اسنپ مارکت
نوشته شده توسط : nasrin

اسنپ مارکت

اسنپ مارکت به گزارش روزنامه گاردین، ویروس کرونا تا حد زیادی از طریق تماس فرد با فرد منتقل می‌شود اما این ویروس می‌تواند برای چند روز روی سطوح از جمله بسته‌بندی‌های موادغذایی زنده بماند.در حالی که تصور نمی‌شود ویروس کرونا از طریق غذا منتقل شود اما این ویروس می‌تواند برای چند روز روی بسته بندی‌های مواد غذایی زنده بماند.

خريد کنسرو و کمپوت

تحقیقات اولیه نشان می دهند که این ویروس می‌تواند به مدت ۲۴ ساعت روی مقوا و ۷۲ ساعت روی پلاستیک زنده بماند. اما در عین حال شمار این ویروس در طول این مدت به سرعت کاهش می یابد.مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا در حال اسنپ مارکت حاضر ضدعفونی کردن بسته بندی های مواد غذایی را توصیه نمی کنند و در عوض اعلام می کنند که خریداران باید پس از دست زدن به هر کالایی که ممکن است دیگران نیز به آن دست زده باشند، دست خود را به دقت بشویند.

خريد انواع کنسرو و کمپوت

هنوز هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد انتقال این ویروس از طریق بسته‌بندی های مواد غذایی صورت می گیرد. اما در عین حال می دانیم که ویروس کرونا می تواند ساعت‌ها یا حتی روزها روی سطح بسته بندی مواد غذایی زنده بماند؛ بنابراین یک اسنپ مارکت خطر فرضی انتقال این ویروس از طریق تماس با یک سطح آلوده و سپس لمس کردن چشم‌ها، بینی یا دهان است. بنابراین به جای ضدعفونی کردن این اقلام بهتر است بعد از تماس با کالاها تنها دست خود را بشوییم.

خريد انواع ترشيجات

در حالی که دولت آمریکا فهرستی از محصولات تمیزکننده را ارائه داده است که می توانند این ویروس را بکشند اما بیشتر آنها نباید با مواد غذایی تماس پیدا کنند. محققان می گویند استفاده از این محصولات افراد را در معرض مواد شیمیایی قرار می دهد که برای استفاده روی سطوح سخت و نه ضدعفونی کردن خواروبار طراحی شده اند.کارشناسان ایمنی مواد غذایی همچنین اسنپ مارکت می گویند که محصولات خوراکی را تنها باید با آب و بدون استفاده از مایع ظرفشویی شست.

[caption id="attachment_619" align="alignnone" width="301"]اسنپ مارکت اسنپ مارکت[/caption]

محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

خرید خود را به زمانی موکول کنید که سوپر مارکت‌ها خلوت باشندکارشناسان توصیه می کنند که در صورت امکان خرید خود را از سوپر مارکت‌ها به دو هفته‌ یکبار محدود کنید.همچنین در صورت امکان زمانی برای خرید به سوپر مارکت‌ها بروید که اوج کاری آنها نباشد و افراد کمتری در فروشگاه ها باشند. در هنگام خرید در فروشگاه ها فاصله مناسب ۲ متری خود را با سایر افرادی که در فروشگاه هستند، رعایت کنید. همچنین از قبل چیزهایی را که لازم دارید، بنویسید تا حداقل زمان را در سوپر مارکت سپری اسنپ مارکت کنید.دست و سبد خرید خود را ضدعفونی کنید.

خريد کنسرو و غذاي آماده در سوپرمارکت اينترنتي

وی استفاده از دستکش را ضروری ندانست و افزود: معمولا وقتی در خارج از مراکز مراقبت‌های بهداشتی و در جامعه از دستکش استفاده می کنیم، دستکش پوست دوم ما می شود. ما به صورت خود دست می‌زنیم و ممکن است تصور کنیم که در معرض خطر نیستم اما این دستکش ها آلوده می‌شوند و در واقع نسبت به پوست دست سطح بهتری برای تجمع ویروس‌ها اسنپ مارکت هستند.

خريد مواد غذايي بسته بندي شده

تصور می شود زمانی که افراد علائم کرونا دارند، از بیشترین میزان قابلیت انتقال این ویروس برخوردارند، اما این ویروس همچنین می‌تواند از افرادی که هنوز هیچ نشانه‌ای از این بیماری ندارند یا افرادی که ناقل این بیماری هستند، گسترش یابد.افراد مسن‌ و اسنپ مارکت افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، به سوپرمارکت‌ها آمار اولیه نشان می دهند که هر چه سن بیشتر باشد.

خريد انواع مواد غذايي بسته بندي شده

احتمال ابتلا به بیماری حاد کرونا یا از دست دادن جان بر اثر ابتلا به این بیماری بیشتر است. تحقیقات نشان می دهند که میزان مرگ و میر افراد ۶۵ تا ۸۴ ساله بر اثر ابتلا به کرونا، سه تا ۱۱ درصد و میزان مرگ و میر افراد ۸۵ ساله و مسن تر، ۱۰ تا ۲۷ اسنپ مارکت درصد است.سن در زمینه جان سالم به در بردن از کرونا اهمیت زیادی دارد. بنابراین اگر به بیماری های مزمن از التهاب گرفته تا بیماری قلبی، ریوی، دیابت و وضعیت های سرکوب کننده سیستم ایمنی مبتلا هستید، باید بسیار محتاط تر عمل کنید.

خريد مواد غذايي پروتئيني

این محقق به افراد مسن توصیه کرد که نیازهای روزمره میوه و خواروبار خود را تلفنی سفارش داده و آنها را درِ منزل تحویل بگیرند.وی افزود: زمانی که خرید شما به درِ منزل ارسال می شود، از فردی که آنها را برای شما آورده است، بخواهید تا کیسه‌های خرید را پشت درِ منزل قرار دهد و در صورت امکان هزینه و انعام وی را به صورت الکترونیکی پرداخت کنید. سپس هر سطحی را که کیسه های خرید با آنها تماس پیدا کرده است، ضدعفونی کرده و بعد از ذخیره کردن مواد غذایی، دست های اسنپ مارکت خود را بشویید.

انواع محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

کارشناسان همچنین توصیه می کنند سطوحی از خانه که بیشترین میزان تماس دست با آنها وجود دارد مانند دستگیره‌های در و پریزهای برق مرتب شسته شوند.چیدمان مغازه سوپرمارکت برای دست‌یابی به چیدمان مناسب و صحیح تاثیر قابل توجهی در اسنپ مارکت جلب نظر مشتری که عامل کسب درآمد بیشتر می‌شود دارد.

انواع محصولات غذايي منجمد در سوپرمارکت اينترنتي

دکوراسیون داخلی فروشگاه مواد غذایی در صدر پرترددترین مغازه‌ها بوده و در هنگام طراحی داخلی باید حساسیت و زمان کافی با ایده‌های کاربردی و مدرن برای دست‌یابی به‌بهترین نتیجه را گذاشت. دیزاین داخلی سوپر‌مارکت باید از عوامل اسنپ مارکت تعیین‌کننده در جذب مشتری این قبیل فضاها باشد.

خريد محصولات غذايي منجمد

در‌ابتدا باید نیازمندی‌ها و خواسته‌های فروشگاه بررسی و به‌کمک طراح داخلی لیست ملزومات فروشگاه به همراه طرح های زیبا و جدید گردآوری شود. سپس طراحی با در‌نظر گرفتن همه جوانب مد نظر اقدام به طراحی فروشگاه و جانمایی فضاها در اسنپ مارکت هنگام چیدمان مغازه سوپرمارکت می‌نماید.

چیدمان مغازه سوپرمارکت

یکی از مهم‌ترین یا تاثیرگذارترین عوامل در چیدمان مغازه سوپرمارکت محل قرار دادن کالاها در قفسه‌ها یا طراحی هوشمندانه آن است. حال چگونگی چیدمان کالاها را در مقاله های بعد به‌این مهم می‌پردازیم که شامل بحث مفصلی در این حیطه می‌باشد. چیدمان فروشگاهی در تعریف با اشاره به هنر هماهنگ کردن و طراحی برای جلوه دادن کالاها با کمک رنگ‌ها و سایر ملزومات دکوری در فضای داخلی فروشگاهی ویا محل کسب و کار به‌صورت تاثیر گذار برای فروش بیشتر و تاثیرگذارتر بیان اسنپ مارکت می‌گردد.

خريد انواع کنسرو و غذاي اماده

در حالت کلی می‌توان گفت: با رعایت اصول چیدمان صحیح وسایل و کالاها در قفسه‌ها مشتری‌ها به‌سادگی کالای مورد نیاز اسنپ مارکت خود را پیدا کرده و از زمان حضور خود در فروشگاه به شکل بهینه استفاده می‌کنند.

[caption id="attachment_620" align="alignnone" width="275"]خريد انواع مواد غذايي خريد انواع مواد غذايي[/caption]

انواع کنسرو و غذايي آماده

نیازها و خواسته‌های مشتری‌ها و وجود تغییرات مداوم و وسیع در فروشگاه‌ها به‌توجه بیشتر برای برنامه‌های بلند مدت و تفکر در خصوص استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی متفاوت در جهت فروش هر چه بیشتر نموده است.در صورتیکه از اصول چیدمان مغازه سوپرمارکت به‌درستی استفاده نماییم می‌توانیم مرکز فروشی با توجیه اقتصادی بالا ایجاد نماییم. در طراحی فیزیکی فروشگاه‌ها باید بر‌تمام بخش‌ها مانند محل تردد، دسترسی‌ها، فضای ورودی و خروجی، پیاده‌رو، پارکینگ، امکانات مسیر مانند اسنپ مارکت نورپردازی، مبلمان و دکوراسیون فضا توجه کرد.

خريد کنسرو و غذاي آماده

از نظر روحی روانی محیط داخلی فروشگاه بهتر است طوری طراحی شود که تاثیر مثبتی بر روی شادابی و صمیمی‌بودن فضا داشته باشد.در چیدمان داخلی فضاهای فروشگاهی امروزه به‌کارگیری گرافیک در محیط داخلی به‌فرآیند فروش کمک بسیاری می‌کند. در مثالی که برای شخص من اتفاق افتاد و تجربه بنده در‌این زمینه می‌باشد اشاره می‌کنم:حدود یک ماه پیش به‌یک اسنپ مارکت فروشگاه مراجعه کردم و به‌یک طرح پولوشرت مردانه که تصویر آن در قسمتی از فضای فروشگاه بود علاقمند شدم.

محصولات لبنياتي

از فروشنده درخواست کردم که مرا در این خصوص راهنمایی کند. فروشنده من را به‌قسمتی که کالای موردنظر وجود داشت راهنمایی کرده و اطلاعات محصول را به‌من منتقل کرد. نوع جنس و رنگ‌بندی کالای مورد نظر را به‌من نشان داد و سپس فرآیند خرید کالا انجام شد.امروزه نحوه چیدن کالاها در فضای فروشگاه، نورپردازی حرفه‌ای و تصاویر گرافیکی در چیدمان مغازه اسنپ مارکت سوپرمارکت از اصلی و تاثیرگذار برفروش و بازدهی فروشگاه است.

خريد محصولات لبنياتي

اولین چیزی که خیلی و به شکل آنی در چشم مشتری‌ها ظاهر می‌شود نظم و نظافت کلی فضای داخلی فروشگاه است. اصولا رعایت نظم، موجب آرامش تقویت احساس روحی و زیبایی محیط می‌گردد. کالاها باید عاری از گرد وغبار بوده‌، پر و مرتب اسنپ مارکت باشند.

خريد مواد غذايي خشک

محل نمایش کالا باید پاک و مرتب بوده و مشتری تا حد امکان نباید قفسه خالی یا ناپاکیزه را ببیند. این نما به‌سرعت بر روی احساس وی تاثیر منفی می‌گذارد.استفاده از علائم ویا نشانه‌ها که به‌درک بهتر و صحیح‌تر درجهت جلب توجه بیشتر مشتری‌ها اسنپ مارکت و راهنمایی درهنگام رفت و آمد برای آگاهی دادن مقابل قفسه‌ها ضروری است.

خريد تنقلات

نحوه چیدن ویا نمایش کالاها باید به نحوی باشد که به‌شکل مرتب، درکنار هم و در جلوی قفسه چیده شوند. همواره دقت شود که نام و مشخصه‌های محصول به‌سادگی در معرض دید قرار داشته باشد تا مشتری ارتباط بهتر و سریعتری با محصول برقرار اسنپ مارکت کرده و همین عامل در فروش تاثیر بسزایی می‌گذارد.

خريد لبنيات

همواره باید ارتباط بین محصولات در کنار هم و یا مجاورت با هم در هنگام چیدمان مغازه سوپرمارکت حفظ شود. گروه کالاهای مرتبط با‌هم باید در یک گروه قرار گرفته و به‌نمایش درآیند. با این عمل مشتری به‌سادگی آنها را از هر لحاظ باهم مقایسه وبه اسنپ مارکت خریدمشتاق می‌شود.

محصولات پروتئيني

گویا بودن یا سرعت در تشخیص و تفکیک قیمت‌ها و کالاها به مشتری کمک کرده تا زمان کمتری را برای این مهم صرف کند. همواره این نکته را باید به‌یاد داشته باشیم که مشتری‌ها باید با‌توجه به‌شرایط شان نباید از زمانی که برای خرید صرف می‌کنند اسنپ مارکت خسته شوند!

خريد محصولات پروتئيني در سوپرمارکت اينترنتي

پس در دسترس بودن کالا خود بحث مهمی را شامل می‌شود.ارتفاع قفسه‌ها یا قرار دادن کالاها باید در بهترین و راحت‌ترین شرایط باشد. مناسب‌ترین ارتفاعی که انسان‌ها علاقمند به‌دیدن راحت آن هستند، بین 120 تا 180 سانتیمتر است. این ارتفاع اسنپ مارکت به‌عبارتی ارتفاع چشم و گردش ساده ان است.

انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

این ناحیه از شعاع دید بهترین قسمت برای نمایش کالاهای اساسی یا هدف هستند. این قسمت را به نمایش کالاهای جدید و یا کمتر شناخته شده اختصاص دهیم.ما به دنبال گسترش بهبود و نوآوری در کار خود هستیم. معتقدیم که باید در صدر صنعت خود قرار بگیریم و همواره با همکاری با بهترین مشاغل و همکاری با بهترین طراحان داخلی در اطراف خود به صورت فعالانه در انجام وظیفه خود گام بر میداریم. ما همواره در تلاش هستیم بهترین نمونه کار ها را ارائه دهیم و به سطح دانش خود بیفزاییم.

انواع نوشيدني

این روند به ما کمک می‌کند تا عمیق تر مسائل را بررسی کنیم و جزئیات بیشتری را باز نماییم تا به شما بازدید کنندگان عزیز کمک نماییم بهتر برای انتخاب خود تصمیم گیری نمایید.امیدوار هستیم مقاله فوق که درباره چیدمان مغازه سوپرمارکت صحبت شده بود به‌شما کمک کند در بهبود چیدمان فضای کاربری فروشگاه شما، چرا که نحوه طراحی دکوراسیون اهمیت زیادی بر تصمیم و نظر مشتریان شما خواهد داشت.

خريد انواع نوشيدني

اگر می خواهید زود به سود آوری رسیده و دوره بازگشت سرمایه تان در کسب و کاری راه انداختید کوتاه باشد و در نهایت اینکه کسب و کار موفقی داشته باشد، در انتخاب جای سوپرمارکت دقت کنید چرا که یک اشتباه کوچک در مکانیابی درست منجر به تعطیلی کسب و کارتان خواهد شد. این مطلب به نقل از یکی از سوپرمارکت‌داران دریانی پایتخت است که بیش از 10سال سابقه فعالیت در اداره یک سوپرمارکت 100متری در حوالی بلوار کشاورز را داشت.

[caption id="attachment_621" align="alignnone" width="299"]خريد مواد غذايي خريد مواد غذايي[/caption]

خريد انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

در تکمیل گفته‌های خود گفت: «مهم ترين عامل مكان سوپر ماركت بوده که بسته به اندازه و جاي فروشگاه قيمت ان متفاوت است. در يك مكان شايد با كمي قيمت اضافه تر سود خوبي در ماه داشته باشيد و در مكان ديگر با قيمت كمتر سود نسبتا كمتري. با این حال، سوپرمارکتی که در محل گذر و در یک منطقه مسکونی است به تبع مشتریان بیشتری خواهد داشت، البته در این میان قدرت خرید ساکنین محله نیز در درآمدزایی سوپرمارکت نقش به سزایی دارد چرا که هر چقدر مردم وضع مالی بهتری داشته باشند، بیشتر خرید می کنند.»

ميوه و سبزيجات تازه

این سوپرمارکت دار باسابقه با اشاره به چند کسب و کار شکست خورده در بین دوستان و همکارانش تأکید کرد: برای شروع بهتر است به سراغ سوپرمارکت هایی بروید که صاحب قبلی قصد جمع آوری آن را دارند چرا که در این صورت با یک تیر دو نشان را زده اید یعنی علاوه بر تهیه جا می توانید یخچال و قفسه هم بگیرید. در غیر این صورت مجبورید برای خرید یخچال یا قفسه دوباره وقت هزینه کنید. به هر حال، راه اندازی سوپر مارکت حدود یک تا دو ماه زمانبر است، پس بهتر است با اجاره یک سوپرمارکت حجم کار خود را کمتر کنید.

انواع مواد غذايي

گشتی در بنگاه های معاملات املاکی حاکی از آن بود که رهن یک سوپرمارکت 48متری با 20متر بالکن در یکی از خیابان های فرعی محله پیروزی 60میلیون به اضافه 4.5میلیون اجاره ماهیانه است. مبلغ رهن یک سوپرمارکت 40متری در یک جای شلوغ و پرترددتر به 120میلیون تومان هم می رسید.

خريد انواع مواد غذايي

در حالی که رهن یک سوپرمارکت 60متری در یکی از محلات پرتردد چیذر بالغ بر 150میلیون ودیعه و چهارمیلیون اجاره ماهیانه است و اجاره همین سوپرمارکت با موقعیت مشابه در محله سعادت آباد 150میلیون ودیعه با 15میلیون تومان اجاره قیمت گذاری شده است.

خريد مواد غذايي

البته اگر کسی بخواهد دکور و وسایل سوپرمارکت را با سلیقه خود تهیه کند باید بابت تهیه هر یخچال و فریزر بین 600هزار تا 10میلیون هزینه کند. این تفاوت قیمت جدا از برند آن، به ابعاد و کاربری یخچال یا فریزر برمی‌گردد. البته بعضاً شرکت‌های تولیدکننده مواد غذایی مانند بستنی برای تبلیغات یخچال های رایگان به فروشگاه ها می دهند. این در حالی است که هزینه تهیه قفسه های مناسب سوپرمارکت متری 800هزار تا یک میلیون و 200هزار تومان است. در نهایت اینکه یک سوپرمارکت برای شروع کار نیاز به حدود 50میلیون تومان جنس دارد.

محصولات بهداشت و سلامت در سوپرمارکت اينترنتي

به گفته یکی از سوپرمارکت داران خیابان مطهری، بهتر است در ابتدا اجناس از طریق عمده فروشان تهیه شود و اینکه افراد تازه کار خرید و فروش خود را با اجناس ضروری آغاز کنند تا اینکه از سلایق مشتری خود آگاه شوند. البته در ماه های بعدی بازاریاب ها و ویزیتورها به سراغ آنها می آیند و خرید اجناس به صورت امانی یا از طریق چک کار را برای سوپرمارکت داران تازه کار راحت تر می کند.

سوپر مارکت اينترنتي در سطح تهران

این کسب و کار هم مانند تمامی مشاغل دیگر نیاز به دریافت مجوز دارد. اگرچه ممکن است شما در یک محله شاهد ده ها باب مغازه باشید که مشغول خرید و فروش مایحتاج ساکنین محله باشند. با این حال، به رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌های تهران، تعداد رسمی سوپرمارکت های دارای مجوز پایتخت از 450واحد فراتر نمی رود. بقیه واحدها که مردم آنها را سوپرمارکت میدانند، مجوزی از این اتحادیه ندارند.

خريد اينترنتي محصولات پروتئيني

این واحدها معمولا یا مجوز لبنیاتی یا خواربارفروشی اداره می شوند و یا اصلا مجوز ندارند و به اصطلاح غلط به عنوان سوپرمارکتی شناخته می‌شوند. براساس آنچه در اساسنامه این اتحادیه آمده، در حال حاضر حداقل متراژ برای گرفتن مجوز سوپرمارکت، ۷۰ متر مربع است و باید تمامی محصولات مورد نیاز روزانه خانوارها را تامین کند.

اولين‌هاي سوپر مارکت اينترنتي

اینکه جای سوپرمارکت کجا باشد تاثیری در دریافت مجوز ندارد. در واقع، مالک سوپرمارکت مجاز است در هر نقطه از شهر که به لحاظ بهداشتی مشکل دار نباشد، فعالیت خود را دایر کند.

اپليکيشن سوپر مارکت اينترنتي

پس از ارائه فرم درخواست جواز متقاضی باید مدارك سند مالكيت به نام متقاضي، اجاره نامه رسمي به نام متقاضي، اجاره نامه عادي (با اخذ تعهد محضري) بنام متقاضي، مبايعه نامه به نام متقاضي، حكم قطعي دادگاه مبني بر الزام به تنظيم سند اجاره، رسيد پرداخت اجاره بهاي معتبر و قرارداد اجاره محل كسب با ادارات و سازمانهاي دولتي، نهادها، شهرداري، شركت هاي تعاوني مسكن و شركتهاي خاص صنفي، شركتهاي تحت پوشش سازمانهاي دولتي و نهادها را تحویل دهد.

اپليکيشن سفارش از سوپر مارکت اينترنتي

همچنین برای فرد متقاضی جواز کسب در سوپر مارکت ارائه کپی تمام صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی مدرک تحصیلی یا اسنپ مارکت حداقل سواد خواندن و نوشتن( به استثناي متقاضياني كه سن آنان از 50 سال بالاتر است)، 12 قطعه عکس پرسنلی جدید (3x4)، کپی کارت پایان خدمات برای متقاضیان مرد کمتر از 50سال، فيش واريز مبلغ حداكثر تا سقف 5 برابر حق عضويت اتحاديه براي سال اول (حق ورودي) كه از مبلغ سه میلیون ريال عدول نکند.

وبسايت اينترنتي سوپرمارکت

فيش واريز مبلغ  خزانه كشور، پایان کار ساختمان، قبوض پرداخت عوارض شهرداری و نشانه تجاری مغازه الزامی است. البته وضعیت بهداشتی اسنپ مارکت آن نیز از طریق اتحادیه از اداره بهداشت و شرایط شرایط از طریق نيروي انتظامي و سازمان امور مالیاتی اسنپ مارکت استعلام می شود.

سفارش محصولات از سوپر مارکت اينترنتي

به گفته درخشان، هرچند اخذ مجوز در ابتدا و قبل از آغاز فعالیت الزامی است، اما بعضاً مشاهده شده از آغاز فعالیت سوپرمارکت یک سال می گذرد اما صاحب آن اقدام به اخذ مجوز نکرده است، در حالی که در صورت کامل بودن مدارک فرایند اخذ اسنپ مارکت مجوز از یک ماه فراتر نمی رود. به هر حال، اتحادیه در صورت مشاهده چنین مواردی و ادامه آن اقدام به پلمپ سوپرمارکت می اسنپ مارکت کند.





:: برچسب‌ها: خرید کفش خرید کفش زنانه خرید محصولات اینترنتی خرید صندل پاشنه بلند سوپر مارکت خرید وسایل سوپرمارکتی خرید لباس زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: