خرید ويفر
نوشته شده توسط : nasrin

خرید ويفر

خرید ويفر يک بيسکويت کره‌اي بيسکويت، بيسکوئيت يا بسکويت (به انگليسي: Biscuit) گونه‌اي خوراکي است که ماده اصلي آن آرد است.ريشه واژه بيسکويت از دو کلمه لاتينِ bis به‌معناي دو بار و coquere به‌معناي پخته‌شده گرفته‌شده و روي هم معناي «دو بار پخته‌شده» را مي‌رساند. اين نام‌گذاري به شيوه پخت آن بازمي‌گردد، زيرا نخست بيسکويت را مي‌پختند و سپس آن را به‌آرامي درون يک فر خشک مي‌کردند.

سوپرمارکت اينترنتي

بيسکويت و ويفرها از لذيذ ترين ميان وعده‌هايي هستند که در محيط کار، مدرسه و سفر استفاده مي‌شوند. اين خوراکي‌هاي خرید ويفر رنگارنگ و متنوع بسيار پرطرفدار هستند و به دليل تنوع بسيار بالايشان تقريباً تمامي سليقه‌ ها را پوشش مي‌دهند. اين خوراکي‌ها با انواع طعم کاکائويي، شکلاتي، نارگيلي، روکش‌دار، ساده، پرتقالي و موزي به‌صورت کرم‌دار يا همراه روکش‌هاي شيري يا عسلي دل همه را به دست مي‌آورند.

خريد از سوپرمارکت اينترنتي

اين خوراکي‌ها را همراه چاي، شيرکاکائو، شير و انواع آب‌ميوه مي‌توان خورد و لذت برد. از برخي از آن‌ها براي رژيم‌ ها استفاده خرید ويفر مي‌شوند و برخي از آن‌ها به دليل داشتن پودرهاي نارگيل، سبوس، جو، کنجد و کارامل از انرژي بيشتري برخوردار هستند و همچنين غني از برخي مواد مغذي هستند.

سوپرمارکت اينترنتي در اروميه

بيسکويت از آرد به همراه مواد ديگر تهيه مي‌شود و درگذشته آن را ابتدا مي‌پختند و سپس در يک فر خشک مي‌کردند. خرید ويفر بيسکويت همراه زنگ تفريحي‌هاي کودکان هستند و مي‌توانند ميان وعده‌ي سيرکننده‌اي باشند. اين گروه از خوراکي که بسيار پرطرفدار است براي پذيرايي در مهماني و عصرانه‌ها نيز مناسب است. «بيسکوييت چهره‌ها» يکي از انواع بسيار پرطرفدار است زيرا طراحي آن‌ها بسيار جذاب براي کودکان است.

[caption id="attachment_4045" align="alignnone" width="225"]خرید ويفر خرید ويفر[/caption]

خريد منسوجات از سوپرمارکت اينترنتي

خرید ويفر «بيسکوييت با تزئين کنجد و شويد»، «بيسکوييت کرمدار با طعم کاکائو»، «بيسکوييت کرمدار با طعم پرتقال»، «بيسکوييت سبوس‌دار»، «بيسکوييت نسترن با طعم نارگيل»، «بيسکوييت نيم چاشت طلايي»، «بيسکوييت پذيرايي با طعم نارگيلي» و «بيسکوييت باروکش کاکائويي» از انواع متنوع بيسکويت است که براي خريد آنلاين آن‌ها مي‌توانيد به فروشگاه اينترنتي مراجعه کنيد.

خريد لبنيات از سوپرمارکت اينترنتي

در برخي از جشنواره‌هاي  انواع بيسکويت شامل تخفيف مي‌شوند مي‌توان آن‌ها را باقيمت‌هاي مناسب‌تري خريد کرد و از يک خرید ويفر خريد اينترنتي لذت برد.ويفر يکي از انواع بيسکويت است که تردتر، شيرين و نازک‌تر است و از آن‌ها براي تزيين بستني هم استفاده مي‌کنند. اين خوراکي نيز بسيار پرطرفدار است و با يک نوشيدني مي‌تواند يک ميان وعده‌ي بسيار لذت‌بخش باشد.

خريد اينترنتي سوپرمارکت

«ويفر کارامل»، «ويفر باروکش شکلات شيري«، «ويفر کاکائويي کاراملي با کرم کاکائو»، «ويفر با کرم توت‌فرنگي» و «ويفر شکلاتي تلخ» از انواع متنوع ويفر است که براي خريد اينترنتي آن‌ها مي‌توانيد به سايت مراجعه کنيد. در برخي از جشنواره‌هاي خرید ويفر انواع ويفر شامل تخفيف مي‌شوند و مي‌توان آن‌ها را با قيمت‌هاي مناسب‌تري خريد کرد و از يک خريد اينترنتي لذت برد.آرد را تفت ميديم تا بوي خامي آن گرفته شود.

خريد اينترنتي لبنيات

بعد روغن(من نصف جامد نصف مايع استفاده کردم) و پودر قند را اضافه کرده و هم ميزنيم.اين کارو سريع انجام بديد تا مواد سرد خرید ويفر نشه سرد شد دوباره بزاريد رو حرارت گرمش کنيدچون سرد باشه لايه هاي نون بهم نميچسبه در آخر چند قطره اسانس يا پودر کاکائو ريخته واز روي حرارت بر ميداريم ومواد را روي نان ها ميريزيم و با ليسک پهن ميکنم ( يک لايه نان ميذاريم و دوباره مواد ميريزيم تا نان ها تمام شود.)

خريد اينترنتي تنقلات

من برا اينکه لايه ها خوب بهم بچسبه بعد اتمام کار يه سيني رو نون ميزارم بعد رو سيني يه جسم سنگين ميزارم تا خوب بهم خرید ويفر بچسبن و پرس شن بعد از يک ساعت امادست و به دلخواه برش ميزنيم(اينجانب مواد را دوبرابر کردم و به يکيش اسانس موز و به ديگري کاکائو زدم.).ويفر گونه‌اي بيسکويت ترد، شيرين، بسيار نازک و خشک است که اغلب براي تزئين بستني استفاده مي‌گردد.

خريد اينترنتي انواع تنقلات

ويفرها همچنين به صورت شيريني به همراه کِرِم با طعم خامه يا ميوه که در بين دو قطعه ويفر است نيز درست مي‌شوند.
خرید ويفر ابتدا آرد را دو مرتبه الک مي کنيم سپس داخل يک تابه مناسب مي ريزيم و روي حرارت بسيار ملايم حدوددقيقه تفت مي دهيم تا بوي خامي آرد گرفته شود، سپس روغن را اضافه مي کنيم و چند دقيقه ديگر مواد را تفت مي دهيم.

سفارش محصولات از سوپر مارکت اينترنتي

پس از اينکه آرد و روغن مخلوط شدند، پودر قند را اضافه مي کنيم و مواد را خوب هم مي زنيم تا يکدست شوند. در آخر رنگ خرید ويفر خوراکي و اسانس را اضافه مي کنيم و پس از اينکه مواد يکدست شدند تابه را از روي حرارت بر مي داريم و کنار مي گذاريم.نکته مهم در مورد طعم و رنگ ويفر اين است که مثلا اگر مي خواهيد ويفر توت فرنگي درست کنيد از رنگ صورتي و اسانس توت فرنگي استفاده کنيد، يا مثلا براي درست کردن ويفر موزي از اسانس موز و رنگ زرد استفاده کنيد.

خريد اينترنتي محصولات پروتئيني

اجازه مي دهيم مواد کمي از حرارت بيفتند سپس يک نان ميکادو را داخل يکي سيني بزرگ قرار مي دهيم و چند قاشق از مواد را روي نان ميکادو مي ريزيم و با قاشق روي کل سطح نان ميکادو به صورت يکدست پخش مي کنيم.پس از پخش کردن مواد يک خرید ويفر نان ميکادوي ديگر روي مواد قرار مي دهيم و خوب فشار مي دهيم تا به همديگر بچسبند، تا تمام شدن مواد و نان هاي ميکادو اين مرحله را تکرار مي کنيم، سپس يک سيني ديگر روي نان ميکادوي آخر قرار مي دهيم.

خريد محصولات پروتئيني

حالا يک جسم سنگين مثل هاون روي سيني قرار مي دهيم تا لايه هاي ويفر به خوبي به هم بچسبند. پس از گذشت دقيقه خرید ويفر ويفر را در يخچال قرار مي دهيم تا خودش را بگيرد، سپس خارج مي کنيم و با اندازه دلخواه برش مي زنيم.در صورت تمايل مي توانيد به جاي استفاده از اسانس و رنگ خوراکي براي رنگ و عطر ويفرها مي توانيد از مواد غذايي طبيعي مثل هل، زعفران و … استفاده کنيد. در صورتي هم که بخواهيد ويفر ساده درست کنيد کافيست اسانس و رنگ خوراکي را از مواد لازم حذف کنيد.

محصولات بهداشتی در سوپرمارکت اينترنتي

توجه داشته باشيد که دماي مواد مياني ويفر ها خيلي مهم است، اگر مواد مياني داغ باشند باعث له شدن نان ميکادو مي خرید ويفر شوند و ظاهر ويفرها خراب مي شود و اگر خيلي سرد باشند هم اصلا به نان ميکادو نمي چسبند، اگر موادتان حين کار سرد شد مي توانيد آنرا روي حرارت کمي تفت دهيد تا روان شود.

ويفر شکلاتي

براي تهيه ويفر شکلاتي يک قاشق غذاخوري از آرد کمي مي کنيم و به جاي آن پودر کاکائو اضافه مي کنيم. مراحل تهيه ويفر ساده و شکلاتي با هم تفاوتي ندارد و اگر تمايل داريد ويفر با روکش شکلاتي تهيه کنيد، مقداري شکلات تخته اي را به روش بن خرید ويفر ماري روي بخار آب ذوب کنيد و ويفرها را پس از اينکه کاملا آماده شدند، در شکلات ذوب شده فرو مي کنيم و کنار مي گذاريم تا شکلات سفت شود.

شکلات ترکیه

خرید ويفر براي درست کردن اين شيريني خانگي يخچالي ابتدا شير را در يک قابلمه بريزيد و شکر را به آن اضافه کنيد. شير و شکر را روي شعله متوسط گاز گرم کنيد تا شکر کاملا در شير حل شود. وقتي شکر حل شد ترکيب را از روي گاز برداريد تا سرد شود.

خرید شکلات ترکیه

کره را با سرعت بالاي همزن يا غذاساز بزنيد تا حسابي همزده و يکدست شود و سپس ترکيب شير و شکر سرد شده را به آن خرید ويفر اضافه کنيد. اين کار را کم کم انجام دهيد و همزمان با ميکسر ترکيب را هم بزنيد. سرعت ميکسر يا همزن را کم کنيد و پودر شير خشک را هم کم کم اضافه کنيد. وقتي مايه يکدستي درست شد آن را به دو قسمت تقسيم کنيد و به يک قسمت پودر کاکائو اضافه کنيد و دوباره با قسمت ساده مايه ويفر ترکيب کنيد و خوب هم بزنيد تا يکدست شود.

[caption id="attachment_4046" align="alignnone" width="225"]ويفر ويفر[/caption]

شکلات ولنتاین

در صورت تمايل مقداري مغزيجات مثل پسته، فندق يا بادام خرد شده هم به اين مايه ويفر اضافه کنيد.در يک سيني مستطيل شد يک ورق ويفر بگذاريد و مايه ويفر را روي آن بريزيد و با ليسک صاف و يکدست کنيد. سپس ورقه ديگر ويفر را روي آن بگذاريد خرید ويفر و خوب با دست فشار دهيد. يک ورقه ديگر ويفر را روي آن قرار دهيد، باقي مانده مايه ويفر را بريزيد و صاف کنيد و ورقه چهارم ويفر را روي آن بگذايد و دوباره با دست خوب فشار دهيد. مراقب باشيد که ويفر خرد نشود.

خرید شکلات ولنتاین

به جاي پودر کاکائو مي‌توانيد به اين مقدار مواد مايه ويفر ? الي سه قطره اسانس موز، پرتقال يا توت فرنگي اضافه کنيد و خوب هم بزنيد و ويفر را با آن درست کنيد. در صورت تمايل و اگر دوست داريد ويفر شکلاتي در طعم‌هاي مختلف داشته باشيد بعد از خرید ويفر درست کردن هر نوع ويفر با هر طعمي، شکلات تخته‌اي با روش بنماري آب کنيد و روي ويفر‌ها بريزيد.

شکلات خارجی

ويفر‌ها را به مدت ساعت در يخچال بگذاريد و سپس با يک چاقوي تيز به شکل مستطيل يا مربع برش بزنيد. اين شيريني خانگي بدون فر را مي‌توانيد در ظرف در بسته به مدت هفته در يخچال نگهداري کنيد.ويفرها از کجا آمدند چه مراحلي را طي مي‌کنند تا خرید ويفر به دست ما برسند و چرا اين‌قدر طرف‌دار دارند.

خرید شکلات خارجی

ويفر نوعي بيسکويت يا نان بسيار نازک، تخت ، معمولا شيرين، ترد و شکننده است. اين بيسکويت کاربردهاي مختلفي دارد، اما خرید ويفر آن چيزي که بيشتر از همه تداعي مي‌شود نوع خاصي از فرآورده‌هاي ويفر است. يعني نوعي شيريني کوچک که از ساندويچ کردن لايه‌هاي کرم بين صفحات ويفر به دست مي‌آيد. از ويفر همچنين براي تزئين بستني استفاده مي‌شود. قيف به کار رفته در بستني قيفي، و ناني که در دو طرف بستني سنتي (بستني نوني) مشاهده مي‌شود، در حقيقت انواعي از ويفر هستند.

خريد مواد غذايي

خرید ويفر سطح ويفرها معمولا حالتي مشبک دارد، چيزي شبيه به ظاهر وافل. جالب اينجاست که دو کلمه ويفر و وافل از يک ريشه هستند؛ واژه‌اي آلماني به معناي نان يا بيسکويتي با طرح کندوي عسل. بنابراين نام ويفر از طرح خاص و کلاسيک قالب آن گرفته شده‌است. اما ويفرها هميشه به اين شکل نبوده‌اند.

خريد انواع مواد غذايي

در ميان بيسکويت ها، ويفر از ديرباز يک بيسکويت فانتزي و عرصه‌اي براي هنرنمايي بوده‌است. وسيله‌اي براي انتقال مفاهيم و خرید ويفر نشانه‌هاي خانوادگي و مذهبي. مثلا آن نان نازک، کوچک و گردي که براي بزرگ‌داشت عشاي رباني در کليسا توزيع مي‌شود، ويفر مقدس (Holy Wafer) نام دارد. روي اين نوع از ويفر معمولا نقش صليب يا عيساي مصلوب به چشم مي‌خورد.

انواع مواد غذايي

مسيحيان شرق اروپا، براي کريسمس ويفرهايي با نقش مادر و پسر درست مي‌کنند. ويفرهاي مستطيلي شکل و سفيدرنگي خرید ويفر که به ويفر کريسمس (Christmas Wafer) معروف است.در دوران قرون وسطي و اوايل دوره رنسانس، در جشن‌ ها و محافل رسمي، ويفرها جزء لاينفک ميز پذيرايي بودند. اما ويفرهايي که از آن ياد مي‌کنيم با آنچه امروز به نام ويفر مي‌شناسيم کمي تفاوت دارد.

خريد انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

خرید ويفر براي پخت ويفر در قرون گذشته وسيله‌ي انبرمانند مخصوصي وجود داشت. اين وسيله از دو دسته بلند تشکيل شده بود که به انتهاي هر دسته يک صفحه فلزي گرد کوچک متصل بود. اين صفحه‌ها در انتها به هم لولا شده بودند و در حقيقت نقش قالب را براي ويفر بازي مي‌کردند. خمير را بين اين دو صفحه پهن مي‌کردند، دو صفحه را به هم مي‌فشردند و به کمک دسته‌ها آن را روي آتش نگه مي‌داشتند.

خريد انواع نوشيدني

مکان اوليه‌ي پيدايش ويفر دقيقا مشخص نيست. اما اولين نشانه‌هاي ظهور اين بيسکويت ما را به خيابان‌هاي پاريس در قرن 14 خرید ويفر ميلادي مي‌برد. هلندي‌ها و ايتاليايي‌ها هم انواع مختلفي از قديمي‌ترين ويفرها را دارند. در ايتاليا آن را پيتسله (Pizzelle ) مي‌ناميدند؛ به معناي گرد و صاف. پيتسله را معمولا با نقش‌هاي تاريخي و نشان‌هاي خانوادگي تزئين مي‌کردند.

انواع نوشيدني

اما همان‌طور که گفته شد، امروزه اصطلاح ويفر به نوع خاصي از شيريني صنعتي اتلاق مي‌شود. يک ساندويچ لايه‌لايه از خرید ويفر ورقه‌هاي نازک ويفر و کرم‌هاي ميوه‌اي يا کاکائويي که آن را در قطعات کوچک مربع يا مستطيل شکل برش مي‌زنند.خمير ويفر را با استفاده از آرد الک‌شده و يکنواخت، آب، روغن، نمک، شکر، مواد افزودني مجاز و مواد ترد کننده تهيه مي‌کنند. اين مواد را به خوبي با يک‌ديگر مخلوط مي‌کنند و به صورت يکنواخت درمي‌آورند.

انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

آن را درون قالب‌ها مي‌ريزند و درون تونل‌هاي حرارتي با گرمايي حدود 250 درجه سانتي‌گراد قرار مي‌دهند.خمير ويفر، بلافاصله خرید ويفر پس از پخته شدن و پيش از اينکه رنگش به قهوه‌اي متمايل شود از تونل بيرون مي‌آيد. قالب ويفر نقش بسيار مهمي دارد. اگر کار قالب‌زني آن به خوبي صورت نگرفته يا نسبت آرد و روغن و آب، به درستي رعايت نشده‌باشد، پس از جدا شدن از قالب، شکل خود را به سرعت از دست مي‌دهد يا مي‌شکند.

خريد محصولات پروتئيني در سوپرمارکت اينترنتي

ورقه‌هاي ويفر بعد از خروج از تونل و براي پيشگيري از شکستن، در اتاق‌هايي با دماي حدود 25 درجه سانتي‌گراد قرار مي‌گيرند خرید ويفر و آماده کرم‌زني مي‌شوند.سپس نوبت به کرم مي‌رسد. مواد اوليه کرم در دستگاهي با هم مخلوط مي‌شوند و همين‌جا مقداري هم حباب هوا وارد آن مي‌شود تا کرم خوش حالت‌تر و کمي پوک باشد. بعد اين کرم را به کمک دستگاه‌ها روي ورقه‌هاي ويفر مي‌گذارند و روي کرم باز ورقه‌هاي بعدي را قرار مي‌دهند.

محصولات پروتئيني

خرید ويفر در انتها، بسته به نوع محصول ممکن است با روکشي (مثلا از شکلات) آن را بپوشانند.اما سوالي که هنوز بي‌پاسخ مانده اين است: چرا ويفرها اين‌قدر پرطرفدارند؟ جواب بسيار ساده است: چون علاوه بر اينکه بسيار خوشمزه‌اند، بافت و ساختاري دارند که لذت خوردن ويفر را از طريق حس لامسه به انسان منتقل مي‌کند. وقتي قرار است از خوردني‌‌هايي مانند ويفر تعريف کنيم آن‌ها را به اين صورت توصيف مي‌کنيم: ترد در پوسته خارجي و نرم و آب‌دار در داخل. شما حالت بهتري سراغ داريد؟

تنقلات

خرید ويفر بيسکويت گرجي افتخار دارد انواع ويفر را در بسته بندي‌هاي زيبا و طعم‌هاي دوست‌داشتني تقديم طرف‌داران اين محصول کند؛ طيف وسيعي از طعم‌ها، از کلاسيک (مانند موز و پرتقال) گرفته تا طعم‌هاي جديدتري چون انبه و موهيتو. حالا اگر هنوز براي عصرانه امروز تصميم خاصي نگرفته‌ايد، استخاره نکنيد. بعد از خواندن اين متن، شما به يک بسته ويفر نياز مبرم داريد.

خريد لبنيات

خرید ويفر To Dunk فعلي است که در زبان انگليسي براي خيساندن بيسکويت يا مواد غذايي ديگر در نوشيدني‌ها بالاخص چاي، قهوه و شير استفاده مي‌شود – بله، به تعداد افراد دنيا ذائقه‌ي مختلف براي خيساندن مواد غذايي وجود دارد. اين عمل باعث مي‌شود عطر و طعم مواد غذايي قوت بيشتري بگيرند که در شيريني‌ها و بيسکويت اين اتفاق با آب شدن شکر مي‌افتد.

[caption id="attachment_4048" align="alignnone" width="300"]انواع ویفر انواع ویفر[/caption]

خريد تنقلات

زدن بيسکويت در چاي در بسياري از کشورهاي دنيا محبوبيت بالايي دارد. البته ذائقه‌ي افراد مختلف دنيا متفاوت است و خرید ويفر بيسکويت محبوب آن‌ها براي زدن در چاي يکسان نيست. براي مثال، در استراليا يک مدل بيسکويت با روکش شکلات (Tim Tam Slam) صدرنشين بيسکويت‌ها براي زدن در چاي است، در حالي‌که در آمريکا بيسکويت‌هاي کرمدار اين عنوان را به دوش مي‌کشند.

خريد مواد غذايي خشک

اولين اقدام به خيساندن بيسکويت در نوشيدني به زمان روم باستان باز مي‌گردد. در زمانه‌ي مدرن اما، ريشه‌ي اين کار به قرن خرید ويفر شانزده و دريانوردان بريتانيايي برمي‌گردد که اين خوراکي سخت را در نوشيدني‌هاي خود مي‌خيساندند تا به‌راحتي آن‌ها را بخورند.

خريد محصولات لبنياتي

در تاريخ مدرن، شروع خيساندن بيسکويت در نوشيدني به قرن شانزدهم باز مي‌گردد. اما اين کار در آن زمان فراگير نشد. در قرن نوزدهم، رسم چاي بعدازظهر در اوايل عصر ويکتوريا ظهور کرد. در نتيجه، دو کشور ايرلند و انگلستان آداب خيساندن بيسکويت را خرید ويفر به رسميت شناختند و عملا به سراسر جهان صادر کردند! هر چند فرهنگ‌هاي مختلف ديدگاه متفاوتي نسبت به اين عمل داشتند. https://sabad.online https://sabad.online/mag

محصولات لبنياتي

در انگلستان بسياري از افراد خيساندن بيسکويت در چاي را کاري کودکانه يا مربوط به طبقه‌ي کارگر قلمداد مي‌کردند. در حالي خرید ويفر که ملکه ويکتوريا گفته بود در دوران کودکي از خيساندن بيسکويت در چاي لذت مي‌برده است.به جز مواردي که به فرهنگ و آداب و رسوم ملل و افراد براي خوردن بيسکويت وجود دارد، تحقيقاتي علمي هم در اين زمينه انجام شده. نتيجه‌ي تحقيقات تاييد کردند که فرو بردن بيسکويت در چاي لذت خوردن اين ميان‌وعده‌ي خوشمزه را چند برابر مي‌کند. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خريد کنسرو و غذاي آماده

يک تحقيق در کشور انگلستان در رابطه با تاثير خيساندن بيسکويت شکلاتي در چاي انجام شد. طبق اين تحقيق، فرايند خيساندن بيسکويت شکلاتي در نوشيدني باعث افزايش تاثير عطر آن مي‌شود. طبق نتيجه‌ي اين تحقيق، اگر در ماده‌ي غذايي که در چاي فرو مي‌بريد شکلات وجود داشته باشد، اين شکلات کمي ذوب مي‌شود، با وارد کردن آن به دهان، بافتي نرم و خرید ويفر مخملي را تجربه مي‌کنيد و سپس طعم و بو را به عنوان يک نتيجه‌ي بهتر احساس خواهيد کرد. https://sabad.online https://sabad.online/mag

انواع کنسرو و غذايي آماده

خرید ويفر فرايند Dunking‌ (خيساندن) غذا در نوشيدني ردپاي خود را در منابع فرهنگي نيز به جاي گذاشته. براي مثال در کتاب «در جستجوي زمان از دست‌رفته»، نوشته‌ي پروست، يکي از خاطرات کودکي راوي مربوط به خيساندن يک نوع کيک در چاي است. شايد انتخاب کيک، که بافتي نرم و اسفنجي دارد. https://sabad.online https://sabad.online/mag

خريد انواع کنسرو و غذاي اماده

خرید ويفر براي خيساندن در چاي در مقايسه با انتخاب‌هاي هميشگي براي اين کار عجيب به نظر بيايد. در حقيقت، پيش‌نويس رمان پروست نشان ‌داد نويسنده ابتدا در اين بخش، خاطره‌اي از خيساندن نان تست در چاي را روايت کرده بوده است. https://sabad.online https://sabad.online/mag





:: برچسب‌ها: https://sabad , online https://sabad , online/mag ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: