محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي
نوشته شده توسط : nasrin

محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي در انتخاب جای سوپرمارکت دقت کنید اگر می خواهید زود به سود آوری رسیده و دوره بازگشت سرمایه تان در کسب و کاری راه انداختید کوتاه باشد و در نهایت اینکه کسب و کار موفقی داشته باشد، در انتخاب جای سوپرمارکت دقت کنید چرا که یک اشتباه کوچک در مکانیابی درست منجر به تعطیلی کسب و کارتان خواهد شد. این مطلب به نقل از یکی از سوپرمارکت‌داران دریانی پایتخت است که بیش از 10سال  سابقه فعالیت در اداره یک سوپرمارکت 100متری در حوالی بلوار کشاورز را داشت.

سوپرمارکت اينترنتي

در تکمیل گفته‌های خود گفت: «مهم ترين عامل مكان سوپر ماركت بوده که بسته به اندازه و جاي فروشگاه قيمت ان متفاوت است. در يك مكان شايد با كمي قيمت اضافه تر سود خوبي در ماه داشته باشيد و در مكان ديگر با قيمت كمتر سود نسبتا كمتري. با این حال، سوپرمارکتی که در محل گذر و در یک منطقه مسکونی است به تبع مشتریان بیشتری خواهد داشت، البته در این میان قدرت خرید ساکنین محله نیز در درآمدزایی سوپرمارکت نقش به سزایی دارد چرا که هر چقدر مردم وضع مالی بهتری داشته باشند، بیشتر خرید می کنند.»

خريد از سوپرمارکت اينترنتي

این سوپرمارکت دار باسابقه با اشاره به چند کسب و کار شکست خورده در بین دوستان و همکارانش تأکید کرد: برای شروع بهتر است به سراغ سوپرمارکت هایی بروید که صاحب قبلی قصد جمع آوری آن را دارند چرا که در این صورت با یک تیر دو نشان را زده اید یعنی علاوه بر تهیه جا می توانید یخچال و قفسه هم بگیرید. در غیر این صورت مجبورید برای خرید یخچال یا قفسه دوباره وقت هزینه کنید. به هر حال، راه اندازی سوپر مارکت حدود یک تا دو ماه زمانبر است، پس بهتر است با اجاره یک سوپرمارکت حجم کار خود را کمتر کنید.

خريد محصولات بهداشتي از سوپرمارکت اينترنتي

گشتی در بنگاه های معاملات املاکی حاکی از آن بود که رهن یک سوپرمارکت 48متری با 20متر بالکن در یکی از خیابان های فرعی محله پیروزی 60میلیون به اضافه 4.5میلیون اجاره ماهیانه است. مبلغ رهن یک سوپرمارکت 40متری در یک جای شلوغ و پرترددتر به 120میلیون تومان هم می رسید. در حالی که رهن یک سوپرمارکت 60متری در یکی از محلات پرتردد چیذر بالغ بر 150میلیون ودیعه و چهارمیلیون  اجاره ماهیانه با موقعیت مشابه در محله سعادت آباد 150میلیون ودیعه با 15میلیون تومان اجاره قیمت گذاری شده است.

سفارش انواع محصولات از سوپرمارکت اينترنتي

البته اگر کسی بخواهد دکور و وسایل سوپرمارکت را با سلیقه خود تهیه کند باید بابت تهیه هر یخچال و فریزر بین 600هزار تا 10میلیون هزینه کند. این تفاوت قیمت جدا از برند آن، به ابعاد و کاربری یخچال یا فریزر برمی‌گردد. البته بعضاً شرکت‌های تولیدکننده مواد غذایی مانند بستنی برای تبلیغات یخچال محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي های رایگان به فروشگاه ها می دهند. این در حالی است که هزینه تهیه قفسه های مناسب سوپرمارکت متری  800هزار تا یک میلیون و 200هزار تومان است.

خريد از سوپرمارکت اينترنتي

به گفته یکی از سوپرمارکت داران خیابان مطهری، بهتر است در ابتدا اجناس از طریق عمده فروشان تهیه شود و اینکه افراد تازه کار خرید و فروش خود را با محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي اجناس ضروری آغاز کنند تا اینکه از سلایق مشتری خود آگاه شوند. البته در ماه های بعدی بازاریاب ها و محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي ویزیتورها به سراغ آنها می آیند و خرید اجناس به صورت امانی یا از طریق چک کار را برای سوپرمارکت داران تازه محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي کار راحت تر می کند.

[caption id="attachment_831" align="alignnone" width="300"]محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي[/caption]

سوپرمارکت اينترنتي در اروميه

این کسب و کار هم مانند تمامی مشاغل دیگر نیاز به دریافت مجوز دارد. اگرچه ممکن است شما در یک محله شاهد ده ها باب مغازه باشید که مشغول خرید و فروش مایحتاج ساکنین محله باشند. با این حال، به رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌های تهران، تعداد رسمی سوپرمارکت های دارای مجوز پایتخت از 450واحد فراتر نمی رود. بقیه واحدها که مردم آنها را سوپرمارکت میدانند، مجوزی از این اتحادیه ندارند.

انواع کنسرو و غذايي آماده

این واحدها معمولا یا مجوز لبنیاتی یا خواربارفروشی اداره می شوند و یا اصلا مجوز ندارند و به اصطلاح غلط به عنوان سوپرمارکتی شناخته می‌شوند. براساس آنچه در اساسنامه این اتحادیه  آمده، در حال حاضر حداقل متراژ برای گرفتن مجوز سوپرمارکت، ۷۰ متر مربع است و باید تمامی محصولات مورد نیاز روزانه خانوارها را تامین کند.

اپليکيشن سوپرمارکت اينترنتي

در ادامه خاطرنشان کرد: اینکه جای سوپرمارکت کجا باشد تاثیری در دریافت مجوز ندارد. در واقع، مالک سوپرمارکت مجاز است در هر نقطه از شهر که به لحاظ بهداشتی مشکل دار نباشد، فعالیت خود را دایر کند. پس از ارائه فرم درخواست جواز متقاضی باید مدارك سند مالكيت به نام متقاضي، اجاره نامه رسمي به نام متقاضي، اجاره نامه عادي (با اخذ تعهد محضري) بنام متقاضي، مبايعه نامه به نام متقاضي.

خريد کنسرو و غذاي آماده

مبني بر الزام به تنظيم سند اجاره، رسيد پرداخت اجاره بهاي معتبر و قرارداد اجاره محل كسب با ادارات و سازمانهاي دولتي، نهادها، شهرداري، شركت هاي تعاوني مسكن و شركتهاي خاص صنفي، شركتهاي تحت پوشش سازمانهاي دولتي و نهادها را تحویل دهد.

خريد منسوجات از سوپرمارکت اينترنتي

همچنین برای فرد متقاضی جواز کسب در سوپر مارکت ارائه کپی تمام صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی مدرک تحصیلی یا حداقل سواد خواندن و نوشتن( به استثناي متقاضياني كه سن آنان از 50 سال بالاتر است)، 12 قطعه عکس پرسنلی جدید (3x4)، کپی کارت پایان خدمات برای متقاضیان مرد کمتر از 50سال، فيش واريز مبلغ حداكثر تا سقف 5 برابر حق عضويت اتحاديه براي سال اول (حق ورودي) كه از مبلغ سه میلیون ريال عدول نکند.

محصولات لبنياتي

فيش واريز مبلغ 30 هزار ريال به حساب 21733008 خزانه كشور، پایان کار ساختمان، قبوض پرداخت عوارض شهرداری و نشانه تجاری مغازه الزامی است. البته وضعیت بهداشتی آن نیز از طریق اتحادیه از اداره بهداشت و شرایط شرایط از طریق نيروي انتظامي و سازمان امور مالیاتی استعلام می شود.

سفارش حبوبات از اپليکيشن سوپرمارکت اينترنتي

هرچند اخذ مجوز در ابتدا و قبل از آغاز فعالیت الزامی است، اما بعضاً مشاهده شده از آغاز فعالیت سوپرمارکت یک سال می گذرد اما صاحب آن اقدام به محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي اخذ مجوز نکرده است، در حالی که در صورت کامل بودن مدارک فرایند اخذ مجوز از یک ماه فراتر نمی رود. به هر محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي حال، اتحادیه در صورت مشاهده چنین مواردی و ادامه آن اقدام به پلمپ سوپرمارکت می کند.

انواع خريد از سوپرمارکت اينترنتي

سوپرمارکت داران متفق القول معتقدند فروش مایحتاج و کالاهای ضروری سود بالایی ندارد. برای نمونه، علی حسن زاده، مالک یکی از سوپرمارکت های محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي خیابان بهشتی تهران در این باره اشاره کرد: اجناس داخلی سود کمی دارد، در بهترین حالت سود مواد غذایی محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي مانند لبنات و بستنی بین هشت تا 12 درصد است.

انواع خريد از اپليکيشن سوپرمارکت اينترنتي

بیشترین سود روی اجناس خارجی است که مشخصا جایی که قدرت خرید مردم بالا باشد، فروش بیشتر خواهد بود. به طور متوسط سود ماهانه محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي سوپرمارکت حدود 20درصد است. در محلاتی با سطح درآمد متوسط این سود بین 15 تا 20درصد بوده و در محلاتی که وضع محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي درآمدی افراد بهتر است این رقم به 25 تا 30درصد نیز می رسد.

خريد لبنيات از سوپرمارکت اينترنتي

سوپرمارکت از آن دست مراکز خریدی است که همیشه مشتری دارد. یکی از سوپرمارکت داران خیابان فاطمی در این خصوص گفت: ساعت کار محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي سوپرمارکت از 7 صبح آغاز می شود و بعضاً تا ساعت 12شب دایر است. با این حال، اوج ساعت کاری آن بین ساعات 11 محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي صبح تا یک بعد ازظهر است. به این ترتیب، توصیه می کنم به تنهایی اقدام به راه اندازی و اداره سوپرمارکت نکنید.

خريد اينترنتي سوپرمارکت

یک فروشگاه 80 متری دارد، اشاره می کند: یک سوپرمارکت حداقل دو نیرو می خواهد یکی برای تهیه اجناس از بازار و دیگری برای کار در سوپرمارکت. محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي برای مثال در این فروشگاه، من یک صندوقدار و دو کارگر تمام وقت دارم. خودم نیز به طور مداوم سرکشی می کنم.

خريد محصولات سوپر مارکت

سخت ترین بخش کار در اداره یک سوپر مارکت همچنین صندوقدار و سپس چیدمان و کنترل اجناس است. صندوق بخش اصلی این کسب و کار به شمار محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي می رود و نمی توان آن را به هر کسی سپرد. به هر حال، اداره سوپرمارکت کلاملاً زمانبر است، بعضاً پیش می آمد در روزهای ابتدایی کار، زمان استراحتم به کمتر از چهار ساعت می رسید یا اینکه در دو سال ابتدای کار من اصلاً یک روز هم تعطیلات یا مسافرت نرفتم.

انواع محصولات سوپر مارکت

مسئله ای که افراد تازه وارد به این صنف باید درنظر بگیرند این است که اداره سوپر مارکت بسیار دشوار و در برخی مواقع غیرممکن است، پس بهتر است محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي آنها به دنبال یک شریک یا حداقل یک مدیر مورداعتماد باشند.به دلیل سود پایین اجناس سوپرمارکت، صاحبان سوپرمارکت برای کسب سود مناسب، باید میزان فروش را افزایش دهند. برای افزایش فروش سوپرمارکت علاوه بر متقاعد کردن مشتریان برای خرید از فروشگاه شما باید آن‌ها را به خرید اقلامی که برای خرید آن‌ها برنامه‌ریزی نکرده‌اند نیز تشویق کنید.

خريد اينترنتي لبنيات

اولین مرحله در افزایش فروش سوپرمارکت این است که مصرف‌کننده را متقاعد کنید تا وارد مغازه شوند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ از تبلیغات هفتگی و مداوم در روزنامه‌ها برای معرفی محصولات خاص استفاده می‌کنند. اگر توان تبلیغات در نشریه‌های محلی را ندارید، می‌توانید از تبلیغ فروشگاه خود با محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي همکاری فروشگاه‌های غیر رقیب مثلاً خرازی‌ها استفاده کنید و تراکت تبلیغاتی خود را به آن‌ها بدهید تا به مشتریان خود بدهند.

[caption id="attachment_832" align="alignnone" width="300"]محصولات غذايي در سوپرمارکت محصولات غذايي در سوپرمارکت[/caption]

خريد اينترنتي تنقلات

برای جذابیت بیشتر سوپرمارکت برای مصرف‌کنندگان لازم است از پیشنهادهایی از جنس تخفیفات نیز در فروشگاه خود استفاده کنید. برای مثال در محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي تراکت‌های تبلیغاتی خود به ارائه تخفیف برای محصولات خاص و برای مدت محدود اشاره کنید. همچنین بهتر است برای جلب وفاداری مشتریان امتیازاتی را برای مشتریان وفادار خود قائل شوید؛ این امتیازات می‌تواند تخفیف روی سبدهای خرید و یا ارائه خدمات متفاوت مثل ارسال سبد خرید به درب منزل باشد.

خريد اينترنتي انواع تنقلات

هر از گاهی جای اجناس را تغییر دهیدهر یک ماه یا دو ماه یک بار، جای اجناس محبوب را تغییر دهید تا خریداران حین جستجو برای یافتن کالاهای مدنظر خود با سایر کالاها نیز مواجه و تشویق به خرید شوند. هنگام تغییر جای اجناس حتماً تابلوهای فروشگاه را تغییر دهید تا مشتریان بتوانند راه خود را پیدا کنند و به محصولات موردنظر برسند. تغییر خوب است، اما بهتر است مشتریان اذیت نشوند.

محصولات بهداشت و سلامت در سوپرمارکت اينترنتي

ارتفاع ردیف اجناس متناسب با چشم باشد اجناس را طوری قرار دهید که کالاهای جذاب برای کودکان در ردیف‌های پایین و نزدیک سطح چشم آنها باشند. این کار باعث می‌شود تا کودکان از والدین بخواهند تا آن محصول را برای آنها خریداری کند و والدین نیز معمولاً در این صورت، با احتمال بیشتری کالای مورد علاقه کودک را می‌خرند. کالاهای که به برنامه‌ریزی خرید نیاز ندارند مانند آدامس و آب‌نبات را نزدیک سطح چشم در مقابل صندوق قرار دهید تا توجه بزرگسالان را به خود جلب کنند.

خريد مواد غذايي

از سبدهای خرید بزرگتر استفاده کنید سبد خرید بزرگتر این پیام را به خریداران القاء می‌کند که سقف بودجه آنها تمام نشده است و همچنان پول برای خرید دارند.محصولات مکمل را در کنار هم قرار دهیداز بعضی از قسمت‌های قفسه‌های فروشگاه برای ایجاد محصولات گروهی و مکمل استفاده کنید. این محصولات می‌توانند یک وعده غذایی را تشکیل دهند. برای مثال، نان روغنی، توت‌فرنگی و خامه را در کنار هم قرار بدهید تا مشتری به خرید هر سه تشویق شود.

خريد انواع مواد غذايي

از استراتژی قیمت‌گذاری زیان در کالاهای محبوب استفاده کنید یکی از جالب‌ترین راه‌های افزایش فروش سوپرمارکت استفاده از استراتژی قیمت‌گذاری زیان در کالاهای محبوب است. در این استراتژی برای جذب مشتری، چند محصول پرطرفدار و محبوب در قیمت‌ پایین‌تر به فروش می‌رسند. برای مثال، درحالیکه تغییری در قیمت سایر کالاهای خود نداده اید ،شیر را با قیمتی کمتر از قیمت رقبای محلی عرضه کنید تا مصرف کنندگان بیشتری به خاطر خرید آن به فروشگاه شما رجوع کنند. 

https://my-sabad.com/mag
https://my-sabad.com

 

انواع مواد غذايي

حال این مشتریان علاوه بر شیر به محصولات دیگری هم نیاز دارند که چون قیمت شما برای سایر محصولات مساوی با رقباست،مصرف کنندگان ترجیج می دهند در همین فروشگاه سایر خرید هایشان را انجام دهند مگر آنکه محصول با کیفیت مورد نظر مصرف کنندگان در آن فروشگاه وجود نداشته باشد.دراین تاکتیک از طریق افزایش حجم فروش به سود می رسید. برای به‌کارگیری این استراتژی، به صورت چرخشی از کالاهایی مانند شیر، نان و تخم‌مرغ استفاده کنید.

ميوه و سبزيجات تازه

نحوه چیدمان قفسه در سوپرمارکت و قفسه بندی سوپرمارکت از جمله ایده‌های خلاقانه در زیبا و مرتب نشان دادن سوپرماکت است. نحوه چیدمان قفسه سوپرمارکت فرآیند طراحی قفسه‌های سوپرمارکت است که به این عمل اصطلاحا مرچندایزینگ گفته می‌شود. مرچندایزینگ در اصطلاح علمی به معنای تحلیل رفتار مشتریان در هنگام خرید برای فراهم آوردن شرایط مطلوب آنها و جذب طولانی مدت مشتریان از طریق مدیریت ارتباط با مشتری است.

خريد انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

دسته بندی اجناس فروشگاه و سوپرمارکت، راهنمایی افراد برای دسترسی بهتر و سریعتر به اقلام موردنیاز از دیگر اهمیت‌های نحوه چیدمان قفسه در سوپرمارکت به شمار می‌آید. افراد می‌توانند با یک برنامه ریزی دقیق برای نحوه پخش و چیدمان محصولات در سوپرمارکت، فضای فروشگاه و سوپر مارکت محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي را به حالتی متفاوت تغییر دهند.

خريد انواع نوشيدني

  • نکات موثر درنحوه چیدمان قفسه در سوپرمارکت
  • نحوه چیدمان قفسه در سوپرمارکت
  • بررسی یک نمونه نحوه چیدمان قفسه در سوپر مارکت
  • قفسه بندی سوپرمارکت
  • خلاقیت در سوپرمارکت
  • دسته بندی اجناس فروشگاه
  • نکات مهم در چیدمان مغازه

انواع نوشيدني

داشتن خلاقیت در سوپرمارکت و همین طور ایجاد یک فضای متفاوت، بر جذب مشتری تاثیر زیادی دارد. علاوه بر این موارد امکان دسترسی راحت به محصولات، هم برای مدیریت فروشگاه و مسئول سوپرمارکت و هم مشتریان راحت تر خواهد بود. بنابراین از ایده نحوه چیدمان قفسه در سوپرمارکت با محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي داشتن تمام این ویژگی‌ها در کنار هم به عنوان یک عامل موثر در یهیود شرایط خرید در سوپرمارکت و فروشگاه می‌توان یاد کرد.

انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

واکنش مشتریان در مواجه با یک سوپرمارکت شلوغ و نامرتب، در مقابل یک سوپرماکت با فضای منظم و دسته بندی شده زمین تا آسمان فرق دارد. تاثیر نحوه چیدمان قفسه در سوپرمارکت و قرار دادن اقلام مشابه در قفسه‌های نزدیک بهم با به کاری گیری خلاقیت در سوپرمارکت تا حد بالایی علاوه بر آسان تر کردن خرید برای افراد، تمایل آنها را به گشتن در کل فضای سوپرمارکت و مشاهده دیگر محصولات بیشتر می‌کند. 

https://my-sabad.com/mag
https://my-sabad.com

 

خريد محصولات لبنياتي

در این قسمت با معرفی یک سری نکات درباره نحوه چیدمان قفسه در سوپرمارکت با شما همراه خواهیم بود.طرح ریزی برای چگونگی قرار دادن محصولات در قفسه‌های سوپرماکت در محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي جایدهی چندین اقلام پرکاربرد در قسمت بعدی شرح داده می‌شود.

خريد محصولات پروتئيني در سوپرمارکت اينترنتي

استفاده از قفسه‌های مرتب و زیبا، رنگ بندی اجناس در هنگام چیدمان و همین طور قرار دادن لوزام و محصولات مرتبط به هم در قفسه‌هایی با فاصله کم از نکات مهم در نحوه چیدمان قفسه در سوپرمارکت است که برای فروشگاه‌ها و مغازه‌ها نیز کاربرد دارد. در این قسمت با شرح یک قفسه بندی محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي سوپرمارکت به بیان بهتر این مطلب می‌پردازیم.

[caption id="attachment_833" align="alignnone" width="275"]محصولات غذايي سوپرمارکت محصولات غذايي سوپرمارکت[/caption]

محصولات پروتئيني

بهترین و مناسب ترین محل برای جای گیری محصولات و کالا‌های پر مصرف بر اساس مشاهدات انجام شده قفسه‌های انتهایی سوپرمارکت است. اصولا مشتریان برای خرید محصولاتی مثل لبنیات، ماکارونی، آب معدنی و... با گذشتن از کنار قفسه‌های دیگر محصولات، ممکن است، اقلام مورد نیاز دیگر را نیز به سبد خرید خود اضافه کنند. این درنگ افراد در مقابل قفسه‌های نامرتبط با خرید اصلی و انجام خرید‌های جدید تحت تاثیر نحوه چیدمان قفسه در محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي سوپرمارکت صورت می‌گیرد. 

https://my-sabad.com/mag
https://my-sabad.com

 

تنقلات

این ترفند در نحوه چیدمان قفسه در سوپرمارکت باعث می‌شود، افراد هنگام عبور از کنار این کالای پر سود برای رسیدن به اقلام مورد نیاز، تعدادی از این اقلام را به سبد خرید خود اضافه کنند. مثلا با مشاهده دستمال حوله‌ای آشپزخانه موجودی رو به اتمام منزل را به خاطر آورده و خرید را انجام می‌دهند. محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي حتی ممکن است یا یک محصول جدید آشنا شده و تا مدت‌ها مشتری ثابت آن محصول باشند. 

https://my-sabad.com/mag
https://my-sabad.com

 

خريد لبنيات

قرار دادن کالاهای خاص که جنبه خرید عمومی دارند در جای مشخص قفسه بندی مواد بهداشتی و آرایشی به دور از دیگر اقلام و در قفسه‌های مخصوص محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي یکی از مواردی است که رعایت آن در نحوه چیدمان قفسه در سوپرمارکت از اهمیت بالایی برخوردار است. 

https://my-sabad.com/mag
https://my-sabad.com

 

خريد تنقلات

قفسه‌های ابتدایی فروشگاه و سوپرمارکت محل قرار گرفتن اقلام فصلی است. این کار به فروش به موقع این محصولات کمک می‌کند. در این قسمت از سوپرمارکت اصولا مواد خوراکی پر فروش مثل انواع آدامس، آبنبات، بسته بندی شکلات قرار می‌گیرد.در قفسه بندی و نحوه چیدمان قفسه در سوپرماکت، جایی مختصر در کنار صندوق به اقلام کم فروش برای بهتر دیده شدن اختصاص داده می‌شود. برای جلوگیری از سرقت اقلام پر ارزش آنها را در انتهای محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي فرشگاه قرار ندهید. 

https://my-sabad.com/mag
https://my-sabad.com

 





:: برچسب‌ها: خرید کفش خرید کفش زنانه خرید محصولات اینترنتی خرید صندل پاشنه بلند سوپر مارکت خرید وسایل سوپرمارکتی خرید لباس زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: