شامپو بدن
نوشته شده توسط : nasrin

شامپو بدن

شامپو بدن (به انگليسي: Shampoo)، از يک واژه هندو به نام چامپانا (Champana) به معناي ماساژ دادن گرفته شده‌است. قبل از پيدايش شامپو به صورت امروزي، مردم براي شستشوي موي خود از مواد گياهي مانند سدر و چوبک و کتيرا يا مواد خرید شامپو بدن شامپو معدني مانند خاک‌هاي سيليسي استفاده مي‌نمودند.

سوپرمارکت اينترنتي

زماني که شامپوهاي رايجي که امروز در تمام خانه‌ها موجود است هنوز ساخته نشده بودند،انسان‌ها براي تميز کردن موهاي شامپو بدن سر خود از صابون استفاده مي نمودند، که از چربي‌هاي حيوانات مختلفي تشکيل شده بود.از جمله ديگر شوينده‌هاي مورد خرید شامپو استفاده انسان‌هاي پيشين مي‌توان به موارد روبرو اشاره کرد: رزماري، زرده تخم مرغ، چاي سياه، عصاره نيشکر، سرکه و آب

خريد از سوپرمارکت اينترنتي

از آنجا که موهاي افراد با هم تفاوت دارد، شامپوهاي متفاوتي نيز ساخته مي‌شود. براي انتخاب شامپوي مناسب، بهترين راه شامپو بدن اين است که انواع مختلف شامپو را امتحان کنيم تا بتوانيم بهترين نوع را براي موي خود انتخاب کنيم. از ويژگي‌هاي يک شامپوي خرید شامپو سالم مي‌توان به سهولت شستشو، عدم تحريک پوست و چشم و بوي مطبوع آن اشاره کرد.

خريد محصولات بهداشتي از سوپرمارکت اينترنتي

ماده سمي دي اوکسان در صورت وجود در شامپو مشکل‌ساز مي‌باشد، اين ماده که به‌طور معمول در برخي مواد شوينده و شامپو بدن آرايشي يافت مي‌شود مي‌تواند باعث بروز بيماري سرطان شود. در برخي از کشورهاي جهان اين محصولات آرايشي و شوينده خرید شامپو سرطان زا غيرمجاز شناخته مي‌شوند.

[caption id="attachment_4284" align="alignnone" width="225"]شامپو بدن شامپو بدن[/caption]

سوپرمارکت اينترنتي در اروميه

شامپو بدن طبق نتايج آزمايشگاهي مستقل، درصد محصولات آمريکايي به فرمالدييد و  درصد آن‌ها به دي‌اکسان آلوده بوده‌اند، در اروپا هر خرید شامپو ميزاني از دي‌اکسان را در محصولات آرايشي و شوينده غيرمجاز است. کشورهاي اروپايي از ورود هر محصولي که حاوي کمترين مقدار دي اوکسان باشد به مرزهاي خود جلوگيري مي‌کنند. نتايج کمپين به نام «سلامت شويندگان» حاکي از آن است که، آمريکا در اين زمينه چند گام عقب‌تر از اروپايي‌ها قرار دارد.

خريد منسوجات از سوپرمارکت اينترنتي

برخي از توليدکنندگان محصولات آرايشي و بهداشتي براي اينکه محصول توليدي آن‌ها ارزان تمام شود، از ماده‌اي به نام «پارابن» شامپو بدن استفاده مي‌کنند که مي‌تواند احتمال ابتلا به سرطان سينه در زنان را افزايش دهد. براي تهيه محصولات قابل اطمينان، واژه PARABEN FREE بر روي محصولات باکيفيت‌تر نشان مي‌دهد که آن محصول، فاقد اين مواد خطرناک است. برخي ديگر از مواد خرید شامپو سمي موجود در شامپوهاي بي‌کيفيت عبارتند از: SILICON ,PEG و SLES.

انواع خريد از سوپرمارکت اينترنتي

اگر بخواهيم طبق يک قاعده کلي بيان کنيم ميزان شامپوي مصرفي بايد به ميزاني باشد که کف حاصل از آن تمام موهاي سر را شامپو بدن بپوشاند. البته ذکر اين نکته ضروري است که حتماً بعد از خيس کردن تمام سطح موهاي خود اقدام به استفاده از شامپو خرید شامپو کنيد.شرکت‌هاي آرايشي و بهداشتي شامپوهاي به خصوصي را براي افرادي که داراي شوره سر هستند توليد کردند مانند شامپو ليدوکايين که کيفيتي بالا توام با قيمتي اندک دارد.

خريد لبنيات از سوپرمارکت اينترنتي

اين شامپوها شامل قارچ کش‌هايي حاوي کتوکونازول و پيريتيون روي و سلنيوم سولفيد است که شوره سر را با کشتن malassezia کاهش مي‌دهد. قطران زغال سنگ و اسيد ساليسيليک و مشتقات آن‌ها نيز گاهي" به خوبي استفاده شده‌اند. با خرید شامپو وجود موفقيت بزرگ شامپوهاي مشبع ، انتخاب‌هاي ديگري براي کساني که علاقه‌اي به استفاده از شامپوهاي شيميايي ندارند وجود دارد. شامپوهاي ارگانيک و طبيعي انتخاب‌هاي ديگري هستند.

خريد اينترنتي سوپرمارکت

شامپوهاي پاک‌کننده با نام‌هاي شامپو اصلاح و شامپوهاي تميزکننده نيز شناخته مي‌شوند.کاربرد آن‌ها براي تميز کردن عميق و زياد است و آن‌ها شامل سورفکتانت‌هاي سنگين و فراوان هستند. از اين مدل نبايد هميشه استفاده کنيد و اين يک مدل خرید شامپو شامپوي موقت است. استفاده مداوم از آن سبب از بين رفتن روغن مو مي‌شود و حتي ممکن است به پياز مو نيز آسيب شامپو بدن بزند. در اين شامپوها از سورفکتانت‌هاي سولفات استفاده شده‌است.

خريد اينترنتي لبنيات

که همين امر سبب آسيب زا بودن در استفاده‌هاي طولاني مدت شده‌است.سورفکتانت‌هاي سولفات در مواد ديگري مانند تهويه خرید شامپو سنگين، اسپري مو، محصولات سيليکون، ژل و غيره نيز استفاده مي‌شود.شامپوهاي روزمره مخالف شامپوهاي شفاف هستند.بسياري از مردم هر روز نياز به شامپو دارند، چرا که تحمل دوري از حمام را ندارند،و يا در اثر عادت بايد هر روز دوش بگيرند که البته دوش بدون شامپو، بهداشتي نيست.

خريد اينترنتي تنقلات

براي اين افراد يک شامپوي ملايم مورد نياز است. شامپوهاي روزمره ضعيف عمل مي‌کنند و البته که خاصيت تميزکنندگي نيز خرید شامپو دارند.اين مدل اغلب معادل شامپوهاي کودک است که شامل سورفکتانت‌هاي خفيف مي‌باشد .

شامپو موهاي چرب

شامپو موهاي چرب شبيه به شامپوهاي روزمره است.اين شامپوها به منظور بهينه سازي پوست براي پوست سر و شفت مو طراحي شده‌اند.اين کار با انتخاب مواد شوينده قوي و کمترين استفاده از تهويه مطبوع انجام مي‌شود که بر خلاف شامپوهاي خرید شامپو روزمره، چربي مو را کاملاً از بين مي‌برد.اين محصول اغلب حاوي مواد شوينده سولفات يا سولفات سوزاننده است.

شامپوهاي تقويت کننده

همانطور که از نام آن مشخص است، شامپو براي تقويت و اضافه کردن به حجم مو طراحي شده‌است.اين شامپوها مانند شامپو خرید شامپو تتراسايکلين که نمونه بارز آن است اغلب چربي‌ها، روغن‌ها يا سيليکون‌ها را بر روي موها قرار مي‌دهند.البته که موها را به اندازه کافي تميز مي‌کنند و خاصيت تميزکنندگي خود را حفظ کرده‌اند.اين شامپوها اغلب حاوي مواد ويژه اي هستند که مي‌توانند روي موها قرار بگيرند تا اصطکاک را در ريشه مو اضافه کنند.اين شامپوها سبب افزايش حجم مو و افزايش زيبايي براي مشتريان خاص خود مي‌شوند.

خريد اينترنتي انواع تنقلات

شامپوهاي دارويي متشکل از شامپوهايي هستند که به جاي پاک کردن، برخي از مزاياي ديگر را به پوست سر خرید شامپو مي‌دهند.شايع‌ترين شامپوهاي دارويي براي کاهش خارش پوست و يا مقياس زدايي استفاده مي‌شوند.اين محصولات به عنوان داروهاي بدون نسخه طبقه‌بندي مي‌شوند،زيرا حاوي مواد فعال مانند مشتقات تريد، اسيد ساليسيليک، سولفور، سولفيد سلنيوم، پي وي پي، پي ويلي پليرين و يد، فنول کلريد و پرييتين روي مي‌باشند.

خريد اينترنتي محصولات پروتئيني

شامپوهاي دارويي، داراي چندين عملکرد هستند:براي حذف موهاي زائد ، براي حذف مقياس پوست، براي کاهش مقياس توليد خرید شامپو پوست سر، و به عنوان يک ضد باکتري و ضد قارچ عمل مي‌کنند.برخي از شامپوهاي دارويي نيز براي ريزش مو طراحي شده‌اند.برخي شرکت‌ها مينوکسيديل موجود در فورمولاسيون را براي جلوگيري از ريزش مو بيشتر استفاده مي‌کنند.برخي ديگر حاوي اسانس‌هاي طبيعي هستند که باعث تحريک جريان خون در پوست سر مي‌شوند.

[caption id="attachment_4286" align="alignnone" width="225"]خرید شامپو بدن خرید شامپو بدن[/caption]

شامپو شناگر

اين شامپو به‌طور خاص براي حذف کلستر و مس استفاده مي‌شود.آنها حاوي يک ماده شيميايي هستند که مي‌توانند يون‌هاي خرید شامپو مس را به دام اندازند و اغلب حاوي اسيد اسکوربيک هستند.

شامپو موهاي رنگ شده

بسياري از شرکت‌ها شامپوهاي مناسب براي موهاي رنگ شده را توسعه دادند که بسياري از آن‌ها حاوي پاک‌کننده‌هاي ملايم هستند. اين مواد مي توانند به ترميم ساقه مو کمک کرده و همچنين روند سفيد شدن آن را به تاخير بيندازند.مو دومين عامل در خرید شامپو زيبايي صورت است، پس عجيب نيست که از قديم همه دوست داشتند موهاي سالم، بلند و پرپشت داشته باشند.

خريد محصولات پروتئيني

شايد در اين زمانه کارمان براي داشتن موهاي سالم راحت‌تر باشد، چون آنقدر تنوع شامپوها و محصولات مراقبت از مو زياد است که تقريبا ديگر هيچ مشکلي براي موها وجود ندارد که با شامپوها درمان نشود.شامپو اصلي ترين ماده شوينده مو محسوب خرید شامپو مي‌شود. شايد تصور روزگاري که شامپو مو وجود نداشت سخت باشد اما در روزهايي نه چندان دور مردم از موادي مانند سدر و کتيرا براي شستشوي مو به جاي شامپوهاي متداول استفاده مي‌کردند.

محصولات بهداشتی در سوپرمارکت اينترنتي

موهاي سر يکي از فاکتورهاي اساسي در زيبايي انسان است. با خريد شامپوي خوب مي‌توانيد سلامت موي سر و طراوت آن خرید شامپو را تضمين کنيد. اگر شامپو را به درستي و آگاهانه انتخاب کنيد، ريزش مو و شوره‌ سرتان هم متوقف مي‌شود.با شامپو بدن توجه به تفاوت نوع موي افراد، شامپوهاي مختلفي در بازار وجود دارد که مي‌توان به راحتي به صورت آنلاين آن‌ها را خريداري کرد.

شکلات ترکیه

دسته‌بندي شامپوها بر اساس موي خشک ، چرب ، فر، رنگ شده و ... به شما کمک مي‌کند تا با توجه به نوع موهايتان بهترين شامپو بدن خرید شامپو شامپو را انتخاب کنيد. علاوه بر دسته بندي انواع موها، براي مشکلاتي مانند شوره سر و ريزش مو نيز شامپوهاي تخصصي توليد مي‌شود و مي‌تواند به کساني که داراي مشکل ريزش مو و يا شوره سر هستند کمک کند.

پرطرفدارترين انواع شامپوها

  • شامپو بچه
  • شامپو ضد شوره
  • شامپو ضد ريزش
  • شامپو براي موهاي رنگ شده
  • شامپو بدون سولفات
  • شامپو کراتينه

خريد شامپو خارجي و ايراني

در مورد خريد و مصرف شامپو به اين نکته دقت داشته باشيد که هميشه جنس و نوع موهايتان را در اولويت انتخاب شامپو قرار شامپو بدن خرید شامپو داده و سعي کنيد از برندهاي مشخص و شناخته شده خريد کنيد؛ چرا که استفاده از شامپومو مي‌تواند سلامت شما را به خطر انداخته و باعث بيماري و بروز حساسيت در پوست سر شما شود.

خرید شکلات ترکیه

شناخته شده ترين برندهاي شامپو و مو مانند ماي ، شون، اچ اس، يانسي، شوارتزکف ، سينره ، هد اند شولدر ، اورآل، پنتين، شامپو بدن خرید شامپو ترزمه ، آلپسين ، پلانتور، رنه فورترر و ... را مي‌توانيد از فروشگاه اينترنتي خانومي با آسودگي از بابت اصل بودن محصول و با بهترين قيمت تهيه کنيد.

شکلات ولنتاین

در فروشگاه لوازم آرايشي خانومي، مي‌توانيد براي خريد انواع شامپو ضد ريزش مو مردانه و زنانه ، شامپو تقويت کننده مو خرید شامپو بدن شامپو خارجي و ايراني ، ضد شوره ، ضد قارچ سر ، ضد وز ، مخصوص موهاي شکننده و آسيب ديده، مخصوص موهاي چرب و خشک ، درخشان کننده ، حجم دهنده ، نرم کننده ، تثبيت کننده موهاي رنگ شده ، ترميم کننده ، شامپو بچه ، شامپو بدن و... اقدام کنيد و در کمترين زمان ممکن، سفارش خود را نهايي کنيد.

انواع مختلف شامپو

شامپو يک محصول مراقبت مو است که انواع مختلف آن عبارتند از شامپو بچه، شامپو ضد شوره، شامپو ضد ريزش، شامپو براي شامپو بدن خرید شامپو موهاي رنگ شده، شامپو بدون سولفات و شامپو کراتينه.شناخته شده ترين برندهاي شامپو کدامند؟
شناخته شده ترين برندهاي شامپو عبارتند از ماي، شون، اچ اس، يانسي، شوارتزکف ، سينره، هد اند شولدرز، اورآل، پنتين، ترزمه ، آلپسين ، پلانتور و رنه فورترر.

خرید شکلات ولنتاین

ترکيب آب و شامپو سبب مي شود تا آلودگي ، دود، عرق، بقايا و بوي بد از بين برود. شامپوها مي توانند روغن زايد را از بين شامپو بدن خرید شامپو ببرند. مو روغن خود را از غدد سباسه بدست مي آورد که روغني به نام سبوم ترشح مي کند و باعث رطوبت مو مي شود. بيشتر شامپوها براي از بين بردن چربي و روغن اضافي ساخته شده اند، که به مو کمک مي کند تا براي مدت طولاني تري تميز به نظر برسد.

شکلات خارجی

سديم لوريل سولفات سديم، سديم لورات سولفات، سديم لوريل سولفو استات، لاورويل ايزتيونات و سديم لاورويل تائوراتهچگونه شامپو بدن خرید شامپو مي توان شامپوي طبيعي و گياهي درست کرد؟

خريد شامپو بدن

به طور کلي پوست به سه نوع خشک، نرمال و چرب تقسيم مي‌شود که البته برخي افراد داراي پوست مختلط هستند، به اين معني که ترکيبي از ويژگي‌هاي دو نوع خشک و چرب را دارند. در حالي که بسياري از افراد هنگام حمام کردن استفاده از صابون خرید شامپو را براي شستشوي بدن خود ترجيح مي‌دهند اما بايد بدانيد که براي شستشوي بدن يکي از بهترين کارها استفاده شامپو بدن از شامپوهاي مخصوص بدن است.

انواع شکلات خارجی

خرید شامپو اين شامپوها داراي فرمولاسيون مخصوصي بوده و سازگاري بيشتري با پوست بدن دارند. استفاده از اين شامپوها برخلاف صابون باعث خشکي پوست و بهم خوردن PH آن نشده و در بلند مدت افزايش لطافت و نرمي پوست بدنتان را به همراه خواهند آورد. با خريد شامپو بدن نه تنها پوست شما تميز مي‌شود بلکه به لطف معطر بودن اکثر اين محصولات، احساس شامپو بدن خوشايندتري نيز پيدا خواهيد کرد.

انواع شامپو بدن

خرید شامپو شامپوهاي مخصوص شستشوي بدن در انواع مختلفي در بازار عرضه مي‌شوند. شامپو بدن کرمي، شامپو بدن ژلي، شامپو بدن فومي و شامپو بدن روغني از جمله مواردي هستند که با مراجعه به يک فروشگاه مي‌توانيد مشاهده کنيد. اين شامپو بدن شامپوها معمولا براي آقايان، خانم‌ها و کودکان توليد شده و به همين دليل فرمولاسيون و ترکيبات آنها با يکديگر متفاوت است.

[caption id="attachment_4287" align="alignnone" width="300"]انواع شامپو بدن انواع شامپو بدن[/caption]

خريد مواد غذايي

رخي کمپاني‌ها نيز شامپو بدن‌هاي مخصوصي براي درمان التهابات پوستي، ضد قارچ، ضد خشکي، روشن کننده، لايه‌بردار و خرید شامپو موارد ديگر را توليد کرده‌اند که در صورت نياز مي‌توانيد آنها را تهيه کنيد. شامپوهايي که داراي مواد مغذي و شامپو بدن پروتئين‌هاي ضروري پوست هستند در بلند مدت مي‌توانند باعث افزايش لطافت، نرمي و شادابي پوست شما شوند.

خريد انواع مواد غذايي

برخي شامپو بدن‌ها نيز خاصيت خنک کنندگي داشته و با استفاده از آنها در روزهاي گرم تابستاني و يا فعاليت‌هاي ورزشي، شامپو بدن خرید شامپو حس نشاط و سرحالي بسيار خوبي را تجربه خواهيد کرد.

قيمت شامپو بدن

شامپوهاي مخصوص بدن معمولا قيمت بالايي ندارند ولي در عوض نسبت به صابون مزاياي بسياري را به شما ارائه مي‌دهند. شامپو بدن خرید شامپو علاوه بر اينکه مشکلاتي نظير خشکي و التهاب پوست ناشي از صابون را در پوست خود شاهد نيستيد، طراوت و بوي بهتر اين محصولات نيز به شما حس بسيار خوبي خواهند داد.

خريد اينترنتي شامپو بدن

براي خريد انواع شامپو بدن مي‌توانيد با فروشگاه اينترنتي مو تن رو مراجعه نموده و طيف وسيعي از محصولات برندهاي معتبري شامپو بدن خرید شامپو مانند نيوآ، آديداس، فارماسي، شون، اوريفليم و ايوروشه را با بهترين قيمت خريداري نماييد. شما مي‌توانيد به راحتي محصولات خود را به صورت آنلاين انتخاب نموده و سفارش خود را درب منزل و يا محل کارتان دريافت کنيد.

انواع مواد غذايي

علاوه بر شامپو بدن، شامپو ضد ريزش و تقويت کننده موي استم سل رو هم در نظر داشته باشيد که شامپوي فوق العاده اي هستش و براي خريد اينترنتي شامپو استم سل مي توانيد کليک کنيد.به راحتي مي توان گفت ماههاي هواي سرد باعث ويراني در پوست ما مي شوند. خشکي و خارش باعث ايجاد ناراحتي در طول روز مي شود و باعث مي شود تا به دنبال شامپو بدن هيدراتاسيون شديد براي تسکين درد پوست باشيم. با سرمايه گذاري در يک شامپو بدن ، پوست و چروک هاي خشک را آبرساني کنيد که باعث نرم شدن و صاف شدن کل بدن شما شود.

فوايد استفاده از شامپو بدن

اگر از ما سؤال مي کنيد ، به شما خواهيم گفت که آنها براي هر مراقبت از پوست بسيار مهم هستند. با افزودن يکي از اين شامپو بدن خرید شامپو محصولات شامپوي بدن ، پوست شما رطوبت اضافي خود را از دست مي دهد و با گذشت زمان سلامت تر به نظر مي رسد. به منظور کمک به شما در يافتن بهترين شامپو بدن براي افزودن به کارهاي روزمره ، ما به الگوريتم داده محور خود مراجعه کرديم.

خريد انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

الگوريتم ما نگاهي به بررسي کاربران و اقلام پرفروش مي اندازد تا مشخص کند کدام محصولات بهترين محصولات هستند و ارزش وقت و هزينه شما را دارند.در ادامه ويژگي بهترين شامپوي بدن که مهر تأييد اينترنت را بدست آورده است ، پيدا خواهيد شامپو بدن خرید شامپو کرد. براي کشف شامپو بدن موردعلاقه خود و آماده شدن براي پوست هاي نرم پيش رو ، حرکت کنيد.

شامپو بدن مناسب

خرید شامپو پس از 32 ساعت تحقيق در مورد ارزيابي 107 محصول ، صابون مايع خالص-Castile دکتر برونر را به عنوان گزينه برتر انتخاب کرديم.شايد قبلاً هرگز به بدن خود فکر نکرده باشيد (احتمالاً شما نيز هر نوع نرم کننده ، شامپوي بدن و لوسيون را گرفته ايد و يک روز آن را به دور ننداخته ايد).حقيقت اين است که همه صابونها و شامپو بدن براي از بين بردن خاک و باکتري ها طراحي نشده اند. و پيدا کردن بهترين شامپوي بدن براي خانم ها يا به طور خاص براي شما مي تواند پوست شما را به طرز شامپو بدن چشمگيري بهبود بخشد.

خريد انواع نوشيدني

خرید شامپو اگر متوجه شده ايد که رطوبت در حال توسعه است يا پوست شما واقعا خشک است . در اين حالت ، شما فقط ممکن است به يک شامپو بدن نياز داشته باشيد (که پوست شما را از تمام روغنهاي مورد نياز خود محروم نمي کند).امروزه شامپو بدن تبديل به بخش جدايي ناپذيري از لوازم استحمام مردم کشورهاي مختلف شده اند. حتي خيلي از پدربزرگ‌ها و شامپو بدن مادربزرگ‌ها که قبلا به مواد شوينده‌اي چون سفيدآب و صابون مراغه عادت داشتند، حالا اين محصول را به عنوان بخشي از لوازم استحمام مورد استفاده قرار مي‌دهند.

انواع نوشيدني

اما شامپو بدن چه امتيازي نسبت به صابون دارد و چرا بسياري از متخصصين پوست و مو به ما توصيه مي‌کنند که به‌جاي صابون خرید شامپو از شامپو بدن استفاده کنيم؟ امروز مي‌خواهيم در به‌نظر،کنار پاسخ به اين سوال، تعدادي از انواع بهترين شامپو بدن شامپو بدن ايراني و خارجي را که مصرف‌کنندگان از آنها رضايت داشته‌اند به شما معرفي کنيم.

انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

صابون‌ها از قديمي‌ترين لوازم اختراع شده براي استحمام انسان ها بوده‌اند. در ترکيبات صابون‌ها که غالبا بدون تبعيت از خرید شامپو استاندارد خاصي توليد مي‌شوند، تنها نکته حائز اهميت، افزايش ميزان پاک‌کنندگي است. به استثناي محصولات صابوني شامپو بدن طبي که اصطلاحا به آنها «پن» گفته مي‌شود، ساير صابون‌ها داراي ترکيباتي با پاک‌کنندگي بالاي چربي هستند.

خريد محصولات پروتئيني در سوپرمارکت اينترنتي

به همين خاطر اين صابون‌ها، فارغ از اين که پوست مصرف‌کننده کدام يک از انواع پوست چرب، خشک يا مختلط است، عرضه خرید شامپو مي‌شوند و مصرف آنها مي‌تواند با تغيير در PH طبيعي پوست، سبب ايجاد حس خشکي يا کشيدگي پوست شوند. اين در حالي است که شامپو بدن‌ها به دليل داشتن ترکيباتي شامل گليسيرين و ديگر ترکيبات مشابه، از خشکي پوست شامپو بدن صورت و بدن پيشگيري مي‌کنند.





:: برچسب‌ها: https://sabad , online https://sabad , online/mag ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: