نوشته شده توسط : nasrin

هایپرکا

هایپرکا کره‌ی بادام‌زمینی یکی از بهترین منابع پروتئین، کره‌ی بادام زمینی است که قیمت مناسبی هم دارد. تقریبا هر دو قاشق غذاخوری از این کره، حدود ۸ گرم پروتئین دارد. این ماده‌ی غذایی، هم به‌تنهایی لذیذ است، هم می‌توان آن را در ترکیب با دیگر مواد غذایی استفاده کرد، علاوه بر این ثابت شده است افرادی که کره‌ی بادام‌زمینی مصرف می‌کنند، احتمال کمتری وجود دارد که به بیماری‌هایی چون دیابت یا مشکلات قلبی مبتلا شوند. البته ترجیحا سعی کنید از کره‌های بادام‌زمینی طبیعی استفاده هایپرکا کنید و سراغ آن‌هایی نروید که با موادی مثل شکر ترکیب شده‌اند.

بهداشت و سلامت

تخم مرغ سرشار از پروتئین تقریبا همه می‌دانیم تخم‌مرغ، یکی از غنی‌ترین منابع پروتئین است. البته تخم‌مرغ سرشار از منابع دیگری مثل ویتامین و مواد معدنی و چربی‌های مفید هم هست و هر تخم‌مرغ بزرگ، تقریبا ۶ گرم پروتئین دارد. در کل مصرف تخم‌مرغ، نه‌تنها پروتئینی مکفی به رژیم غذایی اضافه می‌کند، بلکه باعث می‌شود فرد میزان کالری کمتری هم دریافت کند و از هایپرکا این طریق، وزنش نیز کاهش یابد.

خريد مواد غذايي

بسیاری از تحقیقات ثابت کرده‌اند مصرف این ماده‌ی غذایی در صبحانه باعث می‌شود فرد در طول روز کمتر گرسنه شود و بتواند راحت‌تر وزن کم کند؛ مثلا یکی از همین تحقیقات ثابت کرده است افرادی که از تخم‌مرغ در صبحانه استفاده می‌کنند، ۶۵درصد هایپرکا بیشتر از افراد دیگر در یک بازه‌ی هشت‌هفته‌ای وزن کم کرده‌اند.

خريد انواع مواد غذايي

ماهی منبعی عالی برای پروتئین است و تن ماهی نیز دقیقا چنین ویژگی‌ای دارد؛ اما مزیت اصلی تن ماهی در مقایسه با خود ماهی، ارزان‌تر بودن آن است. ۸۵ گرم تن ماهی حدود ۹۹ کالری دارد؛ اما حاوی ۲۰ گرم پروتئین است، علاوه بر این تن ماهی یکی از خوراکی های سرشار از امگا ۳ است و برای بدن بسیار مفید است. البته در نظر داشته باشید ممکن است ماهی کنسروشده مقدار نسبتا زیادی جیوه داشته باشد که برای بدن مضر است؛ به همین دلیل نباید در خوردن آن افراط کنید. مراقب هایپرکا باشید ماهی تنی انتخاب کنید که جیوه‌ی کمتری داشته باشد.

انواع مواد غذايي

فواید ماست برای سلامتی بدن بسیارند. ماست چکیده یا یونانی قیمت چندانی ندارد. این ماست را می‌توان هم به‌تنهایی مصرف کرد و هم به‌صورت ترکیبی با غذا‌های دیگر به‌کار برد؛ به‌علاوه این نوع ماست حاوی مقداری عالی پروتئین است و هر ۲۲۴ گرم آن، تقریبا ۱۷ گرم پروتئین دارد که تقریبا دوبرابر میزان پروتئین ماست معمولی است. همیشه سعی کنید ماست‌های هایپرکا چکیده‌ای بخرید که حاوی مواد مفید دیگری نیز باشند. معمولا مواد تشکیل‌دهنده‌ را روی بسته‌بندی ماست درج می‌کنند.

ميوه و سبزيجات تازه

تخمه‌ی آفتابگردان ظاهر کوچکی دارد؛ اما حاوی مقدار زیادی پروتئین است و تقریبا هر ۲۸ گرم آن، ۶ گرم پروتئین دارد. تخمه‌ی آفتابگردان همچنین شامل مواد دیگری مثل منیزیم و ویتامین E نیز می‌شود و قیمت کمی هم دارد. در برخی کشور‌ها، از هایپرکا دانه‌های آفتابگردان برای تزیین غذا استفاده می‌کنند یا حتی آن را با ماست ترکیب می‌کنند و می‌خورند.

خريد انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

لوبیای سیاه که به‌تازگی مصرف آن در ایران هم رواج پیدا کرده است، منبعی سرشار از پروتئین محسوب می‌شود. تقریبا هر ۱۷۲ گرم از این لوبیا، حاوی ۱۵ گرم پروتئین است. این ماده‌ی غذایی مقدار زیادی فیبر هم دارد و هر ۱۷۲ گرم آن، شامل ۱۵ هایپرکا گرم فیبر است.

[caption id="attachment_500" align="alignnone" width="220"]هایپرکا هایپرکا[/caption]

خريد انواع نوشيدني

سازمان‌های غذایی معتبر دنیا معمولا پیشنهاد می‌کنند خانم‌ها روزانه ۲۵ گرم فیبر و آقایان ۳۸ گرم فیبر مصرف کنند که می‌توان این میزان را از لوبیای سیاه تأمین کرد.به‌علاوه چون لوبیای سیاه مقدار مناسبی فیبر و پروتئین دارد، خوردن آن باعث می‌شود هایپرکا فرد زود احساس سیری کند و به همین دلیل برای افرادی که به‌دنبال کاهش وزن هستند، بسیار مفید است.

انواع نوشيدني

ماهی ساردین ممکن است غذای محبوبی نباشد؛ ولی این نوع ماهی سرشار از پروتئین است. تقریبا هر ۹۲ گرم ساردین، ۲۳ گرم پروتئین دارد. ویتامین D و ویتامین B12 نیز در این نوع ماهی وجود دارند. از آنجایی که معمولا ساردین به‌شکل درسته پخته و هایپرکا خورده می‌شود، کلسیم زیادی نیز دارد و در هر کنسرو ساردین، ۳۵درصد از نیاز بدن به کلسیم تأمین می‌شود.

انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

با خواص پنیر چقدر آشنایی دارید؟ پنیر کوتاژ یک محصول لبنی با کالری کم و پروتئین زیاد است. این پینر با درصد چربی‌های مختلفی موجود است و معمولا برای تهیه‌ی انواع غذا‌ها از آن استفاده می‌شود. تقریبا ۲۱۰ گرم از پنیر کوتاژ، حاوی ۲۳ گرم پروتئین است، حال آنکه فقط ۲۰۶ کالری دارد. میزان زیاد پروتئین در این پنیر، آن را به ماده‌ی ارزشمندی برای ورزش‌کاران و افرادی که به‌دنبال داشتن عضلات متراکم‌تر هستند، تبدیل می‌کند؛ به‌علاوه این پنیر قیمت خیلی زیادی هم ندارد و به‌راحتی هایپرکا می‌توان آن را تهیه کرد.

خريد محصولات پروتئيني در سوپرمارکت اينترنتي

پودر پروتئین وی یکی از منابع خوب پروتئین است. این پودر از شیری ساخته می‌شود که در فرایند ساخت پنیر اضافه می‌آید. این پودر منبعی عالی برای پروتئین است و هر ۲۸ گرم آن تقریبا ۲۰ گرم پروتئین دارد؛ به همین دلیل هم ورزش‌کاران خیلی از آن استفاده می‌کنند و برای عضله سازی عالی است. این پودر را به روش‌های مختلفی می‌توان مصرف کرد؛ مثلا می‌توان آن را به هایپرکا غذا‌های مختلفی اضافه کرد.

محصولات پروتئيني

عدس یکی از حبوباتی است که در غذا‌های ما ایرانی‌ها هم استفاده‌ی زیادی دارد و سرشار از پروتئین است. در هر ۱۹۸ گرم هایپرکا عدس، تقریبا ۱۸ گرم پروتئین وجود دارد؛ علاوه بر آن، عدس از فیبر، آهن، پتاسیم و ویتامین B نیز سرشار است.

خرید لبنیات

جو دوسر قیمت بسیار کمی دارد و هم به‌علت داشتن پروتئین و هم دارابودن مواد مفید دیگر، بسیار عالی است. در هر ۷۸ گرم جو دو سر، ۱۳ گرم پروتئین وجود دارد و مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی نیز در آن دیده می‌شود. جو دو سر حاوی نوع خاصی از فیبر به‌نام بتاگلوکان است و تحقیقات نشان داده‌اند مواد غذایی شامل این نوع فیبر، برای کنترل عامل‌هایی مثل کلسترول هایپرکا بسیار مفید هستند و ازاین‌رو باعث پیشگیری از بیماری‌های قلبی و … می‌شوند.

خرید تنقلات

قطعا همه‌ی ما بارها و بارها فواید شیر را شنیده‌ایم و خوانده‌ایم. شیر که تقریبا در هر فروشگاهی وجود دارد و با درصد چربی‌های مختلفی عرضه می‌شود، در بین فواید مختلفش حاوی مقدار زیادی پروتئین نیز است. تقریبا هر ۲۴۴ گرم شیر، شامل ۸ گرم پروتئین و مقدار زیادی ماده‌ی معدنی و ویتامین است. به‌علاوه شیر به‌دلیل داشتن مقدار زیادی کلسیم و فسفر، برای استخوان‌ها نیز بسیار مفید است. شیر را می‌توان هم به‌تنهایی مصرف کرد، هم از آن برای آماده‌کردن چندین نوع غذا بهره برد؛ همچنین شیر به‌دلیل داشتن مقدار زیادی کالری و پروتئین برای افرادی که به‌دنبال اضافه‌کردن وزن هستند نیز بسیار مفید است.

خرید مواد غذایی خشک

تاج‌خروس یک نوع گیاه گل‌دار است که شاید خیلی استفاده از آن رایج نباشد؛ اما در سراسر جهان به‌عنوان غلات یا سبزی از آن استفاده می‌شود. تقریبا هر ۲۴۶ گرم از تاج‌خروس پخته‌شده، به میزان ۹ گرم پروتئین دارد و سرشار از منگنز، منیزیم، فسفر و آهن است. از تاج‌خروس در غذا‌های مختلفی استفاده می‌شود و حتی می‌توان از آن در سالاد غلات استفاده کرد.

خرید محصولات لبنياتي

تخمه‌ی کدو هم مانند تخمه‌ی آفتابگردان، شامل مواد مفید زیادی است. تقریبا هر ۲۷ گرم تخمه‌ی کدو، ۷ گرم پروتئین و آنتی اکسیدان هایی مثل ویتامین E دارد. تخمه‌ی کدو را می‌توان هم به‌عنوان تنقلات مصرف کرد، هم می‌شود در سالاد‌هایی خاص از هایپرکا آن بهره برد.

[caption id="attachment_501" align="alignnone" width="289"]خريد اينترنتي سوپرمارکت خريد اينترنتي سوپرمارکت[/caption]

محصولات لبنياتي

سالمون یکی از بهترین انواع ماهی از نظر داشتن پروتئین است که البته قیمت نسبتا گرانی دارد. این ماهی به‌شکل کنسرو نیز عرضه می‌شود که در این حالت قیمت مناسب‌تری دارد. تقریبا هر ۱۱۲ گرم از ماهی سالمون کنسرو‌شده، ۲۶ گرم پروتئین و مقدار زیادی مواد مفید مثل ویتامین B12، ویتامینD و امگا۳ دارد. کنسرو سالمون را می‌توان به‌تنهایی مصرف کرد یا اینکه از آن هایپرکا برای طبخ غذا‌های دیگری مثل همبرگر استفاده کرد.

خرید کنسرو و غذای آماده

بوقلمون را به‌جرئت می‌توان یکی از بهترین انواع گوشت‌ها از نظر داشتن پروتئین دانست. گوشت بوقلمون در اشکال مختلفی موجود است و معمولا خرید آن به‌صورت چرخ‌کرده و بسته‌بندی‌شده، ارزان‌تر از خرید کامل بوقلمون خواهد بود. تقریبا در هر ۲۸ گرم از گوشت بوقلمون، ۸ گرم پروتئین از نوع عالی وجود دارد و این در حالی است که کالریِ همین میزان گوشت بوقلمون، فقط ۱۹۵ است. داشتن مقدار زیادی ویتامینB و سلنیوم هم عوامل دیگری هستند که گوشت بوقلمون را به غذایی مفید تبدیل می‌کنند.از جمله مواد غنی از پروتئین که در کم کردن وزن تاثیرگذار هستند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

انواع کنسرو و غذایی آماده

اغلب با قیمت بسیار کمی می توانید لوبیاهای سیاه را تهیه کنید. این نوع از لوبیا، به طرق مختلفی آماده شده و در هنگام تهیه غذا، به یک ماده اولیه عالی و بی نظیر تبدیل می شود.در هر 100 گرم از برخی از انواع لوبیا لیما، تا 21 گرم پروتئین نهفته است.اگر یک پیمانه از ذرت زرد را بررسی کنید، خواهید فهمید که حاوی مقدار 15.6 گرم پروتئین است. علاوه بر این، ذرت هایپرکا منبعی سرشار از فیبر و مواد معدنی، از جمله کلسیم، می باشد.

خرید انواع کنسرو و غذای اماده

تصور مردم بر این است که ماهی سالمون نوعی ماهی با میزان چربی بالاست؛ علت آن هم وجود منابع غنی و فراوان اسیدهای چرب امگا 3 در آن است. علاوه بر این، این ماهی به عنوان یک منبع غنی از پروتئین نیز شناخته می شود که با خوردن آن در وعده های اصلی غذایی تان، شدیدا احساس سیری خواهید داشت. به این نکته توجه کنید که این ماهی مانند هایپرکا سایر منابع غنی از پروتئین، ارزان قیمت نیست و به راحتی نمی توان آن را تهیه کرد!

چاشني و افزودني

سیب زمینی ماده ای سرشار از نشاسته و منبعی غنی از انواع مواد معدنی، از جمله پروتئین است. یک سیب زمینی با پوست با اندازه متوسط، تنها کمی بیش از 4 گرم پروتئین دارد. اگر قصد دارید که سیب زمینی را برای برخورداری از پروتئین آن میل کنید، باید به این مورد توجه کنید که میزان کالری آن بسیار زیاد است.

خريد محصولات غذايي منجمد

در هر پیمانه از کلم بروکلی خام، تقریبا مقدار 2.6 گرم پروتئین وجود دارد. علاوه بر این، این سبزی دارای انواع متعددی از مواد مغذی، از جمله: فولات و پتاسیم است. شاید برای تان جالب باشد اما باید بگوییم که در هر پیمانه از این منبع غنی از پروتئین هایپرکا که در دسته سبزی ها قرار می گیرد، تنها مقدار بسیار اندک 31 کالری وجود دارد.

انواع محصولات غذايي منجمد در سوپرمارکت اينترنتي

یکی دیگر از سبزیجات معجزه آسا، گل کلم است. دلیل این عنوان معجزه آسا، مقدار بالای پروتئین و مقدار بسیار اندک کالری موجود در آن است. هر پیمانه از گل کلم خرد شده، حاوی 27 کالری و 2 گرم پروتئین است.کلم چینی، که با نام باک چوی هم شناخته می شود، بیشتر کالری موجود در آن، از طریق منابع غنی از پروتئین به دست می آید. البته نباید میزان بالای آنتی هایپرکا اکسیدان های آن را هم فراموش کرد.

انواع محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

یکی دیگر از مواد غذایی پروتئین دار ، تخم مرغ می باشد. علاوه بر این، انواع مواد مغذی و چربی های مفید هم در آن جای گرفته اند. با توجه به تحقیقات متعددی که در این زمینه انجام شده است، محققان به این نتیجه رسیده اند که با خوردن تخم مرغ، بدن دیگر تمایلی به مصرف سایر مواد مغذی نداشته و از پر خوری جلوگیری می کند.در یکی از تحقیقاتی که در همین زمینه انجام شده است، دانشمندان دریافته اند که آن دسته از خانم هایی که در وعده صبحانه به جای نان های شیرین و شیرینی، تخم مرغ میل می کنند، مدت زمان بیشتری، احساس سیری کرده و به مقدار کمتری کالری، در طول روز نیاز دارند.

خرید مواد غذایی پروتئینی

در هر نوبت غذایی که تکه ای گوشت گاو مصرف می کنید، سلول های بدن تان از وجود مقدار زیادی پروتئین برخوردار می شوند. گوشت گاو دارای گونه های متفاوتی است که برای کم کردن وزن می توانید آن را به رژیم غذایی خودتان اضافه کنید. آن دسته از افرادی که مقدار کربوهیدرات موجود در رژیم غذایی شان در حد متوسط قرار دارد، باید مقدار کمتری گوشت گاو مصرف هایپرکا کنند؛ اما افرادی که مقدار کربوهیدرات رژیم غذایی شان بسیار اندک است، مجاز هستند که گوشت گاو بیشتری بخورند.

خرید مواد غذایی بسته بندی شده

سینه مرغ یکی دیگر از منابعی است که پروتئین زیادی را در خود جای داده است؛ زمانی که این قسمت از مرغ را بدون پوست میل کنید، بیشترین مقدار کربوهیدرات آن، به طور مستقیم از طریق پروتئین به سلول های بدن می رسد. هر 136 گرم از سینه هایپرکا مرغ بدون پوست، حاوی 26 گرم پروتئین است.

خريد کنسرو و غذاي آماده در سوپرمارکت اينترنتي

در هر 100 گرم از دانه جو، میزانی معادل 17 گرم پروتئین ذخیره شده است. علاوه بر این، جو به عنوان یک منبع غنی از کربوهیدرات نیز شناخته می شود. مردم به راحتی از جو برای تهیه شوربای آرد جو دو سر استفاده می کنند و تنها با کمی مزه دار کردن با خوراکی های سالم متنوعی از جمله میوه جات و آجیل، می توان آن را مصرف کرد. توصیه می کنیم که شوربای آرد هایپرکا جو دو سر را به طور آماده تهیه نکنید؛ زیرا مقدار قندشان زیاد است!

محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

یکی از منابع غنی از پروتئین که به راحتی می توان آن را تهیه کرد، ماهی تن است که خوشبختانه مقدار چربی و کالری کمی دارد. می توانید برای تهیه انواع سالادها، ساندویچ یا اسنک، از ماهی تن استفاده کنید. فراموش نکنید که ماهی تن را با بعضی هایپرکا از مواد چرب، مثل: مایونز نخورید؛ زیرا که مقدار کالری آن بسیار بالا می رود.

خرید ترشیجات

تمپه یکی از فراورده های سویا، مثل توفوست که مقدار پروتئین آن از مقدار پروتئین موجود در توفو، بیشتر است. و در هر نصف پیمانه از آن، تقریبا به میزان 17 گرم پروتئین وجود دارد. تمپه فرآورده ای نیست که به وفور در تمام سوپر مارکت ها یافت شود؛ هایپرکا اما شاید اگر به سوپر مارکت محل تان سری بزنید، این فراورده بی نظیر را پیدا کنید.

خرید انواع ترشیجات

اسپیرولینا نوعی جلبک سبز است که در آب های شیرین و شور رشد می کند. مواد معدنی و پروتئینی متفاوتی در آن وجود دارد که از مقدار کم تا بسیار بالا را در خود جای داده است. منابع غنی از فیبر و پروتئین، در بقولات جای گرفته است. از آن جایی که بقولات حجم زیادی را می گیرند، یک گزینه خوب برای افرادی است که قصد کاهش وزن دارند و می توانند آن را در رژیم غذایی هایپرکا خود بگنجانند. البته این نکته را فراموش نکنید که بدن برخی از افراد نمی تواند بقولات را به طور کامل هضم کند!

خرید انواع کنسرو و کمپوت

دانه شاهدانه یکی از موادی است که در تهیه سالاد از آن استفاده می کنند. هر قاشق چای خوری از دانه شاهدانه، تقریبا حاوی 9.5 گرم پروتئین است. این دانه ها را به راحتی می توان از هر مغازه ای تهیه کرد؛ البته تا حدودی گران قیمت است.وقتی که گوجه فرنگی در زیر نور خورشید خشک شود، به یک منبع غنی از پروتئین تبدیل می شود که در تهیه انواع غذاها می توان از هایپرکا آن استفاده کرد. علاوه بر این که منبع غنی از پروتئین است، انواع مواد مغذی و فیبر را هم در خود جای داده است.

خرید کنسرو و کمپوت

گوآوا نوعی میوه استوایی است که در هر شهری به راحتی نمی توان آن را پیدا کرد. این میوه در زمره میوه هایی قرار می گیرد که مقدار بالایی پروتئین دارد. علاوه بر این، برخی دیگر از مواد مغذی، مثل ویتامین C نیز در آن وجود دارد.یکی دیگر از موادی که به مقدار بالایی پروتئین و فیبر مجهز شده است، کنگر فرنگی است. احتمالا شما هم شنیده اید که به کنگر فرنگی، سبزی همه کاره می گویند. برای تهیه انواع خوراکی هم می توان از آن استفاده کرد. با مراجعه به تمام مغازه های خوارو بار فروشی هایپرکا به راحتی می توانید این سبزی فوق العاده را تهیه کنید.

سوپرمارکت اينترنتي

از جمله سبزی های قدرتمند دیگر می توان به لوبیا اشاره کرد؛ زیرا مقدار زیادی پروتئین، فیبر و سایر انواع مواد مغذی را در خود جای داده است. لوبیا در دسته گیاهان ارزان قیمت قرار دارد و از این رو، می توان از آن برای تهیه انواع غذاها استفاده کرد.گوشت گاومیش نیز یکی دیگر از منابع عالی و بی نظیر پروتئین است. میزان چربی گوشت گاو میش بسیار اندک می باشد؛ حتی از گوشت گاو هم چربی کمتری دارد. گوشت گاومیش را به نسبت گوشت گاو، راحت تر می توان تهیه کرد و برای بیشتر هایپرکا مردم به عنوان جایگزین گوشت گاو می باشد.

خريد از سوپرمارکت اينترنتي

گوشت خوک کباب شده نیز یکی دیگر از منابع غنی از پروتئین است که مناسب برای مصرف در هر وعده غذایی اصلی است. هایپرکا اگر به فکر سلامتی تان هستید، توصیه می کنیم که از خوردن محصولات حاصل از گوشت خوک، مثل بیکن، خودداری کنید! مقدار قابل توجهی از پروتئین در بوقلمون دیده شده است که هر 100 گرم بوقلمون بدون استخوان، تقریبا 13 گرم پروتئین دارد.

[caption id="attachment_503" align="alignnone" width="284"]خريد اينترنتي لبنيات خريد اينترنتي لبنيات[/caption]

خريد محصولات بهداشتي از سوپرمارکت اينترنتي

یکی از منابع گیاهی غنی از پروتئین، نخود است که علاوه بر پروتئین، فیبر فراوانی هم دارد. از این گذشته، به انواع مواد معدنی نیز مجهز شده است که ضامن سلامتی قلب و استخوان هاست. یکی از ویژگی های منحصر به فرد نخود، جلوگیری از ابتلا به هایپرکا سرطان است.

سفارش انواع محصولات از سوپرمارکت اينترنتي

گیاه کینو آ تنها منبع گیاهی غنی از پروتئین است. این گیاه تمام 11 آمینو اسید ضروری برای ساخت پروتئین را در اختیار دارد و همین باعث شده است که به غذای محبوب افراد گیاهخوار و کسانی که تمایلی به خوردن گوشت قرمز ندارند، تبدیل شود.اگر 200 گرم از ماست یونایی ساده و کم چرب را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که حاوی 19 گرم پروتئین است. خوردن ماست یونانی پر چرب به افرادی که به دنبال کم کردن وزن خود هستند، پیشنهاد نمی شود؛ زیرا مقدار قند افزوده آن بسیار زیاد است. در عوض توصیه می کنیم که نوع کم چرب آن را انتخاب کنید و آن را همراه با برخی از میوه ها یا دانه های خوراکی، میل کنید.

خريد از سوپرمارکت اينترنتي

پنیر روستایی که در دسته محصولات لبنی قرار می گیرد، پروتئین زیادی را در خود جای داده است. علاوه بر این، حاوی کلسیم و سایر مواد مغذی نیز می باشد و همین باعث شده است که در میان مردم، جایگاه خاصی پیدا کند.بیشتر مردم بر این باور هستند که مقدار کالری موجود در انواع آجیل ها بسیار زیاد است؛ اما در صورتی که در خوردن آن ها زیاده روی نکنید! بادام بو هایپرکا داده یا خام، می تواند یک میان وعده غنی از پروتئین باشد که باعث القای حس سیری می شود.

سوپرمارکت اينترنتي در اروميه

یکی دیگر از منابع لبنی غنی از پروتئین، شیر است که گزینه ای ایده آل برای اشخاصی است که به خوردن آن علاقه دارند. در هر 8 انس (0.226 گرم) از شیر، معادل 8 گرم پروتئین ذخیره شده است.از دیگر مواد غذایی پروتئین دار میتوان به عدس اشاره کرد . مقدار پروتئین و فیبر موجود در عدس بسیار زیاد است. عدس جزو خوراکی های محبوب در میان مردم است و به سلامت هایپرکا قلب کمک می کند.

اپليکيشن آنلاين سوپرمارکت اينترنتي

مقدار پروتئین و انواع مواد معدنی موجود در دانه های کدو تنبل، مثل: منیزیم و سلنیم، بسیار قابل توجه است. اشخاصی که به دنبال کم کردن وزن و رسیدن به وزن ایده آل خود هستند، نباید دانه های کدو تنبل را به صورت سرخ شده، بلکه باید به صورت خام مصرف کنند.نه تنها میوه آواکادو دارای مقدار معینی از پروتئین است، بلکه چربی های غیر اشباع سالم هم دارد. مقداری هایپرکا فیبر و مواد مغذی، مثل پتاسیم، هم در آن نهفته است.





:: برچسب‌ها: خرید انواع مواد غذایی , انواع مواد غذایی , سوپرمارکت اينترنتي , خريد از سوپرمارکت اينترنتي , خريد محصولات غذايي منجمد , خرید انواع نوشيدني , خريد اينترنتي انواع تنقلات ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: