خرید خامه
نوشته شده توسط : nasrin

خرید خامه

خرید خامه اگر در منزل کیک پخته اید ولی برای تزیین خامه قنادی ندارید اصلا نگران نباشید با یک بسته خامه صبحانه و یک پیمانه پودر شکر دست به کار شوید و یک خامه خوشمزه و سبک درست کنید. ذائقه ایرانی طعم خامه را به کرم ها و انواع مختلف فیلینگ های کیک ترجیح می دهد و تزیین کیک با خامه از پر کاربردترین تزیین ها و همچنین پرطرفدارترین مدا تزیین کیک و کیک های تولد خامه صبحانه است .

سوپرمارکت اينترنتي

در تزیین کیک با خامه به خامه فرم گرفته نیاز دارید و بهترین راه برای تهیه خامه فرم گرفته استفاده از خامه قنادی است . خامه قنادی چربی بیشتری نسبت به خامه های معمولی دارد و طعم شیرینی تر و بافت چرب تری دارد . اگر خامه قنادی در دسترس خرید خامه ندارید در ادامه مطلب بهترین روش برای تزیین کیک با خامه صبحانه و فرم دادن خامه صبحانه و تهیه خامه فرم گرفته با ما همراه خامه صبحانه شوید.

خريد از سوپرمارکت اينترنتي

ابتدا اب اضافی خامه را دور بریزید ، خامه را درون کاسه فلزی بریزید و نصف شکر را به ان اضافه کنید و کمی مخلوط نمائید ( هم نزنید فقط شکر لابلای خامه برود کافی است ) سپس درون فریزر قرار دهید تا خامه یخ بزند.کاسه حاوی خامه را به مدت ۳۰ دقیقه خرید خامه درون فریزر قرار دهید ( خامه باید یخی شود اما تا اندازه ای که بتوانید رگه های یخی در خامه مشاهده کنید ) ، اگر رگه های یخی خامه صبحانه ایجاد نشد مدت زمان بیشتری در فریزر قرار دهید.

سوپرمارکت اينترنتي در اروميه

خامه یخی را درون کاسه ای بریزید ( ظرف باید بزرگ باشد چون حجم خامه چند برابر میشود ) و با همزن برقی شروع به هم زدن خامه کنید.در ابتدای هم زدن خامه کاملا شل میشود ، همچنان با همزن بزنید ( ۵ – ۱۰ دقیقه زمان میبرد ) تا خامه یکدست شود خرید خامه سپس باقی مانده شکر را اضافه کنید ، خامه را تا جایی بزنید که اثر پره های همزن روی خامه باقی بماند و با برگرداندن کاسه خامه خامه صبحانه نریزد.

[caption id="attachment_3729" align="alignnone" width="220"]خرید خامه خرید خامه[/caption]

خريد منسوجات از سوپرمارکت اينترنتي

پس از اماده شدن خامه میتوانید ۲ قطره از اسانس مورد علاقه تان را به خامه اضافه کنید و برای تزئین کیک و … استفاده خرید خامه نمائید.خامه اضافه را میتوانید درون فریزر در ظرف در بسته نگهداری کنید و برای استفاده مجدد فقط باید با همزن چند دقیقه خامه را خامه صبحانه بزنید تا مجدد فرم بگیرد.

خريد لبنيات از سوپرمارکت اينترنتي

خیلی از کدبانو ها دغدغه دارند تا تمام کیک ها و شیرینی هایی که در قنادی می بینند را در منزل تهیه کنند تا هم از طعم و مزه آن خرید خامه لذت ببرند و هم از سالم و تازه بودن آن مطمئن شوند.برای اینکه بتوانید به آن مرحله از کیک پزی برسید باید بتوانید خودتان خامه خامه صبحانه کیک قنادی را تهیه کنید پس با نمناک همراه باشید تا طرز تهیه خامه کیک خانگی را به شما آموزش دهیم.

خريد اينترنتي لبنيات

مقدار مواد اولیه که ذکر شده برای حدودا 4 لیوان خامه کافی می باشد و شما با توجه به اندازه کیک خود می توانید مقدار مواد اولیه خرید خامه را ضرب و تقسیم کنید و به مقدار دلخواه خود برسید.نکته :مقدار شیرینی خامه به ذائقه شما بستگی دارد و شما باید خاک قند را خامه صبحانه کم کم به خامه اضافه کنید و با کمک گرفتن از حس چشایی خود میزان شیرینی خامه را اندازه گیری کنید.

خريد اينترنتي تنقلات

خامه کیک را می توانید با 2 روش تهیه کنید اگر هم زن برقی در دسترس است از روش اول استفاده کنید و اگر هم زن نبود می توانید خرید خامه از روش دوم استفاده کنید.ابتدا باید یک ظرف مناسب و برزگ انتخاب کنید چون خامه بعد از زده شدن حجم آن زیاد می شود و سپس خامه صبحانه ظرف را به مدت 20 دقیقه درون فریزر قرار دهید تا خنک شود.در همین مرحله آب خامه را حتما خالی کنید.

خريد اينترنتي انواع تنقلات

خامه، وانیل و خاک قند را به درون ظرف می ریزیم و با دور کند هم زن شروع به زدن آن می کنیم و باید حتما بالای سر خامه باشید تا خرید خامه به محض اینکه خامه شکل خود را گرفت هم زن را خاموش کنید چون بعد از اینکه خامه شکل بگیرد و هم زدن ادامه داشته باشد خامه صبحانه خامه به کره تبدیل می شود.

خريد اينترنتي محصولات پروتئيني

بعد از اینکه خامه به مانند تصویر زیر شد آن را درون یخچال قرار دهید و بعد از اینکه کیک شما سرد شد می توانید از این خامه برای خرید خامه تزیین کیک استفاده کنید.به مانند روش اول یک ظرف مناسب تهیه کنید و سعی کنید ظرفی که انتخاب می کنید درب دار باشد و خامه صبحانه سپس آن را برای 20 دقیقه در فریزر قرار دهید.

خريد محصولات پروتئيني

در این مرحله خامه، وانیل و خاک قند را درون ظرف ریخته و با چنگال و یا هم زن دستی می زنیم و سپس درب آن را بسته و درون خرید خامه فریزر قرار می دهیم و دوباره بعد از بیست دقیقه خارج می کنیم و دوباره می زنیم واین کار را تا جایی که خامه سفت شود ادامه می خامه صبحانه دهیم.

محصولات بهداشتی در سوپرمارکت اينترنتي

به هیچ عنوان از شکر استفاده نکنید چون به دلیل حل نشدن کامل شکر و خامه، هنگام سرو کیک شما دانه های شکر را زیر دندان خرید خامه خود حس میکنید .موقع هم زدن دقت داشته باشید که با دور تند هم نزنید که باعث می شود بعد از تزیین کیک با خامه و به بعد از خامه صبحانه گذاشتن در یخچال خامه کیک ترک می خورد و ظاهر کیک را خراب می کند.

شکلات ترکیه

اگر تمایل داشتید می توانید از عسل به جای خاک قند استفاده کنید.از خامه کم چرب استفاده نکنید.خامه قنادی به خامه‌های خرید خامه شیرین با چربی بالای ۳۰ درصد گفته می‌شود که در مغازه‌های لوازم قنادی و هایپرمارکت‌ها موجود است. خامه‌های قنادی معمولا در بسته‌های ۱ تا ۵ کیلویی موجود هستند. خامه قنادی شیرین است و نیازی به اضافه کردن شکر ندارد.

شکلات ولنتاین

روش نگهداری خامه قنادی به این صورت است که باید حتما در فریزر نگهداری شود. معمولا ۶ ماه تاریخ انقضا دارد و موقع استفاده خرید خامه باید از فریزر خارج کنید و در یخچال بگذارید تا یخ آن کم کم آب شود.برای فرم دادن خامه قنادی ابتدا باید آن را در محیطی سرد و خنک فرم بدهید. یادتان باشد اگر آشپزخانه گرم باشد یا کتری و غذا روی گاز و شعله گاز روشن باشد خامه فرم نمی‌گیرد.

[caption id="attachment_3730" align="alignnone" width="300"]خامه خامه[/caption]

شکلات خارجی

هر مقدار خامه نیاز دارید به اندازه مصرف، خامه را چند ساعت قبل از فریزر بیرون بیاورید و بگذارید در یخچال یخش باز و نرم شود. خامه فقط باید نرم شود، خرید خامه اما نباید گرم باشد. پس خامه را سرد باید فرم بدهید. بهترین ظرف برای فرم دادن به خامه ظرف پیرکس یا خامه صبحانه استیل است. از ظرف پلاستیکی استفاده نکنید، چون چربی خامه به ظرف می‌چسبد و خوب فرم نمی‌گیرد.

خريد مواد غذايي

بهتر است اندازه کاسه مناسب با مقدار خامه و پره‌های همزن شما باشد. به این ترتیب چرخش پره‌های همزن به همه جای خامه خامه صبحانه یک اندازه است و خامه خوب فرم می‌گیرد. یک فوت کوزه‌گیری عالی در طریقه درست کردن و فرم دادن خامه قنادی در خرید خامه منزل این است که به مدت ۵ دقیقه پره‌های همزن را در فریزر بگذارید تا سرد شوند و کار فرم دهی خامه را بهتر پیش ببرند.

خريد انواع مواد غذايي

برای فرم گرفتن خامه قنادی ابتدا باید خامه را به مدت ۲ دقیقه با دور کند هم بزنید تا یکدست و کمی سنگین شود. سپس با دور تند خامه صبحانه تا جایی خامه را هم بزنید که فرم بگیرد. خامه را فقط در یک جهت هم بزنید. معمولا در این مرحله بعد از ۵ دقیقه هم زدن خامه قنادی شبیه خامه فرم گرفته می‌شود، اما این فرم‌دهی اصلی نیست و کاذب است، چون نمی‌توانید با این خامه ماسوره بزنید.

انواع مواد غذايي

فرم خامه باید به گونه‌ای شود که دیگر پره‌های همزن نتوانند بچرخند و وضعیت خامه به گونه‌ای باشد که انگار دور پره‌های همزن پیچ خامه صبحانه خورده است. پس تا رسیدن به این حالت هم زدن خامه را ادامه بدهید. زمانی که خامه را فرم می‌دهید در دقایق اولیه خرید خامه براق است و سپس مات می‌شود پس نگران این مسئله نشوید.

خريد انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

بعد از فرم گرفتن خامه قنادی دیگر نباید آن را هم بزنید، چون به اصطلاح کره می‌شود و دیگر نمی‌توانید آن را هم بزنید.اگر می‌خواهید خامه صبحانه خامه فرم گرفته رنگی داشته باشید بعد از فرم گرفتن آن از پودر ژله به رنگ دلخواه استفاده کنید و هم بزنید. موقع خرید خامه ماسوره زدن یا خامه کشی این کار را را در یک محیط خنک و به سرعت انجام دهید تا خامه از فرم نیفتد.

خريد انواع نوشيدني

خامه فرم گرفته با خامه صبحانه معمولا زودتر فرم و شکل خودش را از دست می‌دهد، اما طعم بهتری دارد. اگر دوست دارید خامه خرید خامه قنادی را خودتان در خانه درست کنید آموزش تهیه آن بسیار آسان است و کافی است که طرز زدن خامه و موادی که باید به آن اضافه خامه صبحانه کنید را بلد باشید. برای این کار به مواد زیر نیاز دارید.

انواع نوشيدني

خامه صبحانه را در یک کاسه فلزی مناسب بریزید. ظرف را به گونه‌ای انتخاب کنید که وقتی خامه را هم زدید و حجم خامه زیاد شد با خرید خامه مشکل روبرو نشوید. خامه نباید آب داشته باشد پس اگر همراه خامه آب اضافی هم داخل ظرف ریخت آن را دور بریزید. پودر قند را خامه صبحانه اضافه کنید، کمی هم بزنید و سپس این ترکیب را در فریزر بگذارید تا تگری شده و رگه‌های یخ در آن ایجاد شود.

انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

خامه را از فریزر بیرون بیاورید، با همزن ۲ دقیقه با دور کند هم بزنید و سپس با دور تند فقط در یک جهت هم بزنید. ۱۰ الی ۱۵ دقیقه برای فرم گرفتن خامه زمان لازم است.برای بهتر فرم گرفتن خامه بهتر است ظرف خامه را در یک ظرف آب و یخ بگذارید. خامه را آنقدر هم بزنید تا رد پره‌های همزن روی خامه بماند و از بین نرود، به همان ترتیبی که برای خامه قنادی گفتیم؛ انگار که خامه در پره‌های همزن پیچ خورده است.

خريد محصولات پروتئيني در سوپرمارکت اينترنتي

اگر مقدار خامه فرم گرفته بیش از نیاز شما بود در یک ظرف در بسته در فریزر نگهداری کنید. برای استفاده بعدی خامه را از فریزر بیرون بیاورید، در یخچال بگذارید و وقتی کمی نرم شد دوباره با همزن بزنید تا فرم بگیرد. این خامه که دوباره هم زده می‌شود کمتر فرم می‌گیرد که طبیعی است و البته دیگر برای تزیین کیک مثل کیک تولد و عقد و عروسی چندان مناسب نیست، ولی برای خرید خامه شیرینی خانگی مثل نان خامه‌ای یا شیرینی لطیفه و ناپلئونی گزینه خوبی است

محصولات پروتئيني

خیلی از دوستان میپرسند خامه کیک تولد چگونه درست میشود؟ بله تهیه خامه کیک اسفنجی دغدغه خیلی از دوستان علاقه مند به آشپزی است که تمایلی به استفاده به خامه قنادی آماده ندارند. شما هم اگر بخواهید شیرینی پزی و کیک پزی در منزل را یک مرحله پیشرفته تر بنید و لذت بیشتری از کیک پزی ببرید احتمالاً دوست دارید پختن انواع شیرینی و کیک خامه ای را امتحان کنید تا بتوانید برای مراسم های تولد و مهمانی ها و عصرانه های خود کیک ها و شیرینی های خامه ای خوشگل و خوشمزه درست کنید.

تنقلات

تهیه کردن خامه فرم گرفته و یا خامه کیک اصلاً کار سختی نیست و در کمتر از نیم ساعت آماده است که بیشتر زمان هم صرف خنک شدن خامه کیک شده و نیازی نیست شما کاری بکنید. اما در همین نیم ساعت باید به دو سه نکته ریز و خیلی مهم توجه خرید خامه کنید تا بتوانید یک خامه کیک عالی درست کنید. با این مواد ارائه شده شما میتوانید حدود 2 لیوان خامه کیک داشته باشید و از آن خامه صبحانه برای تزیین کیک اسفنجی و انواع کاپ کیک ها استفاده کنید.

خريد لبنيات

اولین و مهم ترین کار برای درست کردن خامه قنادی انتخاب خامه مناسب است. برای این کار خامه پر چرب را از لبنیات فروشی تهیه خرید خامه کنید. یا از خامه پاکت صورتی استفاده کنید که به صورت قالبی از پاکت خارج میشود. اگر قسمتی از خامه مایع است آن را حتما جدا کنید. چون باعث شل شدن خامه کیک میشود. حال در مرحله اول، خامه، شکر و وانیل را در کاسه استیل بزرگ بریزید و با هم مخلوط خامه صبحانه کنید. ظرف را در فریزر قرار دهید تا اطراف خامه یخ بزند.

[caption id="attachment_3733" align="alignnone" width="300"]خامه صبحانه خامه صبحانه[/caption]

خريد تنقلات

بعد از مدت گفته شده ظرف خامه را از فریزر خارج کنید. با قاشق یا چنگال مواد را مخلوط کنید تا قسمت های یخی به طور متناسب خرید خامه در خامه پخش شود. سپس با همزنی با توان بالا شروع به هم زدن خامه به صورت دورانی کنید. از آخرین سرعت همزن استفاده کنید. بعد از حدود ۵-۷ دقیقه (بسته به توان همزن) خامه شروع به سفت شدن و فرم گرفتن می‌کند و در نهایت رد همزن به خوبی روی خامه کیک می‌ماند.

خريد مواد غذايي خشک

در آخر خامه باید به مرحله ای برسد که با همزن یا قاشق به سختی از کاسه جدا شود و کاملاً به قاشق و پره های همزن بچسبد. خامه صبحانه وقتی قاشقی از خامه را برعکس نگه میدارید خامه به هیچ وجه از آن جدا نشود. در این صورت خامه کیک آماده است. خرید خامه بیش از این هم خامه صبحانه نزنید چون فرمش را از دست می‌دهد.

خريد محصولات لبنياتي

در صورت تمایل، اسانس یا رنگ خوراکی (ژله ای یا پودری) مورد نظر را بسته به کیکی که درست کرده اید اضافه کنید و کمی هم خرید خامه بزنید.برای تهیه خامه میوه ای خوش رنگ و خوشمزه مقداری توت فرنگی را از قبل بشویید و برش بزنید. و در فریزر قرار دهید تا به خامه صبحانه حالت نیمه یخ زده برسد. (اگر کاملا یخ زد آن را ۱۰ دقیقه قبل از زدن خامه بیرون بگذارید)

محصولات لبنياتي

اواسط هم زدن خامه توت فرنگی نیمه یخ زده را نیز اضافه کنید و به همزدن ادامه دهید تا خامه صورتی رنگ جذاب شما فرم بگیرد.اگر خرید خامه همزن برقی ندارید نگران نباشید ما برای شما راهی داریم.کافیست در مرحله اول ظرفی درب دار را در فریزر بگذارید تا سرد شود. در خامه صبحانه ادامه خامه و شکر را داخل ظرف ریخته با همزن دستی یا چنگال هم بزنید، درب آن را ببندید و دوباره در فریزر قرار دهید.

خريد کنسرو و غذاي آماده

بعد از حدود 20 دقیقه آن را خارج کرده دوباره هم بزنید و در یخچال قرار دهید این مرحله را چندین مرتبه تکرار کنید تا خامه سفت خامه صبحانه شود. در آخر کمی اسانس و یا وانیل به آن اضافه کنید. خامه شما بدون همزن برقی آماده شده است.شما میتوایند به خرید خامه جای شکر از عسل برای شیرین کردن خامه استفاده کنید. حالا فقط باید به چند نکته خیلی مهم توجه کنید.

انواع کنسرو و غذايي آماده

فراموش نکنید خامه فرم گرفته در هوای گرم به سرعت آب میشود. پس کل خامه را با هم فرم ندهید. مثلا برای تهیه کیک تولد، ابتدا خرید خامه به اندازه خامه کشی کیک، خامه آماده کنید و پس از خامه کشی مقدار دیگری را برای تزیین روی کیک فرم بدهید.توجه داشته باشد خامه صبحانه که بعد از فرم گرفتن خامه حجم آن خیلی بیشتر میشود پس از اول ظرفی بزرگ را انتخاب کنید.

خريد انواع کنسرو و غذاي اماده

حتماً از خامه پر چرب استفاده کنید (چربی بالای 30 درصد).حتما قبل از هم زدن خامه آب آن را خالی کنید.اگر میخواهید خامه را با خامه صبحانه قیف و ماسوره روی کیک بریزید و آن را تزئین کنید بهتر است 2 قاشق چایخوری نشاسته ذرت همزمان با شکر به آن خرید خامه اضافه کنید. به این ترتیب خامه فرم خود را بهتر حفظ میکند.

خرید مواد غذایی منجمد

بعد از اینکه خامه کیک فرم گرفت و آماده شد آن را زیاد هم نزنید چرا که در این صورت خامه شما حالت کره گرفته و مزه آن کمی خرید خامه تغییر می کند.مقدار شکر و یا عسل را بسته به ذائقه خود میتوانید کم و یا زیاد بکنید.جدول ارزش غذایی برای یک چهارم مواد گفته خامه صبحانه خرید خامه شده نوشته شده است. (یعنی حدود نصف پیمانه خامه فرم گرفته)





:: برچسب‌ها: https://sabad , online https://sabad , online/mag ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: