نرم افزار سوپر مارکت
نوشته شده توسط : nasrin

نرم افزار سوپر مارکت

نرم افزار سوپر مارکت این فروشگاه‌ها بسیاری از کالاهای مورد نیاز را همراه با خدمات مناسبی ارائه می‌دهند و حتی این امکان را می‌دهند که کالای مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و حتی با تخفیف درب منزل تحویل بگیرید.گروه اول شامل شرکت‌هایی می‌گردد که دارای انبار و مراکز پردازش و پخش اختصاصی بوده و در کنار آن با استفاده از سیستم‌های نرم افزار سوپر مارکت توزیع و انبار داری بهینه شده اقدام به پردازش و ارسال سفارش‌ها به دست مصرف‌کننده‌ها می‌نمایند.

خريد محصولات بهداشتي از سوپرمارکت اينترنتي

سوپرمارکت شکلی از بقالی ولی بزرگتر از آن است که مشتری خودش محصولات را از قفسه برمی‌دارد یا به اصطلاح سلف سرویس است. در حدود ۷۵ تا ۹۰ درصد کالاهای این مغازه‌ها محصولات غذایی هستند. اندازه سوپرمارکت‌ها معمولاً از بقالی‌های سنتی بزرگترند و محصولات بیشتری می‌فروشند ولی از نرم افزار سوپر مارکت نرم افزار سوپر مارکت هایپرمارکت‌ها و سوپرسنترها کوچکترند.

سفارش انواع محصولات از سوپرمارکت اينترنتي

از مزایای اصلی این روش می‌توان به کیفیت بالای خدمت رسانی، امنیت در تحویل سفارش‌ها، امکان ثبت سفارش به صورت شبانه‌روزی، تحویل رایگان، تنوع بالای محصول‌ها و ارسال سریع اشاره نمود. در ایران دیجیکالا را می‌توان به‌طور کلی یکی از بهترین نمونه‌های این نوع شرکت‌ها به‌شمار آورد که جزء برترین‌ها و اولین‌های این حوزه به نرم افزار سوپر مارکت حساب می‌آید.

خريد از سوپرمارکت اينترنتي

گروه دوم نیز شامل کسب و کارهایی می‌گردد که یا با روش‌های سنتی (به پشتوانه یک سوپر مارکت محلی) اقدام به تأسیس سوپرمارکت‌های آنلاین می‌نمایند و گروه دیگر با ایجاد یک بستر آنلاین اقدام به تجمیع سوپرمارکت‌های محلی در سطح شهر و فروش آنلاین از طریق آن‌ها می‌نمایند.در کنار مزیت سرعت ارسال سفارش‌ها می‌توان از عدم یکپارچگی و سیستم مدیریت موجودی کالاها، پیچیدگی فرایند پیگیری خدمات پس از فروش، عدم امکان ثبت نرم افزار سوپر مارکت سفارش به صورت ۲۴ ساعته و … به عنوان معایب این گروه اشاره کرد.

سوپرمارکت اينترنتي در اروميه

در این حوزه کسب و کارهای بسیاری مشغول به فعالیت هستند. سوپرمارکت‌های آنلاین امروزه بیشتر در شهر تهران فعال هستند اما به تازگی سوپرمارکت‌های اینترنتی زیادی گسترش پیدا کرده اند که می توان به ، دیجی کالا نرم افزار سوپر مارکت ، افق کوروش ، سیزون ، شاپر و . . . نام برد همچنین در شهرهای مشهد، اصفهان، کرج نیز این سوپرمارکتهای نرم افزار سوپر مارکت آنلاین راه اندازی شده‌اند.

اپليکيشن آنلاين سوپرمارکت اينترنتي

جهت تسریع و تسهیل فرایند خرید اینترنتی و خدمت‌رسانی به هم‌وطنان عزیز، همکاری خود با مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی مایلی را آغاز کرده و در زمینه فروش آنلاین کالاهای سوپرمارکتی و سایر مایحتاج روزمره و کالاهای آرایشی و بهداشتی مشغول به خدمت‌رسانی به هم‌میهنان عزیز در برخی از کلان‌شهرهای ایران است.هدف  بر این است تا با ارائه کالاهای باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب، امکان خرید را برای کلیه اقشار جامعه مهیا سازد.

انواع کنسرو و غذايي آماده

کالاهای سوپر مارکت‌ها عموماً گوشت، محصولات تازه و روزانه مثل نان، میوه و سبزیجات و محصولات غیر غذایی مثل شوینده‌ها و لوازم بهداشتی را در بر می‌گیرد که معمولاً در قیمت پایین عرضه می‌شوند و برای کاهش هزینه‌ها نرم افزار سوپر مارکت خدمات چندانی ارائه نمی‍شود و طراحی و قفسه‌بندی مغازه ساده است.

[caption id="attachment_687" align="alignnone" width="196"]نرم افزار سوپر مارکت نرم افزار سوپر مارکت[/caption]

سوپرمارکت اينترنتي

این نوع از خرده فروشی‌ها در کنار مناطق مسکونی قرار دارند. بارزترین مشخصهٔ آن سلف سرویس بودن آن و عرضهٔ مواد غذایی و خانگی است.یکی از موضوع‌های مهم در هر خانواده، سبد کالا‌های مصرفی است. دومین بخش مهم هزینه هر خانوار شهری در ایران، پس از مسکن (با سهم ۴۵ درصدی)، متعلق به محصول‌های سوپرمارکتی تند نرم افزار سوپر مارکت مصرف یا همان FMCG است. به‌طور کلی حداقل ۷۵ درصد از درآمد خانواده شهری صرف این دو گروه می‌شود.

سوپرمارکت آنلاين

با توجه به متوسط درآمد ماهانه هر خانوار شهری با مبلغی حدود ۳ میلیون و ۲۶۹ هزار تومان و تعداد خانوار معادل ۳/۳ نفر، مقدار ۵۷ درصد از خانوارها به‌طور متوسط تا سقف ۱۵۰ هزار تومان برای هر نفر در ماه هزینه می‌کنند؛ یعنی ۵۰۰ هزار تومان معادل سه پنجم درآمد خانوار تهرانی صرف خرید سوپرمارکتی می‌شود. از طرفی ۲۵ درصد از این جمعیت آماری دو برابر (یعنی یک میلیون تومان در ماه) صرف خرید محصول‌های سوپرمارکتی می‌کنند. مقدار ۷ درصد از خانوارهای تهرانی نیز نزدیک به ۲ میلیون تومان در ماه برای خرید محصول‌های سوپرمارکتی هزینه می‌کنند.

خريد از سوپرمارکت اينترنتي

با چند سال تأخیر نسبت به کشورهای توسعه یافته، نهایتاً خرید اینترنتی در ایران به صورت کامل جاافتاده است و درصدی از مردم کالاهای مورد نیاز خود را بدون نیاز به طی مسیر در ترافیک، از طریق فروشگاه‌های آنلاین معتبر تهیه می‌کنند. فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، که از مغازه‌های فیزیکی که ما می‌شناسیم بسیار بزرگتر هستند و نرم افزار سوپر مارکت خدمات بسیار بیشتری هم ارائه می‌دهند.

 

اپليکيشن سوپرمارکت اينترنتي

سوپرمارکت اینترنتی بیش از ۵۰۰۰ کالای متنوع در دسته‌بند‌ی‌های گوناگون نظیر لبنیات، خواربار، میوه و سبزیجات تازه، نان، مواد پروتئینی، لوازم بهداشتی و آرایشی ... را به صورت آنلاین عرضه می‌کند و گستردگی این محصولات این امکان را به کاربران می‌دهد که تمامی اجناس مورد نیاز خود را به صورت یکباره تهیه کرده و با توجه به موقعیت جغرافیایی ثبت شده در اپلیکیشن و یا وب‌سایت، اجناس خریداری شده را در زمانی کوتاه و از نزدیکترین شعبه نرم افزار سوپر مارکت هایپراستار، درب منزل خود تحویل بگیرند.

خريد منسوجات از سوپرمارکت اينترنتي

به سوپرمارکت آنلاین خوش آمدید. رابطی بین شما و سوپرمارکت محله تان است. شما می توانید به سادگی با مشخص کردن موقعیت آدرس خود، اجناس سوپرمارکت های نزدیک خودتان را مشاهده کنید و به سادگی خرید خود را انجام دهید. سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت رایگان، توسط پیک فروشگاه، برایتان ارسال نرم افزار سوپر مارکت خواهد شد.

خريد کنسرو و غذاي آماده

مارکت همواره تمامی نیازهای روزمره شما را برای خرید اینترنتی انواع محصولات سوپرمارکتی از خواروبار گرفته تا انواع مواد غذایی، لبنیات، نوشیدنی ها، محصولات شوینده بهداشتی زیبایی، انواع کنسرو و غذای اماده تا خرید لوازم مصرفی فرهنگی را برای شما عزیزان فراهم نموده تا با تنوع بالای محصولات تجربه خرید آنلاین آسانی را در نرم افزار سوپر مارکت ذهن شما به یاد ماندنی کند.

سفارش حبوبات از اپليکيشن سوپرمارکت اينترنتي

ویترین فروشگاه اینترنتی شامل کالاهای اساسی و نیازهای روزانه شما از انواع برندهای ایرانی و خارجی تضمین شده از جمله محصولات شرکتهای معتبری همچون کاله، چوپان، پریل، میهن، دامداران، کوکاکولا، مهرام، لادن، چی توز، ماهشام، شیلتون، سن ایچ، پرسیل، نامی نو و ... است و شما می توانید با صرفه جویی در وقت و انرژی و نرم افزار سوپر مارکت هزینه های ناشی از آن با خاطری آسوده اقدام به خرید اینترنتی اقلام مورد نیاز خانواده خود.

محصولات لبنياتي

از خرید انواع محصولات اساسی زندگی خود از برنج، چای، روغن، حبوبات و ادویه جات و محصولات پروتئینی گرفته تا خرید انواع لبنیات از جمله شیر، ماست، پنیر، خامه، کره، کشک تا تکمیل میز صبحانه شما با اقسام مختلف نرم افزار سوپر مارکت چای، قهوه، آبمیوه، مربا، عسل، حلوا شکری و شکلات ها.

انواع خريد از سوپرمارکت اينترنتي

در زبان ترکی به معنی زودباش است به همین دلیل است که ادعا دارد در کمترین بازه ی زمانی سفارش شما را با تضمین بهترین کیفیت و به صورت پرداخت نقدی یا آنلاین به انتخاب خودتان و با پیک رایگان به شما ارائه می دهد. سوپرمارکت آنلاین به بیش از 1500 سوپر مارکت در سطح تهران متصل است؛ فروشگاه اینترنتی همواره حامی نرم افزار سوپر مارکت سوپرمارکت های محله بوده و همواره در تلاش بوده تا به فروش بالای آنها کمک شایانی کند.

انواع خريد از اپليکيشن سوپرمارکت اينترنتي

سوالی که برای خود من حدود یک ماه پیش رخ داد و تصمیم گرفتم به آن پاسخ ندهم چون پاسخی برای آن نداشتم! در پایین ساختمان محل کار من چند سوپر مارکت بزرگ،‌ شیرینی فروشی و... هست که همیشه نیاز روزمره ام را از آنها تهیه می کردم و در منزل نیز سر کوچه 3 سوپر مارکت دقیقا در کنار یکدیگر به رقابت مشغول نرم افزار سوپر مارکت هستند و هر 3 آنها نیز ارسال رایگان هم دارند!!

[caption id="attachment_689" align="alignnone" width="300"]سوپر مارکت اینترنتی سبد سوپر مارکت اینترنتی سبد[/caption]

خريد لبنيات از سوپرمارکت اينترنتي

دلیل اول: 10 روز پیش وقتی برای خرید به سوپر مارکت رفتم به مشکلی برخورد کردم که برای من متداول بود و آن نرم افزار سوپر مارکت "عدم موجودی کالای مد نظرم" بود! خوب فکر می کنم برای همه ما چیز عادی باشد که مثلا یک نوشیدنی خاص را دوست داریم و گاهی آن را در یخچال سوپر مارکت می بینیم و خرید می کنیم و در باقی موارد موجود نیست و از خیرش می گذریم.

خريد اينترنتي سوپرمارکت

همینطور نداشتن نایلون زباله متوسط، نبات زعفرونی، محصولات لبنیاتی خوشمزه کاله، مرباهای یک و یکمحصولات پروتئینی آندره و نوشیدنی های لیمو نعناع شمس که همیشه برای من یک مشکل عادی محسوب میشد، در آنروز مرا به یاد سوپر مارکت اینترنتی انداخت!اقلامی که در بالا نام بردم محصولاتی هستند که اگر موجود باشند هرگز چیزی غیر از آنها خرید نخواهم کرد و قطعا شما هم که در حال خواندن این بخش از مقاله هستید در حال فکر کردن به اقلام مورد علاقه خود هستید و با مشکل عدم موجودی همیشگی آنها در سوپر مارکت ها مواجه می شوید.

خريد محصولات سوپر مارکت

دلیل دوم: همیشه وقتی به مرکز خریدی مانند هایپر استار ها یا فروشگاه های بزرگ شهروند می رویم یک مزیت دیگر نیز نسبت به سوپر مارکت ها خواهیم داشت و آن تخفیف است، چیزی که همه ما دوست داریم اما قطعا توقع نرم افزار سوپر مارکت تخفیف در خرید از سوپر مارکت برای ما بی معنی است، همین موضوع دلیل دوم برای خرید از سوپر مارکت های نرم افزار سوپر مارکت را ایجاد می کند، زیرا هرچه که الکترونیک بشود معمولا تخفیف هم دارد.

انواع محصولات سوپر مارکت

دلیل سوم: اما دلیل سوم خرید مجدد من از یک سوپر مارکت اینترنتی چیزی بود که در هنگام خرید اول متوجه آن شدم و آن دسته بندی منظم و جستجوی سریع بود، من در هنگام خرید اول با گشت و گذار تقریبا 40 دقیقه ای در سایت سوپر مارکت اینترنتی متوجه شدم چقدر سریع می توانم به دسته محصولات مورد نظرم برسم و در هنگام جستجو با کالاهایی مواجه میشدم که فراموش کرده بودم به آنها احتیاج دارم یا قبلا از آنها استفاده می کردم و پیدا نرم افزار سوپرمارکت کردن این کالاها نیز احساس خوبی برای من ایجاد کرد و سفارش من را نیز بیشتر کرد.

خريد اينترنتي لبنيات

دلیل چهارم: در آخر نیز معمولا اکثر ما بعد از کار روزانه و عصرها برای خرید های روزمره اقدام می کنیم و با خستگی کار روزانه خرید با لپ تاپ یا گوشی و تعیین روز و زمان تحویل آن خود یک مزیت رقابتی نسبت به سوپر مارکت های سنتی محسوب می شود و با داشتن لیست علاقه مندی ها در این سایت ها نیز مسئولیت به خاطر آوردن کالاهای مورد نیاز هم از بین می رود و فقط با مراجعه به لیست شخصی خود سفارش مجدد را ثبت می کنیم و نرم افزار سوپرمارکت تمام.

خريد اينترنتي تنقلات

دلیل پنجم: یک مورد دیگر اینکه شاید سر کوچه من و شما سوپر مارکت باشد اما سر خیلی از کوچه ها و محله ها هنوز خبری نیست و ارسال رایگان سوپر مارکت های اینترنتی برای این گروه می تواند دلیل خوبی جهت خرید آنلاین نیاز روزانه باشد. بسته‌بندی شیشه‌ها به‌نحوی است که از شکستن آن‌ها جلوگیری می‌شود. میوه و سبزیجات همنرم افزار سوپرمارکت  تازه و سالم به‌دست مشتری می‌رسند و تنوع محصولات در فرش مانند یک هایپرمارکت است.

خريد اينترنتي انواع تنقلات

اکنون اگر شما هم قانع شده اید که سوپر مارکت های اینترنتی می توانند گزینه های خوبی برای تامین نیازمندی های روزمره باشند با من در ادامه همراه باشید تا 5 سوپر مارکت اینترنتی برتر تهران را بررسی کنیم و مزایا و معایب نرم افزار سوپرمارکت آنها را شرح دهیم.

خريد کنسرو و کمپوت

چند وقتی می‌شود که دسته‌بندی جدیدی به  اضافه شده است. بخش سوپر مارکت که فرش نام دارد، در حال حاضر بزرگ‌ترین سوپر مارکت اینترنتی ایران است که در آن انواع مواد پروتئینی، میوه و سبزیجات، تنقلات، اقلام صبحانه، نوشیدنی، کالاهای اساسی، انواع مواد شوینده و پاک‌کننده‌ها، خواروبار، خشکبار و شیرینی عرضه می‌شود.در مورد تاریخ مصرف محصولات هم نگران نباشید. فود حساسیت خاصی روی تاریخ مصرف کالاها دارد و نرم افزار سوپر مارکت تاریخ انقضای بالا را تضمین می‌کند.

بهترين سوپر مارکت اينترنتي

تفاوت خرید از این سوپرمارکت با خرید کالاهای دیگر در این است که شما می‌توانید کالاهای سوپرمارکتی را به سبد خرید خود اضافه کنید. کالاهای سوپرمارکتی شیوه ارسال سریع دارند و در بازه‌های زمانی 9 صبح تا 22 شب می‌توانید سفارش‌های خود را در همان روز تحویل بگیرید. حداقل این بازه از ثبت سفارش تا تحویل، 3 ساعت است یعنی هر بازه‌ای را که برای تحویل کالا انتخاب کنید، باید حداقل 3 ساعت قبل از آن ثبت سفارش کرده باشید. آخرین زمان ثبت سفارش هم ساعت 16 است. پس از این زمان، تحویل سفارش‌ها به روز بعد موکول خواهد شد.

خريد انواع کنسرو و کمپوت

ارسال مواد غذایی از فرش جالب است. برای ارسال مواد فاسدشدنی، از محفظه‌های مخصوص همراه با یخ خشک استفاده می‌شود. تمامی مواد غذایی دارای تاریخ مصرف صحیح هستند و موادی مانند گوشت و شیر به تاریخ روز عرضه می‌شوند و همگی سالم و بدون هیچ نقصی به‌ دست مشتری می‌رسند. حتی نوشیدنی‌ها هم خنک هستند و در لحظه تحویل، قابل مصرف می‌باشند. بسته‌بندی شیشه‌ها به‌نحوی است که از شکستن آن‌ها هزینه راه اندازی سوپرمارکت جلوگیری می‌شود.

[caption id="attachment_690" align="alignnone" width="275"]سوپرمارکت اینترنتی سوپرمارکت اینترنتی[/caption]

خريد انواع ترشيجات

همه‌ کالاهایی را که دو سوم از بهترین زمان مصرف آن‌ها سپری شده باشد، به تأمین‌کننده کالا عودت می‌دهد و در مورد کالاهایی مانند گوشت، شیر و سبزیجات، این عودت خیلی سریع‌تر صورت می‌گیرد. بنابراین جهت اطمینان از تاریخ مصرف کالا، جای هیچ نگرانی وجود ندارد.در حال حاضر، ارسال سریع سوپرمارکتی فرش فقط در شهر تهران و کرج امکان‌پذیر است. روند ارسال هم از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن قابل پیگیری بوده و مراحل آن برای شما پیامک هزینه راه اندازی سوپرمارکت می‌شود.

خريد ترشيجات

یکی از اعضای خانواده بزرگ ، مارکت است. مارکت که به ‌تازگی فعالیت خود را شروع کرده است، حاصل همکاری دو شرکت بزرگ می‌باشد و کالاهای سوپرمارکتی مورد نیاز شما را با بهره‌مندی از تخفیف‌های هایپراستار تحویل می‌دهد. بدین صورت که نزدیک‌ترین هایپراستار، تمامی کالاهای خریداری‌شده‌ کاربران را تأمین خواهد کرد و این کالاها با پشتیبانی بزرگ‌ترین سرویس حمل‌ونقل آنلاین ایران، یعنی همان ، در زمان انتخابی هزینه راه اندازی سوپرمارکت کاربران به‌ دست آن‌ها خواهد رسید.

محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

این سوپر مارکت اینترنتی هم فعلاً در شهر تهران و کرج به ارائه خدمات می‌پردازد. مارکت با تنوع بیش از 5000 کالا، این امکان را به مشتریان می‌دهد تا فارغ از هزینه حمل‌ونقل و تحمل ترافیک، کالاهای مورد نیاز خود را با صرف وقت بسیار کمتری از نزدیک‌ترین هایپراستار انتخاب کرده و در کنار همه این‌ها از کدهای تخفیف مارکت هم بهره‌مند نرم افزار سوپر مارکت شوند.

خريد کنسرو و غذاي آماده در سوپرمارکت اينترنتي

از دیگر مزیت‌های مارکت این است که محصولاتی که قبلاً خریداری کرده‌اید در سبد خرید شما به‌صورت پیش‌فرض قرار دارند. بنابراین می‌توانید از میان آن‌ها خریدهای جدید را انتخاب کرده و سریع‌تر کار خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید پیک مارکت را رهگیری کنید و بدانید که چه زمانی کالاها را به‌‌دست شما می‌رساند.مارکت در قالب وب‌سایت و اپلیکیشن فعالیت می‌کند و تحویل سفارش‌های بالای 50 هزار تومان در آن رایگان است و تخفیف‌های نرم افزار سوپر مارکت ویژه روزانه هم ارائه می‌دهد.

خريد مواد غذايي بسته بندي شده

  • استفاده از تخفیف‌های ویژه و صرفه‌جویی در هزینه‌ها
  • تنوع بالای محصولات
  • به راحتی خرید کردن
  • سفارش بر اساس پیشینه خرید

خريد مواد غذايي پروتئيني

  • بسته‌بندی نامناسب
  • عدم امکان مشاهده تاریخ انقضای محصولات
  • محدودیت در ارسال

انواع محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

راه دیگری را برای خریدهای اینترنتی به شما پیشنهاد می‌دهد. که بزرگ‌ترین سامانه سفارش آنلاین غذا است، حدوداً 2 سالی می‌شود که علاوه بر سفارش غذا، کیک، شیرینی و کافی شاپ، خدمات سوپر مارکت اینترنتی هم ارائه می‌کند. با  فود می‌توانید خریدهای خود را از نزدیک‌ترین سوپرمارکت‌های اطراف انتخاب کنید. سپس با سرویس اکسپرس دلیوری فود که یک سرویس نقطه به نقطه است، خریدها در کمتر از 30 دقیقه به شما تحویل نرم افزار سوپر مارکت داده می‌شوند.

 انواع محصولات غذايي منجمد در سوپرمارکت اينترنتي

در این‌ صورت، اگر خسته از سرکار برگشته‌اید و یادتان رفته که از سوپرمارکت محل خرید کنید، کافی است تا به فود سری بزنید.با استفاده از قابلیت جستجو می‌توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده یا آن ‌را حذف و تعداد آن ‌را کم یا زیاد کنید. در مورد تاریخ مصرف محصولات هم نگران نباشید. فود حساسیت خاصی روی تاریخ مصرف کالاها نرم افزار سوپر مارکت دارد و تاریخ انقضای بالا را تضمین می‌کند. همچنین کالاهای لبنی و حساس را به تاریخ روز تحویل می‌دهد.

خريد محصولات غذايي منجمد

کالاها در فود با گارانتی تحویل داده می‌شوند و می‌توانید اطمینان داشته باشید که محصولات، سالم به‌ دست شما می‌رسند.تنوع کالاها بستگی به محل سفارش، تعدد و تنوع سوپرمارکت‌ها دارد. در میان سوپرمارکت‌های فود، سوپرمارکت‌های همیشه تخفیف‌دار هم به‌چشم می‌خورند. بنابرین، می‌توانید در خریدهای خود از آن‌ها استفاده کنید. سوپرمارکت‌های تخفیف‌دار با علامت درصد قابل رؤیت هستند و کالاهای تخفیف‌دار هم با فیلترها قابل نرم افزار سوپر مارکت جستجو می‌باشند.

چاشني و افزودني

فیلترها امکان نمایش محصولات را بر اساس قیمت یا تخفیف فراهم می‌کنند و به ‌وسیله آن‌ها، جستجو، مرتب‌سازی و پیداکردن محصولات بسیار راحت خواهد بود. برای سفارش می‌توانید از وب‌سایت یا اپلیکیشن فود نرم افزار سوپر مارکت استفاده کنید.





:: برچسب‌ها: خرید کفش خرید کفش زنانه خرید محصولات اینترنتی خرید صندل پاشنه بلند سوپر مارکت خرید وسایل سوپرمارکتی خرید لباس زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: