خرید اینترنتی مربا
نوشته شده توسط : nasrin

خرید اینترنتی مربا

خرید اینترنتی مربا یا لیچار از پختن میوه با شکر به دست می‌آید. این محصول معمولاً در ظرف دربسته نگهداری می‌شود و برای مدت زمان طولانی سالم باقی می‌ماند. از پکتین طبیعی یا مصنوعی و عسل هم می‌توان به عنوان افزودنی استفاده کرد.واژه عربی خرید خرید اینترنتی مربا مربا «مربا» اسم مفعول از مصدر تربیت به معنی پرورش است؛ و برابر فارسی مربا می‌شود: پرورده.

خريد محصولات غذايي منجمد

انواع محصولات غذايي منجمد در سوپرمارکت اينترنتي

از بیشتر میوهها و برخی صیفی‌جات می‌توان مربا درست کرد؛ مانند به، سیب، بهارنارنج، توت فرنگی، آلبالو، زرشک، آلو، بالنگ، کدو، خرید اینترنتی مربا خرید مربا هویج، شقاقل، خلال نارنج، پوست پسته، پوست پرتقال و…معمولاً در فرایند تولید مربا، تکه‌های میوه قابل دیدن را داخل شهدی شیرین داریم.

انواع محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

حالا اگر طی فرایند تولید، میوه‌ها را بپزند، آن‌ها را هم بزنند، با آب و شکر مخلوط کنند و به شکل خمیر دربیاورند، آن وقت است که خرید اینترنتی مربا خرید مربا می‌توانیم بگوییم به جای مربا، مارمالاد داریم. به عبارت ساده‌تر، مارمالاد به مربای خمیری یا ژله‌ای شکلی گفته می‌شود که به هیچ عنوان تکه‌های میوه در آن وجود ندارد (میوه‌ها بصورت رنده یا ریز شده هستند). اما اصل و اساس خرید اینترنتی مربا تولید مارمالاد هم میوه‌ها هستند. چطور مربای به خوش رنگ و خوش طعم بپزیم؟

[caption id="attachment_3771" align="alignnone" width="300"]خرید اینترنتی مربا خرید اینترنتی مربا[/caption]

خريد مواد غذايي پروتئيني

خرید اینترنتی مربا مربای به یکی از خوشمزه ترین و پر طرفدارترین مرباهاست که قسمتی از شیرینی مربا از طعم خود میوه به می باشد و با توجه به خرید مربا اینکه در تمامی فصول سال موجود می باشد هر زمان که بخواهید می توانید مربای به تازه و خوشمزه ای درست کنید.ابتدا باید به را با پوست خرد کرد که میتوان این کار را سلیقه ای انجام داد. به به خرد شده مقداری آب لیمو اضافه کنید تا رنگ آن سیاه نشود.

خريد مواد غذايي بسته بندي شده

سپس به های خرد شده را داخل قابلمه لعابی میریزیم و شکر و آب را هم به آن اضافه میکنیم و در قابلمه را میبندیم و روی حرارت خرید اینترنتی مربا خرید مربا متوسط قرار میدهیم تا به جوش بیایند.بعد از به جوش آمدن یک تکه چوب دارچین را هم به داخل قابلمه اضافه میکنیم و حرارت شعله را کم میکنیم تا به مدت 1 الی 1ساعت و نیم با در بسته و حرارت خیلی کم بپزد.

خريد کنسرو و غذاي آماده در سوپرمارکت اينترنتي

لیمو عمانی ها را هم به مدت 1 ساعت در آب ولرم خیس کنید تا نرم شود.و وقتی که شهد مربا رقیق شد لیمو عمانی ها را اضافه خرید مربا میکنیم و تا به مدت نیم ساعت دیگر با مربای به پخته شوند.وقتی شهد مربا غلیظ شد و رنگ دلخواه را بدست آورد آن را از روی حرارت بردارید و منتظر بمانید تا سرد شود .

محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

برای اطمینان از قوام لازم مربا میتوانید یک قطره از شربت را داخل یک لیوان آب سرد بریزید اگر شربت تا ته لیوان رسید و از هم باز نشد یعنی شهد از قوام کافی برخوردار است.مربا های آماده شده را میتوانید در ظرف های مورد نظر بریزید و در آن را محکم ببندید و در یخچال یا جای خنک نگهداری کنید.

خريد ترشيجات

اگر نمیخواهید به ها نرم شود از همان ابتدا شکر را روی به میپاشیم، آب را اضافه و روی شعله قرار میدهیم.میزان خرد شدن به سلیقه ای است. برخی به را رنده میکنند.توجه داشته باشید که در هنگام پخت، شعله گاز باید کم باشد و درب ظرف را بگذارید تا مربای خوشرنگی داشته باشید.

خريد انواع ترشيجات

بجای آبلیمو از جوهر لیمو هم میتوانید استفاده کنید.برخی معتقدند دارچین هارمونی بیشتری با طعم به دارد و بجای آبلیمو از چوب دارچین استفاده میکنند. توجه داشته باشید که استفاده از پودر دارچین رنگ مربا را تیره میکند.برای خوشرنگ شدن بهتر است از قابلمه مس سفید استفاده شود اگر میخواهید رنگ مربا قرمز باشد آن را دم بیاندازید.

خريد انواع کنسرو و کمپوت

اگر مربا بعد از مدتی کپک زد به این دلیل است که آب آن زیاد بوده و شربت مربا به اندازه کافی غلیظ نشده و یا شکر آن کم بوده است. در این صورت مقداری شکر روی آن بریزید و بگذارید مجددا چند جوش بزند تا غلیظ شودمربا را نباید گرم در شیشه بریزیم. اگر مربا را پس از آنکه پخته شد یک شب نگهداریم، سپس آن را در شیشه بریزیم بهتر است. پس از یک شب معلوم می شود که شربت آن رقیق است یا غلیظ. اگر رقیق بود آن را چند جوش می دهیم تا غلیظ شود.

خريد کنسرو و کمپوت

معمولا مربا را هر بار پیش از دو یا سه کیلو بهتر است درست نکنیم. با این مقدار مربای بهتری بدست می آید. اگر خواسته باشید مربای بیشتری بپزید در چند نوبت و هر نوبت دو یا سه کیلو درست کنید.شربت مربا باید کامل قوام بیاید. برای آنکه بفهمیم شربت قوام آمده مقداری از شربت را با قاشق بر میداریم، سرد که شد باید شربت حالت کشدار مانند عسل باشد و به سختی از قاشق ریخته شود.

خرید برنج از سوپر مارکت اينترنتي

مربا از لحظه ای که بجوش می آید کف می کند، باید تا آخرین لحظه مرتب کف آن را بگیریم.اگر مربا به زیاد روی حرارت بماند رنگش تیره می شود، البته رنگ مربا به سلیقه شما بستگی دارد.تمیز بودن ظرفی که مربا را در آن می ریزید بسیار مهم است. قابلمه ای که مربا را در آن می پزید باید کاملا تمیز و عاری از هر گونه چربی باشد. شیشه هایی که برای نگهداری مربا در نظر می گیرید هم باید کاملا تمیز و خشک باشند.

خرید روغن از سوپر مارکت اينترنتي

اگر می خواهید مربای به حالت ژله ای داشته باشد، می توانید از دانه های به استفاده کنید. آن ها را تمیز کرده و یک ساعت بعد از پخت به مربا اضافه کنید، تا لعاب بیاندازد.اگر مربای شما پخته و قرمز شده بود ولی شهد آن هنوز رقیق بود، می توانید در قابلمه را برداشته و حرارت را کمی زیاد کنید تا غلیظ شود.

خرید روغن مایع

یکی از دلایلی که میوه‌های تازه را تبدیل به مربا می‌کنند، این است که هر فصلی میوه‌های خاص خود را دارد و در همه فصول نمی‌توان هر میوه‌ای را که دلمان خواست را میل کنیم، یکی از راه‌های ماندگاری بالای میوه‌ها مربا کردن آنها است. از دیگر هدف‌های مربا کردن میوه‌ها تنوع غذایی در سفره‌های رنگارنگ است که این جریان در فرهنگ ما نیز رخنه کرده است. به طور مثال خانم خانه‌داری که مرباهای رنگارنگی در سفره خود برای پذیرایی بگذارد نشانه کدبانو بودن اوست!

[caption id="attachment_3773" align="alignnone" width="300"]خرید مربا خرید مربا[/caption]

خرید روغن جامد

و یا در آداب غذایی هم‌وطن‌های آذری زبانمان این است که بعد از نوش جان کردن وعده اصلی غذایی حتما مربا نوش جان کنند که غذایی که میل کردند راحت‌تر هضم شود!طی تحقیقی که انجام شده میزان طرفداران مربا در کشورهای انگلستان، ایتالیا، اسپانیا و از همه مناطق جهان بیشتر در منطقه خاورمیانه مربا طرفداران بسیار زیادی دارد که مربا جزو رژیم غذایی آنها است. مربا بهترین صبحانه است که انرژی کل روز را تامین می‌کند.

خرید برنج ایرانی

مربای چین چین که از پرطرفدارترین محصول‌های این برند است. به علت وجود شکر و غلظت بالای مربا هیچ‌گونه میکروارگانیسمی از جمله کپک‌ها و مخمرهای غذایی گوناگون در شیشه‌های مربای چین چین رشد نخواهد کرد. و در مدت زمان زیادی می‌توان مرباهای رنگارنگ چین چین را در یخچال نگه‌داری کرد و از طعم و مزه شیرین آن در وعده‌ها صبحانه و عصرانه و حتی تزیین کیک‌ها و… استفاده کرد.

خرید برنج هندی

علت درخشندگی مرباهای چین چین نسبت به دیگر مرباهای صنعتی و حتی خانگی که بسیار اشتهابرانگیزتر است به این خاطر بوده که برند محبوب چین چین با دارا بودن جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و به روزترین فناوری‌ها تهیه مربا انجام می‌شود که با حرارتی مناسب میوه‌ها تبدیل به مربا خواهند شد. نسبت حرارت و مدت زمان جوشانیدن میوه‌ها باید رعایت شود تا محصولی درخشنده و در شان به دست مصرف‌کنندگان برسد.

خرید موادغذایی آنلاین

اگر مدت زمان طبخ میوه‌ها به همراه شکری که در مواد آن‌ها است، زیاد باشد مربایی که به دست می‌آید تیره بود و علت آن نیز به این خاطر است که شکر موجود در مربا و کربوهیدرات‌هایی که در آن وجود دارد می‌سوزد و رنگی قهوه‌ای به خود می‌گیرد که در نتیجه آن مربایی تیره رنگ به دست می‌آید!

خرید آنلاین موادغذایی

مرباهای چین چین با تاییدیه‌ای که از وزارت بهداشت دریافت کرده است این نوید را به مصرف‌کنندگان محترم می‌دهد که هیچ مواد و اسانسی را در ترکیبات مرباهای خود اضافه نمی‌کند و همه این محصولات از میوه‌های دستچین شده و تازه به دست می‌آیند. از طرفی کسب عنوان محبوب‌ترین برند از نظر مصرف‌کنندگان در سال ۱۳۹۸ گواهی معتبری‌تری است که کیفیت بالای غذایی محصولات چین چین را تایید می‌کند.

خرید موادغذایی ارزان

متاسفانه برخی از مرباهای صنعتی موجود در بازار به نسبت از میوه کمتری در مرباهای آنها یافت می‌شود که این نکته از منظر مصرف‌کنندگان خوشایند نیست زیرا فرد تولیدکننده تصمیم کرفته است که با خرد کردن میوه‌ها به قطعات کوچک‌تر میزان سوددهی خود را در خط تولید خود بالا ببرد. اما مربای چین چین با دارا بودن تکه‌های زیاد میوه تنها به رضایت مشتری می‌اندیشد.

خرید موادغذایی ایرانی

خرید اینترنتی مربا وجه اشتراک بین مربا و مارمالاد این است که هر دوی این محصول مواد لازم آن میوه است اما در تهیه مارمالاد میوه‌ها را به صورت خرید مربا خمیری درمی‌آورند و در تهیه مربا میوه‌ها را به صورت تیکه‌ای که کاملا درون ظرف مشخص است صرف می‌شود. از مربای آلبالو برای تهیه آلبالوپلو نیز استفاده می‌شود که طعمی بی‌نظیر دارد!

خرید موادغذایی خارجی

یکی از لذیذترین میوه‌های تابستانی توت‌فرنگی است که در فصول دیگر این میوه یافت نمی‌شود با استفاده از مربای چین چین خرید خرید اینترنتی مربا مربا می‌توانید در هر روز از سال یک میان‌وعده و یا صبحانه با طعم توت‌فرنگی داشته باشید. در ادامه با خواص زیاد مربای توت‌فرنگی بیشتر آشنا شوید!

موادغذایی خارجی

بهبود ایمنی بدن با وجود ویتامین C موجود در توت فرنگی سرشار از آنتی‌اکسیدان که تاثیر منفی رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند.
خرید اینترنتی مربا غنی از فیبر که تاثیر مستقیم بر سیستم گوارش بدن دارد. مربای هویج چین چین یکی از لذیذترین و خوش آب و رنگ‌ترین مرباهای خرید مربا چین چینی است که در یک وعده و میان وعده شدیدا توصیه می‌شود.

موادغذایی ایرانی

تا می‌توانید برای سم‌زدایی بدن هویج میل کنید. باز کردن صدا از خواص هویج است. مانع سرفه می‌شود.مرکبات جهرم یکی از خرید خرید اینترنتی مربا مربا باکیفیت‌ترین میوه‌هایی است که در سراسر ایران وجود دارد و راز کیفیت بالای مرباهای بالنگ چین چین نیز استفاده از مرکبات جهرم است.

خرید شوینده

خرید اینترنتی مربا جالب است بدانید که کپک زدن مربای بالنگ چین چین را هیچ‌گاه نخواهید دید چون با به روزترین تکنولوژی‌های دنیا در کارخاننه‌های خرید مربا چین جین تولیده شده و به دست شما مصرف‌کنندگان گرامی ارسال می‌شود! تهیه مربای بالنگ دردسرهای خاص خود را دارد، گرفتن تلخی مربای بالنگ تا رعایت تناسب شکر با مربا که به خوش‌رنگ شدن آن ارتباط مستقیم دارد با خرید مرغوب‌ترین مربای بالنگ چین چین همه این مشکلات را پشت سر بگذارید.

شوینده

  • بالنگ مربایی آرام‌بخش
  • جلوگیری از خونریزی لثه
  • تقویت‌کننده کبد
  • خنک کننده طبع در طب سنتی
  • مربای بالنگ

خرید خوراکی

خرید اینترنتی مربا آلبالوهای مرغوب دست‌چین شده نوستالژی روزهای خوش کودکی را به یادمان می‌آورد. شما برای تزیین کیک‌ها و حتی برای تهیه خرید مربا آلبالو پلو می‌توانید از مرباهای باکیفیت چین چین استفاده کنید.هیچ نیازی به تدارکات خاصی برای جلوگیری کردن این مربا از کپک و مخمر نیست به این علت که نحوه تهیه مرباهای چین چین به نحوی است که ایزوله از هر کپک و میکروبی است تنها کافیست که آن را در یخچال نگه‌داری کنید تا از ترشیده شدن مرباها جلوگیری شود.

[caption id="attachment_3774" align="alignnone" width="300"]مربا مربا[/caption]

خرید انواع خوراکی

خرید اینترنتی مربا معمولا میوه هایی که با شکر پخته می شوند مربا نامیده می شوند. امروزه تنوع بسیاری در مرباها وجو دارد به طوری که با اکثر میوه ها، برخی صیفی جات و گل ها نظیر سیب، به، آلبالو، هویج، گیلاس، کیوی، زردآلو، هلو، پوست پرتقال، پوست هندوانه، زرشک، خرید مربا بهارنارنج، گل سرخ و... مربا تهیه می شود. اغلب خانم های خانه دار تمایل دارند تا از مرباهای خانگی استفاده کنند تا مربای سالم تر و بدون هرگونه مواد نگهدارنده داشته باشند.

خرید موادغذایی ارگانیک

برای اینکه زحمات کدبانو و مواد استفاده شده در مربا به هدر نرود باید هنگام تهیه و بعد از آماده سازی مربا به نکاتی را مورد توجه خرید اینترنتی مربا خرید مربا قرار داد.تبدیل میوه ها به مربا و نگهداری طولانی مدت آنها باعث تیره شدن رنگ میوه ها می شود. این تغییر رنگ و تیرگی طبیعی است و هر چقدر میوه های برش خورده، بیشتر در معرض هوا، نور و حرارت قرار بگیرند، امکان تغییر رنگ آن ها هم بیشتر خواهد بود و نمی توان از این تغییر رنگ، جلوگیری کرد.

موادغذایی ارگانیک

خرید اینترنتی مربا این دلیل تغییر رنگ مشکلی برای مصرف کننده ایجاد نمی کند اما از ارزش غذایی میوه کاسته خواهد شد. مربا از میوه تهیه می شود بنابراین نگهداری آن در معرض اکسیژن هوا باعث تغییر رنگ آن می شود و افت مواد مغذی موجود را به همراه خواهد داشت؛ خرید مربا بنابراین، برای حفظ تازگی مربا بهتر است که در ظرف شیشه ای دردار و در دمای معمولی نگه داری شود.

اسکاچ شستشو

قرار دادن مربا در یخچال نیز مانع از تیرگی زیاد مربا می شود. همچنین هرچه ظرف نگهداری از مربا تیره تر باشد، احتمال نفوذ نور و خرید اینترنتی مربا خرید مربا تیره شدن رنگ آن در اثر ماندگاری طولانی مدت هم کاهش پیدا می کند.البته در تهیه مرباهای کارخانه ای برای جلوگیری از تغییر رنگ آن کمی مواد آنتی اکسیدان اضافه می کنند که این کار در منزل ممکن نیست.

کیسه فریزر

غلظت مناسب مربا موجب نگهداری بهتر آن می شود اگر غلظت مربا و قوام آن مناسب باشد، علاوه بر کیفیت خوب آن در نگهداری خرید مربا نیز دچار مشکل نمی شوید. اگر غلظت مربا زیاد باشد، مربا سفت شده و بعد از چند وقت شکرک می زند؛ اگر هم شهد مربا به اندازه کافی غلظت نداشته باشد پس از چند وقت کپک می زند. برای اطمینان از غلظت مناسب باید، هنگام پخت مقداری از خرید اینترنتی مربا آن را در ظرفی ریخته و سرد کنید.

ابر و اسکاچ

با رعایت نکات ارائه شده در ادامه ی این بخش نمناک در زمان پخت مربا، مربایی خوش طعم تهیه کرده و برای مدتی طولانی خرید مربا نگهداری کنید.پوست کندن میوه برای تهیه مربا کاملا سلیقه ای می باشد.جوشاندن بیش از اندازه مربا موجب شکرک زدن آن می شود.برای خوشبو شدن مربا می توانید ‌از هل، گلاب یا خلال نارنج استفاده نمایید.بهتر است برای هم زدن مربا، از قاشق چوبی خرید اینترنتی مربا و یا استیل استفاده نمایید.

ابر استیل نرم

اگر از میوه های شیرین برای تهیه مربا استفاده می کنید ، باید حدود یک قاشق غذاخوری سرکه یا آب لیمو یا کمی جوهرلیمو در خرید مربا طول زمان پخت به مربا اضافه کنید تا مربا شکرک نزند.برای افزایش کیفیت مربا بهتر است تکه های مربا را به مدت چند ساعت با شکر مخلوط کنید. به این مرحله شکرپاشی گفته می شود که برای بسیاری از مربا ها از جمله مربای به ، آلبالو و توت خرید اینترنتی مربا فرنگی کاربرد دارد.

اسکاچ کلاسیک

نوع قابلمه تاثیر در کیفیت آن ندارد. فقط قبل از شروع، مقداری آب در آن بجوشانید و خالی کنید. سپس قابلمه را خالی روی اجاق خرید مربا بگذارید تا آبش تبخیر شود بعد آن را از روی حرارت بردارید تا سرد شود و سپس مراحل پخت مربا را آغاز کنید.هرگز از آب خرید اینترنتی مربا آهک برای ترد شدن تکه های میوه استفاده نکنید، زیرا مصرف چنین مرباهایی برای افراد، به خصوص کودکان و زنان باردار خطرناک است.

نان باگت

برای تعیین مقدار شکر مورد نیاز توجه داشته باشید که یک نوع قند طبیعی در اثر اضافه کردن مقداری شکر به میوه های ترش در زمان تهیه مربا، خود به خود تشکیل می شود و جلوی شکرک زدن مربا را می گیرد.مربا باید خیلی رقیق بوده و کم بجوشد تا جا خرید مربا بیفتد.برای تهیه مربای به می توانید از قالب های مختلف طرح دار برای خرد کردن آن استفاده کنید یا اینکه به را به صورت رنده خرید اینترنتی مربا شده، خلالی و یا نگینی خرد کنید.

سوپرمارکت اينترنتي

خرید اینترنتی مربا برای تهیه مربای به بهتر است از ظروف مسی استفاده کنید. استفاده از ظروف مسی و دم کنی در تهیه مربای به ، ارتباط مستقیم خرید مربا با کیفیت و رنگ بهتر مربا خواهد داشت.برای تزئین مرباها از خلال پسته و بادام استفاده کنید.ظروف نگهداری از مربا باید از قبل شسته و تمیز باشند.ظروف پلاستیکی برای نگهداری مربا مناسب نمی باشند.

خريد از سوپرمارکت اينترنتي

خرید مربا ظرف مربا را طوری پر کنید که روی مواد تا نزدیک دهانه ظرف شهد مربا قرار گرفته شود ، با این کار از خشک شدن روی خرید اینترنتی مربا خرید مربا مربا و فساد احتمالی پیشگیری می شود.برای نگهداری طولانی مدت مربا ، باید از ظروف استریل شده استفاده نمود.

خريد محصولات بهداشتي از سوپرمارکت اينترنتي

ظرف مربا را به چند روش می توان استریل کرد که عبارتند از:ظرف پر از آب را روی حرارت قرار دهید، شیشه و درپوش ظرف را داخل خرید اینترنتی مربا خرید مربا آن بگذارید تا جوش آید، بعد از جوش آمدن آب، شعله گاز را خاموش کرده و ظرف های استریل شده را خارج کنید.ظرف مورد نظر را داخل ماشین ظرفشویی با دمای بالا شستشو دهید.

سوپرمارکت اينترنتي در اروميه

می توانید از ماکروویو برای استریل کردن ظروف شیشه ای استفاده کنید به این ترتیب که در ظرف مورد نظر کمی آب بریزید سپس خرید اینترنتی مربا خرید مربا به مدت 2 دقیقه داخل ماکروویو قرار دهید. به این ترتیب ظرف شما استریل می شود.توجه داشته باشید این روش کمی خرید مربا خطرناک است؛ چون آب یا هر مایعی که اشعه ماکروویو را دریافت می کند به دمای جوش می رسد اما ممکن است هیچ نشانه ای از جوشیدن از قبیل قل زدن و یا حباب زدن نداشته باشد.

خريد منسوجات از سوپرمارکت اينترنتي

اما به محض اینکه ظرف آب را خارج کنید به صورت انفجاری به سر و صورت بپاشد. برای پیشگیری از این اتفاق و کاهش خطر هیچ خرید اینترنتی مربا خرید مربا وقت ظرف آب را بیشتر از 2 دقیقه در ماکروویو قرار ندهید و بعد از اینکه 30 ثانیه از خاموش کردن ماکروویو گذشت ظرف را با احتیاط بیرون بیاورید.بعد از مرحله جوشاندن ظروف آن ها را در سینی فر به مدت 10 دقیقه با دمای 180 درجه سانتی گراد قرار دهید تا عاری از هر میکروبی شوند و امکان کپک زدن مربا به حداقل برسد.

خريد لبنيات از سوپرمارکت اينترنتي

درب شیشه مربا را محکم ببندید تا از ورود هوا جلوگیری شود. می توانید ظرف مربا را در داخل ظرف آب قرار داده و حرارت دهید با این خرید مربا کار هوای باقی مانده از داخل ظرف خارج شده، به این ترتیب درب ظرف محکم تر و وکیوم می شود.مربا را داخل شیشه خرید اینترنتی مربا خرید مربا کاملاً خشک ریخته و در جای خنک قرار دهید.نگهداری مربا در در بیرون از یخچال باعث نیره تر شدن و تغییر مزه آن می شود.

خريد اينترنتي لبنيات

برای نگهداری مربا در خارج از یخچال باید از شیشه کوچکی مثل ‌شیشه مایونز استفاده نمایید، به طوری که هیچ هوایی در شیشه خرید مربا وجود نداشته باشد. سپس ‌شیشه ها را به حالت ایستاده درون قابلمه بزرگی گذاشته و نصف قابلمه را با آب ‌پرکنید. ‌خرید اینترنتی مربا قابلمه را روی گاز قرار داده و بگذارید آب به مدت ده دقیقه بجوشد. بعد از سرد ‌شدن شیشه ها، می توانید آن ها را خارج از یخچال هم نگهدارید.

خريد اينترنتي تنقلات

خرید اینترنتی مربا مربای گرم را در شیشه نریزید. بهترین روش این است که مربای پخته شده را، یک شب نگه داریم و بعد از آن در خرید اینترنتی مرباشیشه های تمیز بریزم. چرا که بعد از یک شب معلوم می شود که شربت آن رقیق است یا غلیظ. دقت داشته باشید که مربا را بعد خرید اینترنتی مربا از آماده شدن و خرید مربا سرد شدن، باید داخل شیشه ی در بسته و در جای خنک نگهداری کرد.

خريد اينترنتي انواع تنقلات

خرید اینترنتی مربا علت اصلی کپک زدن مربا ، وجود آب اضافی در آن و رقیق بودن مربا است. البته اگر کپک مربا سطحی باشد می خرید اینترنتی مرباتوان آن را به دقت خرید مربا جدا کرد اما اگر کپک زدگی زیاد باشد، بهتر است مربا را دور بریزید. البته توصیه می شود بعد از برداشتن کپک سطحی، هم غلظت آن افزایش یابد. در ضمن هیچ وقت مربا را درون ظرف خیس نریزید.برای رفع شکرک زدگی مربا باید مقداری آب جوش داخل مربا بریزید و مربا را دو سه دقیقه بجوشانید تا شکرهای موجود در آن حل شود.





:: برچسب‌ها: https://sabad , online https://sabad , online/mag ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: