull
نوشته شده توسط : nasrin

انرژی زا red bull

انرژی زا red bull سابقه و هدف: در سال هاي اخير، صنعت نوشيدني هاي ورزشي گسترش فزاينده اي داشته است و نوشابه هاي انرژي زا عمدتا براي افزايش عملكرد ورزشي يا كاهش آثار دهيدراسيون مصرف مي شوند. به دليل اهميت موضوع، پژوهش حاضر با هدف مقايسه تاثير نوشابه انرژي زا با انرژی زا red bull دارونما بر عملكرد استقامتي، مقدار گلوكز خون، ضربان قلب و درك سختي فعاليت انجام شد.

خريد مواد غذايي

مواد و روش ها 9 نفر مرد دونده استقامتي حرفه اي طي دو جلسه جداگانه (يك جلسه مصرف نوشيدني انرژي زا و جلسه ديگر دارونما) در زمان هاي 15 انرژی زا رد بول دقيقه قبل از فعاليت (6 ميلي ليتر به ازاي هر كيلوگرم وزن بدن) و در ادامه، به ترتيب در زمان هاي 15، 30، 45 و60 دقيقه پس از آغاز انرژی زا red bull فعاليت (2 ميلي ليتر به ازاي هر كيلوگرم وزن بدن)، ابتدا 60 دقيقه با شدت 70% بيشينه ضربان قلب (HRmax) و در ادامه، با شدت 80 HRmax% تا زمان رسيدن به واماندگي روي نوارگردان دويدند.

خريد انواع مواد غذايي

يافته ها: تفاوت معني داري بين مسافت دويده شده دوندگان مصرف كننده نوشيدني انرژي زا و دارونما مشاهده شد (P<0.05). همچنين، تفاوت معني انرژی زا رد بول داري بين نوشيدني انرژي زا و دارونما در مقدار گلوكز پلاسما در زمان قبل و بعد از 60 دقيقه فعاليت مشاهده شد (P<0.05). از ديگر نتايج، انرژی زا red bull تفاوت معني دار ضربان قلب هر مرحله نسبت به مرحله قبلي بود (P<0.05). هر قدر زمان فعاليت، بيشتر مي شد، ضربان قلب نيز افزايش مي يافت.

انواع مواد غذايي

انرژی زا red bull تفاوت معني داري هم بين نوشيدني انرژي زا و دارونما در تعداد ضربان قلب مشاهده شد (P<0.05). همچنين، تفاوت معني داري بين شاخص سختي انرژی زا رد بول فعاليت مصرف كنندگان نوشيدني انرژي زا و دارونما ملاحظه شد (P<0.05).
نتيجه گيري: مصرف نوشيدني انرژي زا فقط در لحظات پاياني فعاليت شديد مي تواند بر افزايش عملكرد دويدن و كاهش RPE موثر باشد

خريد انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

کودکان، افرادي که به کافئين حساسيت دارند، مبتلايان به بيماري ‌هاي قلبي عروقي و زنان باردار نبايد از نوشابه‌ هاي انرژي زا استفاده كنندبا توجه به انرژی زا red bull انرژی زا رد بول افزايش واردات انواع و اقسام نوشابه هاي انرژي زا و مصرف زياد آن از سوي افراد در كشور ما، براساس تحقيقات دانشگاه هاي معتبر علوم طبي جهان، اين نوشابه ‌ها عوارض بسياري از جمله ابتلا به بيماري هاي قلبي، افزایش وزن، مشکلات گوارشی و مشکلات دیگری را براي فرد به دنبال خواهد داشت.

[caption id="attachment_3056" align="alignnone" width="300"]انرژی زا red bull انرژی زا red bull[/caption]

خريد انواع نوشيدني

در همين حال امان الله حسيني رئيس صحت محيطي وزارت صحت عامه كشور می گوید: نوشابه هاي انرژي زا ‌به دلیل داشتن مقدار زيادي شكر و انرژی زا رد بول كافئين، انرژي کاذب در بدن ايجاد مي ‌کند، اما مصرف زياد آن براي سلامتي انسان مضر بوده و مي‌ تواند سبب افزايش ضربان قلب شود .وي انرژی زا red bull اضافه نمود: مصرف بالاي نوشابه‌ هاي انرژي زا علاوه بر مشکلات فوق، باعث مختل شدن کار گرده ها و از دست دادن آب بدن شده، چنانچه اگر فردی در حال ورزش کردن باشد، به علت عرق کردن به سادگي دچار كمبود شديد آب بدن مي ‌شود.

انواع نوشيدني

به گزارش خبرگزاری آوا، رئيس صحت محيطي خاطرنشان ساخت: کودکان، افرادي که به کافئين حساسيت دارند، مبتلايان به بيماري ‌هاي قلبي عروقي و انرژی زا red bull انرژی زا رد بول زنان باردار نبايد از نوشابه‌ هاي انرژي زا استفاده كنند.همچنین داكتران دندان معتقدند، موادی كه در تركيب اين نوع نوشابه ها به کار گرفته مي شود نه تنها براي سلامت دندان ها بلکه براي سلامت دهان و لثه مضر بوده که منجر به بروز پوکی استخوان و افزایش فشار خون می شود.

انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

این درحالیست که به باور برخي ديگر از محققان، نوشابه های انرژی زا به طور متوسط حاوی 60 تا 80 میلی گرم ماده گياهي کافئین بوده و علاوه بر اينكه ماده مذكور محرک خوبي براي بدن انسان محسوب می شود، چربی سوز مناسبی است که در بیش از 60 گیاه یافت می شود.قابل تذكر است كه در انرژی زا رد بول سال 1994، اولین نوشابه انرژی زای اروپایی، با نام Power Hourse ساخت یک کمپانی اتریشی وارد بازار شد. این نوشابه در بسیاری از انرژی زا red bull کشورها هنوز به فروش می رسد و سپس رقيب ديگر آن Red Bull نيز از همين كشور وارد بازار شد.

خريد محصولات پروتئيني در سوپرمارکت اينترنتي

بر اساس آخرين تحقيقات، بازار فروش نوشابه‌های انرژی زا در سال 2010 ميلادي به 10 میلیارد دالر رسيده و حدوداً 65 فیصد از کسانی که از این نوع نوشابه‌ها استفاده می‌کنند زیر 35 سال سن دارند و البته مردان بیشترین میل را به خرید این نوع نوشابه ها دارند چنانچه 65 فیصد از مردان خریدار این انرژی زا رد بول نوشابه‌ها هستند. اطلاعات غذایی: موادی مثل کالری، چربی، کربوهیدارت و پروتیئن میتوانند تعیین کننده ی اینکه شما چه غذا یا انرژی زا red bull نوشیدنی ای را انتخاب کنید، باشند.

محصولات پروتئيني

چه زمانی برای برای خوردن مواد انرژی زا مناسب است؟: بعضی مواد انرژی زا برای اینکه قبل، حین یا بعد از فعالیت آن ها را مصرف کنید در نظر گرفته انرژی زا red bull شده اند.انواع مختلف غذاها و نوشیدنی های انرژی زا: انتخاب های شما تخته های شکلات، ژله ها، آدامس ها و نوشیدنی های ورزشی و ریکاوری انرژی زا رد بول هستند.ویژگی های مواد غذایی و نوشیدنی های انرژی زا: می توانید محصولات ارگانیک، خام-گیاهخواری، گیاهخواری، بدون گلوتن و بدون تغییرات ژنتیکی را انتخاب کنید.

تنقلات

داشتن اطلاعات تغذیه ای: قبل از انتخاب مواد غذایی انرژی زا خوب است که راجع به اطلاعات تغذیه ای مطالعه ی مختصری داشته باشید. در زیر به انرژی زا red bull نکاتی چند اشاره کردیم کالری: میزان کالری مورد نیاز شما در هر ساعت بستگی به مدت زمان و شدت ورزشی که انجام می دهید، می باشد. اما به انرژی زا رد بول طور متوسط ۳۰۰-۲۰۰ کالری در هر ساعت برای شما مناسب است. بسیاری از شکلات های انرژی زا، ژله ها و نوشیدنی ها طوری تنظیم شده اند که در این محدوده قرار بگیرند و این اطلاعات روی بسته بندی این مواد موجود می باشد.

خريد لبنيات

کربوهیدرات: کربوهیدرات ها منبع اصلی تامین انرژی برای شما هستند؛ پس با سنگین تر شدن فعالیت و بالا رفتن مدت زمان آن، طبیعتا به کربوهیدرات انرژی زا red bull بیشتری احتیاج دارید. بیشتر افراد توانایی هضم ۶۰ گرم کربوهیدرات در ساعت را دارند و مصرف بیشتر از این مقدار می تواند معده ی شما را اذیت انرژی زا رد بول کند.پروتئین: برای کمک به بدن شما در بازسازی بافت ها و بهبودی پس از ورزش / فعالیت فوق العاده است؛ همچنین می تواند انرژی پایداری را برای فعالیت های استقامتی طولانی فراهم کند.

خريد تنقلات

چربی: مواد انرژی زا اصولا بدون چربی هستند. بعضی از انواع که جایگزین وعده های غذایی هستند یا به طور مشخص برای ورزشکاران استقامتی انرژی زا رد بول طراحی شده اند، ممکن است حاوی چربی باشند.سدیم و پتاسیم: مواد تشکیل دهنده مثل سدیم کلرید، سیترات، سلنیت، مولیبدات، بنزوات یا بی کربنات، مونو پتاسیم فسفات، پتاسیم سیترات، ال-لاکتات، دی پتاسیم فسفات و یدید پتاسیم که بیشتر به عنوان الکترولیت ها شناخته می شوند، برای متابولیسم کربوهیدرات ها برای عملکرد بهتر ماهیچه ها و هم چنین برای هیدراته نگه داشتن بدن شما لازم و ضروری هستند.

خريد مواد غذايي خشک

ویتامین ها و مواد معدنی: بدن شما به طور طبیعی از ویتامین ها و مواد معدنی به عنوان سوخت هنگام ورزش و فعالیت استفاده می کند؛ در نتیجه بسیاری از مواد انرژی زا حاوی این مواد هستند. به طور کلی شکلات های انرژی زا بیشترین میزان ویتامین ها را دارا هستند.ترکیبات آمینواسید: لوسین، انرژی زا رد بول والین و ایزولوسین را معمولا به ژله ها اضافه می کنند که این ها ترکیبات پایه ای پروتئین ها هستند که شکسته شده اند و به ماهیچه های بدن برای سوخت وساز و شکل بهتر آنها کمک می کنند.

خريد محصولات لبنياتي

شیرین کننده ها: از انواع شیرین کننده های پر کالری به جای شکر درنوشیدنی ها، ژله ها و آدامس ها و عسل استفاده می شود.کافئین: بسیاری از انرژی زا رد بول شکلات ها، ژله ها و آدامس ها حاوی کافئین هستند که انرژی بیشتری به شما منتقل کنند. ترکیبات کافئین دار همیشه مشخصند و اگر ترجیح می دهید که کافئین مصرف نکنید، حتما به این موضوع توجه کنید.

[caption id="attachment_3059" align="alignnone" width="300"]خرید انرژی زا red bull خرید انرژی زا red bull[/caption]

انرژی زا

مواد انرژی زا برای تقویت شما در قبل، هنگام یا بعد تمرین و فعالیت طراحی شده اند و به شما این امکان را می دهد که میزان مصرف مواد غذایی خود را انرژی زا رد بول مرتبا تنظیم کنید.قبل از فعالیت: نوشیدنی ها و خوراکی های انرژی زا، طوری طراحی شده اند که سطح انرژی شما را در یک بازه ی زمانی بالا ببرند و ثابت نگه دارند. به طور معمول شامل ترکیبات کربوهیدرات، پروتئین و فیبر ها هستند. بعضی از آنها مناسب مصرف چند دقیقه پیش از تمرین یا یک الی دو ساعت قبل از تمرین می باشند؛ مخصوصا اگر ترکیبات حاوی پروتئین باشند. بسیاری از شکلات ها در این دسته قرار می گیرند.

محصولات لبنياتي

هنگام فعالیت: موادی که در این حین مورد استفاده قرار می گیرند، برای هضم و جذب سریع در خون شما طراحی شده اند. هدف آنها تامین انرژی پایدار و انرژی زا رد بول بالا بردن آن به طور تدریجی و به دنبال آن پایین آوردن تدریجی انرژی است. ژله ها، آدامس ها و نوشیدنی ها به دلیل مصرف آسان تر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. برای ورزش های استقامتی که چندین ساعت به طول می انجامند، بسیاری از ورزشکاران شکلات یا نوشیدنی های پر کالری و پروتئین برای پایدار نگه داشتن سطح انرژی استفاده می کنند.

خريد کنسرو و غذاي آماده

بعد از فعالیت: بیشتر برای ریکاوری استفاده ی شوند و با پروتئین ها، آمینواسید ها و سایر المان هایی که برای ماهیچه ها مفید هستند و کمک به ترمیم سلول ها می کنند، فرآوری شده اند. انواعی از شکلات ها، نوشیدنی ها و مکمل های غذایی بعد از فعالیت مصرف می شوند.انواع مختلفی از شکلات ها انرژی زا رد بول وجود دارند که می توانند مواد معدنی مورد نیاز بدن شما را تامین کنند. بسیاری از آنها کربوهیدرات زیاد و چربی و پروتئین کمی دارند، که ترکیب مناسبی است که می توانید آن را بعد یا قبل فعالیت های استقامتی (مثل دوچرخه سواری، پیمایش ها و دو) که چندین ساعت به طول می انجامند، مصرف کنید.

انواع کنسرو و غذايي آماده

مقادیر زیاد کربوهیدرات انرژی لازم ورزش های استقامتی را فراهم می کند و به بازیابی گلیکوژن در بدن نیز کمک شایانی می کند.ثابت نگه داشتن انرژی انرژی زا red bull در طول فعالیت: اگر معده ی شما توانایی نگه داری و هضم غذای جامد را دارد و شما بیشتر از چند ساعت بیرون هستید، شکلات ها گزینه ی مناسبی انرژی زا رد بول برای هضم و جذب پروتئین ها و چربی ها در رژیم شما برای بالا نگه داشتن سطح انرژی شما هستند. اگر غذاهای جامد معده ی شما را اذیت می کنند، شما باید نوشیدنی هایی که کالری و پروتئین دارند را امتحان کنید.

خريد انواع کنسرو و غذاي اماده

شکلات های مخصوص بعد از فعالیت: بسیاری از شکلات ها مقدار قابل توجهی پروتئین ارائه می دهند؛(حدود ۲۰-۱۰ گرم در هر تکه) که می تواند بافت انرژی زا رد بول های شما را ترمیم و شما را ریکاوری کند. پیشنهاد می شود که این شکلات ها را بعد از فعالیت هایتان مصرف کنید.نکته: همراه خوردن این انرژی زا red bull شکلات ها آب نیز مصرف کنید؛ معمولا متراکم و جویدنی هستند که خوردن آب به هضم آنها کمک بسیاری می کند. از مصرف آنها با نوشیدنی های سنگین اجتناب کنید. مصرف مقایر زیاد کربوهیدرات به طور همزمان با شکلات می تواند سرعت و توانایی جذب آنها را کاهش دهد.

خرید مواد غذایی منجمد

ژله ها بین افرادی که پیاده روی می کنند، دوچرخه سواران، قایقرانان و دونده ها به دلیل استفاده ی سریع محبوب است. این محصولات نیمه مایع و شهد انرژی زا red bull انرژی زا رد بول دار، دارای غلظت بالایی از کربوهیدرات هستند که می تواند از جذب سریع انرژی زیادی را تآمین کند وهمینطور الکترولیت هایی که میتوانند جایگزین مقادیر از دست رفته طی فعالیت ها باشند.بسته های ژله ها معمولا بسیار سبک و کم وزن هستند(۲-۱ اونس)، که قابل حمل و مصرف آسان را دارند.

خريد محصولات غذايي منجمد

برای فعالیت هایی که بیشتر از سه ساعت به طول می انجامند، ژله ها میتوانند انرژی لازم برای با قدرت ادامه دادن را به شما بدهند. برای زمان های انرژی زا red bull انرژی زا رد بول طولانی تر شاید نیاز به نوشیدنی ها یا شکلات ها داشته باشید تا پروتئین و چربی مورد نیاز شما را تآمین کنند.نکته: مثل شکلات ها هنگام مصرف این ژله ها نیز از یک یا دو لیوان آب برای جذب بیشتر انرژی استفاده کنید.

[caption id="attachment_3060" align="alignnone" width="263"]red bull red bull[/caption]

خريد مواد غذايي پروتئيني

اگر ظاهر ژله ها به نظر شما جذاب نیست، جویدنی ها را انتخاب کنید که تنوع زیادی دارند مثل آدامس های خرسی یا لوبیا های جویدنی.جویدنی ها نیز انرژی زا رد بول عملکردی مانند ژله ها دارند و بدن را با کربوهیدرات و الکترولیت ها تغذیه می کنند مانند سدیم و پتاسیم که هنگام عرق کردن آنها را از دست می دهید. به گونه ای طراحی شده اند که بتوانید در حین را مصرف کنید و انرژی لازم برای چند ساعت فعالیت را فراهم می کنند. در ورزش های طولانی تر می توانید از جویدنی ها به عنوان بخشی از برنامه ی غذایی کلی خود که ممکن است شامل نوشیدنی ها و شکلات ها باشند، استفاده کنید.

خريد مواد غذايي بسته بندي شده

نکته: بعد از جویدن این مواد حتما برای هضم بهتر نوشیدن آب را جدی بگیرید.نوشیدنی های ورزشی: بیشتر این نوشیدنی ها طوری طراحی شده اند تا انرژی زا رد بول جایگزین الکترولیت هایی باشند که شما هنگام عرق کردن آنها را از دست می دهید. عمده ی الکترولیت ها در بدن شما شامل سدیم، پتاسیم، کلسیم و منیزیم هستند و نقش مهمی در فرآیند های بیولوژیکی اعضای بدن مثل قلب، سیستم عصبی و ماهیچه های شما ایفا می کنند. وقتی مقادیر ها را از دست می دهید، ممکن است دچار احساس خستگی شوید و فعالیت های حرفه ای شما تحت الشعاغ قرار بگیرند.

خريد کنسرو و غذاي آماده در سوپرمارکت اينترنتي

بعضی از انواع این نوشیدنی ها حاوی مقادیری کافئین، کربوهیدرات و پروتئین هستند که می تواند انرژی لازم برای بدن شما را فراهم کند. انواع دیگر انرژی زا رد بول شامل مقادیر قابل توجهی کالری هستند و گزینه ی انرژی زا red bull مناسبی برای افرادی هستند که شکلات ها، ژله ها و جویدنی ها برای معده شان انرژی زا red bull سنگین و غیرقابل هضم است. شاید شما باید انواع مختلفی از این نوشیدنی ها را امتحان کنید تا متوجه شوید که کدام یک برای شما مناسب ترند.

خريد انواع ترشيجات

نکته: اگر مصرف مواد انرژی زا در شما بالاست حتما به مقادیر کربوهیدراتی که روزانه مصرف می کنید، توجه داشته باشید و سعی کنید استفاده از آن را انرژی زا رد بول به ۶۰ گرم در هر ساعت محدود کنید مگر اینکه بدانید معده ی شما توانایی هضم آن را دارد.نوشیدنی هایی که حاوی مقادیر زیادی پروتئین انرژی زا red bull و به دنبال آن کالری بالایی هستند، برای بعد از ورزش و ریکاوری طراحی شده اند. تآمین پروتئین برای ماهیچه های ضعیف شده می تواند به بازسازی دوباره ی آنها کمک شایانی کند.

خريد انواع کنسرو و کمپوت

یک روش برای رساندن ویتامین ها، مواد معدنی و الکترولیت ها بدون استفاده از کالری، مصرف مکمل هاست. این کپسول ها با توجه به نیاز شما می انرژی زا رد بول توانند بسیار مفید باشند. حتما به دستورالعمل های درج شده پشت بسته ها برای استفاده درست توجه داشته باشید.بدون گلوتن: این انرژی زا red bull فرآورده ها بدون گلوتن هستند که ترکیبی از پروتئین های موجود در غلات، چاودار و جو است.گیاهی: این ترکیبات فاقد گوشت یا فرآورده های دریایی هستند؛ اما متشکل از موادی مثل تخم مرغ، شیر یا عسل هستند.

خريد کنسرو و کمپوت

خام – گیاهی: نوشیدنی ها و خوراکی های این دسته فاقد هرگونه ترکیب تهیه شده از جانداران هستند یعنی فاقد گوشت، فرآورده های دریایی، تخم انرژی زا red bull انرژی زا رد بول مرغ، شیر، پنیر و عسل.مواد ارگانیک: مواد غذایی و نوشیدنی هایی که به عنوان ارگانیک شناخته می شوند از طریق روش های مصوب وزارت بهداشت کشاورزی ایالات متحده تهیه شده اند. چندین نوع مواد غذایی ارگانیک وجود دارد، از 100٪ مواد ارگانیک گرفته شده تا۷۰٪ ارگانیک. برای اطلاعات تکمیلی به توضیحات درج شده روی محصول مراجعه کنید.

خرید برنج از سوپر مارکت اينترنتي

محصولات بدون تغییر ژنتیکی: این مواد هیچگونه اصلاح ژنتیکی در آن ها صورت نگرفته است.اولین تولیدكننده نوشابه انرژی زا در ایران ، نوشابه انرژی زا را انرژی زا رد بول با نام تجاری انرژی زا red bull سینرژی در 4 طعم میوه، قهوه، چای ومعمولی با دونوع بسته بندی : قوطی و بطر شیشه تولید می کند. نوشابه های انرژی زا برای افزایش استقامت و بهبود عملكرد فیزیكی تولید شده اند و بیشتر در میان دانش آموزان، جوانان،افرادپرتحرك و ورزشكاران طرفدار دارد. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خواص نوشابه انرژی زا (سینرژی)

  • تحریك متابولیسم.
  • بهبود وضعیت احساسی (نشاط آوری).
  • افزایش تمركز و سرعت واكنش
  • بهبود و افزایش عملكرد.
  • افزایش انرژی و رفع خستگی و جبران انرژی از دست رفته در فعالیتهای روزانه .
  • تقویت حافظه.
  • حاوی انواع ویتامین های گروه ضروری B و برطرف كننده عمده نیاز بدن به این ویتامین ها
  • استفاده از عصاره كمبوجا در سینرژی با طعم چای

مواد اصلی تشكیل دهنده نوشابه انرژی زا (سینرژی)

كافئین : آلكالوئیدی است كه علاوه بر محرك بودن، چربی سوز مناسبی است.
انرژی زا رد بول تائورین : یك اسید آمینه غیر ضروری است كه البته نیاز بدن در انرژی زا red bull شرایطی چون استرس وخستگی به این ماده افزایش می یابد . در ساخت انرژی زا red bull بافت عضلانی و كاهش فشار خون مؤثر است. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید روغن از سوپر مارکت اينترنتي

عصاره گوارانا : گیاهی است بومی منطقه آمریكای جنوبی و حاوی كافئین،تئوفیلین و تئوبرومین است . عصاره این گیاه خاصیت محرك سیستم عصبی انرژی زا red bull انرژی زا رد بول مركزی،افزایش انرژی و چربی سوزی دارد.
گلوكورونولاكتون : یك نوع كربوهیدرات است كه در تقویت حافظه ، افزایش تمركز و رفع خستگی مؤثر است. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید روغن مایع

قند: این نوشابه حاوی مقداری قند است وازاینرو باعث افزایش سطح انرژی در بدن می شود.
ویتامین های گروه B :كه در متابولیسم بدن و افزایش سطح انرژی مؤثرند
انرژی زا رد بول اینوزیتول : نوعی ویتامین است. https://sabad.online https://sabad.online/mag
انرژی زا red bull آنتی اكسیدانها، طعم دهنده ها و رنگهای غذایی. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید روغن جامد

نوشابه‌های انرژی‌زا این روز‌ها بسیار در دسترس‌اند، مخصوصاً در میان جوانان. گفته می‌شود که این نوشابه‌ها انرژی فوری به بدن می‌دهند و بسیاری از انرژی زا رد بول افراد به این نوشابه‌ها وابسته شده‌اند. اما مصرف مداوم نوشابه‌های انرژی‌زا می‌تواند به سلامت شما آسیب بزند.اگر شما هم به این انرژی زا red bull نوشابه‌ها عادت کرده‌اید و آن‌ها را منبع فوری انرژی برای خود می‌دانید پس لازم است نسبت به عوارض جانبی آن بیشتر آگاه شوید. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید برنج ایرانی

طبق یافته‌های جدید، نوشابه‌های انرژی‌زا می‌توانند ریسک سکته مغزی را افزایش بدهند. مصرف این نوشابه‌ها اول می‌تواند موجب مشکلاتی، چون انرژی زا رد بول سرگیجه شود؛ اما مصرف مداوم آن می‌تواند مشکلات جدی‌تری مانند سکته مغزی ایجاد کند. نوشیدن نوشابه‌های انرژی‌زا منجر به عارضه‌ای به انرژی زا red bull نام سندرم تنگی عروق مغزی (RCVS) می‌شوند که می‌تواند زمینه‌ی سکته مغزی را فراهم کند. شایع‌ترین علامت این سندرم، سردردی ناگهانی شدید است. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید برنج هندی

این سردرد بسیار شدید بوده و می‌تواند بدترین سردردی باشد که فرد تا به حال تجربه کرده است. علائم دیگری مانند مورمور شدن و کرختی در اندام‌های انرژی زا رد بول مختلف بدن نیز وجود دارد.نوشابه‌های انرژی‌زا پُر از کافئین هستند که می‌تواند خوابتان را مختل کند. کافئین فشارخون و ضربان قلب را نیز افزایش می‌دهد و کمبود کلسیم، مشکلات تنفسی، درد در قفسه سینه و حرکت غیرارادی عضلات شود. علائم اولیه‌ی اوردوز کافئین شامل سرگیجه، انرژی زا red bull اسهال، بی‌خوابی، افزایش تشنگی، آسیب پذیری، سردرد و تب می‌شود؛ بنابراین مصرف بیش از حد کافئین بی‌نهایت خطرناک است. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید موادغذایی آنلاین

نوشابه‌های انرژی‌زا ممکن است انرژی فوری تولید کنند، اما هیچ ارزش غذایی ندارند. افراد معمولاً برای انرژی فوری حین تمرینات یا انجام فعالیت‌های انرژی زا رد بول سنگین نوشابه انرژی‌زا می‌نوشند. این نوشابه‌ها موجب دهیدراسیون و ضعف می‌شوند و اثر منفی بر کلیه‌ها می‌گذارند.نوشابه‌های انرژی‌زا قند فراوانی نیز دارند. قند می‌تواند موجب افزایش وزن شود. این نوشیدنی‌ها، تعداد کالری‌های مصرفی‌تان را بالا برده و قند اضافی آن‌ها منجر به انرژی زا red bull چاقی تان خواهد شد. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید آنلاین موادغذایی

عارضه‌ دیگری که نوشابه‌های انرژی‌زا ایجاد می‌کنند اضطراب است. کسی که مرتباً نوشابه انرژی‌زا مصرف می‌کند کم و بیش دچار اضطراب می‌شود که به انرژی زا رد بول دلیل کافئین زیاد می‌باشد.شما می‌توانید نوشابه‌های انرژی‌زا را با نوشیدنی‌های سالم‌تر جایگزین کنید. نوشابه‌های انرژی‌زا اعتیادآورند؛ انرژی زا red bull بنابراین پیش از اینکه به این نوشیدنی‌ها وابسته شوید باید به دنبال جایگزین‌های سالم‌تری باشید که عارضه‌ی جانبی نیز نداشته باشند.سعی کنید آبمیوه‌های طبیعی و بدون قند بنوشید. همچنین می‌توانید اسموتی‌هایی از میوه‌های انتخابی خودتان تهیه کنید. https://sabad.online https://sabad.online/mag





:: برچسب‌ها: https://sabad , online https://sabad , online/mag ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: