خرید تخم مرغ
نوشته شده توسط : nasrin

خرید تخم مرغ

خرید تخم مرغ تخم‌مرغ سلول نطفهٔ مادهٔ (تخمک) مرغ و معمولاً به شکل بیضی است که از نظر زیست‌شناختی برای تولید مثل گذارده می‌شود و برای انسان‌ها منبع غذایی محسوب می‌گردد. روند ایجاد یک تخم مرغ ۲۴ ساعت به طول می‌انجامد و به همین دلیل یک مرغ می‌تواند تنها ۱ تخم در روز خرید تخم مرغ بگذارد.مرغ‌ها و سایر موجودات تخمگذار به‌طور گسترده‌ای در سراسر جهان نگهداری می‌شوند و تولید انبوه تخم مرغ یک صنعت جهانی است. در سال ۲۰۰۹، تخمین زده شده‌است که ۶۲٫۱ میلیون تن تخم مرغ در سراسر جهان از تقریباً ۶٫۴ میلیارد مرغ تخم‌گذار تولید شده‌است.

خرید پنیر صبحانه

بیشتر انسان‌ها در رژیم غذایی خود از انواع تخم‌مرغ استفاده می‌کنند. در این نگاره یک تخم‌مرغ بدون پوستهٔ آهکی؛ سفیده و زرده در غشای آن دیده می‌شود. سفیده مایعی شفاف است که زرده را دربرمی‌گیرد. این مایع دارای ۹۰٪ آب و ۱۰٪ پروتئین محلول است. زرده نیز به‌شکل گویی زرد رنگ و پایدار خرید تخم مرغ است که همهٔ چربی و کلسترول یک تخم‌مرغ در آن ذخیره است. حدود نیمی از زرده را انواع پروتئین تشکیل می‌دهد.
این تخم‌مرغِ بدون پوسته از قرار دادن یک تخم‌مرغ طبیعی در سرکه ظرف مدت ۴۸ ساعت حاصل شده‌است.

خرید دوغ

جرم تخم‌مرغ به‌طور میانگین و بدون احتساب پوستهٔ آن، ۵۸ گرم است. پوست تخم مرغ حدود نیم میلی‌متر ضخامت دارد و ۹۰ درصد آن از کلسیم کربنات خرید تخم مرغ تشکیل شده‌است. رنگ پوست تخم مرغ به نژاد مرغ مربوط می‌شود و معمولاً سفید یا قهوه‌ای است. مرغ آراکانا تخم‌هایی به رنگ سبز/آبی می‌گذارد.

خرید آبمیوه

تخم‌مرغ منبع خوبی از پروتئین، ویتامین و املاح ضروری برای بدن انسان است؛ تخم‌مرغ، همهٔ اسیدهای آمینهٔ مورد نیاز بدن را داراست و حدود ۵٫۱۲ درصد جِرم تخم‌مرغ را پروتئین تشکیل می‌دهد.یک عدد تخم‌مرغ، ۳ درصد نیاز روزانهٔ انرژی یک مرد بالغ و ۴ درصد نیاز روزانهٔ انرژی یک زن بالغ را تأمین می‌کند. تخم مرغ، بیشتر ویتامین‌های موردنیاز بدن به جز ویتامین C را دارد. تخم مرغ به مقدار خیلی کم کربوهیدرات دارد و نیز فاقد فیبر غذایی است. ۱۰٬۸ درصد تخم مرغ را چربی تشکیل می‌دهد که در زرده آن وجود دارد و کمتر از ۰٬۰۵ درصد آن در سفیده موجود است.

خرید ژلت

بر اساس تحقیقات ۱۱ درصد اسید چرب تخم مرغ از نوع اسیدهای چرب غیراشباع پلی (با چند باند دوگانه)، ۴۴ درصد از نوع اسیدهای چرب غیراشباع مونو (با یک باند دوگانه) و ۲۹ درصد از نوع اسیدهای چرب اشیاع است. کلسترول و لسیتین، مواد چرب موجود در زرده تخم مرغ می‌باشند و برای ساختمان و عملکرد سلول‌های بدن ضروری‌اند. کلسترول قابلیت انعطاف و نفوذپذیری غشای سلول‌های بدن را حفظ می‌کند. همچنین به عنوان یکی از اجزاء تشکیل دهنده مواد چربی است که باعث نرمی پوست می‌شوند. از محبوب‌ترین غذاهای تهیه شده با تخم مرغ می‌توان به نیمرو اشاره کرد.

[caption id="attachment_3520" align="alignnone" width="300"]خرید تخم مرغ خرید تخم مرغ[/caption]

خرید چای

در سال ۲۰۱۷، تولید جهانی تخم مرغ ۸۰٫۱ میلیون تن بود. بزرگترین تولیدکنندگان به ترتیب چین با ۳۱٫۳ میلیون از کل این تعداد، ایالات متحده با ۶٫۳ خرید تخم مرغ میلیون، هند با ۴٫۸ میلیون، مکزیک با ۲٫۸ میلیون، ژاپن با ۲٫۶ میلیون و برزیل و روسیه با هر کدام ۲٫۵ میلیون تولیدکنندگان بعدی تخم مرغ در جهان بودند.یک کارخانه بزرگ تولید تخم مرغ معمولی، هفته ای یک میلیون تخم مرغ تولید می‌کند.

خرید قند

در ماه ژانویه ۲۰۱۹، ایالات متحده آمریکا، ۹٫۴۱ میلیارد تخم مرغ تولید کرده‌است که از این تعداد ۸٫۲ میلیارد برای مصرف سر سفره و ۱٫۲ میلیارد برای پرورش جوجه بوده‌است. پیش‌بینی می‌شود که آمریکایی‌ها در سال ۲۰۱۹ هر کدام ۲۷۹ تخم مرغ مصرف کنند که بالاترین میزان از سال ۱۹۷۳ است، اما خرید تخم مرغ کمتر از ۴۰۵ تخم مرغ خورده شده در هر فرد در سال ۱۹۴۵ است.

نواربهداشتی بالدار

نمای شماتیک از یک تخم مرغ: ۱.پوسته تخم مرغ ۲. غشای خارجی ۳. غشای داخلی ۴. چالازا ۵. آلبومین (سفیده) خارجی ۶. آلبومین میانی ۷. غشای ویتلین ۸. هسته پاندر ۹. دیسک ژرمینال (هسته) ۱۰. زرده ۱۱. وایتلوس ۱۲. آلبومین داخلی ۱۳. چالازا ۱۴. سلول هوایی ۱۵. کوتیکول
شکل تخم مرغ شبیه کره دوکی است که یک سر آن از سر دیگر بزرگتر بوده و دارای تقارن استوانه ای در امتداد محور طولی است.تخمک توسط پوسته ای نازک و سخت احاطه شده‌است. در داخل پوسته غشاهای نازکی وجود دارد. زرده تخم مرغ توسط یک یا دو بافت نواری مارپیچی به نام چالازا در سفیده تخم مرغ معلق است.

خرید نوار بهداشتی

در رابطه با تأثیر تخم مرغ و کلسترول آن، بر کلسترول خون هنوز مطالعات دقیقی برای مصرف بیش از ۶ عدد در روز انجام نشده‌است. در نتیجه نمی‌توان خرید تخم مرغ نظر قطعی برای مصرف بالای ۶ عدد بیان کرد. طبق مطالعات انجام شده، مصرف تخم مرغ در محدودهٔ ۱–۶ عدد در روز، در صورتی که با یک رژیم غذایی سالم (کم کربوهیدرات و فاقد چربی‌های مضر و اشباع) همراه باشد، احتمالاً خطری نداشته یا حتی به کاهش کلسترول بد خون نیز شاید کمک کند.

دونات

اما احتمال می‌رود در صورت مصرف بیش از این میزان، یا مصرف کربوهیدرات و چربی‌های بد همراه آن، سبب کاهش HDL یا همان کلسترول خوب شود و خرید تخم مرغ ریسک بیماری‌های قلبی و عروقی را بالا ببرد.تخم مرغ را در یخچال نگهداری کنید تا از فساد آن جلوگیری شود پس در فصول گرم سال از مغازه هایی خرید کنید که تخم مرغ را در یخچال نگهداری می کنند.تخم مرغ را درون بسته بندی در پوش دار یا ظروف دربسته بگذارید.

نان تست

پوسته تخم مرغ خام نباید شکسته شود زیرا میکروب و آلودگی از طریق منافذ موجود روی پوسته به آن راه می یابد.
خرید تخم مرغ اگر پوسته تخم مرغ به خون یا مدفوع مرغ آغشته بود آن را بشویید و سریع مصرف کنید.
تخم مرغ را در مجاورت غذاهایی با بو و طعم تند مانند سیر، پیاز، پنیر و گوشت نگذارید زیرا بوی مواد مختلف موجود در یخچال را از راه منافذ پوست به خود جذب می کند.

کاندوم فضایی دکمه دار

اگر تخم مرغی شکست یا ترک برداشت، محتویات آن را در یک ظرف تمیز دردار ریخته و در یخچال قرار دهید و در اسرع وقت استفاده کنید.
خرید تخم مرغ تخم مرغ را در بدنه اصلی یخچال که دمای ثابت و خنک است ، نگه دارید.
تخم مرغ خام باید در ظروف هوادهی قرار داده شده و بلافاصله در یخچال نگهداری شوند.

کاندوم توربو بسته 12 عددی

خیلی از مردم دوست دارند وقتی به خانه می رسند، کارتن تخم مرغ را بیرون بیندازند و آنها را در کاسه و ظرفی دیگر در یخچال نگهداری کنند.این ممکن خرید تخم مرغ است زیبا به نظر برسد، اما توصیه می کنیم که همیشه تخم مرغ ها را در کارتن اولیه خودشان نگهداری کنید. چرا؟ در درجه اول، کارتن از تخم مرغ محافظت می کند و از جذب بوهای قوی و طعم های مختلف دیگر در یخچال شما از طریق هزاران منافذ ریز در پوسته تخم مرغ جلوگیری می کند.

پنیر پیتزا رنده مخلوط

بهترین زمان مصرفشان همیشه برای شما قابل رویت است، بنابراین این گونه می توانید تازگی آنها را تضمین کنید. در نهایت، تخم مرغ باید همیشه با خرید تخم مرغ قسمت انتهایی بزرگش، به همان روشی که در کارتن بسته بندی می شوند، ذخیره شود. این کار به زرده کمک می کند تا در مرکز قرار بگیرد.تخم مرغ تازه، با بهترین حالت تا زمان تاریخ انقضا سالم می ماند.

فیله ماهی

آیا می دانستید که می توانید تخم مرغ را منجمد کنید؟ انواع تخم مرغ های خام و آماده را می توانید به راحتی طبق دستورالعمل های زیر منجمد کنید تخم مرغ را خوب مخلوط کنید، در ظروف فریزر بریزید و به خوبی هم بزنید. برچسبی را روی ظرف بزنید و تعداد تخم مرغ ها را تاریخ نویسی کنید.تخم مرغ خرید تخم مرغ ها را بشکنید و زرده و سفیده را جدا کنید و اطمینان حاصل کنید که زرده با سفیده مخلوط نشود. آن ها را در ظروف فریزری بریزید، محکم ببندید، برچسبی را روی ظرف بزنید و تعداد تخم مرغ ها و تاریخ را بنویسید و منجمد کنید.

[caption id="attachment_3522" align="alignnone" width="300"]تخم مرغ تخم مرغ[/caption]

نان باگت

برای آب شدن سریع تر و اندازه گیری آسان تر، ابتدا هر سفیده را در یک مکعب ظرف یخ منجمد کنید و سپس به ظرف فریزر منتقل کنید.زرده تخم مرغ به خرید تخم مرغ نگهداری ویژه ای نیاز دارد. خاصیت ژلاتینی زرده باعث ضخیم شدن و یا ژلی شدنش در هنگام یخ زدن می شود.اگر زرده منجمد شود به حدی ژلاتینی می شود که استفاده از آن غیر ممکن است اما با دستورالعمل زیر می توان زرده تخم مرغ فریز کرد و از آن استفاده کرد.

اسکاچ کلاسیک

در بخش آشپزخونه ی نمناک گفته بودیم که برای کند کردن ژلاتینی شدن زرده , یک سوم قاشق چایخوری (0.5 میل) نمک یا 1 و نیم قاشق چایخوری (7 خرید تخم مرغ میلی لیتر) شکر یا شربت ذرت را در هر یک چهارم فنجان (50 میلی لیتر) زرده تخم مرغ (4 زرده) بریزید. برچسبی را روی ظرف بزنید و تعداد تخم مرغ ها و تاریخ و اینکه آیا نمک اضافه کرده اید (برای پخت غذای اصلی) یا شیرین کننده (برای پخت یا دسرهای مختلف) را هم بنویسید.

ابر استیل نرم

زرده تخم مرغ آب پز را می توان منجمد کرد، تا بعدها برای گارنیش از آن استفاده کرد.به دقت زرده را در یک لایه در یک ماهی تابه بریزید و به اندازه کافی خرید تخم مرغ آب اضافه کنید، تا حداقل 1 سانت بالاتر از زرده ها باشد، در آن را بگذارید و به سرعت بجوشانید.از روی شعله بردارید و در آب گرم قرار دهید تا حدود 15 دقیقه بماند.آن ها را با یک الک بردارید، خوب آبش را بگیرید و برای فریز کردن، آنها را منجمد کنید.

نان یوفکا

برای استفاده از تخم مرغ منجمد برای پخت و پز یا آشپزی، آن ها را یک شب در یخچال و یا در زیر آب سرد قرار دهید. وقتی تخم مرغ ها ذوب شدند ، از آنها استفاده کنید.برای جلوگیری از خشک شدن زرده ها، آن ها را با کمی آب سرد بپوشانید و قبل از استفاده، آب را تخلیه کنید. هنگام ذخیره تخم مرغ خرید تخم مرغ آبپز شده کامل، ممکن است بوی "گسی" در یخچال شما بوجود آید.این بو توسط سولفید هیدروژن ایجاد می شود و زمانی که تخم مرغ پخته می شود، شکل می گیرد.این کاملا بی ضرر بوده و معمولاً در عرض چند ساعت از بین می رود.

کیسه فریزر

تخم مرغ و مواد غذایی آماده شده با استفاده از تخم مرغ را بلافاصله بعد از پخت، یا در یخچال نگهداری کنید و یا ظرف سه تا چهار روز آنها را مصرف کنید.ظرف دو ساعت از پخت تمام غذاهای تخم مرغی، آنها را سرو کنید.غذاهای تخم مرغی سرد و نوشیدنی هایش باید یخ زده نگهداری شوند.
خرید تخم مرغ اگر یک دستورالعمل برای تخم مرغ در دمای اتاق دارید، ابتدا برای چند دقیقه آن ها را در آب گرم قرار دهید.برای جلوگیری از سفتی ، همیشه از گرما و شعله متوسط استفاده کنید و زمان های پخت وپز کنترل شده ای را برای تخم مرغ ها در نظر بگیرید.

[caption id="attachment_3524" align="alignnone" width="300"]قیمت تخم مرغ قیمت تخم مرغ[/caption]

اسکاچ شستشو

تخم مرغ هاسکاچ شستشوی شکسته و یا تخم مرغ هایی که بیش از دو ساعت از یخچال خارج شده اند را مصرف نکنید.از ظرف شیشه ای و یا فلزی به جای کاسه پلاستیکی استفاده کنید.غشای روغنی که روی یک کاسه پلاستیکی قرار دارد، می تواند از کف دار و فومی شدن تخم مرغ جلوگیری کند.
خرید تخم مرغ زمانی که زرده و سفیده تخم مرغ سرد هستند، از هم جدا می شوند.بهترین زمان برای فومی کردن سفیده تخم مرغ در دمای اتاق 20 تا 30 دقیقه قبل از هم زدن است.

نان یوفکا نیمه آماده

ابتدا یک قاشق سوپ خوری سرکه را به آب جوش اضافه کنید.سپس، دمای جوش آب را کاهش دهید. سپس از یک کاسه برای پایین آوردن دمای تخم مرغ در آب استفاده کنید، آن را فقط برای یک لحظه نگه دارید.این کار باعث می شود که تخم مرغ قبل از رسیدن به نقطه جوش، بپزد.
خرید تخم مرغ برای راحت تر کندن پوست تخم مرغ آبپز شده موقع کندن تخم مرغ را در آب سرد قرار بدهید ، این کار سبب می شود که پوست تخم مرغ به سفیده نچسبد و خوب جدا شود.

موادغذایی ارگانیک

زمانی که برای درست کردن غذا چند تخم مرغ نیاز دارید، آنها را در یک کاسه جدا بشکنید تا اطمینان یابید که همه آنها سالم هستند و سپس آنها را به بقیه مواد اضافه کنید.برای پختن تخم مرغی که پوسته آن ترک دارد، به محل ترک لیمو ترش بمالید و آن را در آب گرمی که جوش نیامده قرار دهید.
برای پختن تخم مرغی که تخم مرغ را درون فویل آلومینیونی قرار دهید و بعد آبپز کنید.برای پختن تخم مرغی که پوسته آن ترک دارد، درآب کمی سرکه بریزید زیرا سرکه باعث می شود که سفیده از لای ترک بیرون نزند.برای تغییر رنگ ندادن تخم مرغ پخته بعد از پخت آنها را درون ظرف آب سرد قرار دهید.

خرید موادغذایی ارگانیک

دست ها و سطوح را مرتب بشورید. شستشوی دست ممکن است تقریباً نیمی از موارد بیماری های ناشی از غذا را از بین ببرد.دمای سرد می تواند از خرید تخم مرغ رشد بیشتر انواع باکتری های مضر جلوگیری کند.گوشت های خام / طیور / غذاهای دریایی و آب ها را در طول ذخیره سازی و آماده سازی جدا کنید.گوشت ، طیور و تخم مرغ ها را به دماهای مناسب برسانید.

خرید انواع خوراکی

ساده ترین راه برای تعیین اینکه آیا تخم مرغ شما تازه است یا خیر، تاریخی است که رویش نوشته شده، پس بهتر است همیشه تخم مرغ خود را در شانه اولیه اش نگه دارید.تخم مرغ درجه یک، یک سفیده سفت و یک سلول هوای کوچک در انتهای پهن و زرده اصلی اش دارد.
خرید تخم مرغ یک تخم مرغ تازه در آب غرق خواهد شد ، در حالی که یک تخم قدیمی تر شناور خواهد شد.

خرید خوراکی

با افزایش سن تخم مرغ، اندازه سلول هوا در داخلش افزایش می یابد و باعث می شود که شناور شود.
در یک تخم مرغ تازه، زرده بالا است و سفیده ضخیم است و زرده آن را کاملا احاطه می کند.
تخم مرغ قدیمی تر یک زرده صاف دارد که به راحتی می شکند و نازک است و سفیده اش هم آبکی می باشد.
خرید تخم مرغ سفیده ابری مانند نشانه تازگی است، این حالت نتیجه محتوای بالای کربن آن است.

شوینده

خرید تخم مرغ برای تشخیص بین تخم مرغ آب پز و تخم مرغ خام، آن را بچرخانید. یک تخم مرغ آب پز شده بیشتر از یک تخم مرغ خام می چرخد.مرکز مایع در یک تخم مرغ خام، مانع از آن می شود که به اندازه کافی حرکت کند یا بچرخد.به جای آن که تخم مرغ ها را با گوشه یک ظرف یا ماهی تابه بشکنید، این کار را امتحان کنید:تخم مرغ را در برابر سطح صاف، مانند یک تخته تمیز یا تخته برش بشکنید.این کار باعث عدم تکه شدن ذرات صدفی تخم مرغ و مخلوط شدن با آنها می شود.هر بار از این مراحل برای شکستن تخم مرغ استفاده کنید!

خرید شوینده

پس از استفاده از تخم مرغ پوسته آن را دور نریزید. شما می توانید در پوسته آن کمی پارافین بریزید و آن را تبدیل به جا شمعی کنید.
درون پوسته تخم مرغ را با کمی خاک پر کنید و دانه گیاه را در آن بکارید ، پس از جوانه زدن دانه ، آن را به گلدان های کوچک انتقال دهید.
خرید تخم مرغ می توانید از سفیده تخم مرغ به عنوان چسب استفاده کنید فقط کافی است زمان نیاز فوری به چسب سفیده تخم مرغ را خوب به هم بزنید و به عنوان چسب استفاده نمایید.

موادغذایی ایرانی

برای محافظت از پوست خود سفیده تخم مرغ را با کمی آب لیمو ترش مخلوط کنید و به عنوان ماسک استفاده کنید.
خرید تخم مرغ این حالت زمانی رخ می‌دهد که پوسته زرده در حین حمل و نقل و یا آسیب مکانیکی شکسته شود. همچنین اگر تخم مرغ بیش از حد طولانی نگهداری شود، باکتری‌ها و یا کپک از طریق منافذ پوسته داخل تخم مرغ شده و با از بین بردن ساختار پروتئینی آن، سبب مخلوط شدن آن با زرده می‌شوند.

موادغذایی خارجی

اگر این نوع تخم مرغ بو یا ظاهر خاصی ندارد، می‌توانید آن را پس از عملیات حرارتی، به عنوان مثال جوشیدن مصرف کنید. با این حال اگر سفیده آن کدر خرید تخم مرغ بود، این بدان معنی است که باکتری در داخل آن رشد کرده و خوردن این چنین تخم مرغی به طور کامل ممنوع است؛ به خصوص اگر بوی بدی داشته باشد.

خرید موادغذایی خارجی

استحکام پوسته زرده هنگام نگه داشتن تخم مرغ در طولانی مدت ضعیف می‌شود و در نتیجه زرده خشک می‌شود. اگر زرده در این حالت رنگ طبیعی خرید تخم مرغ داشته باشد، می‌توان آن تخم مرغ را خورد؛ اما اگر زرده کمی سیاه شده باشد، باید آن تخم مرغ دور انداخته شود.ممکن است عواملی مانند جابجایی یا بسته بندی سبب ایجاد ترک‌هایی در پوسته تخم مرغ شود. در این حالت تخم مرغ در معرض باکتری‌هایی است که بر مدت قابل نگهداری آن تأثیر می‌گذارند.

خرید موادغذایی ایرانی

به هنگام نگهداری تخم مرغ در محیط مرطوب یا خیس پوسته تخم مرغ آسیب می‌بیند و این مسأله می‌تواند باعث نفوذ و تکثیر باکتری در تخم مرغ شود. خرید تخم مرغ در ظاهر، این مسأله با وجود لکه‌های سیاه و یا کپک در تخم مرغ آشکار می‌شود و این نوع تخم مرغ به هیچ وجه نباید خورده شود.به هنگام جوجه کشی به سبب تأثیر دما، رطوبت و ... می‌توان رشد جنینی جوجه‌ها را متوقف کرد. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید موادغذایی ارزان

تخم مرغ‌های نطفه دار نه تنها دارای مواد مغذی نیستند (زیرا مواد مغذی آن برای رشد جنین مرغ استفاده شده) بلکه می‌توانند ناقل باکتری‌های مختلفی خرید تخم مرغ مانند «اشریشیا کلی»، «استافیلوکوک»، «حصبه»، «باکتری پروتئوس» باشند و مصرف آنها ممکن است در نهایت به مسمومیت ختم شود؛ بنابراین خرید تخم مرغ خوردن این تخم مرغ‌ها را متوقف کنید. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید آنلاین موادغذایی

پختن تخم مرغ ایده‌آل گرچه ساده به نظر می‌رسد، اما فوت و فن‌هایی هم دارد. برای مثال باید بدانید که اگر تخم مرغ آبپز شما به اندازه کافی پخته شده باشد، در اطراف زرده تخم مرغ آب پز ایده‌آل حلقه سبزی را مشاهده نمی‌کنید، بلکه زرده این تخم مرغ حالت کرمی دارد.آدم‌های مختلف، روش‌های خرید تخم مرغ متفاوتی را برای پخت تخم مرغ آب پز امتحان می‌کنند. بعضی‌ها می‌گویند وقتی آبی که تخم مرغ را در آن قرار داده‌اید جوش آمد، آن را از روی اجاق بردارید و برای ۱۵ دقیقه کنار بگذارید و بعضی دیگر می‌گویند برای پخت ایده‌آل آن، می‌توانید به مدت ۳۰ دقیقه تخم‌مرغ را در فر قرار دهید. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید موادغذایی آنلاین

اما از آنجا که تخم‌مرغ آب پز یک غذای فوری است، طبیعی است که همه آدم‌ها حاضر به صرف چنین زمانی نیستند و ترجیح می‌دهند زود بشقاب غذایشان را روی میز بگذارند.نکاتی که باید موقع شستن سر کودک با شامپو بچه رعایت کنیددر بعضی از دستور‌ها هم گفته شده که می‌توان تخم‌مرغ را خرید تخم مرغ برای آبپز شدن، به مدت پنج دقیقه در زودپز برقی قرار داد. اما واقعیت این است که برای پختن یک تخم‌مرغ آبپز ساده، نیازی به این همه خرید تخم مرغ مقدمه چینی و بیرون آوردن وسایل برقی از کابینت وجود ندارد. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خرید برنج هندی

تخم مرغ‌هایی که از یخچال بیرون آورده‌اید را در یک قابلمه قرار دهید و به اندازه‌ای رویشان آب سرد بریزید که آب تا دو سانتی‌متر بالاتر از تخم‌مرغ‌ها بیاید. خرید تخم مرغ در قابلمه را بگذارید و آن را روی شعله‌ای با حرارت بالا قرار دهید. وقتی که آب به جوش آمد، تایمر را روشن کنید و برای پختن یک تخم‌مرغ آب پز سفت و خوشمزه، قابلمه را بین شش تا هفت دقیقه روی حرارت متوسط قرار دهید.برای داشتن تخم‌مرغ عسلی، قابلمه را بعد از به جوش آمدن آب برای چهار تا پنج دقیقه روی حرارت متوسط قرار دهید.بعد از گذشت پنج دقیقه سفیده تخم مرغ تقریبا می‌پزد، اما زرده آن نرم می‌ماند. https://sabad.online https://sabad.online/mag





:: برچسب‌ها: https://sabad , online https://sabad , online/mag ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: